Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Santa Fe
Last Updated: Sep 22 2023 14:01, Started by
parpaneata
, Apr 29 2006 10:15
·
2
#6175
Posted 21 December 2021 - 09:11
Sorin-65, on 21 decembrie 2021 - 00:20, said:
In cazul (ipotetic al) bateriei goale motorul avea de miscat singur toata masina iar in cazul de fata, pe langa miscat masina, motorul mai trebuie sa tina si bateria incarcata (parte din propulsie este asigurata electric dar energia electrica nu mai e cea inmagazinata in baterie ci vine tot de la motor, in timp real, prin baterii). M-am balbait putin (invartindu-ma in jurul cozii...) dar ideea este ca in ambele cazuri energia pe care motorul termic trebuie s-o dezvoltate e aceeasi, pentru ca orice cantitate de energie sub nivelul de 15-20% in baterie nu este practic utilizabila. 2.La drum lung am folosit o aplicatie PHEV Watchdog si am ramas surprins de cati cai putere ai nevoie in mod real la drum intins. Pe autostrada, la 140km/h, aplicatia arata o medie de 50-60 cai din cei 141 ce ii poate livra motorul termic in cazul meu...fara probleme ca acesta sa mai livreze energie catre baterie atunci cand algoritmii dictau asta. Daca accelerai brusc toti calutii termici sau electrici intrau "in priza" fara sa faca nazuri. Avantajul mare in viata reala este ca drumurile mai au si denivelari...iar la vale te trezesti cu ceva km electrici veniti fara a pune la lucru motorul termic. Din acest motiv cele mai bune consumuri le-am avut pe ruta Brasov-Pitesti si retur....3.3% ca erau zone unde regenerai mult mergand la vale. Edited by raven75, 21 December 2021 - 09:16. |
#6176
Posted 21 December 2021 - 10:17
Pentru cei interesati, pentru a nu ‘polua’ discutia aici; am creat o pagina dedicata Santa Fe PHEV
https://forum.softpe...-santa-fe-phev/ |
#6177
Posted 21 December 2021 - 18:39
Sakura77, on 21 decembrie 2021 - 08:51, said:
va tin la curent cu primele impresii, si pt mine va fi o experienta interesanta, nu am avut niciodata nici macar un hybrid (doar benzina si diesel; am cochetat cu marci de prin zona asiatica, ultima a fost o Mazda 5, super masina) …. deocamdata aceasta Santa Fe e bibelou, sta expusa in vitrina, e frustrant sa o ai platita si sa te uiti la ea……dureaza hartogaraia in special la sf de an…. avand in vedere ca daca era sa o comand acum nu eram sigur daca o am in iulie august… prefer sa astept pina in ianuarie una peste alta, la final tragem linie si discutam si de pret, in banii astia eram la o tura de stadion in spate cu gandul de a lua un x5, q7 sau un xc90; comparand la final dotari/spatiu/garantie/pret … nu e de mirare decizia luata si sa nu uitam ca masina are 2 tone cand ne uitam la consum… am vazut diverse discutii gen … consuma cu 0.5 l mai mult daca mergi peste 130 …glume… pe toata europa sunt limitari de viteza, deci ce rost are , eu am trecut demult de etapa asta , si sincer cand dai zeci de mii pe o masina nu cred ca mai trebuie sa te plingi apoi ca iti consuma cu 1 l in plus fata de ce ai avut inainte (mazda 5 , la 150 /h pe germania imi lua 13l/100) dar nu ma obliga nimeni sa merg >130 Ei, te obliga baietii nervosi cu BMW-urile si Audi sa te dai din calea lor... Masa masinii conteaza la demaraje si reprize (inertia mare), si conteaza mult mai putin cand e vorba de deplasarea cu viteza constanta: curba evolutiei consumului variaza cu patratul vitezei!... Despre Premium pot emite pareri fara sa mai fiu judecat ca "strugurii sunt acri" (asa cum mi se arunca in fata la inceput), conduc un X5 E70 de 6 ani (Santa a ramas "in familie", fiica-mea e foarte fericita sa conduca masina adolescentei sale): desi X5-ul "e cu totul altceva" (dinamica, rafinament), Santa este de departe cu mult mai fiabila si mai putin pretentioasa (fara sa mai luam in calcul si diferenta majora de costuri...). Cat despre asteptare, personal eu am o doua abordari: 1. Nu cumpar niciodata un model de masina abia aparut. Exista asa-numitele "pacate ale copilariei", probleme inerente seriilor lor si media auto recomanda sa astepti macar un an, pana modelul "se maturizeaza" (producatorul rezolva buna parte din probleme). In cazul de fata, modelul asta de Santa are deja probabil cam un an, dar PHEV-ul e chiar nou, si mai ales e nou si pentru producator (nu inlocuieste un model PHEV existent)... 2. Am lucrat cu un american care pana la 54 de ani avusese... 36 de masini... Spunea ca "cine munceste pentru bani" in SUA (e o intreaga discutie aici, dar ca idee profesorii universitari, medicii de varf si personalul din justitie desi nu se poate spune ca nu muncesc si ei pentru bani, exista conceptia ca "fac banii mai usor" decat altii...) nu-si cumpara masina din show-room la ei. Solutia castigatoare sunt masinile semi-noi (Junge Gebrauchtwagen in Germania), el le lua la un an, maxim un an si jumatate, si le revindea dupa un an, maxim un an si jumatate. In felul asta se bucura de devalorizarea maxima dupa show-room si pierdea doar minimul ca devalorizare, cat o tinea el. Pe mobile.de se poate filtra cautarea dupa "Seal of Quality" (in partea dreapta jos a paginii la cautarea detaliata - sunt programele de masini rulate ale producatorilor) si vad ca de curand au si Hyundai programul "Hyundai Promise" (masini rulate cu garantie de firma). BMW de exemplu, au si in Romania programul "Premium Selection", dar la Hyundai inca n-am auzit de "Hyundai Promise" la noi. Nu stiu la ce pret ajunge masina ta, dar vad ca Santa Fe Plug-In Hybrid in versiunea Signature (probabil echiparea de top) ajunge la 65.000 Euro (pretul de noua, nu rulata) in Germania!... Personal, daca ma voi decide sa iau o Santa PHEV, prefer sa mai astept un an si s-o iau prin programul lor "Promise"... |
#6178
Posted 21 December 2021 - 20:50
Sorin-65, on 21 decembrie 2021 - 18:39, said:
Nu stiu la ce pret ajunge masina ta, dar vad ca Santa Fe Plug-In Hybrid in versiunea Signature (probabil echiparea de top) ajunge la 65.000 Euro (pretul de noua, nu rulata) in Germania!... Personal, daca ma voi decide sa iau o Santa PHEV, prefer sa mai astept un an si s-o iau prin programul lor "Promise"... Curios ca in Romania varianta de top 1.6 l, 265 CP, 4 WD, 6 AT, Plug-in Hybrid, Luxury iese cu programul rabla plus la 47831 de euro. Pretul de lista porneste de la 59.000 de euro. https://www.hyundai-...anta-fe#preturi Nu stiu daca are ceva in plus varianta germana dar din ce am vazut pe mobile.de nu pare sa aiba ceva extra. |
#6179
Posted 21 December 2021 - 23:53
Eu pe a mea dau 45000 + rablele si primesc gratuit culoare perlata, covorase, nr rosii si pachetul legislativ. Ca e bine, ca e rau voi vedea cand apare. Momentan sunt in asteptare de 6 luni.
Edited by Kobra2602, 21 December 2021 - 23:54. |
#6180
Posted 22 December 2021 - 13:07
Sorin-65, on 21 decembrie 2021 - 18:39, said:
Ei, te obliga baietii nervosi cu BMW-urile si Audi sa te dai din calea lor... Masa masinii conteaza la demaraje si reprize (inertia mare), si conteaza mult mai putin cand e vorba de deplasarea cu viteza constanta: curba evolutiei consumului variaza cu patratul vitezei!... Despre Premium pot emite pareri fara sa mai fiu judecat ca "strugurii sunt acri" (asa cum mi se arunca in fata la inceput), conduc un X5 E70 de 6 ani (Santa a ramas "in familie", fiica-mea e foarte fericita sa conduca masina adolescentei sale): desi X5-ul "e cu totul altceva" (dinamica, rafinament), Santa este de departe cu mult mai fiabila si mai putin pretentioasa (fara sa mai luam in calcul si diferenta majora de costuri...). Cat despre asteptare, personal eu am o doua abordari: 1. Nu cumpar niciodata un model de masina abia aparut. Exista asa-numitele "pacate ale copilariei", probleme inerente seriilor lor si media auto recomanda sa astepti macar un an, pana modelul "se maturizeaza" (producatorul rezolva buna parte din probleme). In cazul de fata, modelul asta de Santa are deja probabil cam un an, dar PHEV-ul e chiar nou, si mai ales e nou si pentru producator (nu inlocuieste un model PHEV existent)... 2. Am lucrat cu un american care pana la 54 de ani avusese... 36 de masini... Spunea ca "cine munceste pentru bani" in SUA (e o intreaga discutie aici, dar ca idee profesorii universitari, medicii de varf si personalul din justitie desi nu se poate spune ca nu muncesc si ei pentru bani, exista conceptia ca "fac banii mai usor" decat altii...) nu-si cumpara masina din show-room la ei. Solutia castigatoare sunt masinile semi-noi (Junge Gebrauchtwagen in Germania), el le lua la un an, maxim un an si jumatate, si le revindea dupa un an, maxim un an si jumatate. In felul asta se bucura de devalorizarea maxima dupa show-room si pierdea doar minimul ca devalorizare, cat o tinea el. Pe mobile.de se poate filtra cautarea dupa "Seal of Quality" (in partea dreapta jos a paginii la cautarea detaliata - sunt programele de masini rulate ale producatorilor) si vad ca de curand au si Hyundai programul "Hyundai Promise" (masini rulate cu garantie de firma). BMW de exemplu, au si in Romania programul "Premium Selection", dar la Hyundai inca n-am auzit de "Hyundai Promise" la noi. Nu stiu la ce pret ajunge masina ta, dar vad ca Santa Fe Plug-In Hybrid in versiunea Signature (probabil echiparea de top) ajunge la 65.000 Euro (pretul de noua, nu rulata) in Germania!... Personal, daca ma voi decide sa iau o Santa PHEV, prefer sa mai astept un an si s-o iau prin programul lor "Promise"... oscilam si spre X5, Q7 sau XC90, dar cand tragi linie si vezi, pe linga spatiu, ca pretul e aproape dublu daca adaugi aceleasi optiuni la X5 pe care le ofera Santa fe (full PHEV este 61k pret catalog) Attached FilesEdited by Sakura77, 22 December 2021 - 13:14. |
#6181
Posted 01 January 2022 - 00:51
Nu cumva masina care are spatiu mai mic intre scaun fata si bancheta are bancheta mai lata?
|
#6182
Posted 16 March 2023 - 10:01
Buna ziua, sunt nou pe forum, am si eu cateva probleme cu un Hyunday SantaFe 2,2 Crdi 2007 AT 4x4 si anume:
- Ieri dimineata dupa ce am pornit-o la max 2 min s-a auzit un zgomot puternic de scartait, nu mai aveam frana si la bord s-au aprins martorii la frana rosu si baterie rosu, este vorba de curea de accesorii si intinzatoare ? - Am patit de 2 ori aceasta faza, dupa ce am alergat-o prin oras, dupa o plecare de la stop nu mai vroia sa traga si scotea fum negru in spate. Am oprit-o si repornit masina si si-a revenit. Este vorba de geometria variabila a turbinei ? - Am observat ca in depasire nu are zvacul necesat sa efectuezi o depasire in forta. Este probleme la cutia automata sau motor? Se poate remedia / cum ? Multumesc mult si astept parerile voastre cu deosebita atentie, zi buna all |
#6183
Posted 01 April 2023 - 21:26
Salutare, am si eu o problema cu Santa Fe 2016. Atunci cand merg pe denivelari mici la viteze mici (max 40 km/h) simt o vibratie in volan, vibratia se simte si in podea, in partea stanga. Daca virez volanul pe loc, stanga - dreapta se aude si un click dar destul de discret - asta ma face sa ma gandesc la celebra bucsa de plastic din coloana de directie. Am fost la un mecanic si mi-a verificat pe elevator bielete, pivoti, etc si totul e ok. A mai avut cineva simptomele cu vibratiile la viteza mica ? Merci
|
#6184
Posted 21 September 2023 - 22:50
Va salut. Am achizitionat de curand un Hyundai grand Santa Fe din 2015, motor 2.2.
Mi a aparut o pocnitura ce se aude doar in momentul in care dau cu spatele. Am verificat toate rotile si nu ar fi de la discuri, etriere... Mi s a spus ca ar putea fi din cutie. Este posibil? Mi s a mai intamplat de vo 2 ori, in momentul cand am dat manete pe pozitia retur, dupa ce am efectuat manevra si vreau sa scot de pe retrur simt ca agata ceva pt ca mi iese greu din retur indiferent ca o trec pe P sau pe N. |
|
#6185
Posted 21 September 2023 - 23:06
Mihai090909, on 21 septembrie 2023 - 22:50, said:
Va salut. Am achizitionat de curand un Hyundai grand Santa Fe din 2015, motor 2.2. Mi a aparut o pocnitura ce se aude doar in momentul in care dau cu spatele. Am verificat toate rotile si nu ar fi de la discuri, etriere... Mi s a spus ca ar putea fi din cutie. Este posibil? Mi s a mai intamplat de vo 2 ori, in momentul cand am dat manete pe pozitia retur, dupa ce am efectuat manevra si vreau sa scot de pe retrur simt ca agata ceva pt ca mi iese greu din retur indiferent ca o trec pe P sau pe N. Salut, Cati KM are masina ? Erai cumva proptit de o bordura sau alt obstacol atunci cand nu iesea din R ? E posibil sa iasa mai greu sau sa smuceasca atunci cand rotile sunt in tensiune (proptite in bordura, etc) |
#6186
Posted 22 September 2023 - 14:01
SwatGuard85, on 21 septembrie 2023 - 23:06, said: Salut, Cati KM are masina ? Erai cumva proptit de o bordura sau alt obstacol atunci cand nu iesea din R ? E posibil sa iasa mai greu sau sa smuceasca atunci cand rotile sunt in tensiune (proptite in bordura, etc) Are 131000km. Nu este legat de ceva obstacole, se aude aproape de fiecare data. Insa cumva daca dau cu spatele pe suprafata plana intradevar se aude mai rar. Daca dau cu spatele si este solicitat de un plan usor inclina atunci se aude cu siguranta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users