Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sifon pe circuitul frigorific.

Cel mai adormit Hard Disk.

Salariu minim european in Romania

verificare specificatii lapgop Asus
 Problema cu o camera Panasonic MD...

Probleme cu reddit

Problema sunet boxa noua

Despre proiectarea drumurilor urb...
 Final Cut Camera

Z6III vs Z8

Foloseste careva CFD-uri si sa ai...

Un calculator ieftin ?!
 macbook pro 16 VS AMD Laptop

Sistem ON-GRID fara curent din re...

rectin Romania - site uri fake

Recomandare telefon
 

Ssangyong (Torres)

- - - - -
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
AngGeoDan

AngGeoDan

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.11.2023
Salutare tuturor,

Deschid acest topic pentru a sari in ajutorul celor care doresc sa isi cumpere un Torres si probabil s-au lovit de anumite intrebari fara raspuns (pana si din partea Ssangyong Romania).
Saptamana trecuta eram hotarat sa imi achizitionez un Torres (semnasem contractul si rezervasem masina), cu toate ca mai aveam cateva nelamuriri, pe care le-am deslusit fix din Coreea. Masina si tot ce ofera ea imi place foarte mult, iar dupa test drive stiam ca ea este aleasa. Doar ca informatiile din tara mama a noului dragon m-au facut sa ma razgandesc. Mai jos o sa enumar detaliile care m-au intors din drum:
1. Torres a fost notata cu 4 stele din 5 la testele de siguranta NCAP (toata lumea credea ca daca fratele mai mic Korando a luat 5 stele, asa o sa se intample si cu Torres)
2. Posesorii de Torres din Coreea sunt cu un an inaintea noastra si au avut timp sa testeze masina, astfel au reclamat probleme cu:
- chederele usilor pe unde se infiltreaza apa atunci cand ploua abundent
- motorul se opreste in mers fara sa mai porneasca
- display-ul se stinge si nu mai functioneaza
- stropitoarea de pe spate se defecteaza
3. Coreenii se lauda cu design-ul acestui SUV si pe buna dreptate este o masina foarte frumoasa, dar odata cu ninsorile au descoperit ca fata masinii are un defect foarte mare, mai exact forma farurilor cu led, care sunt inguste si adancite. In mers pe timp de ninsoare coreenii au sesizat ca nu mai pot circula cu masina pentru ca zapada intra in forma adancita a farurilor si acopera lumina led, astfel vizibilitatea este aproape zero.

Toate aceste recenzii nu le gasim in Romania pentru ca masina abia a aparut pe piata noastra, dar ma asteptam ca macar testele NCAP sa nu fie un mister...cu toate astea imi place acest brand si o sa-l urmaresc pentru ca cei de la KG au inceput sa gaseasca solutii pentru problemele aparute, inclusiv pentru faruri au realizat o protectie speciala anti zapada. Si cu toate aceste minusuri masina are si foarte multe aprecieri. Presa din Coreea a testat masina si pe rampa impreuna cu un inginer si acesta a avut doar cuvinte de lauda in ceea ce priveste constructia masinii.
Sper sa va fie de ajutor acest mic rezumat si daca doriti sa va documentati in detaliu o sa va las si link-urile din Coreea cu teste NCAP si cu articolele in care descriu problemele aparute din 2022 pana in prezent(+ imagini si video).
PS: daca sunteti posesori de Torres, nu ezitati sa scrieti parerea voastra despre masina + daca in timpul garantiei o sa intampinati situatiile din Coreea o sa se rezolve la fel ca acolo sau nu.


Multumesc & va salut cu respect!

#2
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,370
  • Înscris: 07.11.2006
Esti tu convins ca testele NCAP (si ce or mai aparea sau au fost deja) sunt obiective si nepartinitoare?

#3
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,203
  • Înscris: 04.08.2007
De ce a luat doar 4? Ce anume lipsește? Oricum, masina e mare lipsa unei stele nu contează. La o tamponare cu o mașină mai mica dar cu 5 stele și coronițe, funcție de viteza, în asta ai șanse sa scapi, în cealaltă nu.
Celelalte probleme atârnă în balanta în cazul unei eventuale achiziții.

#4
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,858
  • Înscris: 29.10.2017
Nu apare deloc modelul asta pe site-ul euroncap, nici la cautare dupa 'torres crash test'

#5
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,552
  • Înscris: 30.07.2006

 AngGeoDan, on 20 noiembrie 2023 - 18:47, said:

Eu am Korando.
Torres e mai mare,mai grea ,dar motorizarea e aceeasi, de 1.5 TGDI.

Nu cred ca e varianta optima.

As alege Rexton in loc de Torres.

Edited by althea, 03 December 2023 - 04:38.
editare citat integral inutil


#6
AngGeoDan

AngGeoDan

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.11.2023
Aici gasiti testul de siguranta:
https://youtu.be/Vlv...OVclpO5hTFut4bS

#7
AngGeoDan

AngGeoDan

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.11.2023
Si aici gasiti un articol amanuntit cu evaluarea masini facuta de KNCAP. Ei testeaza toate masinile coreene, dar si europene.
https://autopostkorea.com/110030/
PS: trebuie sa traduceti voi articolul din coreana in romana.

#8
AngGeoDan

AngGeoDan

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.11.2023
Iar aici o sa gasiti articolul despre problemele pe care le-au intampinat clientii pana sa apara masina in Romania.
https://brunch.co.kr...obilekorea/2282

#9
AngGeoDan

AngGeoDan

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.11.2023
Legat de greutate, Korando are 1620 km, iar Torres are 1610 km, conform datelor de pe autodata. Practic Torres e mai mare, dar a fost proiectat sa se potriveasca pe platforma de la Korando din toate punctele de vedere. La test drive mi s-a parut foarte agresiv avand in vedere motorul si robustetea lui. Nu stiu cum au reusit sa il faca atat de mare si la fel de usor ca fratele mai mic. Si app, intr-un alt clip pe care nu il mai gasesc, reporterii auto din Coreea au dus Torres-ul la un service unde a fost verificat de un inginer. Verdictul a fost ca este o masina bine construita. Dupa ce s-au uitat sub masina au avut doar cuvinte de lauda (de la cum e proiectata, imbinarile si calitatea materialelor, cum este sudata si protectiile de sub ea), asta inseamna ca si-au dat interesul sa iasa o masina fiabila, doar ca fiind la inceput de drum cu acest model mai au de imbunatatit anumite aspecte. Si legat de Rexton, il achizitionam oricand daca puteam sa aleg o varianta hybrid sau bebzina.

#10
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,858
  • Înscris: 29.10.2017
Korean NCAP, din clip pare o clona a Euro NCAP. La test s-a comportat bine, cel putin la side pole s-a deformat foarte putin...nu pare ca siguranta ar fi o problema la modelul asta chiar daca nu a luat punctaj maxim.
In schimb motorizarea mahindra are emisii si consumuri mari, motorizarea asta pe korando consuma mult fata de concurenta..pe torres va lua ceva mai mult.
Cred ca era mai bine pentru ei daca montau o motorizare de la un alt producator

Sunt mai multe mase in functie de configuratie, korando are intre 1405 si 1525 iar torres intre 1498 si 1618 kg de pe siteul ssangyong romanesc

#11
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,552
  • Înscris: 30.07.2006
Initiator,

masele si in general datele tehnice la toate modelele le gasesti pe ssangyong.ro.

Torres e mai mare si mai grea decat Korando.
Dar daca ti se pare destul de fasneata masina, la DT, cine-s eu sa fiu contra?
Fa un DT si cu Korando si daca dumneata consideri ca merita diferenta de pret, so be it.

E un grup pe facebook cu proprietarii/fanii lui Korando, vreo 6000 de membri ,poti intreba si acolo de Torres.
Nu stiu daca au grup separat doar pt acest model

Edited by Moinesti72, 03 December 2023 - 14:52.


#12
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,552
  • Înscris: 30.07.2006
Corectie .
Exista grup pe facebook Ssangyong Torres Romania  ,800 membri

#13
AngGeoDan

AngGeoDan

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 20.11.2023
Am vazut de curand ca modelul Torres concurează pentru titlul de masina anului 2024 în lume. Eu consider ca meritele sunt undeva la mijloc pentru ca mai au de rezolvat cateva probleme...dar este un model si un brand de urmarit pe viitor. Cu toate minusurile pe care le-am prezentant imi place tot conceptul, dar inca nu l-as achizitiona.

Stiu ca exista grupuri si pe FB, doar ca acolo nu am gasit informatiile pe care le-am postat mai sus. Asta probabil pentru ca masina este noua in RO si multe detalii nu au ajuns la noi, iar oamenii nu au avut timp sa-si faca o parere. Sunt curios, in timp, daca proprietarii din Romania o sa intampine problemele pe care le-au intampinat cei din Coreea si daca Ssangyong Romania o sa rezolve cu acelasi interes defectele aparute. Si sunt curios daca in viitor o sa se faca si un test EuroNCAP si daca o sa primeasca tot 4 stele din 5 ca la KNCAP.

Edited by Dany_Darke, 03 December 2023 - 17:12.


#14
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,552
  • Înscris: 30.07.2006

View PostAngGeoDan, on 03 decembrie 2023 - 16:16, said:

Am vazut de curand ca modelul Torres concurează pentru titlul de masina anului 2024 în lume. Eu consider ca meritele sunt undeva la mijloc pentru ca mai au de rezolvat cateva probleme...dar este un model si un brand de urmarit pe viitor. Cu toate minusurile pe care le-am prezentant imi place tot conceptul, dar inca nu l-as achizitiona.

Stiu ca exista grupuri si pe FB, doar ca acolo nu am gasit informatiile pe care le-am postat mai sus. Asta probabil pentru ca masina este noua in RO si multe detalii nu au ajuns la noi, iar oamenii nu au avut timp sa-si faca o parere. Sunt curios, in timp, daca proprietarii din Romania o sa intampine problemele pe care le-au intampinat cei din Coreea si daca Ssangyong Romania o sa rezolve cu acelasi interes defectele aparute. Si sunt curios daca in viitor o sa se faca si un test EuroNCAP si daca o sa primeasca tot 4 stele din 5 ca la KNCAP.

Eu nu as lua masina aia ,e struto camila intre Korando si Rexon.

La aceiasi bani gasesti Kuga hybrid sau Tucson hybrid.

In alta ordine de idei, as prefera in caz de impact frontal sau fiu intr-un suv 4 stele ncap decat intr-un yaris cross 5 stele ncap.

Cu cat masina e mai grea,cu atat scapi mai ieftin.
Iar testele ncap sunt facute la 60 km/h cu impact cu peretele.
Ca si cum 2 masini merg fiecare cu 30 km/h si se ciocnesc frontal.
Cat de plauzibil scenariul asta pe teren?

Edited by Moinesti72, 03 December 2023 - 19:07.


#15
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,703
  • Înscris: 03.03.2007
Vezi ca vitezele nu se aduna la un impact frontal. Daca doua masini  merg cu 100km/h  nu inseamna ca lovitura impactului a fost de 200km/h, ci doar de 100km/h

#16
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,203
  • Înscris: 04.08.2007
Nu se aduna dacă mașinile ar fi perfect identice, ar circula cu aceeași viteza iar impactul ar fi perfect frontal. Cum astfel de condiții nu se prea realizează, energia totala dispiata este preluata diferit.

#17
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,552
  • Înscris: 30.07.2006
Preluat

"🇷🇴 În mod normal nu postez astfel de lucruri, dar o să o fac de această dată pentru a atrage un semnal de alarmă privind siguranța copiilor în trafic.
Scaunele de copii și centura îți pot salva viața ție și copiilor tăi. Folosiți-le!!! Nu mergeți pe principiul: Las' că nu mi se va întâmpla mie.

În data de 3 decembrie 2023, în drum spre casă dinspre Skopje (Macedonia de Nord), am avut accident pe autostrada A2, în apropiere de Sofia (Bulgaria). Mergeam pe banda 1 cu o viteză de 100km/h (viteza maximă permisă pe autostradă în Bulgaria este de 130km/h). La un moment dat vine din spate un bulgar pe banda 2 și din neatenție (după cum a declarat la poliție) ne-a lovit pe noi pe banda 1 în partea din stânga spate. Am fost proiectați cu partea lateral față și apoi lateral stânga în parapetul despărțitor din mijlocul autostrăzii, iar apoi am ricoșat pe banda de urgență.
Din fericire, fizic nimeni nu a pățit nimic. Toată lumea a avut centuri și doar fetiței i-au zburat ochelarii în momentul impactului.
Acum imaginează-ți că fetița nu ar fi fost în centuri. Ar fi zburat și ea prin mașină și nu doar ochelarii ei. Sau imaginează-ți că băiețelul, aflat pe partea stânga unde a avut loc impactul cu parapetul, ar fi fost fără centuri.
Nu te gândi că nu ți se va întâmpla ție. Nu te gândi că "plânge, săracul copil, trebuie să stau cu el în brațe". Astea sunt doar scuze. Oricât de legal mergi poate intra un altul în tine și te poate nenoroci pe viață. Poartă centură. Și tu, și mai ales copiii tăi!!! Dacă de tine nu îți pasă, gândește-te că ești răspunzător pentru copiii tăi.

Acum despre mașină: SSangyong Korando. O marcă coreană și confundată de mulți cu o chinezărie ieftină. Dacă și înainte o recomandam prietenilor, acum o recomand la și mai multă lume. Am intrat cu 100km/h în parapet, iar la interior abia s-a simțit șocul (ținând cont și că am purtat toți centura de siguranță). Pe partea băiețelului, deși tabla la exterior este complet îndoită în urma impactului, la interior nu s-a propagat nicio deformație.
De la locul accidentului, mașina a mai plecat doar pe platformă, serviciu oferit gratuit de Asistența Ssangyong, dar este o nimica toată când te gândești că am scăpat toți fără nici o zgârietură. Mașină cu 5 stele Euro NCAP și garanție 10 ani (5 ani toată mașină + 5 ani garanție extinsă) care chiar merită achiziționată.

Poartă centura! Și tu și copiii. Îți poate salva viața.

Share-uiește și cu prietenii tăi. Poate le va fii de folos și le va demonstra importanța purtării centurii de siguranță.

"

Edited by Moinesti72, 05 December 2023 - 18:14.


#18
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,921
  • Înscris: 27.04.2010
La ce structura de siguranta are, nici nu poate fi altfel decat foarte sigura ...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate