Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?
 G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?
 Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!
 Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 

Noul Fiat Albea

- - - - -
  • Please log in to reply
381 replies to this topic

#343
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,649
  • Înscris: 22.03.2007
Nu stiu. Ia spune-ne tu, cum e cu alfabetizarea angajatior de la Tofas, ca poate ne luminam si noi la cap si nu mai dam banii pe masini facute de inculti? Ai informatii despre gradul de scolarizare certe, demonstrate cu probe despre angajatii uzinelor Toyota, Hyundai, Renault, Citroen, Peugeot, Fiat, Isuzu, etc.? Sau sunt numai banuieli de-ale tale deduse din faptul ca o masina proasta e facuta de un om prost? Iti aduci aminte cum se rupeau vibrochenele la 100.000 de km la Mercedes in anii 90? Erau nemtii prosti sau analfabeti? De unde stii tu ca in uzinele producatorilor de automobile lucreaza analfabeti? Poate or fi 10-20 angajati care mai dau cu matura, mai sterg un geam, mai spala un wc sau mai duc gunoiul, dar mie afirmatia ta mi se pare lipsita de probe si refuz sa o tratez ca fiind serioasa!

#344
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
nu pot sa concentrez ceea ce se invata in vreo cateva facultati in vreo 10 ani daca pui cursurile cap la cap pentru ca am facut decat una singura care nu are treaba cu domeniul auto dar se mai intersecteaza din cand in cand.
nu vreau sa te simti jignit sau ceva dar daca as intra mai mult in detalii nu ai avea cum sa intelegi ce presupune o aliere, o aschiere, un tratament tehnic,o toleranta,o rugozitate, o ambutisare, o matritare si cum influenteaza acestea orice piesa a unei masini. de cate ori cresc costurile ca sa fie facute doar cu 1% mai bune; cum cu un singur cutit poti face 10 piese bune sau una foarte buna  dupa care il schimbi.

nici nu-ti imaginezi in cate feluri si la cate costuri diferite poti face aceeasi roata dintata.

Edited by undercoverbrother, 08 February 2008 - 23:41.


#345
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,649
  • Înscris: 22.03.2007
Sincer, pe mine nu ma intereseaza toate astea, fiindca sunt consvins ca masina a foat proiectata de oameni cu cap, nu de analfabeti. Si mai stiu ca acolo, la varf, sunt niste capete luminate ca Giugiaro si altii care chiar se pricep la masini. Faptul ca au ales turcia, brazilia sau africa de sud sa produca aceasta masina, pe mine ma lasa rece, pe mine ma intereseaza produsul finit si banii pe care trebuie sa-i dau. Ma intereseaza daca poti sustine cu afirmatii faptul ca lucratorii de la uzina auto din turcia sunt analfabeti. S-ar putea sa jignesti niste oameni care, asemenea tie, si-au ros coatele pe bancile facultatii tocmai ca sa-si puna in slujba societatii pasiunea lor pentru tehnica si pentru masini! Poate unii dintre ei ti-au fost colegi!

#346
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
acum te intreb si eu. cati turci cu facultate ai cunoscut? dar nu asta are importanta
ce nu vrei tu sa intelegi este ca majoritatea componentelor nu sunt facute in fabrica unde se asambleaza. astea sunt facute de niste sereleuri mai mici sau mai mari care angajaza si ei ce gasesc.
in fabrica se face doar caroseria si o mica parte din restul reperelor.

probabil ca este o noutate pentru tine si faptul ca in romania se fac turbinele pentru Mercedes, cutiile de viteza daca tin minte bine, airbaguri pentru mai multe marci premium, amortizoare de prim montaj pentru BMW x3 si posibil alte modele de bmw cat si pentru alte marci(nu le mai stiu dar mai sunt sigur si altele). si sunt de prim montaj, nu piese de schimb!!!

#347
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,649
  • Înscris: 22.03.2007
Intamplator lucrez si pe-afara si ma intersectez cu multe natii de pe pamantul asta. Cunosc cateva persoane de origine turca, unele au master si doctorande luate in germania iar sotia e din tulcea, unde cred ca stii ca sunt multi minoritari turci si tatari. Daca tu consideri analfabetii ca fiind cei care nu au facultate, inseamna ca e grav, trebuie sa consulti degraba un dictionar, sa te lamuresti asupra sensului cuvantului! Analfabet e cel care nu stie sa scrie si sa citeasca, nu cel care nu are facultate! Pentru a sti sa scrii si sa citesti sunt necesare 8-12 clase, nu trebuie neaparat sa ai diploma!

Stiu foarte bine ca in romania se produc componente pentru diverse marci, mai citim si noi presa, mai urmarim tv-ul. Ce ma uimeste pe mine e ca tu sustii fara dovezi ca, daca un posesor de Albea a avut probleme grave cu masina, si imi pare rau de lucrul acesta, ai dedus ca e o masina facuta de analfabeti. Maine-poimaine o sa vina altul si o sa spuna ca Albea e facuta de handicapati si va trebui sa-mi pierd iarasi o gramada de timp sa-l conving sa-si sustina ideile cu argumente viabile!
Eu te inteleg ca nu iti place Albea, asa cum nici mie nu-mi place Accent-ul, de exemplu! Dar asta nu inseamna ca arunc cu noroi in oamenii care muncesc ca sa-si castige painea in mod cinstit si incearca sa faca un produs cat mai bun! Daca omul are o problema la motor, exista garantie, service, de ce nu s-a rezolvat? Nu suntem noi in UE? Nu suntem noi aia...alfabetizati si civilizati? E drept, putem sa vorbim daca doresti despre mentalitati balcanice, despre competenta profesionala, despre constiinciozitatea muncii, dar despre analfabetism NU! Nu aici!

#348
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
hai ca ai dat-o in politica. pai turcii din romania au scoala ca au trait in romania.
analfabet este ala care nu stie sa-si scrie numele. de la analfabetism la facultate se trece printr-o etapa de mijloc. majoritatea au ramas pe la jumatatea acelei etape cu studiile.
toti care au ceva bani sau minte se duc in germania si acolo raman.
fenomenul e mult mai acccentuat decat la noi. chiar au ramas putini oameni de valoare in turcia.

ca sa n-o mai lungim cu sensul propriu si figurat al nu stiu carui cuvant (probabil vorbeste filologul din tine), poftim info gratis:
http://upload.wikime..._rate_world.svg

le: mai e o chestie care si anume ca turcul nu ca nu are cultul muncii ci nu are nici macar deprinderea de a munci.
asta pentru ca sute de ani au prosperat din furat. traditional, forta de munca a fost adusa din tarile ocupate. de obicei fortat.
mai e si faptul ca turcia a cam sarit peste epoca moderna, venind din evul mediu aproape direct in perioada contemporana.

legat de ce spuneai tu cu turcii cu facultate, pot sa ti-i dau ex pe indieni, care dupa parerea mea au cei mai instruiti oameni. per total sunt foarte multi dar procentual, raportat la populatie, e jale. pe astia ii gasesti pe toti in anglia din pacate.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ca sa nu o mai lungesc, nu zic ca albea este o masina rea doar ca poti avea anumite surprize neplacute datorita posibilei lipse de instruire a unuia sau mai multor muncitori care au avut de-a face cu acea masina.

*am vazut acu vreo juma de ora o emisiune pe discovery cu unul care a restaurat un VW bus si abia a treia turbina a functionat.
prima era noua dar s-a stricat. era rebut cu "holograma"; a aruncat-o. a doua sh. si abea a treia nu scapa ulei.
deci se intampla si in anglia

ca sa nu crezi ca am ceva cu albea, iti spun ca nu am cea mai buna parere nici despre aveo, accent, ceed, Megane sedan,clio sedan, vw(unele), Logan, Fabia, fiesta, hover, primera, auris, astra classic, aigo/c1/107, SUVurile 2wd si probabil multe altele care nu-mi vin in minte acum.

Edited by Marius3k, 09 February 2008 - 12:09.


#349
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,649
  • Înscris: 22.03.2007
Eu n-am spus ca nu sunt si analfabeti in Turcia, eu te-am rugat doar sa demonstrezi, daca poti, ca la uzina Tofas, acolo unde se fabrica Albea, si unde tu ai afirmat "...e o masina facuta intr-o tara cu 20% analfabeti(aproape acelasi nivel cu etnia rroma din romania). depinde foarte mult de noroc..." sunt angajati analfabeti care fac masini proaste. Daca poti sa demonstrezi lucrul asta, bine, daca nu, eu nu mai continui disputa pe tema asta, fiindca oricum suntem off-topic. Daca esti posesor sau ai condus Albea, poti sa-ti exprimi opiniile in cunostinta de cauza, altfel nu faci decat sa dezvolti o barfa pe care ai provocat-o fara sa sustii cu argumente o opinie personala!

#350
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
mai omule, tu esti jurist sau militian? prea te repeti cu acele probe si argumente.
ti-am scris 100 de randuri de argumente si tu tot vrei sa ti-aduc analfabetu' la usa (chiar daca am scris ca e facuta de oameni slab instruiti si incompetenti care sunt majoritari in orice tara de analfabeti).
tu vrei sa te invat si inginerie, sociologie, istorie si economie ca sa fii in stare sa faci legatura intre cateva afirmatii care bat in aceeasi directie?
oricum mi-am racit gura degeamba. credeam ca am cu cine sa discut.

din ciclul "daca intri in cotet, te mananca porcii" iti urez succes la reciclat vorbe goale, vreo 4-5 idei care sunt repetate la nesfarsit de proprietarii a 4-5 marci si care ocupa mai mult de jumate din aria auto.

#351
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,649
  • Înscris: 22.03.2007
Imi pare rau ca ma jignesti, dar credeam ca poti sa-ti sustii afirmatiile cu probe, nu cu insinuari si cu deductii care de care mai ilogice! Dupa spusele tale, masinile bune se fac in tarile fara analfabeti iar cele proaste in cele cu analfabeti. Mai are rost sa dezvoltam subiectul SUA? In ultima perioada cam toate firmele americane sunt in regres si poti sa spui ca in SUA sunt 20% analfabeti? Eu cred ca nu are nicio legatura, daca omul e constiincios si-si face meseria cu profesionalism, conteaza mai putin o clasa sau doua in plus! Hai sa-ti mai dau un exemplu: Rusia! Este una dintre tarile care au dat multe minti luminate in domeniul tehnicii. De ce fac masini mai putin reusite? Fiindca sunt prosti sau fiindca sunt destepti? Eu cred ca sunt neseriosi, si asta tine de mentalitate, nu de educatie!
Faptul ca ai facut tu niste conexiuni intre nivelul scazut de educatie al muncitorului turc si gradul de fiabilitate al lui Fiat Albea nu releva realitatea. Pot sa spun ca ma asteptam sa ridici argumentatia la un nivel intelectual cu care te lauzi, dar se pare ca nu ai argumente! Daca stau sa ma gandesc bine, si Romania are 20% analfabeti si totusi fabricam Loganul cu succes urias la vanzari. Ce-ai zice sa spuna si nemtii si francezii ca Logan e o masina facuta de analfabeti? Te-ai simti lezat avand in vedere ca esti oarecum, in bransa?

#352
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
poate aduci si tu argumente daca tot ma contrazici
http://www.doctorswi...spots_large.jpg
http://upload.wikime...Q-Map-World.png
http://upload.wikime..._rate_world.svg
http://www.zf.ro/art...a_la_negru.html

#353
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,649
  • Înscris: 22.03.2007
Eu ma opresc cu discutia asta penibila aici. N-am chef sa iau warn/ban pentru o chestie careia nu-i vad rostul. Daca tu consideri ca ai dreptate, foarte bine, eu as vrea sa discutam despre Fiat Albea, nu despre shaworma turceasca. Eu ma declar multumit de masina, singurul regret e ca nu mi-am luat si ABS la ea, in rest, pentru o masina de 10.000 de euro, mi se pare corect raportul pret calitate. Cat am dat atat am primit. Niciun sfant in plus!

#354
Adyr

Adyr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 21.06.2006
Are cineva manualul (tehnic sau de utilisare )de al modelul de 1200 cc ?
ma interesa unde este amplasat butonul care taie alimentarea pompei de injectie in caz de impact?

nu am manual si nu stiu unde sa-l gasesc.

#355
c_alecs

c_alecs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 925
  • Înscris: 23.04.2005
Pai nici nu cred ca exista. Eu stiu ca e un buton pentru deblocare DUPA impact.

#356
TrapJaw

TrapJaw

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 16.04.2007

View PostAdyr, on Feb 29 2008, 14:29, said:

Are cineva manualul (tehnic sau de utilisare )de al modelul de 1200 cc ?
ma interesa unde este amplasat butonul care taie alimentarea pompei de injectie in caz de impact?

nu am manual si nu stiu unde sa-l gasesc.
Fiat Albea nu are pompa de injectie.
Alimentarea cu combustibil este taiata automat in caz de coliziune, nu o opresti tu manual.

#357
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,649
  • Înscris: 22.03.2007
Omul s-a exprimat gresit, dar eu am inteles ce vrea sa spuna. Dupa un impact puternic se opreste automat alimentarea cu combustibil, corect. DAR! Exista un buton, sub bord, nu mai stiu exact daca in stanga sau in dreapta, fiindca la mine in manual spune ca ar fi in dreapta desi poza arata ca ar fi in stanga - greseala de traducere, care arata ca un buton de deschidere a usilor de la autobuzele alea vechi si care are rolul de a relua alimentarea cu combustibil. Cauta-l ori in stanga (cel mai probabil) ori in dreapta sub bord. SIGUR il vei gasi!

Edited by takis, 29 February 2008 - 22:14.


#358
nicolas31

nicolas31

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 25.06.2005
Buna. pentru toti acei care ataca firma Fiat in necunostinta , in special modelul Albea. acest model se vinde in Europa de vest de foarte multi ani, singurul lucru ca se numeste Palio. Albea e numele pentru Europa de est.  Sunt posesorul unui Palio[Albea], eu locuiesc in Franta de aici si denumirea masinii mele, Palio, care la ora actuala are 160.000 km si in afara de consumabile: ulei,filtre,placute, anvelope nu am schimbat nimic. NIMIC. Si asta  pentru ca nu a fost cazul.  sunt sofer profesionist de meserie si starea unei masini pentru mine e foarte importanta!   sa nu mai vorbesc de finisarile interioare care tinind cont ca au fost facute acum 8 ani, atati ani are masina sunt net superioare  loganului de astazi. si va mai pot spune ca nu exista 10 strazi unde sa nu existe una. pe cand Loganul e pe cale de disparitie innainte de a apuca sa se dezvolte. toate cunostintele mele care au cumparat unul, Logan, nu stiu cum sa-l vanda mai repede. asa ca atata vreme cat nu ati trait la bordul ambelor vehicule sa va retineti din comentarii copilaresti.   Loganul nu va fi nici peste 10 ani, asta daca se va mai pastra ca si noua Albea.   am sa atasez si cateva poze ca sa vedeti ce inseamna o linie frumoasa la o masina . toate cele bune.

poze Palio[ ALBEA] fabricatie 1999.

Attached Files


Edited by nicolas31, 01 March 2008 - 16:14.


#359
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postnicolas31, on Mar 1 2008, 16:12, said:

Buna. pentru toti acei care ataca firma Fiat in necunostinta , in special modelul Albea. acest model se vinde in Europa de vest de foarte multi ani, singurul lucru ca se numeste Palio. Albea e numele pentru Europa de est.  Sunt posesorul unui Palio[Albea], eu locuiesc in Franta de aici si denumirea masinii mele, Palio, care la ora actuala are 160.000 km si in afara de consumabile: ulei,filtre,placute, anvelope nu am schimbat nimic. NIMIC. Si asta  pentru ca nu a fost cazul.  sunt sofer profesionist de meserie si starea unei masini pentru mine e foarte importanta!   sa nu mai vorbesc de finisarile interioare care tinind cont ca au fost facute acum 8 ani, atati ani are masina sunt net superioare  loganului de astazi. si va mai pot spune ca nu exista 10 strazi unde sa nu existe una. pe cand Loganul e pe cale de disparitie innainte de a apuca sa se dezvolte. toate cunostintele mele care au cumparat unul, Logan, nu stiu cum sa-l vanda mai repede. asa ca atata vreme cat nu ati trait la bordul ambelor vehicule sa va retineti din comentarii copilaresti.   Loganul nu va fi nici peste 10 ani, asta daca se va mai pastra ca si noua Albea.   am sa atasez si cateva poze ca sa vedeti ce inseamna o linie frumoasa la o masina . toate cele bune.

poze Palio[ ALBEA] fabricatie 1999.


lol de lol . http://www.fiat.fr/c...ecejgdfkhdfji.0 , vezi daca gasesti acolo vreun fiat palio sau albea. Iti spun sigur ca nu vei gasi. Ala probabil e un import privat sau ceva de genul. Cat despre finisarile lui palio, lol, are cineva in cartier asa ceva si masina e finisata foarte prost. SI e veche. Cat despre logan, prefer sa nu o dau in vs-uri, ar fi bine insa sa te uiti pe statisticile de vanzari din franta sa vezi cat de mult te inseli. Dar despre asta putem discuta pe alt topic, unde sa nu fim offtopic.

Edited by romaximusro, 01 March 2008 - 16:27.


#360
RamboX

RamboX

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,094
  • Înscris: 02.04.2006
Hai lasa-ne cu obositul ala de Palio.malio...am stat la un curs 1 luna la Paris si n-am vazut Palio,numai frantuzesti, rar vedeai cate un VW sau ceva nemtesc.....

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate