Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București
 nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 

Renault data in judecata de 1789 de clienti

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#37
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
Tu probabil ai Audi sau VW 1.8 tfsi nu tsi, nu au fost asa de problema, din ce imi aduc aminte 1.2 tsi de pe Polo/Golf, nu stiu sa fi existat o solutie ok la ele desi au fost cateva incercari, versiuni de lanturi pe parcursul productiei.

Edited by iulian_1976, 12 June 2023 - 00:52.


#38
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View PostValy_User, on 11 iunie 2023 - 23:15, said:

Si uite așa o sa moara singura industrie la care Europa era numarul #1.
Poate sa fie #1 si la industrie depoluanta :)

View PostValy_User, on 11 iunie 2023 - 20:22, said:

Probabil că 1.2Tce va fi considerat un motor fiabil în viitor. Chiar sunt curios cum va arăta un Diesel euro 7.
Nu se mai face, asa arata.

#39
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,222
  • Înscris: 08.01.2021
La 1.2 tsi au fost așa-zisele operațiuni "saiba" care s-au tot repetat, însă alea au fost  la turbina. La distribuție din ce știu au dat un rateu însă a fost rezolvat.

Industria auto se duce oricum în bălării dpmdv, în loc să evolueze spre eficienta și competitivitate "evoluează" în mod accelerat spre manelism și jecmanirea clientului, care încă mai sta capra că a fost educat de mic ca lumea începe și se termina cu mașina. O sa mai meargă... pana n-o să mai meargă. Ca multe alte industrii.

Edited by KiloW, 12 June 2023 - 07:44.


#40
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,271
  • Înscris: 27.07.2006

View Postandreic, on 12 iunie 2023 - 07:20, said:

Poate sa fie #1 si la industrie depoluanta :)
Vaicareala "ecologista" este complet off-topic.
PS: scuze de off-topic.

#41
AdrianHH

AdrianHH

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,389
  • Înscris: 23.04.2007
Tot in purul stil Renault, pe Dacia si cateva modele Renault exista problema cel putin la fel de grava a turbinei(mai precis a tijei de la turbina) la ECO-G100 si nu numai.
Am auzit in trafic o groaaaaza de Logan/Sandero si Duster cel putin, plus a mea bineinteles si a unui amic, toate au problema asta(zornaie o tija de la o supapa a turbinei pana se rupe efectiv). Nu au fost in stare sa o rezolve dupa 2 ani si deja au inceput sa crape turbinele la masini care au iesit din garantie. Dacia o da cu "zgomot tehnologic" dar eu il compar cu un rulment care zornaie, nu e vorba ca nu va crapa ci cand. Cica doar cu mare scandal au schimbat la 2 forumisti turbina si la unul a inceput si aia noua sa faca la fel. Adica nu gasesc nici un remediu ieftin si nici nu au facut alt design. Din ciclu : se stie ! Cat ziceati ca e o turbina cu manopera? Posted Image
Mai rau e ca iti poate crapa oricand in mers si acolo e baiul. Ca una e sa pleci cu ulei dupa tine sa completezi, alta e sa te lase vineri noaptea prin munti cine-stie-unde.
La reprezentanta mecanicul imi zice : o trageti pe dreapta si platforma, pe forum unii zic ca au reusit sa se taraie pana acasa cu ea. Meserie!
Sincer, cred ca problema e de fapt ca nici oamenii nu isi spun oful in instanta si de aia se propaga porcarii din astea.
In schimb constructorul plateste rechemari de buton SOS, senzor gaz, nimicuri din astea.

Edited by AdrianHH, 12 June 2023 - 11:12.


#42
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
asa e cand vrei sa scoti 100 de cai din motorase de ascutitoare, sa nu te astepti ca un Renault / Dacie noua sa mai tina macar 10 ani cat tineau predecesoarele:)) dar problema asta nu e doar la Renault, si celelalte branduri care se intrec in downsizing busesc motoare. acum 20 de ani Renault rupeau tot cu benzinarele aspirate, motoare foarte fiabile.

#43
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,909
  • Înscris: 14.08.2007
La astea electrice n-am auzit de nici una sa manance ulei Posted Image

View Posthorhescu, on 12 iunie 2023 - 11:38, said:

dar problema asta nu e doar la Renault, si celelalte branduri care se intrec in downsizing busesc motoare.
1.0 TSI de la VW pare chiar un motor fiabil, nu stiu ce sa zic Posted Image Eu il am de 7 ani (115 CP) si se descurca foarte bine, consum mic, performante bune, taxe/asigurari mici, i-am schimbat uleiul de 3 ori in astia 7 ani, de vreo 2 ori am completat cate un pic, dar pe ansamblu sub un litru in toti astia 7 ani (inca mai am din litrul ala de ulei pe care l-am cumparat ca sa mai completez si ma indrept spre 90.000 de km anul asta).

Edited by utopium, 12 June 2023 - 12:03.


#44
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View Postergon, on 12 iunie 2023 - 07:51, said:

Vaicareala "ecologista" este complet off-topic.
Deocamdata vaicareala e la industriasii #1 Posted Image

View Posthorhescu, on 12 iunie 2023 - 11:38, said:

dar problema asta nu e doar la Renault, si celelalte branduri care se intrec in downsizing
Ceilalti nu prea fac downsize, fac redesign si in general le iese. Koenigsegg de ex lucreaza cu 2l in 3 cilindri si scoate 600cp.
E mitologie de net asta cu daca e mic nu e fiabil... practic n-are sens mecanic vorbind.

Edited by andreic, 12 June 2023 - 14:35.


#45
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009

View Posthorhescu, on 12 iunie 2023 - 11:38, said:

asa e cand vrei sa scoti 100 de cai din motorase de ascutitoare....
Mie imi place cum scrii ca un expert in motoare, cand de fapt habar n-ai despre ce defect e vorba la motorul ala si ce il produce!
Ca sa nu mai spun de prostia asta cu motoarele mici care nu rezista in timp care deja se rostogoleste pe net de mai bine de 10 ani de tot felul de experti care nu au nici o treaba cu ingineria.

Edited by DannyMC, 12 June 2023 - 20:04.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate