Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante
 Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 

RCS & RDS se pregateste sa faca concedieri in cadrul echipelor de Tehnicieni

- - - - -
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#1
Username2020

Username2020

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 16.09.2020
Sefii de departamente au primit o informare oficiala sau neoficiala, ca sa reduca personalul in cadrul echipelor tehnice.
Deja s-a renuntat la o parte dintre angajatii din contabilitate.

Acum daca la o interventie merg 2 angajati, unul tine scara,  celalat urca Posted Image, in viitorul foarte apropiat o sa ramana un singur angajat care primeste echipamentele adecvate, astfel incat sa urce singur pe scara.

Banii sunt redirectionati in afara tarii pentru achizitii.

#2
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 02.08.2021
Nu prea e legal să rămână doar un singur angajat care să vină la intervenție.
Ține de securitatea în muncă.

#3
Username2020

Username2020

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 16.09.2020
Toti ceilalti trimit un singur angajat de cativa ani. Urmeaza sa faca la fel si digi.

#4
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Dolce, Telekom, Orange, UPC, Vodafone au serviciile tehnice externalizate.
Trimit un singur om la deranjamente.
Totuși la o instalare noua la servicii fixe, UPC a trimis un singur om, Vodafone a trimis 2 oameni.
Depinde de contractele ce le au.

#5
SharonCollins

SharonCollins

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,194
  • Înscris: 07.04.2017
Nu am mai vazut doi insi dinainte de pandemie! Judetul Constanta, sa precizez. Nu prea au oameni, cand au avut probleme dupa furtuna aia din noiembrie a durat cateva zile pana sa vina. Si era o strada intreaga cu probleme...

#6
cipri2bau

cipri2bau

    Violonist sarac care nici nu mai canta de disperat ce e

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,084
  • Înscris: 30.11.2017
Merge f bune rețeaua, e cate un deranjament ici colo odată la câteva luni in tara, de ce sa tina atâția tehnicieni și tehnologi.
Se trece la munca cu roboti, call centerul sa fie cu soft.

Edited by cipri2bau, 25 January 2024 - 21:40.


#7
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 02.08.2021
Probabil că în zona Moldovei pe unde au rămas cutiile alea pe scările de bloc nu cred că se va pune problema de indisponibilizări.
Sau cine știe.

#8
mercur68

mercur68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,436
  • Înscris: 07.08.2007
ici colo la cateva luni, habar nu ai despre ce vorbesti, las-o asa mai bine

#9
Userul_80

Userul_80

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 26.06.2022

 Username2020, on 25 ianuarie 2024 - 21:18, said:


Acum daca la o interventie merg 2 angajati, unul tine scara,  celalat urca Posted Image, in viitorul foarte apropiat o sa ramana un singur angajat care primeste echipamentele adecvate, astfel incat sa urce singur pe scara.

Banii sunt redirectionati in afara tarii pentru achizitii.
De fapt or sa fie subcontractori , lucru care oricum se intampla si acum.
Link ca banii "sunt redirectionati in afara tarii pentru achizitii."?

#10
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006
Telecoi de 10 ani a facut echipele de un singur om, ala conduce masina, el se urca pe stalp, el trage sarma, el mufeaza...omul orchestra, legal au facut-o ei in asa fel incat sa se acopere, au urlat sindicatele dar degeaba, asa a ramas, nu mai spun ca locatia telefonului de servici trebuie sa fie aceeasi cu gps-ul masinii.....deci asa aberatie nu exista nicaieri, de parca gasesti loc in fata portii sau in scara blocului....in Bucuresti

#11
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
stai sa vezi acuma instalarile 1-2 luni... pe aia de la birou e bine ca au plecat... terenu e baza

#12
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,282
  • Înscris: 27.10.2007

 StefanRO, on 25 ianuarie 2024 - 22:00, said:

... pe aia de la birou e bine ca au plecat... terenu e baza

vesnica ura a celor care dau cu sapa impotriva celor care cara mapa...
o sa scapam de prostia asta vreodata?

#13
SharonCollins

SharonCollins

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,194
  • Înscris: 07.04.2017

 cipri2bau, on 25 ianuarie 2024 - 21:39, said:

Merge f bune rețeaua, e cate un deranjament ici colo odată la câteva luni in tara, de ce sa tina atâția tehnicieni și tehnologi.
Se trece la munca cu roboti, call centerul sa fie cu soft.
Aiurea! Sa te vad pe tine cu deranjament 5 zile, dar platesti integral luna respectiva. Ca e DTH, ca e cablu de net sau tv nu e ok. Sa scada din abonament banii aferenti zilelor fara servicii de cand s- a sunat sa anunte pana la rezolvare, asa ar fi corect.  Nu e treaba mea ca ei taie din cheltuieli exact unde se munceste cu adevarat.

#14
Lexon

Lexon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,600
  • Înscris: 07.08.2011

 Username2020, on 25 ianuarie 2024 - 21:28, said:

Toti ceilalti trimit un singur angajat de cativa ani. Urmeaza sa faca la fel si digi.
Stii cumva si care e evoutia accidentelor de serviciu, inclusiv a celor grave, care produc invaliditati, dupa adoptarea masurilor respective?
Poate cineva ar trebui sa informeze RCS RDS si despre asta, sa sa se informeze, analizeze datele si sa ia o decizie asumata.

#15
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Lasă că fac ăștia o procedura și instruiesc din CC clienții să își rezolve singuri deranjamentele.
Ori să facă economii babane astfel. Fara angajați de teren, vin clienții și își iau singuri echipamentele și le instalează singurei. Sau își vor căuta singuri oameni pt instalare. :)

#16
PietreNeispirescu

PietreNeispirescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 386
  • Înscris: 11.12.2023
De curiozitate, ce salarii au tehnicienii ăștia?

#17
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,243
  • Înscris: 15.01.2014
Poate face AI-ul instalarea la clienți.

#18
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,518
  • Înscris: 21.10.2009
Tocmai am avut o schimbare de adresa, au venit 2 angajati digi doar ca sa imi comunice noile date de acces si sa configureze ceva la ONT-ul vechi.
Tipa de la ghiseu m-a mintit ca trebuie sa restitui vechiul ONT si ca voi primi unul nou... dar nu s-a intamplat asta.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate