Intrerupere apeluri telefonice in reteaua Digi
Last Updated: Feb 19 2024 14:51, Started by
Hamutovski
, Jan 31 2024 17:42
·
13
#55
Posted 02 February 2024 - 18:40
bansh3, on 02 februarie 2024 - 17:53, said:
asa ca baga-ti mintile in cap... Fac un efort pentru tine sa iti răspund punctual: -Nu am spus ca Digi e rețeaua perfecta si ca nu sunt probleme.Problema apare când comparați intr-un mod clar părtinitor cu alte rețele care au probleme evidente la rândul lor. -E ciudat cum pe topicul cu probleme nimeni nu zice mare lucru,si cum apare unul nou se populează instant. -Marele operator Orange,in momentul in care semnalez ca mi se intrerup convorbiri pe VoLTE îmi oferă soluția de a dezactiva 4G si a rămâne pe 2G/3G in condițiile in care am un abonament business de vreo 27 eur si firma are mai multe(momentan). Cum sa facem pentru ca am iPhone si nu pot face asa ceva din cauza carrier bundle implementat de Orange? Pauza de gândire din partea interlocutorului de la Orange(era de la tehnic,nu call center)dar a meritat. A venit cu soluția: "Schimbati-va telefonul si o să puteți seta pe 2G/3G" Da,pot spune ca au o atitudine total pro client,inteleg problemele,sunt proactivi. In schimb,in afară de problemele stiute pe Wofi de la Digi pe care vad ca nu sunt in stare sa le rezolve sau nu vor sa le rezolve,orice altceva am semnalat,au rezolvat. |
#56
Posted 02 February 2024 - 19:22
clader, on 02 februarie 2024 - 18:40, said:
In schimb,in afară de problemele stiute pe Wofi de la Digi pe care vad ca nu sunt in stare sa le rezolve sau nu vor sa le rezolve,orice altceva am semnalat,au rezolvat. Orice altceva zi ... adica intreruperea apelului in timpul convorbirii ... problema prezenta din 2018-2019... prezenta in 2024... toate cunostintele mele care folosesc GiGi in mod frecvent, nu ca sim secundar, au aceasta problema mai mult sau mai putin ... dar exista. Daca problema asta ti se pare de trecut cu vederea ... eu am ignorat faptul ca sare din 4G in 2G in timpul apelului, dar nu am putut sa ignor faptul ca sunt intr-o discutie cu un client sau furnizor, sau sun pt o programare la policlinica si se intrerupe apelul. Sa te vad pe tine cat de simpatic o sa mai fii cand o sa simti pe pielea ta problema asta si o sa iti sara femeia in cap ca nu rezolvi chestii, sau pierzi clienti pt ca ei cred ca le inchizi telefonul in nas. Poate tie ti se pare simpatica situatia, dar mie nu mi se pare deloc simpatica, amuzanta, sau de orice alt fel ... e de kkt si atat ! Tu ca persoana juridica ar fi trebuit sa stii ca nu ai aceleasi drepturi ca o persoana fizica si nici legea nu te ajuta, dar puteai sa le faci reclamatie la ANCOM, apoi plangere in instanta , dar nu ai facut asta, dar te dai pe forum, sau ai facut asta ... spune sincer ! |
#57
Posted 02 February 2024 - 19:41
Sesizare din contul de client, cu cateva informatii despre apel, tipuri de telefon, cateva detalii care ar putea sa ajute operatorul la solutionarea problemelor? Sunt deschisi la problemele clientilor, acum mai trebuie sa dea dovada si clientul de inteligenta emotionala.
In final daca nu esti multumit, e libera piata, exista, inca, concurenta. Nu mai generalizati, ca si la telefoanele fixe se mai intampla sa stranute securistu si sa iti intrerupa convorbirea… |
#58
Posted 02 February 2024 - 20:53
Nu e subiectul discuției ce am făcut sau ce nu am făcut eu.E total irelevant.Relevanta e comparația intre modul care sunt tratate de operatori problemele clienților.Fiecare cu experiențele lui.Eu le-am descris pe ale mele.
Oricum discuția a deraiat de la esența.Pentru asemenea probleme exista deja un topic. Edited by clader, 02 February 2024 - 20:55. |
#59
Posted 02 February 2024 - 22:56
bansh3, on 02 februarie 2024 - 18:34, said:
Da bossule, S9+ nou, S21 5G nou, Ifon 15pro, S23 ultra, toate noi ... la toate se intrerupe apelul in maxim 10min de convorbire cand stau pe canapea, iar fix aceleasi telefoane, cu cartele de la alti operatori functioneaza fara probleme de genul asta..... hai scuteste-ma cu ipocrizia asta de doi bani ca ti-ai gresit publicul. Cand o sa inveti ca ofertele celorlalti operatori nu costa 20euro/luna o sa te prinzi ca mizeria aia la 5eur/luna e mult prea scumpa pt ce ofera la GiGi.... iar pt faptul ca nu pot sa port o discutie cap-coada fara sa se intrerupa sau sa se auda ca din butoi mi se pare de porc in anul 2024 Nu te inteleg cum poti sa aperi genul asta de mizerie si sa te umflii ca toti care au probleme sunt prosti, decat daca lucrezi la ei si esti platit pentru postarile tale. EDIT: Sunt frustrat cand doresc sa ma folosesc de un serviciu platit si sunt luat de prost de operator, ca la 5Eur/luna sunt abonamente si la concurenta ! si fara sa ma enervez cand vreau sa vb la tel ! Si crezi ca ma impresionezi cu sam si mar stricat ? Macar stii sa le butonezi ? La banii care ii dai pe gripele alea de telefoane imi luam abonament la satelit, fara pic de pauza vro 10 ani Spre cunoasterea ta am 6 (SASE) abonamente parlite de 3 euro buc. si 5 tel chinezesti ( fara sam..) care fac treaba mai buna decat marul stricat sau sam, din 6 bucati/ abonamente in ultimii 3 ani doar 2-3 "rateuri", oricum sunt de 2 ori mai ieftine si de 2 ori mai bune la telefonie. Eu am renuntat la voda. exact din principil ca eram ignorat, la orange ca se stricau cartele si retea de cacao.. Da se poate intampla sa pierzi semnalul GSM de la digi dar nu mai des decat de la ceilalti , am telefon din 1997, erai nascut atunci ?! |
#60
Posted 03 February 2024 - 01:18
mihaiC1, on 02 februarie 2024 - 22:56, said:
Da se poate intampla sa pierzi semnalul GSM de la digi dar nu mai des decat de la ceilalti , am telefon din 1997, erai nascut atunci ?! Esti atat de ignorant incat nu meriti sa iti explic faptul ca alea erau doar cateva exemple de telefoane, pt ca imbecilii aia de la suport nu intelegeau prea multe, dar vad ca nici tu nu prea ai inteles prea multe ... si nu prea ai citit toate postarile mele macar ca sa vezi in ce domeniu muncesc. Daca citeai si intelegeai nu mai imi explicai tu mie cum este cu semnalul si cu GSM ca nu ai citit atata carte pe subiectele astea nici macar cate note informative despre buguriile de soft rezolvate la echipamentele care tin in spate "semnalul" si "gsm"... poate observi ca le pun separat.. poate intelegi ceva aici. Mi-ai aratat ca tehnic esti multimea vida, dar nu mai arata si altora... ca nah ... fiecare cu bucata lui... de ex eu nu ma pricep la renovari, si nici mecanic nu sunt... maxim pot sa imi dau cu parerea despre ce mi se pare mie ca ar fi sau nu bine ... asa ca rezuma-te la asta si o sa iti fie mai bine in viata. |
#61
Posted 03 February 2024 - 08:52
Daca nu reveniti la discutii civilizate si constructive o sa inteleg ca topicul s-a epuizat.
|
#62
Posted 03 February 2024 - 11:17
La fel patesc si eu, in casa, reteaua Digi.
