Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
dacia logan airbaguri praf?
Last Updated: May 20 2006 23:10, Started by
nashu77
, May 11 2006 16:46
·
0
#37
Posted 14 May 2006 - 09:13
sebulbus, on May 12 2006, 23:10, said: ca nu s-au deschis inseamna ori controller airbag prost gandit/amplasat, ori defectiune tehnica, ori ca pur si simplu nu se deschid in lipsa centurii. |
#38
Posted 14 May 2006 - 10:07
edit: nevermind, nu am vazut ca sunt 2 pagini la topic
Edited by sigxcpu, 14 May 2006 - 10:08. |
#40
Posted 14 May 2006 - 11:57
e stupid sa nu se deschida airbagu daca n-ai centura, adica e mai bine sa dai cu mecla de volan cu 100km la ora decat sa dar cu ea de o punga de azot la 250?
|
#41
Posted 15 May 2006 - 07:20
S-a creat un fel de mit in cazul airbagurilor. Daca ai airbag esti salvat din accident. Partial adevarat. Airbagul asta trebuie sa se declanseze doar in anumite situatii(lovituri frontale, lovituri laterale). De aia s-au inventat si centuri cu pretensionare care te strang de scaun la un accident si nu te lasa sa izbesti cu bostanul cat poti in sac, la un scaun de copil in fata sint butoane de dezactivare, la declansare , substanta pirotehnica iti provoaca arsuri usoare pe maini de exemplu...
" e mai multe si e grele" Edited by $eb, 15 May 2006 - 07:24. |
#42
Posted 15 May 2006 - 07:38
nashu77, on May 11 2006, 17:46, said: -a rasturnat longitudinal de doua ori cu loganu dupa ce a agatat buza unu podet.......si culmea....airbagurile nu au sarit...de ce? nashu77, on May 11 2006, 18:26, said: frana, curba, ud..a derapat in shant si in loc sa mai mearga drept pe strada a mers prin shant pana in podet de ciment podetu a avut efect trambulina a lovit(agatat) partea dreapta si a aruncat loganul de doua ori peste cap longitudinal nashu77, on May 11 2006, 18:41, said: drum comunal shant normal max jumatate de metru viteza destul de mare am precizat oricum bara fata cu spoiler e avariata si capota plus un pic frontal de curge ulei capac motor fisurat, deci senzorii aia cam trebuiau sa sara @sebulbus Din ce spune nashu77 eu nu am vazut un impact frontal. A agatat podetul si asta a dat masina peste cap. Ca spoilerul e rupt sunt detalii si urmari ale rostogolirii, dar impact preluat de bara din fata(unde banuiesc ca acolo sunt senzorii) nu am vazut sa fii. Il rog sa precizeze pe initiatorul topicului daca masina a avut parte de impact frontal in bara din fata? |
#43
Posted 17 May 2006 - 10:41
Daca urmariti un test de impact o sa vedeti ca airbagurile se deschid cand deja 1/3 din comp motor este strivit, deci la un soc foarte mare.
Faptul ca s-a spart spoileru e egal cu 0, si oricum senzorii sunt inertiali, indiferent unde ar fi pusi suporta aceeasi inertie, de ex la mine sunt sub scaunele din fata. |
#44
Posted 20 May 2006 - 23:10
sebulbus, on May 12 2006, 23:10, said: ori ca pur si simplu nu se deschid in lipsa centurii. Exact. De la accidentul cu BMW-ul ala seria 3 din nouajceva de cand o murit o tipa de pe scaunul din dreapta pt ca o pocnit'o airbagu in moaca la o tamponare usoara, or inceput sa mai lege sistemele de securitate unul de altul... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users