Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hyundai Santa Fe
Last Updated: Sep 22 2023 14:01, Started by
parpaneata
, Apr 29 2006 10:15
·
2
#6067
Posted 14 September 2016 - 20:42
Se facura si 266.000km. Desi mai devreme decat anuntasem initial, inchei postarile mele pe acest topic. Poate voi deschide altul cand o sa schimb masina. Drumuri bune sa aveti in continuare, indiferent de ce masina conduceti.
|
#6068
Posted 12 October 2016 - 19:40
Salutare tuturor........
Trebuie sã ”împerechez” rezerva ....stiti pe undeva un kumho Plus 798 nou 235/60/18 ”Dau de bãut..... Attached Files |
#6069
Posted 18 October 2016 - 19:59
Cand se schimba discurile de frana la Hyundai Santa Fe?
Discul fata nou are grosimea de 28mm si se inlocuieste cand scade sub 26.4mm (Minimum Thickness [mm]) , la discul de frana spate grosimea de nou este de 11mm si 9.4mm este grosimea minima, maine ma apuc sa masor, suspectez ca mecanicul meu ma pune sa schimb discurile aiurea, de fapt problema cred ca este 100% de la placute. sper sa fie corecte valorile gasite de mine pe internet. |
#6071
Posted 26 October 2016 - 19:57
Multumesc pentru ajutor daemonus,
am gasit pe masina urmatoarele valori: discuri fata 26.3mm discuri spate 10.4mm, am inlocuit placutele fata si spate(fata 250lei/set, spate 215lei/set pe original), am inlocuit lichid de frana, aprox. un litru si am facut aerisire la toate rotile, demontat discuri spate, curatat saboti frana de mana verificat cablu daca lucreaza si reglat frana de mana. Am plecat in probe, alta viata parca este alta masina, la traficul din Bucuresti la mersul in coloana cu viteza mica frana ingheata, in schimb la peste 70Km/h cand franez, volanul trepideaza stanga dreapta destul de tare, concluzia fiind ca discurile fata sunt ovalizate si trebuie schimbate. Oare sa fie din alta cauza? O sa dau comanda de discuri originale, cu toate ca ma gandesc sa vand masina dar parca imi pare rau sa pun altceva. Am primit telefon de la Tiriac Auto si maine ma duc sa vad Hyundai Grand Santa Fe modelul cu facelift, disponibil doar pentru vizionare, drive test se poate efectua doar cu Hyundai Santa Fe Sport, revin cu detalii. Edited by cover, 26 October 2016 - 20:18. |
#6075
Posted 05 April 2017 - 16:35
#6076
Posted 29 July 2017 - 15:30
Dintre cei cu filtre DPF, ati ajuns vreunul sa le schimbati?
La cati km? In ce conditii ati mers preponderent? (oras/ in afara) Mersul la sarcini si turatii mici (in oras) se stie ca este inamicul filtrelor DPF, si cum merg mai mult in oras, as vrea sa stiu la ce sa ma astept... Sunt fostul utilizator SorinD534, nu am reusit sa mai reactivez contul acela, dupa cativa ani de absenta de aici Santa Fe Diesel AT 2008 - 155.000 km Edited by Sorin-65, 29 July 2017 - 15:31. |
|
#6077
Posted 10 August 2017 - 08:35
Doar o vorba va mai spun ....
Am schimbat capetele de planetare (cel din stanga facea figuri, 295.000 zic ca-i sunt suficiente si pe celalalt l-am schimbat in pereche). Inca rulez cu turbo originala, cu injectoarele originale, cu motorul original - asa ca "folclorul frustrat" poate trage concluziile. Sa dau timpul inapoi, as face aceeasi alegere. M-a purtat prin locuri faine (Coasta de Azur, Grossglockner, Pasul Stelvio, Pasul Gavio + jumate din Europa), mi-a deschis apetitul pentru offroad. Nu stie inca ce inseamna platforma si o vizita mai mare de 2 zile in service (datorita furnizorilor "seriosi"). Am stat destul sa ma gandesc daca sa mai postez sau nu, dar facusem candva o promisiune. Pana la urmatoarea masina ... ma voi multumi sa urmaresc. Voi mai scrie aici cand masina fie ma va parasi din "cauze naturale" fie va trece in posesia cuiva din familie. Attached FilesEdited by daemonus, 10 August 2017 - 08:43. |
#6078
Posted 05 September 2017 - 20:07
Salutare,
Sunt proaspat posesor de Santa Fe 2007 AT, de 3 luni mai exact. in tot acest timp am avut ambitia sa citesc cap coada acest topic. Super tari sunteti. Sunt mai vechi in familia Hyundai, am avut Elantra 2012 de care am fost foarte multumit dar nevoia de spatiu ( 2 copii) m-au impins la aceasta miscare (nu ca Elantra nu este spatioasa, dar are limitele ei). De cand am luat-o am schimbat: - compresor AC (fostul proprietar a sudat capacul ambreiajului si nu am putut schimba bobina arsa) - radiator AC (gaurit de pietricele) - capat bara stg - bucse bara antiruliu spate - contactor pedala frana ( recall) Urmeaza distributia. As merge pe ContiTech. Pareri? Trebuie sa schimb si curea accesorii sau pot sa o schimb mai tarziu? Nu gasesc unde sa schimb ulei cutie, cica nu oricine poate face aceasta operatiune. sugestii? |
#6079
Posted 05 September 2017 - 20:58
CrudeS1, on 05 septembrie 2017 - 20:07, said:
Nu gasesc unde sa schimb ulei cutie, cica nu oricine poate face aceasta operatiune. sugestii? Daca nu ai pretentii foarte ridicate, uleiul in sine, la cutia AT, nu e nimic complicat de schimbat (eventualele complicatii pot tine de "amorsarea" circuitului dupa schimb - nu stiu cat de complicata e procedura la Hyundai). Mai complicat este de schimbat filtrul de ulei din cutie (este un filtru "wafer" - ca o napolitana, sau o carte - pe fundul cutiei), pentru ca asta presupune demontarea cutiei de pe masina. Iar sa schimbi uleiul si nu si filtrul, chiar e pacat! Din fericire, nu e foarte complicat de dat cutia jos si nici nu costa foarte mult (mai scump decat manopera si filtrul, va fi probabil uleiul). Eu am facut operatiunea la service Hyundai si au stiut ei ce-au avut de facut, nu stiu sa spun ce tip de ulei au folosit (si e bine sa nu incerci sa faci economii la capitolul asta) si cati litri au intrat. La 125.000 km filtrul nu era foarte murdar, dar nici nu era ceva cu care as mai fi mers inca 125.000... Prin "pretentii ridicate" mai sus, m-am referit la modul in care se face schimbul de ulei la cutie. Ideal este sa schimbi uleiul atat din cutie (are un buson de golire si unul de umplere, e simplu) cat si din Convertizorul de Cuplu (asta nu se mai poate goli in mod normal ). Presupun insa ca la demontarea cutiei de pe masina e foarte simplu de golit si uleiul din Convertizorul de Cuplu si ai impuscat doi iepuri. Producatorii de cutii (stiu exact situatia la ZF) nu complica insa problema atat de mult si recomanda doar schimbul de ulei din "baie" (fara sa puna problema Convertizorului de Cuplu) si a filtrului. In cazul de fata, ai putea schimba doar uleiul din "baia" cutiei, dar chair daca putem neglija uleiul din Convetrizorul de Cuplu (si sunt macar 2-3 litri si acolo...) ramane problema filtrului, asa ca ideal e sa adopti solutia cu demontarea cutiei de pe masina, si cum spuneam, ai impuscat doi iepuri (schimbi si filtrul si uleiul din Convertizor). |
#6080
Posted 06 September 2017 - 11:26
Multumesc Sorin pentru sfaturi.( la inceput erai foarte darnic cu posturile, ai lipsit in ultima perioada, ma bucur ca ai revenit )
Luni sunt programat schimb distributie ( ContiTech + pompa apa Hepu) Schimb ulei ( Castrol edge) + filtre (MAN) + tubul ala minune din filtru ulei (la mine lipseste), noroc cu voi ca am aflat de existenta lui. Curatare baie si sorb pompa ulei ( are prelingeri baia de ulei) si cred ca trebuiesc si inlocuite nu stiu ce saibe la injectoare care genereaza mizeria din ulei Total 2400 ron Luna viitoare incaltari de iarna pe 17 (vreau roti cu totul) si uleiuri grupuri,cutie etc. Mai am pana o fac dupa inima mea. Tractez si rulota si am nevoie sa functioneze cat mai bine. Edited by CrudeS1, 06 September 2017 - 11:27. |
#6081
Posted 06 September 2017 - 11:47
Sorin
Te rog sa-mi trimiti date de contact ale lui Dok. Trebuie neaparat sa o remapez. Ma face cu capu in depasiri cutia, gandeste prea mult, devin panicat, apas mai tare pedala acceleratie si retrogradeaza ( cu lagul de rigoare) Ce sa mai. Pe scurt am nevoie de putere mai mare si raspuns mai rapid (motor si cutie) |
|
#6082
Posted 06 September 2017 - 22:48
CrudeS1, on 06 septembrie 2017 - 11:26, said:
Multumesc Sorin pentru sfaturi.( la inceput erai foarte darnic cu posturile, ai lipsit in ultima perioada, ma bucur ca ai revenit ) Luni sunt programat schimb distributie ( ContiTech + pompa apa Hepu) Schimb ulei ( Castrol edge) + filtre (MAN) + tubul ala minune din filtru ulei (la mine lipseste), noroc cu voi ca am aflat de existenta lui. Curatare baie si sorb pompa ulei ( are prelingeri baia de ulei) si cred ca trebuiesc si inlocuite nu stiu ce saibe la injectoare care genereaza mizeria din ulei Total 2400 ron Luna viitoare incaltari de iarna pe 17 (vreau roti cu totul) si uleiuri grupuri,cutie etc. Mai am pana o fac dupa inima mea. Tractez si rulota si am nevoie sa functioneze cat mai bine. Mai "emiteam" pareri (nu "sfaturi" ) pe vremea cand conduceam eu Santa Fe-ul... Anii au trecut si acum "copilul" conduce Santa Fe-ul. (cum copilul - e fata - habar n-are de mecanica, ma mai "implic" eu pe aici...). Nu am vreun "fix" cu uleiurile (multi sunt "fani neconditionati" ai anumitor producatori... fara justificari tehnice reale...), dar mie la Santa intotdeauna mi-au pus Mobil 1 5W-30 (care este "DPF friendly") Daca ai filtru DPF, e bine sa studiezi care sunt uleiurile "DPF friendly", ca sa nu infunzi prematur filtrul (ceea ce infunda iremediabil filtrul nue funinginea - care se arde la "regenerari" - ci cenusa obtinuta prin arderea uleiului). Recomand cu toata increderea rotile pe 17", pentru ca au profilul mai inalt si castigi semnificativ la capitolul confort (in mod special pe denivelarile scurte). "Performantele" pe care unii se tem ca le pierd cu anvelope cu profil mai inalt (manevrabilitate in curbe, franare), nu sunt ceva pana unde Santa Fe-ul (cu tot respectul...) poate ajunge!... Eu am avut jante Rial (marca buna) pe 17", dar in timp (8 ani... ) s-au dovedit slabe, s-au deformat pe spate pana dincolo de limita la care mai puteau fi echilibrate... Am sfarsit prin a le arunca si a reveni la jantele pe 18" originale (despre care n-am auzit vreodata comentarii din astea...). Eu folosesc de 8 ani numai anvelope All-Seasons (din alea M+S si cu fulgul de nea pe ele) si niciodata n-am avut probleme, nici vara, nici iarna. CrudeS1, on 06 septembrie 2017 - 11:47, said:
Sorin Te rog sa-mi trimiti date de contact ale lui Dok. Trebuie neaparat sa o remapez. Ma face cu capu in depasiri cutia, gandeste prea mult, devin panicat, apas mai tare pedala acceleratie si retrogradeaza ( cu lagul de rigoare) Ce sa mai. Pe scurt am nevoie de putere mai mare si raspuns mai rapid (motor si cutie) Nu stiu daca mai e valabil, numarul pe care-l am eu de ani foarte multi este: 075 119 4100 (cam multe cifre, presupun ca e doar un singur 0 la final...). Masina mea nu are foarte multi km, 155.000, din care cam 145.000 "remapati", si vad ca nu am nici un fel de probleme (am inteles ca si masina lui Parpaneata, prima remapata de aici, inca merge OK, si si aceea tragea rulote...). "La momentul respectiv" am laudat "extensiv" beneficiile remaparii (inainte de orice, raspunsul liniar al pedalei de acceleratie, turbo-lag-ul aproape imperceptibil, si comportamentul mult mai "hotarat" al cutiei - desi totusi am inteles ca cutia are si ea alt ECU...), acum pot confirma ca solutia a trecut si proba timpului (chiar daca nu pe extrem de multi km). Informatii suplimentare si aici: http://www.hyundaicl...p?showtopic=355 Edited by Sorin-65, 06 September 2017 - 22:56. |
#6084
Posted 11 September 2017 - 16:18
Multumesc pentru raspunsuri ( Sorin/morogan).
Am schimbat distributia astazi + pompa apa + ulei motor + filtre 2300 ron. Ar fi trebuit sa simt ceva? Silentiozitate? Ca la urechea mea.... Oricum era galagie in curtea service-ului. Poate diseara mai pe liniste. Cureaua prezenta ceva crapaturi. Mecanicul a zis ca am avut noroc. Asa sa fie oare? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users