Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tableta office

Comanda Mobexpert - o zi inainte ...

Ocolirea limitatoarelor de viteza...

Recomandare adeziv - pt pervaz PVC
 Sfat achizitie, Xiaomi 14 Ultra s...

Priza contorizare consum energie

Cat timp purtați o pereche d...

Problema Makita PLM 4628n
 Nelamurire sunet navigatie auto

Ma bate gandul la primul bmw

Cum rezolv o incompatibilitate in...

Despre instaurarea normalitã...
 De cate ori purtati o pereche de ...

"Releu" comandat de la di...

Pe la voi cum mai merg dezmembrar...

Ce sisteme audio ați avut la masi...
 

dacia logan airbaguri praf?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#37
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005

View Postsebulbus, on May 12 2006, 23:10, said:

ca nu s-au deschis inseamna ori controller airbag prost gandit/amplasat, ori defectiune tehnica, ori ca pur si simplu nu se deschid in lipsa centurii.
Mie așa mi-a spus dealerul de la bun început și eram convins că așa este la toate mașinile. Am un Ford Fiesta.

#38
sigxcpu

sigxcpu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,606
  • Înscris: 22.09.2002
edit: nevermind, nu am vazut ca sunt 2 pagini la topic :)

Edited by sigxcpu, 14 May 2006 - 10:08.


#39
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostFuria-Rosie-Turbo, on May 14 2006, 00:09, said:

Vere Dacia nu are airbaguri laterale!


sorry nu am fost atent, ma refeream de fapt la airbagurile frontale

#40
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 09.09.2003
e stupid sa nu se deschida airbagu daca n-ai centura, adica e mai bine sa dai cu mecla de volan cu 100km la ora decat sa dar cu ea de o punga de azot la 250?

#41
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
S-a creat un fel de mit in cazul airbagurilor. Daca ai airbag esti salvat din accident. Partial adevarat. Airbagul asta trebuie sa se declanseze doar in anumite situatii(lovituri frontale, lovituri laterale). De aia s-au inventat si centuri cu pretensionare care te strang de scaun la un accident si nu te lasa sa izbesti cu bostanul cat poti in sac, la un scaun de copil in fata sint butoane de dezactivare, la declansare , substanta pirotehnica iti provoaca arsuri usoare pe maini de exemplu...
" e mai multe si e grele" :naughty:

Edited by $eb, 15 May 2006 - 07:24.


#42
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005

View Postnashu77, on May 11 2006, 17:46, said:

-a rasturnat longitudinal de doua ori cu loganu dupa ce a agatat buza unu podet.......si culmea....airbagurile nu au sarit...de ce?

View Postnashu77, on May 11 2006, 18:26, said:

frana, curba, ud..a derapat in shant si in loc sa mai mearga drept pe strada a mers prin shant pana in podet de ciment podetu a avut efect trambulina a lovit(agatat) partea dreapta si a aruncat loganul de doua ori peste cap longitudinal

View Postnashu77, on May 11 2006, 18:41, said:

drum comunal shant normal max jumatate de metru viteza destul de mare am precizat oricum bara fata cu spoiler e avariata si capota plus un pic frontal de curge ulei capac motor fisurat, deci senzorii aia cam trebuiau sa sara

@sebulbus Din ce spune nashu77 eu nu am vazut un impact frontal. A agatat podetul si asta a dat masina peste cap. Ca spoilerul e rupt sunt detalii si urmari ale rostogolirii, dar impact preluat de bara din fata(unde banuiesc ca acolo sunt senzorii) nu am vazut sa fii.
Il rog sa precizeze pe initiatorul topicului daca masina a avut parte de impact frontal in bara din fata? :scratchchin:

#43
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Daca urmariti un test de impact o sa vedeti ca airbagurile se deschid cand deja 1/3 din comp motor este strivit, deci la un soc foarte mare.
Faptul ca s-a spart spoileru e egal cu 0, si oricum senzorii sunt inertiali, indiferent unde ar fi pusi suporta aceeasi inertie, de ex la mine sunt sub scaunele din fata.

#44
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Postsebulbus, on May 12 2006, 23:10, said:

ori ca pur si simplu nu se deschid in lipsa centurii.

Exact. De la accidentul cu BMW-ul ala seria 3 din nouajceva de cand o murit o tipa de pe scaunul din dreapta pt ca o pocnit'o airbagu in moaca la o tamponare usoara, or inceput sa mai lege sistemele de securitate unul de altul...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate