Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Renault data in judecata de 1789 de clienti
Last Updated: Jun 12 2023 19:57, Started by
iulian_1976
, Jun 11 2023 18:56
·
5
#21
Posted 11 June 2023 - 20:29
Aici gresesc si cumparatorii, ca "uita" destul de repede cand o firma e nesimtita.
Volkswagen vindea prin 2012 un model de Jetta 1.2 TSI 105 CP pe benzina. Au fost cumparatori care au schimbat 2-3 motoare pe garantie, ca se rupea distributia in mers. Pana la urma, VW nu a recunoscut problema, dar la versiunea ulterioara, facelift, au modificat ceva la distributie. In schimb, cei carora li s-a stricat motorul ulterior iesirii din garantie, au scos bani din buzunar. Ideea e ca in continuare s-a vandut Jetta, VW n-a patit nimic, nici macar dupa scandalul cu Diesel Gate, asa ca in concluzie, cumparatorii sunt cei care gresesc si nu sanctioneaza drastic firmele care fac chestii de-astea. De Renault pot sa confirm ca motorul de 1.2 de pe Nissan Qashqai e extraordinar de pacatos, am vrut sa cumpar acum cativa ani un Qashqai si m-am documentat destul de bine cu privire la masina asta. Imi amintesc ca erau pline forumuruile de probleme cu acest motor. |
#22
Posted 11 June 2023 - 20:32
cristiany, on 11 iunie 2023 - 20:10, said:
Renault Megane IV 1.2 tce 16 valve 130 cp s-a produs intre 2016 si 2018. https://www.auto-dat...130hp-edc-26379 https://www.ultimate...30-GT-Line.html https://www.autodata...-tce-130-hp-edc Repet, vorbim de un motor care nu se mai gaseste pe masini noi. Eu te cred arata un configurator de piese, o piesa din motor pana in 2016 si dupa 2016 pentru motorizarile respective. Facelift-ul Megane IV a inceput in 2020 nu in 2018, ca obligati...de imprejurari au modificat in intern asta stiu ei si s-a aflat zilele astea oficial. Edited by iulian_1976, 11 June 2023 - 20:33. |
#23
Posted 11 June 2023 - 20:34
Nu există firme perfecte. Și Subaru a dat o ghioarlă cu motorul de 2 litri dacă țin bine minte. Si Volkswagen și alți producători au probleme cu pompele de injecție Bosch CP4. Volkswagen are probleme cu unele motorizări de 2L care nu țin apa la 90 de grade. Altele au probleme cu axul pompei de ulei.
Și Opel a avut un simering pe la pompa de ulei. Și exemplele pot continua. iulian_1976, on 11 iunie 2023 - 20:32, said:
Eu te cred arata un configurator de piese, o piesa din motor pana in 2016 si dupa 2016 pentru motorizarile respective. Facelift-ul Megane IV a inceput in 2020 nu in 2018, ca obligati...de imprejurari au modificat in intern asta stiu ei si s-a aflat zilele astea oficial. La altele, nu mai știu ce motorizare de Volkswagen parcă ceva de doi litri au probleme cu un șurub de la o rolă și INNA are un kit retrofit cu majorare a găurii. Edited by Valy_User, 11 June 2023 - 20:38. |
#24
Posted 11 June 2023 - 20:44
La Subaru toate manica ulei, clasic pentru motoarele boxer, mai problematic e motorul de 2,5l tutbo decit cel de 2l turbo si asta deoarece multi le salta de la 300Cp la 500-600Cp cu piesele de origine.
Pentru a respecta normele de poluare la 2,5 au folosit pistoane din aliaj hipersilicios cu dilatare termica redusa insa mult mai fragile decit cele forjate, acolo e una din marile probleme a lor la ridicat puterea, ma rog, mai au ei niste bube la amaestec sarac tot pentru poluare... |
#25
Posted 11 June 2023 - 20:49
Ion_Bumbu, on 11 iunie 2023 - 20:44, said:
La Subaru toate manica ulei, clasic pentru motoarele boxer, mai problematic e motorul de 2,5l tutbo decit cel de 2l turbo si asta deoarece multi le salta de la 300Cp la 500-600Cp cu piesele de origine. Pentru a respecta normele de poluare la 2,5 au folosit pistoane din aliaj hipersilicios cu dilatare termica redusa insa mult mai fragile decit cele forjate, acolo e una din marile probleme a lor la ridicat puterea, ma rog, mai au ei niste bube la amaestec sarac tot pentru poluare... |
#26
Posted 11 June 2023 - 20:51
Ok eu va cred, ce este interesant pe configuratoare nu apar diferente la piese pe acel an, seria se duce pana in 2020, or fi modificat designul motorului si au solutionat problema.
