Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 

Renault data in judecata de 1789 de clienti

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
Aproape 2000 de clienti posesori de Reanault s-au constituit parte civila si au dat in judecata grupul.
Motorizarile sunt 1.2 TCE et DIG-T d’origine Renault echipate pe Nissan, Renault, Dacia ou Mercedes
totalul motoarelor in jur de 400 de mii de motorizari.

Tehnic:  Nivelul presiunii in colectorul de admisie prea scazut, raportat la presiunea nivelului uleiului in carter, segmentul nr 2 prost dimensionat astfel se ajunge la o cantitate de ulei mare  pe partea segmentilor si garniturilor de supape, uleiul va fi ars in momentul combustiei, rezultat motoroarele vor rezista intre 40-100 de mii de km.

Primele piese afectate sunt partea superioara a motorului:
-defazorul arborelui cu cama
Simptome:
-o vibratie puternica

Urmatoarea piesa:
-lantul de distributie se va alungi

etc ... aveti un video in franceza.

Modelele in cauza:
Renault :
Mégane III 1.2 TCe 115 et TCe 130
Mégane IV 1.2 TCe 100 et TCe 130 (mais après la période critique semble-t-il)
Captur 1.2 TCe 120
Clio IV 1.2 TCe 120
Kadjar 1.2 TCe 130
Kangoo II 1.2 TCe 115
Scénic et Grand Scénic III 1.2 TCe 115 et TCe 130
Dacia :
Duster 1.2 TCe 125
Duster II 1.2 TCe 125
Lodgy 1.2 TCe 100, TCe 115, TCe 130
Dokker 1.2 TCe 115
Nissan :
Juke 1.2 DIG-T 115
Qashqai 1.2 DIG-T 115
Pulsar 1.2 DIG-T 115
Mercedes :
Citan 1.2 112 essence 114


Printre alte acuzatii gasim escrocherie si practica comerciala inselatoare.
Cauzele distrugerii motoarelor si alte detalii:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YpdCgXUKWKA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by iulian_1976, 11 June 2023 - 19:01.


#2
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005
E veche.
Btw.de asta e plin netul de oferte de dustere aduse din afara cu mot asta

#3
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
Zilele acestea au avut termen reclamantii la tribunal, va dati seama ce putine reclamatii la totalul vanzarilor?!

Edited by iulian_1976, 11 June 2023 - 19:04.


#4
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
40-100 de km. ?
Si daca era din carton, tot rezsita mai mult.

#5
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,008
  • Înscris: 02.08.2021
Slabe șanse să câștige. Probabil că o să se termine cu o simplă mediere, sau dacă nu, sigur vor pierde procesul.

#6
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008

 pasilla, on 11 iunie 2023 - 19:04, said:

40-100 de km. ?
Si daca era din carton, tot rezsita mai mult.

..de mii, tot este putin.

 foxbat, on 11 iunie 2023 - 18:58, said:

E veche.
Btw.de asta e plin netul de oferte de dustere aduse din afara cu mot asta

Ce trebuie subliniat o parte dintre motorizari inca se vand la dealer, nu sunt motoare sh sunt noi.

Informatia asta trebuie distribuita, nu toti suntem pasionati de tehnica insa multi doresc sa-si cumpere prima masina noua si pot pica pe astfel de oferte de la dealer.

Edited by iulian_1976, 11 June 2023 - 19:15.


#7
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
A, ai editat !

Tot e putin, dar ar trebui sa fie in garantie.

Edited by pasilla, 11 June 2023 - 19:17.


#8
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,891
  • Înscris: 22.12.2005
Motorizarea asta a fost inlocuita de 1.3 gpf.
Cand am cautst eu Duster era "calda"povestea.deci am ales motorul cadtigator:)
Btw.buba a fost rezolvata pe cele de dupa 2018 deci relax.

#9
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,873
  • Înscris: 16.04.2007

 iulian_1976, on 11 iunie 2023 - 19:15, said:

Ce trebuie subliniat o parte dintre motorizari inca se vand la dealer, nu sunt motoare sh sunt noi.

Informatia asta trebuie distribuita, nu toti suntem pasionati de tehnica insa multi doresc sa-si cumpere prima masina noua si pot pica pe astfel de oferte de la dealer.
" Obiectul disputei îl constituie motoarele pe benzină 1.2 TCe sau DIG-T, produse de Renault în perioada cuprinsă între lunile octombrie 2012 și iunie 2016 și care ar fi vinovate de un supraconsum de ulei, ceea ce ar provoca o uzură prematură a motorului, susține avocatul. "

Deci nici vorba de masini noi.

#10
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
Problema care nu o inteleg multi si chiar asa-zisi influenceri in domeniul auto.

Efectul de domino, doresti sa vinzi masina dupa o perioada, presupunand ca s-au facut deja 2 interventii in motor in garantie in 4 ani, o vinzi greu, mai trebuie sa minti, tu stiind cat ai suferit cu ea de noua.

Cei care au dat in judecata sunt cei care nu admint aceasta inselatorie si au si resurse sa plateasca un avocat.

 foxbat, on 11 iunie 2023 - 19:17, said:

Motorizarea asta a fost inlocuita de 1.3 gpf.
Cand am cautst eu Duster era "calda"povestea.deci am ales motorul cadtigator:)
Btw.buba a fost rezolvata pe cele de dupa 2018 deci relax.

 cristiany, on 11 iunie 2023 - 19:25, said:

" Obiectul disputei îl constituie motoarele pe benzină 1.2 TCe sau DIG-T, produse de Renault în perioada cuprinsă între lunile octombrie 2012 şi iunie 2016 şi care ar fi vinovate de un supraconsum de ulei, ceea ce ar provoca o uzură prematură a motorului, susţine avocatul. "

Deci nici vorba de masini noi.

foxbat@ a indicat corect perioada.

A se face diferenta intre oprit productia si vandut de dealer, foarte important, se poate crede ca nu s-au mai vandut cand s-a oprit productia.

Edited by iulian_1976, 11 June 2023 - 19:36.


#11
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,873
  • Înscris: 16.04.2007
Desigur, clientii asteapta cu lunile sa-si primeasca masina comandata si tu ne spui ca Renault are masini in stoc din 2018 ...
Respectivele motoare nu mai sunt disponibile decat pe masini SH.

#12
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
Sa luam un exemplu Renault Megane IV 1.2 tce 16 valve  130 cp,  s-a produs intre 2016-2020, el este un motor inclus in cel cu probleme.

Renault admite ca a modificat motorizari in 2016 este adevarat, nu se precizeaza care dintre ele, astea sunt note interne ale lor, cateva
note interne au fost obligati sa le scoata obligati de judecator.

Edited by iulian_1976, 11 June 2023 - 19:55.


#13
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003
Din cate stiam este un class law suit global impotriva motorului de 0.9 la care au gasit hibe serioase... de asta de 1.2tce nu stiam sau poate erau impreuna... cert e ca Renault da dude serioae in timp ce Peugeot-Citroen are motoare fiabile si premiate Posted Image Ceva s-a intamplat la design la Renault...

Edited by andreic, 11 June 2023 - 19:59.


#14
iulian_1976

iulian_1976

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,576
  • Înscris: 10.05.2008
Nu o sa incep un nou topic despre Puretech poate peste cativa ani cand o sa fie primul termen legal la tribunal cand va apare in media Posted Image

Edited by iulian_1976, 11 June 2023 - 20:01.


#15
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003
E deja de peste 10 ani in exploatare fara probleme de design. Ce intra la intretinere e irelevant, e client side. La Renault par sa fie de fabricatie, cu totul altceva. Consum exagerat de ulei precum nemtestile... si nu le place. S-ar putea sa intre in vizor si Dacia si Nissan.

https://www.just-aut...faulty-engines/
"Renault faces legal action over faulty engines
Group of customers in France dispute Renault claim that overconsumption of oil in its 1.2 litre engine did not pose risk to life"

Edited by andreic, 11 June 2023 - 20:09.


#16
cristiany

cristiany

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,873
  • Înscris: 16.04.2007

 iulian_1976, on 11 iunie 2023 - 19:53, said:

Sa luam un exemplu Renault Megane IV 1.2 tce 16 valve  130 cp,  s-a produs intre 2016-2020, el este un motor inclus in cel cu probleme.

Renault Megane IV 1.2 tce 16 valve  130 cp s-a produs intre 2016 si 2018.
https://www.auto-dat...130hp-edc-26379
https://www.ultimate...30-GT-Line.html
https://www.autodata...-tce-130-hp-edc

Repet, vorbim de un motor care nu se mai gaseste pe masini noi.

#17
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Au folosit segmenti foarte subtiri pentru a imbunatati economia de carburant si la primele nu era facut activat rev hang incit tragea ulei direct din baie pe sub segmenti.
Aparea si fenomenul de vibrare a segmentilor din cauza grosimii lor, ma rog, mai corect cred ca e inaltimea, iar in acel moment suprafata cilindrului era afectata si nu pai ajuta activarea rev hang la nimic.
Au avut mai multi problema asta, parca Auris tot la un benzinar si la aia se schimbau pistoanele cu sementi noi de 1,2mm inaltime fata de 1mm original.
In esenta nu era mare minune repararea doar manopera multa si nimeni nu vrea sa o faca...
Prima manevra a fost sa activeze acel rev hang si simteai ca n-ai frina de motor, dupa asta la unii au schimbat motoare, din ce stiu Nissan a facut asta, Renault mult mai putin si bineinteles Dacia deloc, clientul e vinovat!
In esenta nu era mare minune, alte pistoane cu alti segmenit, doar manopera multa si nimeni nu vrea sa o faca...

#18
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,008
  • Înscris: 02.08.2021
Probabil că 1.2Tce va fi considerat un motor fiabil în viitor. Chiar sunt curios cum va arăta un Diesel euro 7.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate