Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Fedex tot imi trimite facturi de ...

Portretul combinatorului la tiner...

Fals/ uz de fals?

Credit pe cartele
 Nu pot sa prelungesc un domeniu, ...

Sfc scannow blocat la 99 la suta

hdd 2,5" sata 250GB unallocat...

Comparatie consum inverter vs non...
 Hidrofor defect arunca apa inapoi...

Apa la sticla din sticla

Întrebuințare telefoane vechi...

Dacia Lodgy sau Dacia Docker ?
 Valeriu Nicolae

Exista vreun dezavantaj la constr...

Senzori de miscare ce nu aprind l...

Problema martori semnalizare dire...
 

Wizz Air își bate joc de clienți ?

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
145 replies to this topic

#1
Titanbar

Titanbar

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 66
  • Înscris: 09.03.2023
Am văzut la știri un reportaj precum că pasageri care cumpăraseră bilet , făcuseră și ckeck in ul , au fost opriți să se imbarce in avion , pe motiv că au ajuns târziu la îmbarcare. In realitate , compania Wizz Air a făcut overbooking , vânzând bilete peste capacitatea aeronavei.
   Eu nu voi merge niciodată cu această companie , dacă sunt atât de nesimțiți la adresa pasagerilor. Rușine WIZZ AIR.
   Atașez o poză cu știrea pe YouTube.

Attached Files



#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,997
  • Înscris: 25.01.2007
Toti fac, e normal pentru eficientizarea maxima a rutei, si e legal.
Ideea e sa rezolvi onorabil eventiualele situatii neplacute aparute.
Aici e o problema la wizz, rezolvarea situatiilor.

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

 Titanbar, on 14 aprilie 2023 - 13:09, said:

   Eu nu voi merge niciodată cu această companie , dacă sunt atât de nesimțiți la adresa pasagerilor. Rușine WIZZ AIR.

Si crezi ca sunt singurii care fac overbooking sau cum?  Multe companii fac asta.

edit:
Daca tot fac treaba asta, macar sa anunte si probabil se gasesc pasageri care vor accepta sa renunte la loc pt compensatie in bani/hotel/un bilet pt urmatorul avion. Multi nu isi permit sa piarda zborul, poate au alte legaturi etc.  Deci ar fi normal sa anunte.

Edited by MembruAnonim, 14 April 2023 - 13:26.


#4
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,790
  • Înscris: 02.08.2021
Da, ai nostri au falimentat compania romaneasca Blue Air ca sa mearga bine WizzAir.

#5
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,370
  • Înscris: 30.10.2003

 slai, on 14 aprilie 2023 - 13:12, said:

Toti fac, e normal pentru eficientizarea maxima a rutei, si e legal.
Nasol. Deci ideea e sa fii primul la imbarcare. Eu sunt dee genul "mergeti imbulzi-ti-va, ca oricum nu pleaca avionul mine". Se pare ca poate sa plece!

Edited by Bursul, 14 April 2023 - 13:25.


#6
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Exista overbooking si anulari si la Lufthansa ori alte companii, nu e ceva nou.

#7
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 123,308
  • Înscris: 07.02.2003

 Titanbar, on 14 aprilie 2023 - 13:09, said:

compania Wizz Air a făcut overbooking
Se practica.

#8
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 16.08.2010
Eu știam că, în general preferă să refuze la îmbarcare din cei care nu cumpară locul dinainte (o stupizenie de altfel, e evident că n-o să poți călători în picioare).

Dar dacă au început să refuze și dintre cei cu loc cumpărat, atunci au devenit mai nesimțiți decât prevede legea...


edit: E important ca pasagerii să-și cunoască drepturile, conform Regulation (EC) No 261/2004.

p.s. Am și eu un meci neterminat cu ei, prevăd că o să ne vedem la tribunal.

Edited by FreeThinker, 14 April 2023 - 13:41.


#9
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,787
  • Înscris: 27.10.2007
Overbooking -ul e  una, faptul ca nu l au primit in avion pe unul care avea loc cumparat e doar magarie.

Edited by strongsss, 14 April 2023 - 14:03.


#10
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Putin. Esti fan Putin? Mwe si tie.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,318
  • Înscris: 30.08.2017
Ieri cand am aterizat de la Atena erau unii in aeroportul Otopeni  care intrebau lumea daca sunt de la zborul din Pisa, zbor ce intarziase vreo 3 ore. Erau de la o companie care se ocupa de obtinerea de despagubiri pentru zboruri anulate/intarziate.

Asta e link-ul, inteleg ca au mare succes (comisionul probabil il iau din despagubire).

https://www.airhelp.com/en-int/

Eu de fel evit Wizz...am incercat acum vreo 10 ani pentru Barcelona, mi-au anulat zborul inainte cu o luna, mi-au propus sa zbor din Cluj (eu fiind din Bucuresti). Anul asta am zis sa le mai dau o sansa, vroiau pentru Tenerife, zbor cu bagaj de cala,  2800 ron, fata de 1800 ron Tarom. Fiind si o companie destul de solicitata, riscul de overbooking este destul de mare. Nu, multumesc, prefer un operator clasic.

Edited by george_alexandru, 14 April 2023 - 14:08.


#11
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 16.08.2010
Nu mai pot să editez mesajul de mai sus.Trebuia să zic: "preferă să refuze la îmbarcare din cei care nu cumpară locul dinainte ...și care nu au bagaj de cală" fiindcă asta ar însemna să scormonească dupa ele.

 george_alexandru, on 14 aprilie 2023 - 14:04, said:

... o companie care se ocupa de obtinerea de despagubiri pentru zboruri anulate/intarziate.

Asta e link-ul, inteleg ca au mare succes (comisionul probabil il iau din despagubire).


25% comision din sumă

Am citit printre comentarii, sunt destule cazurile când ridică și ei din umeri. Au undeva in termenii și condițiile lor ceva de genul: "dacă nu câștigăm, nu luăm comision"

Edited by FreeThinker, 14 April 2023 - 14:12.


#12
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,837
  • Înscris: 09.01.2007

 strongsss, on 14 aprilie 2023 - 14:02, said:

Overbooking -ul e  una, faptul ca nu l au primit in avion pe unul care avea loc cumparat e doar magarie.
Pai ce crezi ca se intampla cand se prezinta toti care au bilet si ei au facut overbooking?
Evident ca ideea la overbooking e ca exista x% pasageri care nu se prezinta, dar asta inseamna si ca din cand in cand or sa vina pasageri mai multi decat poti aseza in avion, caz in care esti obligat sa nu primesti in avion pe cei care-s in plus.
Deci e acelasi lucru, atat timp cat faci overbooking iti asumi ca o sa dezamagesti o mica parte din pasageri. Dar cum majoritatea companiilor fac overbooking inseamna ca e rentabil sa faci asta.

#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015
De multe ori cei care si-au achizitionat biletele pe ultima suta de metri au platit si cei mai multi bani. Una este sa iti cumperi biletul cu 4 luni inainte si sa il iei destul de ieftin, si alta este sa il iei de pe o zi pe alta cand probabil va costa si de 4-5-6 ori mai scump decat cel care l-a luat cu luni inainte. Pe aceia nu ii va da afara din avion daca se intampla sa fie overbooking, scot multi bani de pe urma lor.

Edited by MembruAnonim, 14 April 2023 - 14:19.


#14
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,883
  • Înscris: 16.03.2007
bine le-au facut!

#15
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,370
  • Înscris: 30.10.2003

 MembruAnonim, on 14 aprilie 2023 - 14:19, said:

De multe ori cei care si-au achizitionat biletele pe ultima suta de metri au platit si cei mai multi bani. Una este sa iti cumperi biletul cu 4 luni inainte si sa il iei destul de ieftin, si alta este sa il iei de pe o zi pe alta cand probabil va costa si de 4-5-6 ori mai scump decat cel care l-a luat cu luni inainte. Pe aceia nu ii va da afara din avion daca se intampla sa fie overbooking, scot multi bani de pe urma lor.
De unde stie cine, cat a platit? Scrie pretul pe bilet? Au access stewardesii la lista de pasageri cu cat au platit fiecare?

#16
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,345
  • Înscris: 14.08.2007
Degeaba ai locuri rezervate daca nu ai checkinul facut la timp. Nu stiu sa poti sa faci doua checkinuri pe acelasi loc. In rest nu e nimic special la Wizz, overbooking e intalnit la mai toate companiile, inclusiv alea de fitze.

#17
abac

abac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,463
  • Înscris: 28.10.2018
Daca nu ai checkinul facut, poti ajunge la biroul de checkin din aeroport parca cu minim 40 de minute inainte de zbor. Daca ajungi mai tarziu nu mai esti lasat sa faci checkin. Am patit asta la Lufthansa, deci nu e nimic nou sub soare.

#18
unu999

unu999

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,305
  • Înscris: 10.10.2019

 Valy_User, on 14 aprilie 2023 - 13:19, said:

Da, ai nostri au falimentat compania romaneasca Blue Air ca sa mearga bine WizzAir.
Da, da, compania aia romaneasca ce:
1) lansa intr-o saptamana cateva noi rute
2) vindea sute de bilete
3) anula complet zborul
4) revenea la pasul 1)

De bine de rau, WizzAir zboara. BlueAir a tras o gramada de tepe in ultimii 2 ani de existenta. Nu statul a falimentat BlueAir, ci teparii care o administrau

PS: AirConnect si HelloJets sunt deja pregatite de aceiasi tepari, pentru o noua runda de prins fraieri.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate