Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
RCS & RDS se pregateste sa faca concedieri in cadrul echipelor de Tehnicieni
Last Updated: Jan 28 2024 09:28, Started by
Username2020
, Jan 25 2024 21:18
·
10
#1
Posted 25 January 2024 - 21:18
Sefii de departamente au primit o informare oficiala sau neoficiala, ca sa reduca personalul in cadrul echipelor tehnice.
Deja s-a renuntat la o parte dintre angajatii din contabilitate. Acum daca la o interventie merg 2 angajati, unul tine scara, celalat urca , in viitorul foarte apropiat o sa ramana un singur angajat care primeste echipamentele adecvate, astfel incat sa urce singur pe scara. Banii sunt redirectionati in afara tarii pentru achizitii. |
#2
Posted 25 January 2024 - 21:26
Nu prea e legal să rămână doar un singur angajat care să vină la intervenție.
Ține de securitatea în muncă. |
#3
Posted 25 January 2024 - 21:28
Toti ceilalti trimit un singur angajat de cativa ani. Urmeaza sa faca la fel si digi.
|
#4
Posted 25 January 2024 - 21:35
Dolce, Telekom, Orange, UPC, Vodafone au serviciile tehnice externalizate.
Trimit un singur om la deranjamente. Totuși la o instalare noua la servicii fixe, UPC a trimis un singur om, Vodafone a trimis 2 oameni. Depinde de contractele ce le au. |
#5
Posted 25 January 2024 - 21:37
Nu am mai vazut doi insi dinainte de pandemie! Judetul Constanta, sa precizez. Nu prea au oameni, cand au avut probleme dupa furtuna aia din noiembrie a durat cateva zile pana sa vina. Si era o strada intreaga cu probleme...
|
#6
Posted 25 January 2024 - 21:39
Merge f bune rețeaua, e cate un deranjament ici colo odată la câteva luni in tara, de ce sa tina atâția tehnicieni și tehnologi.
Se trece la munca cu roboti, call centerul sa fie cu soft. Edited by cipri2bau, 25 January 2024 - 21:40. |
#7
Posted 25 January 2024 - 21:45
Probabil că în zona Moldovei pe unde au rămas cutiile alea pe scările de bloc nu cred că se va pune problema de indisponibilizări.
Sau cine știe. |
#8
Posted 25 January 2024 - 21:46
ici colo la cateva luni, habar nu ai despre ce vorbesti, las-o asa mai bine
|
#9
Posted 25 January 2024 - 21:49
Username2020, on 25 ianuarie 2024 - 21:18, said: Acum daca la o interventie merg 2 angajati, unul tine scara, celalat urca , in viitorul foarte apropiat o sa ramana un singur angajat care primeste echipamentele adecvate, astfel incat sa urce singur pe scara. Banii sunt redirectionati in afara tarii pentru achizitii. Link ca banii "sunt redirectionati in afara tarii pentru achizitii."? |
#10
Posted 25 January 2024 - 21:49
Telecoi de 10 ani a facut echipele de un singur om, ala conduce masina, el se urca pe stalp, el trage sarma, el mufeaza...omul orchestra, legal au facut-o ei in asa fel incat sa se acopere, au urlat sindicatele dar degeaba, asa a ramas, nu mai spun ca locatia telefonului de servici trebuie sa fie aceeasi cu gps-ul masinii.....deci asa aberatie nu exista nicaieri, de parca gasesti loc in fata portii sau in scara blocului....in Bucuresti
|
|
#11
Posted 25 January 2024 - 22:00
stai sa vezi acuma instalarile 1-2 luni... pe aia de la birou e bine ca au plecat... terenu e baza
|
#12
Posted 25 January 2024 - 22:08
#13
Posted 25 January 2024 - 22:11
cipri2bau, on 25 ianuarie 2024 - 21:39, said:
Merge f bune rețeaua, e cate un deranjament ici colo odată la câteva luni in tara, de ce sa tina atâția tehnicieni și tehnologi. Se trece la munca cu roboti, call centerul sa fie cu soft. |
#14
Posted 25 January 2024 - 22:32
Username2020, on 25 ianuarie 2024 - 21:28, said:
Toti ceilalti trimit un singur angajat de cativa ani. Urmeaza sa faca la fel si digi. Poate cineva ar trebui sa informeze RCS RDS si despre asta, sa sa se informeze, analizeze datele si sa ia o decizie asumata. |
#15
Posted 25 January 2024 - 22:35
Lasă că fac ăștia o procedura și instruiesc din CC clienții să își rezolve singuri deranjamentele.
Ori să facă economii babane astfel. Fara angajați de teren, vin clienții și își iau singuri echipamentele și le instalează singurei. Sau își vor căuta singuri oameni pt instalare. |
|
#18
Posted 25 January 2024 - 22:44
Tocmai am avut o schimbare de adresa, au venit 2 angajati digi doar ca sa imi comunice noile date de acces si sa configureze ceva la ONT-ul vechi.
Tipa de la ghiseu m-a mintit ca trebuie sa restitui vechiul ONT si ca voi primi unul nou... dar nu s-a intamplat asta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users