Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema Service - Preturi diferite

IP Camera HikVision nu o gasesc i...

Cand devine un film clasic?

Cu mașina spre Budapesta ...
 Ridicare act de identitate cu pro...

Calorifere + incalzire in pardose...

Sfat achizitie laptop buget 1500-...

Boxe Devialet
 Mai poarta careva papuci prin oras?

Amortizoare - 2024 - gaz / ulei ?...

Calatorie Bucuresti - Timisoara, ...

Țuica are gust ciudat
 Copii nascuti in Romania

Felicitari Republica Moldova pent...

Ușa exterioara care scar5...

Decizie dificila intre doua model...
 

dacia logan airbaguri praf?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
nashu77

nashu77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 10.11.2004
ieri un amic s-a rasturnat longitudinal de doua ori cu loganu dupa ce a agatat buza unu podet.......si culmea....airbagurile nu au sarit...de ce?
la alte masini normale nu sareau?

#2
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 09.09.2003
sa faca cerere sa-i dea Dacia banii inapoi si daca nu, sa-i dea in judecata. :D  cred ca prefera aia sa-i dea 8000 E inapoi :D

#3
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
fa-ma sa inteleg bine. Omul a dat de buza unui podet in urma caruia s-a dat peste cap cu partea frontala..? Unde s-a petrecut accidentul si mai ales ce viteza avea cand a agatat acea buza? Cum de a reusit sa-l agate? :huh:

#4
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,149
  • Înscris: 09.09.2003
nu conteaza pe ce parte s-a dat peste cap. mi se pare normal sa sar airbagele cand te rastorni.

#5
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
daca s-a dat peste cap lateral (ca asta nu am priceput) airbagurile laterale nu au de ce sa se declanseze..

#6
nashu77

nashu77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 10.11.2004
frana, curba, ud..a derapat in shant si in loc sa mai mearga drept pe strada a mers prin shant pana in podet de ciment podetu a avut efect trambulina a lovit(agatat) partea dreapta si a aruncat loganul de doua ori peste cap longitudinal......deci ep lung nu pe lateral.......capota e turtita botul putin, pavilionul, stalpii, in fine masina e cam zob dar airbagurile nu au sarit....mi se pare normal o plangere si ceva despagubiri......in caz de judecata scandal in presa cred ca iese mai urat

precizez ca e vorba de airbagurile sofer+pasager.....
cand vreaodata sa aibe laterale loganu :D

Edited by nashu77, 11 May 2006 - 17:27.


#7
barbosa

barbosa

    Serious Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,144
  • Înscris: 04.03.2006
daca s-a rotit de 2 ori ,banuiesc ca avea peste 40km/h . deci trebuiau sa se deschida.

#8
nashu77

nashu77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 10.11.2004
undeva pe la 90 100km/h

#9
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
cat de adanc o fi fost santul ala? Si cat de lat? Foarte ciudat.. nu prea reusesc sa imi imaginez accidentul..unde a avut loc accidentul?Ai idee?Si mai ales ce viteza avea? Singura explicatie e ca o fi avut viteza mica (<30 km/h), ca a agatat podetul ceva foarte jos la logan==> a ridicat masina in aer(pt care nu cred ca airbagurile frontale se declanseaza) ce a cazut pe capota. Chestia e ca la viteza asa de mica,nu are cum sa se dea de 2 ori peste cap..Si in plus ipoteza asta se bazeaza si pe faptul ca santul ala era mai mic ca adancime ca garda la sol a loganului

Edited by romaximusro, 11 May 2006 - 17:43.


#10
nashu77

nashu77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 10.11.2004
drum comunal shant normal max jumatate de metru viteza destul de mare am precizat oricum bara fata cu spoiler e avariata si capota plus unpic frontal de curge ulei capac motor fisurat, deci senzorii aia cam trebuiau sa sara.....la o masina normala sarea? e doar din cauza ca e logan?...pot face o plangere si eventual niste daune?

#11
barbosa

barbosa

    Serious Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,144
  • Înscris: 04.03.2006
nu e neaparat pentru ca e Logan. s-a mai intamplat si la marci mai pretentioase.
cred ca poti sa incerci sa obtii niste daune,daca prietenul dovedeste ca i-a fost pusa viata in pericol datorita nefunctionarii pungilor. daca a scapat fara nici o urmare,or sa spuna ca masina si-a facut datoria si nu a fost nevoie de airbag-uri  :)  .  sa se duca la medicina legalasa isi ia certificat si sa spuna ca-l doare capul,ca-l doare coloana,ceafa...

#12
reico

reico

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,296
  • Înscris: 18.11.2005
romaximus , nu cred ca acum conteaza prea mult dimensiunile santului , el a dat in sant , probabil a avut viteza mare, ca la mai mica de 40-30 nu cred ca se dadea de 2 ori peste cap, si daca in momentul aruncarii in aer nu s-au declansat, macar la impactul cu solul ma gandeasc ca trebuiau sa se declanseze senzorii . nu sunt tehnician/mecanic , asta e parere pers

#13
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Purtati :drac: centura aia. Airbagul nu inlocuieste centura.

Inlocuirea airbagurilor declansate costa citeva mii de euro si nu sint facute sa se deschida aiurea. Atunci sa te tii de reclamatii daca se deschid la frina brusca sau cind lovesti masina in garaj.

Am busit symbolul de masina din fata si thanks god ca nu s-au deschis... Oricum purtam centura... era viteza mica....

Pt ciocnire laterala sau rasturnare (laterala) exista airbaguri laterale (care are) cele frontale sint pt altceva...

Edited by H725, 11 May 2006 - 18:51.


#14
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
senzorii pentru airbaguri am inteles ca sunt inertiali.. e adevarat?

#15
KraveN

KraveN

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 10.03.2006

View Postreico, on May 11 2006, 19:46, said:

romaximus , nu cred ca acum conteaza prea mult dimensiunile santului , el a dat in sant , probabil a avut viteza mare, ca la mai mica de 40-30 nu cred ca se dadea de 2 ori peste cap, si daca in momentul aruncarii in aer nu s-au declansat, macar la impactul cu solul ma gandeasc ca trebuiau sa se declanseze senzorii . nu sunt tehnician/mecanic , asta e parere pers

Pai a zis omu ca avea 90-100 km/h

#16
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postromaximusro, on May 11 2006, 19:50, said:

senzorii pentru airbaguri am inteles ca sunt inertiali.. e adevarat?

[ http://www.imaps.org/cii/apps/images/temic1.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

electronici
un microprocesor apreciaza forta impactului
primii senzori erau inertiali, sa zic asa si de deschideau aiurea, si cind loveai putin masina de cea din fata sau in garaj...

Din cite imi aduc aminte de la facultate, sint senzori piezo, o bucata de metal are rol de accelerometru...

Senzori inertiali aveau de ex opelurile vectra pt pretensionarea (pirotehnica) a centurii, modelele dinainte de a avea airbaguri....

Edited by H725, 11 May 2006 - 19:01.


#17
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005
Dar centura de siguranta purta nefericitul..?

#18
KraveN

KraveN

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 10.03.2006

View Postfrexxl, on May 11 2006, 19:54, said:

Dar centura de siguranta purta nefericitul..?

Daca nu e chiar asa ranit , cred ca a avut :D

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate