Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Romanii vor merge doar 6500 km cu masina personala
Last Updated: Jan 04 2024 18:42, Started by
bibolu
, Dec 11 2023 20:31
·
14
#37
Posted 12 December 2023 - 08:35
Mai intai o interdictie mica,apoi alta, mai o ingradire a dreptului de libera circulatie, mai alta … viitorul suna frumos , sa imi fac stoc de popcorn !
Altfel, eu am redus 4000 de km de mers cu masina anual prin simpla mutare cu domiciliul langa job/scoala copilului , asa ca n-au decat sa bage ce limite vor ei. Vad ca e vorba doar de masinile personale, pai alea in leasing nu sunt personale si nici alea inchiriate, deci…cum spuneam, un degetel bagat in borcanul cu interzicerea de drepturi, vor urma si altele , pana atunci….vai de societatea pe care o vom lasa urmasilir nostri . Bine ca pastem linistiti cu capul plecat in timp ce toti sinistrii isi fac de cap cu viitorul nostru. Auzi , asumare, pai ce e aia asumare ? A dat vreunu socoteala pentru asumarea lucrurilor care ulterior au mers prost ? Bine, la ce nivel a ajuns societatea si incotro se indreapta eate reflectat de calitatea si inteligenta “alesilor” ! |
#38
Posted 12 December 2023 - 08:45
Voi va dați seama că de trei pagini comentați un clickbait / fake news, da?
|
#39
Posted 12 December 2023 - 09:01
KiloW, on 12 decembrie 2023 - 08:45, said:
Voi va dați seama că de trei pagini comentați un clickbait / fake news, da? |
#40
Posted 12 December 2023 - 09:10
Iar eu am visat ca făceam un foursome cu Scarlet Johansson, Simona Halep și Ivanka Trump.
Asta in presa românească ar apărea ca stire. "Breaking news: afla aici cine e softpedistul care a organizat o orgie cu celebrități". Din aceeași serie e și asta cu cei 6500km. Voi ați citit vreunul ce spune "strategia" aia sau n-ați reușit sa treceți de titlul din ziare? Edited by KiloW, 12 December 2023 - 09:11. |
#41
Posted 12 December 2023 - 09:23
#42
Posted 12 December 2023 - 09:37
Ce mi-e dor sa fac un off road, moamaaaa!!!
Uite-asa, uite-asa, nici nu fac 6500 KM/an |
#43
Posted 12 December 2023 - 09:38
Deci niste funtionari publici au scris la nimereala o strategie pe termen lung si sare lumea in cap ca ne interzic masinile personale ).
Asa cetateni, asa functionari publici. Si viceversa. |
#44
Posted 12 December 2023 - 09:48
Tocmai săritul ăsta în cap pentru o prostie scrisă pe hârtie ar trebui să fie reacția unei societăți atentă la ce fac reprezentanții ei dacă societatea nu dorește să se și pună în aplicare acele aberații. Să le ignori e o greșeală iar să le aplauzi e mai degrabă spre patologic.
|
#45
Posted 12 December 2023 - 10:09
În strategia aia nu spune ca aia e obiectivul, ci ipoteza de calcul.
Din seria "Acceleratul Galați-Bârlad pleacă din gara la ora 9 și are o viteza medie de 200km/h. La ce ora ajunge la Bârlad dacă distanta e de 100km? Asta nu înseamnă nicăieri că trenul ala exista sau ca va exista vreodată. La fel cum ciclul standard de test wltp ia în calcul o viteza maxima de 131km/h. Pentru jurnalistul român asta e titlu gen "Oculta mondiala, Soros și Gretutza vor sa limiteze toate mașinile la 131km/h". |
#46
Posted 12 December 2023 - 10:12
Doar ca mai conteaza si unde e scrisa aberatia. Acel numar de km e pur si simplu o statistica cu privire la cat merge in medie un om normal. Sa nu sarim in cap la o statistica.
Edited by bai3tzash, 12 December 2023 - 10:13. |
|
#47
Posted 12 December 2023 - 10:17
Ați rămas blocați la valoarea aia în km și nu reușiți să mai vedeți și restul? Vă dau eu exemplu de target în transporturi: întoarcerea la nivelul anului 1990 până în 2035 și la o cincime din nivelul anului 1990 până în 2050.
Quote Documentul prezintă o statistică a emisiilor de CO2 din transporturi, exprimate în tone pe kilometru. Astfel, în 1990, emisiile era de 12,451 kt de CO2. În 2005, au ajuns la 12,598 kt de CO2, iar în 2019 au ajuns la 18.937 kt de CO2. Strategia citată își propună ca, în 2025, emisiile din transporturi să ajungă la 17.612 kt de CO2, până în 2030 la 17,516 kt de CO2, până în 2035 la 13,897 kt de CO2, după care în 2040 la 9,054 jt de CO2, în 2045 la 4,933 kt de CO2 și în 2050 la 2,251 kt de CO2. Edited by exqusit_drunk, 12 December 2023 - 10:19. |
#48
Posted 12 December 2023 - 10:21
Si cota aia de CO2 scrie cum va scadea? Prin numar de km parcursi mai putini sau prin masini de transport mai ecologice? Ca aia poate face diferenta. Una e sa umbli cu masina de transport din 1990 toamna, alta cu masina de transport mai nou, cu emisii mai reduse. Strategia e pentru emisii, nu pentru km.
Edited by bai3tzash, 12 December 2023 - 10:21. |
#49
Posted 12 December 2023 - 10:25
De ce nu încerci un calcul comparativ între o dacie 1300/1310 cu cotă de 20l/lună și un euro6d actual fără limită de carburant să vezi de unde vine economia la CO2.
|
#50
Posted 12 December 2023 - 11:08
Deci cineva înţelege prost şi apoi lansează ideea. Apoi se sperie lume. Iote aşa s-a ajuns la societatea paranoică.
Singurii care deocamdată îşi limitează drepturile sunt posesorii de maşini, care aleg să se aglomereze unii pe alţii. Mişto să faci cu mâna din tramvai sau tren celor care stau în coloană. |
#51
Posted 12 December 2023 - 11:10
exqusit_drunk, on 12 decembrie 2023 - 10:25, said:
De ce nu încerci un calcul comparativ între o dacie 1300/1310 cu cotă de 20l/lună și un euro6d actual fără limită de carburant să vezi de unde vine economia la CO2. Eu zic de cota la transporturi, tu vorbesti de autoturisme. Ii bun. Vad ca va inflamati pentru o strategie in care se scriu niste statistici si niste propuneri. Inflamare cu informatii din prezent, pentru o strategie din 2050. Poate om zbura la munca pana in 2050, dar noi ne gandim la Dacii 1310. Credeti ca toate obligatiile ce vor aparea nu vor fi in concordanta cu tehnologia prezenta in 2050 si anii premergatori? Ca sa se impuna acele cote se va lucra si sa nu le poti intrece decat in cazuri extreme. Adica se va investi in energie verde, in baterii mai mari dar mai usoare, in masini mai eficiente si cu mai putine emisii etc. Nu o sa ne trezim pur si simplu ca e 2050 si noi tot cu caruta ne plimbam. Edited by bai3tzash, 12 December 2023 - 11:12. |
|
#52
Posted 12 December 2023 - 11:34
Sau poate se va interzice accesul cu anumite categorii de autovehicule în anumite zone, măsuri ce sunt deja de actualitate sau în curs de implementare. Suprataxarea SUV-urilor în Paris în ce categorie de măsuri crezi că se încadrează?
Edited by exqusit_drunk, 12 December 2023 - 11:36. |
#53
Posted 12 December 2023 - 11:41
Foarte bine ca se supra-taxeaza SUV-urile. Dupa cum se numesc, Sport Utility Vehicle, nu sunt masini de mers in centrul orasului, sunt masini de mers pe terenuri accidentate. Nu cred ca e plin de gropi in centrul Parisului ). Daca ai bani de SUV-uri de zeci de mii de euro, iti permiti si o masina mai ecologica de plimbat pe langa Turnul Eiffel. Iti iei masina de oras pentru oras, SUV pentru cand iesi pe munti, tanc cand te duci la lupta. Nu te plimbi cu tancul prin centrul orasului.
Edited by bai3tzash, 12 December 2023 - 11:43. |
#54
Posted 12 December 2023 - 11:57
Pentru România nivelul de CO2 ar trebui să scadă de 4 (patru) ori față de prezent. Dacă cineva își face iluzii că se poate obține doar schimbând mașina dintr-una cu motor termic într-una cu motor electric, este bine. Bine pentru că este un optimist incurabil.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users