Intrerupere apeluri telefonice in reteaua Digi
#37
Posted 01 February 2024 - 00:26
mihaiC1, on 31 ianuarie 2024 - 18:07, said:
Eu am observat ca pe Xiaomi, Huawei am semnal 4-5 din 5 de la Digi dar Sam. da rateuri la greu.. 1-2 din 5! Edited by andreic, 01 February 2024 - 00:31. |
#38
Posted 01 February 2024 - 01:45
Nu am patit asta la orange inveci, nici pe munte, dar toata lumea ma sfatuieste sa trec pe digi:)
Edited by fqx, 01 February 2024 - 01:45. |
#39
Posted 01 February 2024 - 05:39
Ramane cum am stabilit: Digi este reteaua perfecta dar utilizatorii ei au telefoanele defecte.
|
#40
Posted 01 February 2024 - 07:43
Nu stiu cum ai astfel de probleme dar, de cand sunt pe reteaua asta, nu am avut nici cea mai mica problema, itradevar ieri, cand vorbeam cu cineva la telefon, in 5 -6 min s-a intrerupt apelul de vreu 3 - 4 ori dar interlocutorul a spus ( am eu probleme cu teleofnul meu, adica el ). Schimba-ti telefonul.
|
#41
Posted 01 February 2024 - 07:54
#42
Posted 01 February 2024 - 09:49
Buna,
Dupa ce am dezactivat WIFI la telefon am rezolvat intreruperea convorbirilor, pe ambele telefoane: Xiaomi 9 si Samsung M21. Folosesc numai ONT-ul digi, fara alt router. |
#43
Posted 01 February 2024 - 10:02
Ce nu se intelege ? Reteaua e realizata de la chinezi, benzile si toate alea. Telefoanele chinezesti se "pupa" cel mai bine cu reteaua . Un sam, de ex, nu se "pupa" ca e "dedicat" pt. Europa "civilizata" , xiaomi e pt. toata lumea , ca exemplu.
andreic, on 01 februarie 2024 - 00:26, said:
In afara ca pot sa fie benzi diferite ori celule diferite, chinezestile arata in general semnalul fals, de ex la -105dB arata 4 din 5 sau max, Sam foloseste o scala de conversie corecta dB/liniute asadar nu va arata mai mult de 2 din 4 la acel semnal, 1 din 4 la -110-115 sau zero la sub -120dB. 3 linii la sam incepe de la -95-99dB. Sam si alte mai europene, americane nu sunt " bine acordate" pe frecventa respectiva chiar daca zic ca le au.. |
#44
Posted 01 February 2024 - 10:29
Stop cu politica!
Edited by AlexEn, 01 February 2024 - 10:29. |
#45
Posted 01 February 2024 - 23:25
Și eu am întreruperi apel prin wowifi,am dezactivat serviciul. Telefon Xiaomi și Samsung.
|
#46
Posted 02 February 2024 - 04:57
Nu știu cum de pățiți asta. Mie imi merge bine, nu am probleme. La mine Orange are probleme. Dureaza mult pana suna pe orange . Am testat de pe telefonul prietenei mele si dura mult pana facea tonul de apel si imi suna telefonul
|
|
#47
Posted 02 February 2024 - 07:53
AlxMih, on 01 februarie 2024 - 23:25, said:
Și eu am întreruperi apel prin wowifi,am dezactivat serviciul. Telefon Xiaomi și Samsung. Mai bine schimba routerul/ ont wi-fi, eu am xiaomi mi10, oppo prapadit, huawei, un modem-router GSM chinezesc si sam A50, router domestic antic tp-link si ghici cine face probleme ? Samsung. In toate am cartele digi ( de toate 6 fizice) Nici nu ii vad utilitatea la vowifi sau volte atat timp cat pot folosi si alte aplicatii (gen whatsapp) si semnal e din belsug. Edited by mihaiC1, 02 February 2024 - 08:05. |
#48
Posted 02 February 2024 - 08:53
danidica, on 02 februarie 2024 - 04:57, said:
Nu știu cum de pățiți asta. Pe Org merge fain wifi call iar apel se face instant. Mi se intampla sa apelez si pana sa duc tel la ureche deja aud alo... bine, partenerul de conversatie are autoanswer. |
#49
Posted 02 February 2024 - 09:56
Eu pe Orange doar ma gândesc sa sun pe cineva pe wifi call si apelează direct.Nu mai spun de cum se aude.. Dolby Atmos direct in urechia internă.
|
#50
Posted 02 February 2024 - 10:41
Confirm.
La mine pe portocala pe un flagship, functioneaza apel ultra HD chiar si pe 2G. Nu-mi stergeti postul, doar fac comparatie cu GiGel, care se aude ca in butoi (cand am noroc si prind putin semnal la geam)! Edited by bluelaser, 02 February 2024 - 10:44. |
#51
Posted 02 February 2024 - 10:42
|
#52
Posted 02 February 2024 - 17:53
clader, on 31 ianuarie 2024 - 23:25, said:
Ați apărut ca ciupercile pe topicul asta exact când s-a inițiat. Toti,care mai de care sa va văitați cât de naspa e.Pana s-a deschis acest topic,nu ati avut nimic de zic. Au început si cu "cât dai atâta face..." Băieți, uitați-va la cifrele de la portări si mai vedeți. Daca o sa cauti pe topicul cu probleme o sa aflii ca tot timpul se plang oamenii de GiGi Mobil, asa ca baga-ti mintile in cap... majoritatea nici nu au chef sa mai posteze in general, si mai ales cand sunt luati la misto de operator cand au probleme. Am scris initial 2 pagini cu explicatii ca sa intelegi cum si de unde vine problema , dar mi-am dat seama ca oricum nu o sa intelegi asa ca iti fac un rezumat la rezumat: Mi se pare normal sa mai fie probleme la operatorii de telefonie mobila, dar exista echipe care trebuie sa faca mentenanta preventiva, sa rezolve reclamatiile ... ceea ce nu e cazul aici ... si iti spun asta pt ca am lucrat pentru diversi operatori de telefonie mobila din EU si majoritatea au proceduri care sa previna kkturile astea care apar in reteaua GiGi, dar si proceduri care sa rezolve o problema reclamata in mod constant si sa o previna pe viitor... ceea ce iar nu e cazul aici !!!! Daca nu vrei sau nu poti sa intelegi de ce am precizat aceste detalii iti spun ca intreruperea unui apel in timpul unei convorbiri fara ca unul din interlocutori sa inchida apelul, apare altfel in statistici, si chiar daca nu apare... exista o metoda simpla prin care se verifica ... este de ajung sa faci un filtru dupa apeluri repetate cu pauze scurte intre ele catre aceleasi numere, si o sa observi niste cifre ciudat de ingrijoratoare, dar NU se doreste pt ca e pe bani rezolvarea si "merge si asa". Faptul ca un apel pleaca greu sau deloc, apoi daca inchizi si apelezi iar pleaca instant, se poate rezolva, dar iar ... vechea problema ... costa bani si "merge si asa" Ultima parte este problema acestui operator, faptul ca se arunca vina pe utilizator si numai ei nu sunt de vina, si mai vin si "fanii" cu texte de genul "cat dai atata face" sau le cauta scuze. |
#53
Posted 02 February 2024 - 18:13
De ce sa dau 9- 20 euro in plus pt. net mobil international lunar cand eu folosesc maxim de 10 euro Anual!? si e f. bun la digi ! De ce sa dau in plus 5-10 euro lunar pt. net inclus/ nelimitat, mai nou si in UE ?! Stai linistit nu moare nimeni daca iei o pauza din trancaneala la telefon, se intampla la TOTI OPERATORII!!.
Vezi ca 112 are prioritate si fara cartela ! Daca esti frustrat ca ai dat o gramada de bani pe un telefon care nu isi face treaba nu e problema majoritatii ! Esti liber sa te duci unde vrei. PS daca scoate digi cartele de 1 euro lunar a doua zi sunt abonatul lor !, acum am fost tentat de voda cu 2 euro/ luna, dar dupa 16 ani de experienta cu ei m-am razgandit instant. Edited by mihaiC1, 02 February 2024 - 18:25. |
#54
Posted 02 February 2024 - 18:34
mihaiC1, on 02 februarie 2024 - 18:13, said:
Daca esti frustrat ca ai dat o gramada de bani pe un telefon care nu isi face treaba nu e problema majoritatii ! Esti liber sa te duci unde vrei. Da bossule, S9+ nou, S21 5G nou, Ifon 15pro, S23 ultra, toate noi ... la toate se intrerupe apelul in maxim 10min de convorbire cand stau pe canapea, iar fix aceleasi telefoane, cu cartele de la alti operatori functioneaza fara probleme de genul asta..... hai scuteste-ma cu ipocrizia asta de doi bani ca ti-ai gresit publicul. Cand o sa inveti ca ofertele celorlalti operatori nu costa 20euro/luna o sa te prinzi ca mizeria aia la 5eur/luna e mult prea scumpa pt ce ofera la GiGi.... iar pt faptul ca nu pot sa port o discutie cap-coada fara sa se intrerupa sau sa se auda ca din butoi mi se pare de porc in anul 2024 Nu te inteleg cum poti sa aperi genul asta de mizerie si sa te umflii ca toti care au probleme sunt prosti, decat daca lucrezi la ei si esti platit pentru postarile tale. EDIT: Sunt frustrat cand doresc sa ma folosesc de un serviciu platit si sunt luat de prost de operator, ca la 5Eur/luna sunt abonamente si la concurenta ! si fara sa ma enervez cand vreau sa vb la tel ! Edited by bansh3, 02 February 2024 - 18:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users