Scopul este sa fiti informati, o masina de genul care are 4-5 ani vechime, unii o numesc "noua" si poate fi considerata pentru unii chiar masina visurilor. Ce este mai inselator ca toate arata la fel in exterior, facelift-ul a inceput in 2020. Edited by iulian_1976, 11 June 2023 - 20:53. |
#27
Posted 11 June 2023 - 20:53
iulian_1976, on 11 iunie 2023 - 20:51, said:
Ok eu va cred, ce este interesant pe configuratoare nu apar diferente la piese pe acel an, seria se duce pana in 2020, or fi modificat designul motorului si au solutionat problema. Scopul este sa fiti informati, o masina de genul care are 4-5 ani vechime, unii o numesc "noua" si poate fi pentru unii chiar masina visurilor. Ce este mai inselator ca toate arata la fel in exterior, facelift-ul a inceput in 2020. |
#28
Posted 11 June 2023 - 21:25
Ce vanzator, dealer o sa-ti spuna, iti vand masina insa uite are o problema? Trebuie umblat in motor, trebuie schimbat aia, aia.
Stiti voi de o circulara cum s-a solutionat problema? |
|
#29
Posted 11 June 2023 - 21:33
andreic, on 11 iunie 2023 - 19:57, said:
Din cate stiam este un class law suit global impotriva motorului de 0.9 la care au gasit hibe serioase... de asta de 1.2tce nu stiam sau poate erau impreuna... cert e ca Renault da dude serioae in timp ce Peugeot-Citroen are motoare fiabile si premiate Ceva s-a intamplat la design la Renault... |
#31
Posted 11 June 2023 - 23:12
Cine sa mai investeasca in dezvoltare de motoare conventionale, cand toti sunt all in acum sa scoata ev-uri pe rulanta lunar.
Probabil vom asista la ultima generatie de motoare pentru deceniul ramas, dupa care nimeni nu mai le dezvolta. Nici nu prea mai ai mult sa dezvolti sincer, motoare au fost stoarse tot din ele la maxim, sunt mici optimizari. Inginerii buni fie au trecut pe ev fie au plecat, iar cei incepatori se mai joaca cu ce a ramas. Edited by elless, 11 June 2023 - 23:20. |
#32
Posted 11 June 2023 - 23:15
Si uite așa o sa moara singura industrie la care Europa era numarul #1.
Altii sunt bezmetici, motoare cu consum si cilindree mare pentru un fas de putere. |
#33
Posted 11 June 2023 - 23:27
Valy_User, on 11 iunie 2023 - 23:15, said:
Si uite așa o sa moara singura industrie la care Europa era numarul #1. Altii sunt bezmetici, motoare cu consum si cilindree mare pentru un fas de putere. Royal Dutch SHELL (UnitedKingdom) - $272.66B. ... Volkswagen (Germany) - $312.75B. ... Glencore (United Kingdom) - $203.75B. ... Total Energies (France) - $186.67B. ... BP (United Kingdom) - $164.20B. ... Mercedes-Benz Group (Germany) - $173.09B. ... Lukoil (Russia) - $147.50B. Asa iti dai seama ca EU is fked. A mai ramas Airbus, macar viitorul este aeronautic si vor deveni noul VW. |
|
#34
Posted 11 June 2023 - 23:33
Ce aeronautic. Nu ai vazut ca talibanii au interzis in Franța zborurile interne. Nu au cum să facă aeronave eco, tot pe kerosen o sa mearga, sau daca nu va fi un zbor foarte scump si va fi doar pentru miliardari.
|
#35
Posted 11 June 2023 - 23:41
#36
Posted 12 June 2023 - 00:19
lex2010, on 11 iunie 2023 - 20:29, said:
. Volkswagen vindea prin 2012 un model de Jetta 1.2 TSI 105 CP pe benzina. Au fost cumparatori care au schimbat 2-3 motoare pe garantie, ca se rupea distributia in mers. Pana la urma, VW nu a recunoscut problema, dar la versiunea ulterioara, facelift, au modificat ceva la distributie. In schimb, cei carora li s-a stricat motorul ulterior iesirii din garantie, au scos bani din buzunar. Nu vreau sa le iau apărarea hoților de la Vag, însă nu-i chiar asa. Eu am avut vag din seria cu probleme (1.8, din 2010). Fix în 2012 am avut problema cu distributia, trei luni după ieșirea din garanție (nu a crăpat însă s-a dus întinzătorul și am avut cod de eroare înainte sa se rupă lanțul și să crape motorul). Vag nu a recunoscut formal din că-i vina lor, însă când le-am bătut obrazul mi-au dat înapoi jumătate din banii de reparație. Iar reparația s-a făcut cu un întinzător îmbunătățit, care (ptiu sa nu fie de deochi) tine și acum, mașina e încă în familie. Nu au făcut recall insa unora le-a schimbat întinzătoarele cu probleme la revizii, gratis. Măgăria e ca nu le-au schimbat la toti... Însă au avut o nota interna (tbi) prin care cereau dealerilor sa verifice și sa schimbe întinzătoarele proaste. A mea a fost si din seria cu segmenții de ungere prosti însă de bine de rău consumul de ulei a fost și este acceptabil (sub 1l între doua revizii, aka aprox 12-15k în cazul meu). Cum spuneam mașina încă merge (chiar bine) deși are 13 ani și e probabil cea mai mare gherla data de VAG in ultimul secol. Edited by KiloW, 12 June 2023 - 00:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users