Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
intelligent speed assistance, Lege E.U din 2024
Last Updated: Jan 02 2024 22:56, Started by
Anonymous1986
, Sep 15 2023 09:24
·
10
#19
Posted 15 September 2023 - 10:44
Super. Am pe poarta numărul 20. Daca o deschid o sa frâneze toate mașinile.
Pun plăcută cu numărul mare și rotunda. Desigur că nu identica cu indicatorul rutier. |
#20
Posted 15 September 2023 - 11:00
Culmea, nu sunt nici pe departe fanul directivelor europene, 99.99% sunt cretine și făcute de cretini dar asta nu mă deranjează! Bine, la modul ideal, nu în România unde indicatoarele sunt opționale!
Tesla închiriată în Italia avea recunoașterea indicatoarelor, simplul fapt că îmi apăreau pe ecran m-a ajutat să n-o calc, mai ales că au ăia camere în toate satele! Dacă ar fi știut și să frâneze singură era vis, puteam să stau să admir peisajul! |
#21
Posted 15 September 2023 - 11:01
succes in a cauta semnele de circulatie din copacii de pe la noi
viitorul suna bine |
#23
Posted 15 September 2023 - 11:06
#24
Posted 15 September 2023 - 11:06
#25
Posted 15 September 2023 - 11:08
Măi oameni buni, dar chiar TOȚI comentați după ureche, și nici măcar unul din voi (nici măcar autorul subiectului) nu urmărește amărâtele alea de linkuri? Omfg!
https://road-safety-...andatory-across Quote
The ISA system The ISA system is required to work with the driver and not to restrict his/her possibility to act in any moment during driving. The driver is always in control and can easily override the ISA system. The ISA regulation provides four options for systems feedback to the driver, from which car manufacturers will be free to choose from:
The other possible feedback relies on the pedal restoring force - it will push the driver’s foot gently back to make the driver aware and help to slow down. The driver can ignore this feedback and override the system by pushing slightly harder on the acceleration pedal. Even in the case of speed control function, where the car speed will be automatically gently reduced, the system can be smoothly overridden by the driver by pressing the accelerator pedal a little bit deeper. Nu vă oprește nimeni să mergeți cum vreți! Sunt doar niște avertizări amărâte. Dumnezeule mare, parcă sunteți țațe la gard în sat și inventați povești după 2 cuvinte auzite de la fratele cumnatului vecinului popei din satul vecin. |
#26
Posted 15 September 2023 - 11:10
#27
Posted 15 September 2023 - 11:17
#28
Posted 15 September 2023 - 11:24
Ideea e ca se poate limita viteza si in prezent, fara modificarea infrastructurii rutiere, care la noi e asa cum e in priviinta semnalizarii. Softul masinii poate "citi" din Waze, de ex, si limiteaza automat viteza.
|
|
#29
Posted 15 September 2023 - 11:37
iar o directiva care baga in boala dacii liberi? sustin!
|
#30
Posted 15 September 2023 - 11:51
alexcrist, on 15 septembrie 2023 - 11:08, said:
Măi oameni buni, dar chiar TOȚI comentați după ureche, și nici măcar unul din voi (nici măcar autorul subiectului) nu urmărește amărâtele alea de linkuri? Omfg! https://road-safety-...andatory-across Nu vă oprește nimeni să mergeți cum vreți! Sunt doar niște avertizări amărâte. Dumnezeule mare, parcă sunteți țațe la gard în sat și inventați povești după 2 cuvinte auzite de la fratele cumnatului vecinului popei din satul vecin. Adica daca nu_ti pui centura si o calci o sa faca masina ca toate alea, o sa zici ca e ambulanta, o sa fie party in masina cu vibrati, luminite, etc Edited by Anonymous1986, 15 September 2023 - 11:51. |
#32
Posted 15 September 2023 - 12:28
In esenta, sa nu ne lasam dusi de val si sa renuntam la masini Non Euro pana la maxim Euro 4, caci viitorul suna sumbru daca te conformezi "modernismului". Decat atunci cand nu vor mai exista piese si va fi imposibil de a o repune in circulatie... Mai ales ca scrie si Nostradamus pe prima pagina de levitatie si Maglev.
laffin, on 15 septembrie 2023 - 11:37, said:
iar o directiva care baga in boala dacii liberi? sustin! Edited by Mihaitsa07, 15 September 2023 - 12:28. |
#33
Posted 15 September 2023 - 12:33
Anonymous1986, on 15 septembrie 2023 - 11:51, said:
Adica daca nu_ti pui centura si o calci o sa faca masina ca toate alea, o sa zici ca e ambulanta, o sa fie party in masina cu vibrati, luminite, etc Edited by alexcrist, 15 September 2023 - 12:34. |
|
#34
Posted 15 September 2023 - 13:11
#35
Posted 15 September 2023 - 13:18
andreyvsjoker, on 15 septembrie 2023 - 09:51, said: Da, am folosit o astfel de functie de asistenta in germania pe un rental. ACC+ speed recongnition. Masina incetinea automat la limita de viteza. Ba exact de aia platesc o caruta de taxe ca sa imi pot deplasa curul in 2 tone pe care le-am cumparat si platit. Treaba ta daca tu vrei sa mergi cu trotineta, calul sau pe jos. Transportul in comun nu va asigura NICIODATA nevoiele tuturor. Edited by echoshoworacle, 15 September 2023 - 13:20. |
#36
Posted 15 September 2023 - 13:24
Quote
The ISA system The ISA system is required to work with the driver and not to restrict his/her possibility to act in any moment during driving. The driver is always in control and can easily override the ISA system. The ISA regulation provides four options for systems feedback to the driver, from which car manufacturers will be free to choose from: 1. Cascaded acoustic warning 2. Cascaded vibrating warning 3. Haptic feedback through the acceleration pedal 4. Speed control function The first two feedback options do not directly intervene but only provide warnings (first optic and if no response from the driver, a delayed acoustic/vibrating warning), which have to be as short as possible in duration to avoid potential annoyance of the driver. The other possible feedback relies on the pedal restoring force - it will push the driver’s foot gently back to make the driver aware and help to slow down. The driver can ignore this feedback and override the system by pushing slightly harder on the acceleration pedal. Even in the case of speed control function, where the car speed will be automatically gently reduced, the system can be smoothly overridden by the driver by pressing the accelerator pedal a little bit deeper. Asta ca s-au repezit multi sa se vaicareasca cum sunt ei limitati abuziv, fara sa se oboseasca sa caute ce implica ISA. Deci romanache poate sa stea linistit, va putea incalca regulile de circulatie fix ca si pana acum. Edited by abac, 15 September 2023 - 13:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users