Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Romanii vor merge doar 6500 km cu masina personala
Last Updated: Jan 04 2024 18:42, Started by
bibolu
, Dec 11 2023 20:31
·
14
#1
Posted 11 December 2023 - 20:31
https://www.realitat...ccfe020a1539bc4
https://jurnalul.ro/...co2-950845.html https://www.astazi.r...-259589008.html https://stiri247.com...sa-o-depaseasca Quote
Mașina personală, folosită cel mult 6.500 km/an - Strategia asumată, oficial, prin act normativ aprobat de Guvern Guvernul României a adoptat recent o strategie ambițioasă care vizează reducerea semnificativă a emisiilor de gaze cu efect de seră. Actul normativ intitulat "România Neutră - 2050" stabilește măsuri radicale pentru a atinge obiectivul de neutralitate climatică până în jumătatea secolului. „România Neutră - 2050” este strategia asumată, oficial, prin act normativ aprobat de către Guvernul României în legătură cu emisiile de gaze cu efect de seră. Iar domeniul transporturilor va fi cel mai afectat. Oamenii care folosesc mașina personală sunt, practic, puși la zid în documentele Executivului, fiind făcuți responsabili de faptul că poluează orașele mai mult decât în anul 1990. Guvernanții au declarat război mașinilor personale, de transport persoane sau de transport marfă care utilizează drept combustibil benzina, motorina, GPL sau chiar vehiculelor hibrid, pe care și-au propus să le scoată complet din circulație până în 2050. Ambiția este ca, la termenul final, reducerea de emisii CO2 din transporturi să fie de 82%, față de anul 1990. Pe lângă eliminarea mașinilor pe combustibili fosili, se mai propun „rații” anuale de deplasare. O mașină ar putea să parcurgă 6.500 de kilometri pe an, un autovehicul destinat transportului de persoane doar 64.500 de kilometri pe an, iar un autovehicul destinat transportului de mărfuri doar 8,900 de kilometri pe an. Aceste idei reprezintă decizii deja aprobate de Executiv, printr-o hotărâre de guvern publicată în Monitorul Oficial și care se află în vigoare din data de 7 decembrie 2023. Cabinetul Ciolacu a aprobat, prin Hotărârea de Guvern nr. 1215 din 29 noiembrie 2023, Strategia pe termen lung a României pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, propunându-și ca, din acest punct de vedere, România să devină „Neutră”, până în anul 2050. Această strategie și hotărârea de aprobare a ei a intrat în vigoare odată cu publicarea celor două acte administrative în Monitorul Oficial al României, în data de 7 decembrie 2023, potrivit presei. Comisarul european Adina Vălean: Mașina este expresia libertății individuale În acest context, la sfârșitul săptămânii trecute, comisarul european pe Transporturi, Adina Vălean, a precizat, într-un interviu, că „povestea cu mașinile electrice este foarte complicată. În momentul de față, ponderea lor în piața europeană este de 1%, per ansamblu. În state cum este țara noastră, mult mai mică. (…) Europa a hotărât că avem nevoie să reducem emisiile în parcurile de mașini europene, cu anul 2035 ca termen, ca de atunci încolo să se pună pe piață numai mașini electrice”. „Transporturile sunt vitale pentru Uniunea Europeană, în care asigurăm mobilitate pentru 440 de milioane de locuitori. În medie, 13,2% din bugetul fiecărei gospodării este alocat pentru bunuri şi servicii de transport. Aproximativ 5% din PIB-ul Uniunii Eluuropene provine din această industrie. Transportul este esenţial pentru mai bine de un milion de întreprinderi şi mai mult de 10 milioane de oameni îşi câştigă existenţa în această industrie. Sectorul transporturilor terestre sau rutiere, mai precis, reprezintă cea mai mare parte din contribuţia de 6,5% la PIB-ul României, provenit din sectorul serviciilor de transport. (…) Sectorul auto este, la rândul lui, unul dintre principalele motoare ale economiei naţionale. 14% din bunurile exportate anul trecut au fost vehicule, iar aproximativ 10% din totalul serviciilor exportate au fost servicii de transport”, a adăugat comisarul european. Adina Vălean subliniază că „Pentru fiecare dintre noi, maşina reprezintă un bun ce depăşeşte graniţele clasice ale produselor pe care le utilizăm zilnic. Maşina este expresia libertăţii de mişcare individuală. De aceea, cred că tranziţia către noile vehicule electrice trebuie să fie conjugată cu dezvoltarea unui ecosistem industrial care să asigure accesul tuturor la produse competitive şi mai ieftine decât cele care există acum”. adevarul este ca sunt prea multe masini personale, orice tarus are cate una sau mai multe masini si suntem intoxicati de atatea noxe. Sa puna transportul in comun la punct ca in vest insa romanii mereu o sa aiba de comentat ca ei vor numai cu masina ca asa s-au invatat |
#2
Posted 11 December 2023 - 20:40
In principiu de acord cu initiatorul. Ar trebui sa citesc si eu documentul guvernului. Evident ca e o fantezie greu de aplicat. Aici.
|
#4
Posted 11 December 2023 - 20:46
Deci eu sunt infractor? Din ianuarie pana acum am facut vreo 8500 km cu C-Crosser-ul meu....
Sunt curios cum vor aplica acest lucru, si ce masuri se vor lua impotriva celor care depasesc acest prag de kilometri! LE sunt in avantaj. Mai am un Logan KissFm. Deci am dreptul la 13000 de km pe an! Edited by Robert_Kiran, 11 December 2023 - 20:47. |
#5
Posted 11 December 2023 - 20:52
#6
Posted 11 December 2023 - 20:53
What is this shit?
Cineva a preluat articole de pe TNR fara sa citeasca. |
#7
Posted 11 December 2023 - 20:53
__Dan__, on 11 decembrie 2023 - 20:40, said:
In principiu de acord cu initiatorul. Ar trebui sa citesc si eu documentul guvernului. Evident ca e o fantezie greu de aplicat. Aici. http://www.mmediu.ro...ra-in-2050/6646 Absolut penibilă presă mai avem... Citez de la pagina 68: "Analiza realizată în domeniul transporturilor ia în considerare și viitoarea obligație care este stipulată în propunerile de modificări ale Directivei (UE) 2018/2001 conform căreia, în 2030, 2,6% din SRE-T trebuie să provină din hidrogen. În plus, în analiza prezentată, au fost luate în considerare următoarele ipoteze: a) Grad de ocupare - Autoturisme: 1,98 persoane, Autovehicule transport pasageri: 9,36 persoane, Autovehicule transport marfă: 3,2 – 7,3 tone; b) Număr mediu anual de kilometri - 6.500 km pentru Autoturisme, 64.500 km pentru autovehicule transport pasageri și 8.900 km pentru autovehicule transport marfă." Screenshot_20231211-205210.png 559.04K 33 downloads |
#8
Posted 11 December 2023 - 20:58
Si cu avionul privat cat avem voie sa facem?
Pana in 2050 sa fim noi sanatosi ca astia de fac acum planuri o sa fie pa! Stiu ca prostia este infinita dar Dumnezeu rade/ KARMA/NATURA/VIATA rad de cei care fac planuri cincinale si mai mari! Istoria o dovedeste, nu eu. |
#10
Posted 11 December 2023 - 21:01
Ma duc pana in Sevilla si la intoarcere iau autobuz din Nadlac pana acasa ca am gatat kilometri.
Nici nu am citit, ineptie evidenta rastalmacita de presa. |
|
#11
Posted 11 December 2023 - 21:05
pana in 2040 sau cand dracu scrie se duce in piscul ccalului uele si Romania. parca vezi ca suntem vorbitori de rusa sau mai stiu eu ce, jermana
|
#12
Posted 11 December 2023 - 21:08
Să vezi atunci modificări ilegale la odometru.
La unele modele e chiar simplu. Se montează senzor dedicat in mile, nu in km. Nu din setările computerului. E un simplu senzor de 50 lei. Și îți scade parcursul de la 1.0 la 0.6. Edited by dorin_2k, 11 December 2023 - 21:09. |
#13
Posted 11 December 2023 - 21:13
Ce nu este confuzie este ca razboiul declarat impotriva automobilelor va decurge in etape, vor creste impozitele, vor creste asigurarile, vor apare taxe de poluare, parcarea se va taxata astronomic si numarul locurilor de parcare se va reduce, vor fi restrictii de acces pe zone, se vor introduce taxe de circulatie anuale.
Pe scurt utilizarea unui vehicul personal va fi inaccesibila persoanelor cu venituri medii. |
#14
Posted 11 December 2023 - 21:14
__Dan__, on 11 decembrie 2023 - 20:59, said:
Banuiam eu ca articolul pleaca de la o confuzie. Eu nu știu cum ar putea lua cineva în serios un document ouat de niște funcționari români, care poartă titlul pompos de "Strategia pe termen lung a României pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră – România Neutră în 2050". Ca să nu mai spun că e plin de grafice pline de vitejie și entuziasm pe lîngă care zburdă fericite tot felul de texte de tipul: -"Autovehiculele transport marfă electrice și pe hidrogen vor fi introduse în toate scenariile. Este de așteptat ca hidrogenul să joace un rol semnificativ în decarbonizarea acestui tip de autovehicule, cu o contribuție de până la 35% în scenariul România Neutră." - "în analiza prezentată, au fost luate în considerare următoarele ipoteze: ... b) Număr mediu anual de kilometri - 6.500 km pentru Autoturisme, 64.500 km pentru autovehicule transport pasageri și 8.900 km pentru autovehicule transport marfă." Acest document este pur și simplu un cîrnaț făcut să ia ochii UE. Autorii lui sînt, probabil, fani Science Fiction. Sau fani Greta... Edited by Sabinatu, 11 December 2023 - 21:16. |
#15
Posted 11 December 2023 - 21:19
FC72, on 11 decembrie 2023 - 21:13, said:
Ce nu este confuzie este ca razboiul declarat impotriva automobilelor va decurge in etape, vor creste impozitele, vor creste asigurarile, vor apare taxe de poluare, parcarea se va taxata astronomic si numarul locurilor de parcare se va reduce, vor fi restrictii de acces pe zone, se vor introduce taxe de circulatie anuale. Pe scurt utilizarea unui vehicul personal va fi inaccesibila persoanelor cu venituri medii. |
|
#16
Posted 11 December 2023 - 21:25
Ion Țiriac: "nu știu domne, nu am nicio părere, pe mine nu mă afectează măsura asta".
|
#17
Posted 11 December 2023 - 21:37
2050?
Ar trebui sa ne intrebam daca mai traim pana in 2050 sau cum o sa mai arate planeta. Ar trebui cum o sa arate Romania peste 20 si ceva de ani. Edited by MindArchitect, 11 December 2023 - 21:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users