Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e
 Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 

intelligent speed assistance, Lege E.U din 2024

- - - - -
  • Please log in to reply
50 replies to this topic

#37
echoshoworacle

echoshoworacle

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,009
  • Înscris: 21.02.2022

 laffin, on 15 septembrie 2023 - 11:37, said:

iar o directiva care  baga in boala dacii liberi? sustin!
Amin! Acuș vine el și vaccinul! Buletinul cu Cip, plata exclusiv electronică!

#38
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,953
  • Înscris: 15.04.2019
Astia ai dracu' au bagat la unele modele si senzori de alcool, daca esti un pic... parfumat la volan (acolo, o bere-doua) nu porneste motorul. Parca-i vad c-o sa puna si analizoare de pupila, sa nu mai poti lua un praf sau o pastila de antren. RoEXIT, hai Funar Simion!

Edited by __Dan__, 15 September 2023 - 13:44.


#39
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005

 echoshoworacle, on 15 septembrie 2023 - 09:40, said:

Viteza va fi limitată și mașinile vor merge sincron. În orașele care vor mai permite accesul automobilelor viteza va fi limitată la 30kmh iar pe autostradă la 90kmh. Peste 15 ani depășirile vor fi ceva cu totul excepțional, cel puțin pe anumite categorii de drumuri. Pe autostrăzi doar o sa păzești volanul.
Și porcu' zbura.


 Leo2006, on 15 septembrie 2023 - 09:51, said:

In viitor transportul va fi pe levitatie magnetica. Cutia de transport va fi una usoara ca motorul e chiar sina inductiva. Maglev functioneaza identic.
Alt visător...

 alexcrist, on 15 septembrie 2023 - 09:43, said:

Sistemele ISA, care există pe mașinile moderne, din ce știu, afișează în bord limita de viteză curentă, fie ea citită de pe semne sau din harta sistemului de navigație. Probabil va fi cumulată și cu avertizări mai stridente/enervante, față de mașinile actuale care ori nu avertizează deloc, ori o fac subtil.
Tucson are sistemul cuplat cu tempomatul -  pe lîngă tempomatul adaptiv, poți activa setarea de recunoaștere și reacție la semnele de viteză - încetinește sau accelerează corespunzător.
Problema apare pe autostradă cînd jigodia de Dorel lasă semnele de viteză de șantier după ce s-a terminat de mult șantierul și te trezești că mașina face "bing" și începe să frîneze de la 120 spre 80 cît zice semnul "uitat" pe marginea drumului...

#40
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,221
  • Înscris: 08.01.2021

 echoshoworacle, on 15 septembrie 2023 - 09:40, said:

. Peste 15 ani depășirile vor fi ceva cu totul excepțional, cel puțin pe anumite categorii de drumuri.

In unele tari gen Elveția oricum depășirile sunt ceva excepțional inca de acum 15 ani.

#41
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,967
  • Înscris: 03.12.2005
Adevaru-i ca ma mai surprind cateodata ca am condus pe automat si habar n-am daca-s in sat sau nu si cat o mai fi limita de viteza pe-acolo.

#42
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

 KiloW, on 15 septembrie 2023 - 18:47, said:

In unele tari gen Elveția oricum depășirile sunt ceva excepțional inca de acum 15 ani.
La noi sunt inca multi raceri care nu au rabdare Posted Image

#43
sebastian-ionescu

sebastian-ionescu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 18.07.2023

 andreyvsjoker, on 15 septembrie 2023 - 10:43, said:


Si eu unul nu fac depasirile cu kickdown... sorry. Nu vreau sa decolez, vreau sa depasesc.


astfel de oameni au același drept de vot ca toți ceilalți.

Cum sa fii atât de *********** sa nu schimbi in treapta inferioară atunci când depășești?  sau cum sa fii atât de *********** sa crezi ca acest "kickdown" înseamnă sa apeși pedala pana la fund?

#44
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    unProfessional Joker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,254
  • Înscris: 25.01.2007
Nem spic inglish? Stii ce inseamna kick si down? Daca nu stii atunci te poate ajuta un link ca si asta. Cat de "stelute" trebuie sa fii sa ma faci pe mine "steluta" cand tu esti total pe langa.
https://www.promotor...oseste-18945572

"Practic, acesta este momentul în care va trebui să apeși pedala până la podea, adică dincolo de poziția care este considerată în mod normal ca fiind cea pentru accelerație maximă. În acel moment, transmisia va cupla instantaneu o treaptă de viteză inferioară."

PS: iti zice si in link dar nu stiu daca ai capacitatea sa filtrezi din textul ala. Poate fi umpic cam multa informatie asa ca doresc sa te ajut.
Eu nu schimb in treapta inferioara la depasire, retrogradeaza cutia ca kickdown e ceva ce se aplica la automate si la electrice unde nu retrogradeaza nimic doar iti livreaza puterea maxima.

Edited by andreyvsjoker, 18 September 2023 - 16:54.


#45
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
La motorasul meu de 900 cmc si 90 de ponei cuplat la o cutie robotizata, kickdown inseamna apasarea ferma a pedalei de acceleratie trecand de punctul dur, adica duci pedala pana la fund. Astfel se poate obtine puterea maxima a motorului prin retrogradarea, in functie de situatie, chiar si cu doua trepte. Dupa punctul dur automat se dezactiveaza si modul Eco. Kickdown-ul este aplicabil atat in D cat si in M.
Mai exista si o alta varianta si anume sa apesi pedala de acceleratie ceva mai ferm dar fara sa treci de punctul dur. In acest caz nu faci altceva decat sa retrogradezi o treapta pentru a avea un surplus de putere la un moment dat. Se poate folosi aceasta metoda nu neaparat pentru un demaraj mai rapid ci si doar pentru simplul fapt de a "pacali" calculatorul cutiei atunci cand mergi intr-o treapta de viteza dar cu o turatie foarte mica. De exemplu, cu Eco activat si cu treapta 5 in decelerare fiind, cutia la mine poate schimba chiar si la 1100 rpm. Asta poate induce uneori vibratii neplacute in caroserie. Pentru a evita acest lucru, ori dezactivezi Eco ori dai o pedala scurta si ferma (dar fara a ajunge la punctul dur) si schimba imediat o treapta in jos.

#46
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,382
  • Înscris: 28.10.2018

 sebastian-ionescu, on 18 septembrie 2023 - 10:10, said:

astfel de oameni au același drept de vot ca toți ceilalți.

Cum sa fii atât de *********** sa nu schimbi in treapta inferioară atunci când depășești?  sau cum sa fii atât de *********** sa crezi ca acest "kickdown" înseamnă sa apeși pedala pana la fund?

Mai clonache, unii nu au nevoie sa retrogradeze in depasiri. In special aia cu dieseluri mari (dar si benzinare turbo mai puternicute). If anything, aia pot chiar sa dea o treapta in sus in timpul depasirii.

Edited by abac, 18 September 2023 - 20:15.


#47
stellaris

stellaris

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 527
  • Înscris: 28.02.2022
Sigur ca pot da o treapta in sus in timpul depasirii, pot sa si scoata din viteza, intrebarea este de ce ar face asta? :D

#48
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,970
  • Înscris: 06.04.2007

 Anonymous1986, on 15 septembrie 2023 - 09:24, said:

....................................

Sunt curios cum va functiona sistemul, de exemplu cand va trebuii sa accelerezi peste limita de viteza pentru evitarea unui accident
Se alege raul cel mai mic bazat pe statistica (asa cum sunt facute si masinile in ziua de azi,pe statistica) , adica in general se franeaza nu se accelereaza si tot mai des o face masina inaintea ta.

Directiva se incadreaza oarecum in ceea ce insemna condusul/traficul in viitor, cat mai mult spre automatizare, moartea pasiunii pt generatiile actuale si alea din spate care inca mai misca.

#49
viotl

viotl

    Straight ahead ... middle of the road

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,552
  • Înscris: 03.04.2013

 andreic, on 15 septembrie 2023 - 09:34, said:

Nu depasesti daca n-ai spatiu, regula de baza.
nu ajuta, @andrei. sunt multe situatiile cand e nevoie sa depasesti limita. asta va genera mai multe accidente.
Si nu viteza in sine strica. Ci viteza neadaptata, neatentie, oboseala, substante, beuturi... si agresivitatea la volan, bizonareala...
Huidu nu cred ca a depasit viteza cand a omorat 3 oameni.
Ala care a virat stanga la semafor si a omorat doi in statie nu avea cum sa fi depasit viteza.
Aici cred ca au de lucru legiuitorii.

#50
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,382
  • Înscris: 28.10.2018
Sistemul nu incapaciteaza in niciun fel soferul sa bage viteza in continuare daca asa are chef. E doar un sistem de avertizare obligatoriu. Ca atunci cand te avertizeaza masina ca nu ai pus centura, dar tu poti sa conduci in continuare.

#51
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,382
  • Înscris: 03.03.2016
E. U face ce stie el mai bine, limitari, Limitari si iar limitari

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate