Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Wizz Air își bate joc de clienți ?
#1
Posted 14 April 2023 - 13:09
Am văzut la știri un reportaj precum că pasageri care cumpăraseră bilet , făcuseră și ckeck in ul , au fost opriți să se imbarce in avion , pe motiv că au ajuns târziu la îmbarcare. In realitate , compania Wizz Air a făcut overbooking , vânzând bilete peste capacitatea aeronavei.
Eu nu voi merge niciodată cu această companie , dacă sunt atât de nesimțiți la adresa pasagerilor. Rușine WIZZ AIR. Atașez o poză cu știrea pe YouTube. Attached Files |
#2
Posted 14 April 2023 - 13:12
Toti fac, e normal pentru eficientizarea maxima a rutei, si e legal.
Ideea e sa rezolvi onorabil eventiualele situatii neplacute aparute. Aici e o problema la wizz, rezolvarea situatiilor. |
#3
Posted 14 April 2023 - 13:17
Titanbar, on 14 aprilie 2023 - 13:09, said:
Eu nu voi merge niciodată cu această companie , dacă sunt atât de nesimțiți la adresa pasagerilor. Rușine WIZZ AIR. Si crezi ca sunt singurii care fac overbooking sau cum? Multe companii fac asta. edit: Daca tot fac treaba asta, macar sa anunte si probabil se gasesc pasageri care vor accepta sa renunte la loc pt compensatie in bani/hotel/un bilet pt urmatorul avion. Multi nu isi permit sa piarda zborul, poate au alte legaturi etc. Deci ar fi normal sa anunte. Edited by MembruAnonim, 14 April 2023 - 13:26. |
#4
Posted 14 April 2023 - 13:19
Da, ai nostri au falimentat compania romaneasca Blue Air ca sa mearga bine WizzAir.
|
#5
Posted 14 April 2023 - 13:21
slai, on 14 aprilie 2023 - 13:12, said:
Toti fac, e normal pentru eficientizarea maxima a rutei, si e legal. Edited by Bursul, 14 April 2023 - 13:25. |
#6
Posted 14 April 2023 - 13:22
Exista overbooking si anulari si la Lufthansa ori alte companii, nu e ceva nou.
|
#7
Posted 14 April 2023 - 13:25
#8
Posted 14 April 2023 - 13:36
Eu știam că, în general preferă să refuze la îmbarcare din cei care nu cumpară locul dinainte (o stupizenie de altfel, e evident că n-o să poți călători în picioare).
Dar dacă au început să refuze și dintre cei cu loc cumpărat, atunci au devenit mai nesimțiți decât prevede legea... edit: E important ca pasagerii să-și cunoască drepturile, conform Regulation (EC) No 261/2004. p.s. Am și eu un meci neterminat cu ei, prevăd că o să ne vedem la tribunal. Edited by FreeThinker, 14 April 2023 - 13:41. |
#9
Posted 14 April 2023 - 14:02
Overbooking -ul e una, faptul ca nu l au primit in avion pe unul care avea loc cumparat e doar magarie.
Edited by strongsss, 14 April 2023 - 14:03. |
#10
Posted 14 April 2023 - 14:04
Ieri cand am aterizat de la Atena erau unii in aeroportul Otopeni care intrebau lumea daca sunt de la zborul din Pisa, zbor ce intarziase vreo 3 ore. Erau de la o companie care se ocupa de obtinerea de despagubiri pentru zboruri anulate/intarziate.
Asta e link-ul, inteleg ca au mare succes (comisionul probabil il iau din despagubire). https://www.airhelp.com/en-int/ Eu de fel evit Wizz...am incercat acum vreo 10 ani pentru Barcelona, mi-au anulat zborul inainte cu o luna, mi-au propus sa zbor din Cluj (eu fiind din Bucuresti). Anul asta am zis sa le mai dau o sansa, vroiau pentru Tenerife, zbor cu bagaj de cala, 2800 ron, fata de 1800 ron Tarom. Fiind si o companie destul de solicitata, riscul de overbooking este destul de mare. Nu, multumesc, prefer un operator clasic. Edited by george_alexandru, 14 April 2023 - 14:08. |
|
#11
Posted 14 April 2023 - 14:11
Nu mai pot să editez mesajul de mai sus.Trebuia să zic: "preferă să refuze la îmbarcare din cei care nu cumpară locul dinainte ...și care nu au bagaj de cală" fiindcă asta ar însemna să scormonească dupa ele.
george_alexandru, on 14 aprilie 2023 - 14:04, said:
... o companie care se ocupa de obtinerea de despagubiri pentru zboruri anulate/intarziate. Asta e link-ul, inteleg ca au mare succes (comisionul probabil il iau din despagubire). 25% comision din sumă Am citit printre comentarii, sunt destule cazurile când ridică și ei din umeri. Au undeva in termenii și condițiile lor ceva de genul: "dacă nu câștigăm, nu luăm comision" Edited by FreeThinker, 14 April 2023 - 14:12. |
#12
Posted 14 April 2023 - 14:15
strongsss, on 14 aprilie 2023 - 14:02, said:
Overbooking -ul e una, faptul ca nu l au primit in avion pe unul care avea loc cumparat e doar magarie. Evident ca ideea la overbooking e ca exista x% pasageri care nu se prezinta, dar asta inseamna si ca din cand in cand or sa vina pasageri mai multi decat poti aseza in avion, caz in care esti obligat sa nu primesti in avion pe cei care-s in plus. Deci e acelasi lucru, atat timp cat faci overbooking iti asumi ca o sa dezamagesti o mica parte din pasageri. Dar cum majoritatea companiilor fac overbooking inseamna ca e rentabil sa faci asta. |
#13
Posted 14 April 2023 - 14:19
De multe ori cei care si-au achizitionat biletele pe ultima suta de metri au platit si cei mai multi bani. Una este sa iti cumperi biletul cu 4 luni inainte si sa il iei destul de ieftin, si alta este sa il iei de pe o zi pe alta cand probabil va costa si de 4-5-6 ori mai scump decat cel care l-a luat cu luni inainte. Pe aceia nu ii va da afara din avion daca se intampla sa fie overbooking, scot multi bani de pe urma lor.
Edited by MembruAnonim, 14 April 2023 - 14:19. |
#15
Posted 14 April 2023 - 14:30
MembruAnonim, on 14 aprilie 2023 - 14:19, said:
De multe ori cei care si-au achizitionat biletele pe ultima suta de metri au platit si cei mai multi bani. Una este sa iti cumperi biletul cu 4 luni inainte si sa il iei destul de ieftin, si alta este sa il iei de pe o zi pe alta cand probabil va costa si de 4-5-6 ori mai scump decat cel care l-a luat cu luni inainte. Pe aceia nu ii va da afara din avion daca se intampla sa fie overbooking, scot multi bani de pe urma lor. |
|
#16
Posted 14 April 2023 - 14:32
Degeaba ai locuri rezervate daca nu ai checkinul facut la timp. Nu stiu sa poti sa faci doua checkinuri pe acelasi loc. In rest nu e nimic special la Wizz, overbooking e intalnit la mai toate companiile, inclusiv alea de fitze.
|
#17
Posted 14 April 2023 - 14:35
Daca nu ai checkinul facut, poti ajunge la biroul de checkin din aeroport parca cu minim 40 de minute inainte de zbor. Daca ajungi mai tarziu nu mai esti lasat sa faci checkin. Am patit asta la Lufthansa, deci nu e nimic nou sub soare.
|
#18
Posted 14 April 2023 - 14:37
Valy_User, on 14 aprilie 2023 - 13:19, said:
Da, ai nostri au falimentat compania romaneasca Blue Air ca sa mearga bine WizzAir. 1) lansa intr-o saptamana cateva noi rute 2) vindea sute de bilete 3) anula complet zborul 4) revenea la pasul 1) De bine de rau, WizzAir zboara. BlueAir a tras o gramada de tepe in ultimii 2 ani de existenta. Nu statul a falimentat BlueAir, ci teparii care o administrau PS: AirConnect si HelloJets sunt deja pregatite de aceiasi tepari, pentru o noua runda de prins fraieri. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users