Unde e semnal prost se inchide apelul. |
#63
Posted 04 February 2024 - 11:10
Nu stiu cati dintre cei care au scris pe acest topic au facut si o sesizare catre suportul Digi.
Eu am facut din contul de client recent, tot pentru cateva apeluri VoLTE care s-au intrerupt si au fost reluate. Le-am gasit in lista de apeluri si le-am dat ca exemplu, apoi am fost sunat de catre suportul Digi si mi-a spus ca au resetat profilul VoLTE (4G), ca ar fi fost niste erori, si ca acum ar trebui sa fie totul ok. Asadar, contact suport din aplicatia Digi.ro pentru cei care au intampinat vreo problema, dati si exemple cu numar si perioada, daca le aveti. Succes! |
#64
Posted 04 February 2024 - 13:16
pe langa întreruperea apelurilor in ultimii ~4 ani am avut probleme si cu apeluri in care nu auzeam cealata persoana si trebuia sa inchid si sa apelez din nou, câteodată nici a doua oara nu era cu "noroc".M-am mutat la Orange cu numarul principal dar tot mai vorbesc cu persoane din rețeaua digi aproape zilnic ..
in ultimele 2 luni nu am avut probleme dar am mai dat peste un apel care se auzea de parca era in beci cu mici întreruperi, desi persoana avea semnal full. acest lucru se ignora pe baza faptului ca digi era ieftin si nu aveam pretenții dar cand vodafone si orange ofera mai mult la 2-3 euro ar trebui sa cam faca ceva .. |
|
#65
Posted 07 February 2024 - 08:46
andreic, on 01 februarie 2024 - 00:26, said: In afara ca pot sa fie benzi diferite ori celule diferite, chinezestile arata in general semnalul fals, de ex la -105dB arata 4 din 5 sau max, Sam foloseste o scala de conversie corecta dB/liniute asadar nu va arata mai mult de 2 din 4 la acel semnal, 1 din 4 la -110-115 sau zero la sub -120dB. 3 linii la sam incepe de la -95-99dB. Pune o chinezărie langa un Samsung și asculta radio pe ambele, in zone cu semnal slab și vezi care se întrerupe...am incercat&returnat doua modele de Samsung pe tema asta. Sigur, chinezăriile au alte mici bube (bug-uri software, etc), depinde ce ai nevoie de la ele, și dacă/cât te afectează. Edited by KENSINGTON, 07 February 2024 - 08:51. |
#67
Posted 07 February 2024 - 11:44
Se auzea ca din beci pentru ca probabil ajunsese pe 2G half-rate.Acum, pentru ca au oprit datele e ceva mai greu sa ajunga in situatia asta.
Aspectul nu e prezent doar la Digi,se poate intampla la orice operator pe 2G in functie de incarcarea retelei. Edited by clader, 07 February 2024 - 11:45. |
#68
Posted 07 February 2024 - 13:02
Eu sunt singurul cu Orange din familie și zilnic sunt probleme când vorbesc cu ceilalți membri de familie care sunt absolut toți pe Digi. Ba se aude ca în budă, ba nu se aude deloc, ba nu se formează numărul decât din a treia încercare, etc. Cu alți oameni din alte rețele nu am stres.
|
#69
Posted 17 February 2024 - 19:19
Gata, s a lămurit, Digi are cea mai proastă rețea
E klar! Și asta tocmai când îmi făcusem și eu un abonament de 2 € să testez |
|
#70
Posted 18 February 2024 - 15:55
Cum e testarea ? Eu de 8 ani pe digi si 6 abonamente la 3 euro/buc, dar nu prea am pauze , de fapt pe nici o cartela la mine in targ.
Edited by mihaiC1, 18 February 2024 - 16:00. |
#71
Posted 19 February 2024 - 09:38
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users