Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ssangyong (Torres)
Last Updated: Mar 21 2024 20:38, Started by
AngGeoDan
, Nov 20 2023 18:47
·
5
#20
Posted 06 December 2023 - 12:29
Posibil din cauza nepurtarii centurii de siguranta.
Poate au fost dezactivate pe partea pasagerului ... |
#21
Posted 06 December 2023 - 13:05
#22
Posted 06 December 2023 - 13:20
shymano, on 06 decembrie 2023 - 12:29, said:
Posibil din cauza nepurtarii centurii de siguranta. Poate au fost dezactivate pe partea pasagerului ... Moinesti72, on 05 decembrie 2023 - 18:12, said:
... Toată lumea a avut centuri și doar fetiței i-au zburat ochelarii în momentul impactului. Acum imaginează-ți că fetița nu ar fi fost în centuri. Ar fi zburat și ea prin mașină și nu doar ochelarii ei. Sau imaginează-ți că băiețelul, aflat pe partea stânga unde a avut loc impactul cu parapetul, ar fi fost fără centuri. Eu sper ca prima varianta sa fie cea corecta. |
#23
Posted 06 December 2023 - 14:07
shymano, on 06 decembrie 2023 - 12:29, said:
Posibil din cauza nepurtarii centurii de siguranta. Poate au fost dezactivate pe partea pasagerului ... Cica aveau toti, dar nu s-ar declasa mereu, doar in anumite conditii cristiany, on 06 decembrie 2023 - 13:20, said:
Ori impactul a fost mic si nu a fost necesara declansarea airbagurilor, ori e vreo problema cu ele. Eu sper ca prima varianta sa fie cea corecta. Eu zic ca e prima, ca pe grup a mai raportat cineva un accident cu Korando, dar mai nasol, dauna totala, si acolo s-au activat. Pasagerii nu au avut nimic nici acolo. |
#24
Posted 06 December 2023 - 15:16
#25
Posted 06 December 2023 - 15:37
ergon, on 06 decembrie 2023 - 15:16, said:
Deci impactul la 100km/h nu ofera "anumite conditii"? Ca asa se "lauda" autorul povestii, c-a intrat cu 100 in parapet. Am intrat si eu pe grup. Nu a fost chiar "impact". Masina a fost agatata si cred s-a invartit lovind parapetele. Deci masina nu a intrat frontal in parapete. Mai mult a sters parapetele, Este ciudat ca nici macar airbagul lateral nu a sarit pe spate, unde am vazut o lovitura mai serioasa in portiera. |
#26
Posted 06 December 2023 - 15:45
zippo123, on 06 decembrie 2023 - 15:37, said:
Am intrat si eu pe grup. Nu a fost chiar "impact". Masina a fost agatata si cred s-a invartit lovind parapetele. Deci masina nu a intrat frontal in parapete. Mai mult a sters parapetele, Este ciudat ca nici macar airbagul lateral nu a sarit pe spate, unde am vazut o lovitura mai serioasa in portiera. ergon, on 06 decembrie 2023 - 15:16, said:
Deci impactul la 100km/h nu ofera "anumite conditii"? Ca asa se "lauda" autorul povestii, c-a intrat cu 100 in parapet. Attached FilesEdited by 2cata, 06 December 2023 - 15:45. |
#27
Posted 06 December 2023 - 16:02
Deci asa cum am banuit, povesti pescaresti cu parapeti: "am intrat cu 100km/h in parapet". Drace, ma gandeam ca are vreun tanc 😀.
|
#28
Posted 18 December 2023 - 00:32
Torres nu îmi place, la banii aia sigur as lua altceva.
De la acest producător Tivoli ar fi singurul care îmi face cu ochiul . |
|
#29
Posted 21 January 2024 - 16:49
Stie cineva daca modelele ce se vand in Romania au problemele de mai sus? Cele mai nasoale sunt cu apa care se infiltreaza si cu farurile acoperite de zapada.
|
#30
Posted 21 January 2024 - 18:44
Nu prea ai de unde stii la un model abia aparut,vorbim peste cativa ani.
|
#31
Posted 16 February 2024 - 18:27
Salutare.
A scos cineva spuma aia din portbagaj de sub capacul textil? Aș castiga foarte mult spațiu dacă o scot, care se scoate foarte ușor, dar capacul textil nu se duce până jos și nu rezolv nimic. |
#32
Posted 09 March 2024 - 22:35
AngGeoDan, on 20 noiembrie 2023 - 18:47, said:
Salutare tuturor, Deschid acest topic pentru a sari in ajutorul celor care doresc sa isi cumpere un Torres si probabil s-au lovit de anumite intrebari fara raspuns (pana si din partea Ssangyong Romania). Saptamana trecuta eram hotarat sa imi achizitionez un Torres (semnasem contractul si rezervasem masina), cu toate ca mai aveam cateva nelamuriri, pe care le-am deslusit fix din Coreea. Masina si tot ce ofera ea imi place foarte mult, iar dupa test drive stiam ca ea este aleasa. Doar ca informatiile din tara mama a noului dragon m-au facut sa ma razgandesc. Mai jos o sa enumar detaliile care m-au intors din drum: 1. Torres a fost notata cu 4 stele din 5 la testele de siguranta NCAP (toata lumea credea ca daca fratele mai mic Korando a luat 5 stele, asa o sa se intample si cu Torres) 2. Posesorii de Torres din Coreea sunt cu un an inaintea noastra si au avut timp sa testeze masina, astfel au reclamat probleme cu: - chederele usilor pe unde se infiltreaza apa atunci cand ploua abundent - motorul se opreste in mers fara sa mai porneasca - display-ul se stinge si nu mai functioneaza - stropitoarea de pe spate se defecteaza 3. Coreenii se lauda cu design-ul acestui SUV si pe buna dreptate este o masina foarte frumoasa, dar odata cu ninsorile au descoperit ca fata masinii are un defect foarte mare, mai exact forma farurilor cu led, care sunt inguste si adancite. In mers pe timp de ninsoare coreenii au sesizat ca nu mai pot circula cu masina pentru ca zapada intra in forma adancita a farurilor si acopera lumina led, astfel vizibilitatea este aproape zero. Toate aceste recenzii nu le gasim in Romania pentru ca masina abia a aparut pe piata noastra, dar ma asteptam ca macar testele NCAP sa nu fie un mister...cu toate astea imi place acest brand si o sa-l urmaresc pentru ca cei de la KG au inceput sa gaseasca solutii pentru problemele aparute, inclusiv pentru faruri au realizat o protectie speciala anti zapada. Si cu toate aceste minusuri masina are si foarte multe aprecieri. Presa din Coreea a testat masina si pe rampa impreuna cu un inginer si acesta a avut doar cuvinte de lauda in ceea ce priveste constructia masinii. Sper sa va fie de ajutor acest mic rezumat si daca doriti sa va documentati in detaliu o sa va las si link-urile din Coreea cu teste NCAP si cu articolele in care descriu problemele aparute din 2022 pana in prezent(+ imagini si video). PS: daca sunteti posesori de Torres, nu ezitati sa scrieti parerea voastra despre masina + daca in timpul garantiei o sa intampinati situatiile din Coreea o sa se rezolve la fel ca acolo sau nu. Multumesc & va salut cu respect! Salut. Eu am un Torres cumparat de nou si da, am avut problema cu zapada in faruri, noaptea esti orb. Aveti idee de unde as putea comanda o protectie de far sau exista vreo solutie? |
#33
Posted 13 March 2024 - 10:35
@koh_i_noor : care sunt impresiile de inceput pt Torres? Pro/Contra?
|
|
#34
Posted 18 March 2024 - 22:26
#35
Posted 18 March 2024 - 22:56
Pro: Stabilitate excelenta pe drumuri virajate, spatiu interior urias, dotari foarte multe (piele naturala cu ventilatie, incalzire banchete spate, volan incalzit, clima, radar, camere, senzori, navi/apple car play, servo electric, motor puternic, cutie fiabila (Aisin) si multe altele. Calitatea este superioara, trebuie sa vedeti cum se inchid portierele la Torres, este peste orice altceva ce am avut. Calitatea din compartimentul motor la fel, totul este solid construit si excelent asamblat. Masina e frumoasa, atrage, toata lumea ne intreaba de ea. Am calatorit 5 persoaje cu masina plina in confort deplin. Portbagaj mare, spatii de depozitare mari.
Contra: Rezervor prea mic pentru consum, cand mai am o linie intra doar 36 litri. Consum maricel pe autostrada. Farurile sunt obturate usor de zapada. Pret mare de achizitie (38.500 am dat eu). |
#36
Posted 19 March 2024 - 19:04
Cum se misca fata de masina avuta anterior? Te rog sa precizezi masina și motorizarea.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users