Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Wizz Air își bate joc de clienți ?

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
122 replies to this topic

#109
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007
A intrebat, n-a zis ca asa e. Si e legitima intrebarea.
Eu de cand zbor cu wizzair nu am vazut sa se intample asta pe vreun zbor (si de obicei intru printre ultimii deci as fi vazut, cred). Daca-s 100 de oameni per zbor, 1% ar insemna ca se intampla cuiva la fiecare zbor, ceea ce clar nu e cazul. Iar eu am avut vreo 20 de zboruri cu ei in care nu am observat asta deci din staistica mea restransa ar fi sub 0.05% Deja devine insignifiant, mai ales ca stii ca poti sa scapi daca urci in avion mai repede. :D

Nu zic ca-i ok ca se intampla asta, mai ales daca ai dificultati in a obtine compensatie, nu tin cu ei, dar nici nu o sa am o jena sa zbor cu wizz din cauza asta, pentru ca sunt sanse mici sa o patesc eu, mai ales acu' ca stiu cum sa evit, cat-de-cat.

#110
Eminescian

Eminescian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 08.09.2019
Un sondaj a fost facut de Which? in UK printre >8000 calatori (atentie, nu cercetatori Posted Image ).

Va las sa ghiciti pe ce loc s-a clasat Wizz dintr-o lista cu 24 companii aeriene short-haul.


https://www.mirror.c...-worst-29270844

https://www.euronews...irlines-in-2023

#111
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 16.08.2010

View PostTehCube, on 03 mai 2023 - 21:57, said:

A intrebat, n-a zis ca asa e. Si e legitima intrebarea.

Nici eu nu am insinuat ca ar fi zis ca asa e. Am spus doar ca a pus sub semnul intrebarii... Chestie de nuanta.

View PostTehCube, on 03 mai 2023 - 21:57, said:

Eu de cand zbor cu wizzair nu am vazut sa se intample asta pe vreun zbor

Exact asa gandeam si eu: "Nu exista pana nu mi se intampla mie".

View PostEminescian, on 03 mai 2023 - 22:29, said:

Va las sa ghiciti pe ce loc s-a clasat Wizz dintr-o lista cu 24 companii aeriene short-haul.

Decât pe ultimul loc?

#112
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

View PostFreeThinker, on 03 mai 2023 - 21:51, said:

Dar dumneata ești probabil avocatul wizzair-ului și ai pus deja sub semnul întrebării dacă e "relevant sau reprezentativ"...
Zic doar ca exagerezi cu niste subiecte fara relevanta. Daca cineva isi cumpara un Mercedes nou si se strica in prima saptamana, nu inseamna ca e relevant si merita dezbatut subiectul ca si cum ar fi ceva ce se intampla in mod regulat. Si repet, am zburat cu Wizz de zeci de ori incat sa stiu cum sta treaba cu ei, la fel au facut-o si majoritatea prietenilor, de fapt am si prieteni care au lucrat pentru ei.

Am prieteni care au sute de zboruri la activ cu diverse companii (multe de "fitze"), iar daca ii pun sa-ti povesteasca patanii cu companii aeriene, vor avea mai multe intamplari nefericite cu alte companii decat cu Wizz, desi au zburat cu Wizz de zeci de ori.

Tu esti ca si cei care tot vin si ne spun cat de proaste sunt telefoanele chinezesti si cat de tare e Apple, dar uita ca Apple e facut tot in China, in aceleasi fabrici si de catre aceiasi oameni care fac si Apple :D

Personal nu m-as baza mai mult nici pe Lufthansa (care e compania "serioasa" cu cel mai mare volum din Romania), nici pe Tarom-ul stramosesc, nici pe Ryanair (care e principalul concurent Wizz atat in Romania cat si in Europa), si am zburat cu toate. Sigur, ar fi frumos sa avem un Easyjet in Romania, care mi s-a parut un low-cost mai rasarit decat Wizzair sau Ryanair, dar asta e alta discutie.

Daca ma intrebi pe mine, care urmaresc si forumul de aviatie din Romania de ani buni, companiile aeriene cele mai neserioase din Romania din ultimii 20 de ani au fost, de departe, Blueair si Ryanair. Blueair deja stim cu totii de ce (a trecut de mai multe ori prin falimente/reveniri/bilete vandute pentru zboruri pe care nu aveau de gand sa le efectueze, etc), iar Ryanair pentru ca pe foarte multe aeroporturi din Romania intrau si renuntau la zboruri complet dupa cateva luni (Blueair n-am indraznit sa rezerv vreodata, Ryanair rezerv rar, dar ma astept sa anunte oricand ca inceteaza sa mai opereze). Tarom il evit pe cat pot (oricum nu acopera din Cluj decat zboruri de Bucuresti momentan, de fiecare data cand au venit cu ceva zboruri in strainatate din Cluj le-au anulat foarte rapid si lumea a invatat ca nu te poti baza pe ei daca anunta vreun zbor international), Turkish intentionez sa-i testez in curand, cu Lufthansa voi mai merge doar daca voi prinde preturi bune, altfel nu m-au incantat cu nimic. Restul companiilor care opereaza in Romania sunt prea mici pe piata noastra, nu stiu daca voi indrazni sa testez HiSky, doar daca vin cu ceva zboruri directe interesante pe care nu le are concurenta (Lisabona (care a mai fost cateva luni), Sardinia, etc).

#113
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 16.08.2010

View Postutopium, on 04 mai 2023 - 00:37, said:

am zburat cu Wizz de zeci de ori incat sa stiu cum sta treaba cu ei, la fel au facut-o si majoritatea prietenilor, de fapt am si prieteni care au lucrat pentru ei.
......
Am prieteni care au sute de zboruri la activ cu diverse companii (multe de "fitze"), iar daca ii pun sa-ti povesteasca patanii cu companii aeriene, vor avea mai multe intamplari nefericite cu alte companii decat cu Wizz, desi au zburat cu Wizz de zeci de ori.

Irosești atât de multe cuvinte în care ne spui cât de buni sunt wizzair și cât de răi sunt alții încât devine suspect și pe bună dreptate te-am bănuit că ești angajatul lor.

View Postutopium, on 04 mai 2023 - 00:37, said:

Personal nu m-as baza mai mult nici pe Lufthansa (care e compania "serioasa" cu cel mai mare volum din Romania), nici pe Tarom-ul stramosesc, nici pe Ryanair (care e principalul concurent Wizz atat in Romania cat si in Europa), si am zburat cu toate. Sigur, ar fi frumos sa avem un Easyjet in Romania, care mi s-a parut un low-cost mai rasarit decat Wizzair sau Ryanair, dar asta e alta discutie.

Am mai spus și repet: nu am afirmat niciodată că la alții nu se întâmplă să întârzie avioanele sau să anuleze zboruri.
Problema e că wizzair nu vrea să platească despăgubirile. Adică ei vor să opereze în Europa dar nu vor să respecte regulamentul european.


Am pus un link zilele trecute (post #91). Tu crezi că acei pasageri s-au dus direct la tribunal și s-au plâns la judecător că wizzair nu vrea să le platească ceea ce le datorează? Eu nu cred. Mai sunt alte etape.
Exista o rubrică pe siteul wizzair "întârzieri și anulări". Completezi  acolo plângerea și aștepți să te contacteze, le dai IBAN-ul și apoi ei ar trebui să facă plata.
Asta în teorie că practica e ceva diferit... Dacă wizzair ar fi plătit nu se ajungea la tribunal sau în presă !

Uite cazul meu:

Am completat plângerea pe siteul lor. "Dialogul" a durat vreo trei luni, la modul în care ei răspund după trei săptămăni - o lună...
"Trebuie să analizăm cu atenție..." unc**ăcat, erau de "analizat" 6 chitanțe și de făcut o simplă adunare.
Bineînțeles, n-am obținut nimic.

Apoi am făcut plângere pe trafikstyrelsen deoarece avionul a decolat de pe un aeroport danez. Aceștia au fost mai prompți, mi-au cerut detalii, le-am trimis, au luat legătura cu wizzair, aceștia au recunoscut că au de plătit o sumă (cca 700 euro).

Mail de la trafikstyrelsen către mine și wizzair:

"Dear xxxxxx and Wizz Air
Please read the attached letter.

The Authority would like to inform that if the payment has not been made within 4 weeks the Authority will make a decision in the case without further notice.

Best regards"

...Au trecut 8 luni de la eveniment, mai aștept două săptămâni (atât mai e din termenul dat de autoritatea daneză) și dacă nu primesc banii am să merg la tribunal...

După toate astea poți să mai spui:

View Postutopium, on 04 mai 2023 - 00:37, said:

Zic doar ca exagerezi

Probabil, dar eu nu fac pe avocatul contra wizzair in mod gratuit, ei sunt datori la mine.
==============

Asta a fost tare:

View Postutopium, on 04 mai 2023 - 00:37, said:

Apple e facut tot in China, in aceleasi fabrici si de catre aceiasi oameni care fac si Apple Posted Image

N-am știut dacă se încadrează la "copiii spun lucruri trăznite" sau la "posturi amuzante" așa că am pus-o la cea din urmă.  Posted Image


L.E. Am observat că ai evitat cu eleganță să comentezi link-ul pus de colegul Eminescian, alea sunt tot exagerări probabil.

Edited by FreeThinker, 04 May 2023 - 07:21.


#114
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007
Surveyuri de genul asta mi se par biased din start, pentru ca din 8000 de calatori majoritatea va fi zburat in principal cu low cost. Ca sa faci o analiza cat-de-cat relevanta ar trebui sa alegi oameni care au folosit o gramada de servicii in mod regulat (gen frequent flyers care zboara mai tot timpul la economy for work) si pot sa-ti zica cu care au avut cele mai multe probleme.
Daca intrebi 8000 de oameni random o sa afli pareri despre cele 2-3 companii low cost si cam atat. Restul va fi statistic irelevant.

Si fix asta s-a intamplat, ultimele 3 locuri sunt low-costurile cele mai populare, iar diferenta de "rating" dintre ele e mica (48%, 52%, 53%), un fel de "toti o apa si-un pamant".
Iar daca stai sa te uiti la mai multe detalii, singurul motiv pentru care-i pe ultimul loc e pentru ca intarzie des, dar daca sortezi dupa last minute cancellation rate nici nu-s intre primii 5.
Stiu ca pare ca le iau apararea, dar nu e asa, ce incerc sa zic e ca toate low-costurile au cam aceleasi probleme, dar atat timp cat diferentele de pret sunt considerabile, majoritatea o sa aleaga in continuare low cost. Nici eu nu o sa platesc 2000 de lei pe un bilet cu tarom cand pot sa zbor cu 900 la wizz, de exemplu. Da, e imbulzeala la imbarcare, iei priority si ai scapat de asta, ai scapat de teama nu prinzi loc, si daca se anuleaza zborul, ghinion. :)

#115
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

View PostFreeThinker, on 04 mai 2023 - 07:15, said:

L.E. Am observat că ai evitat cu eleganță să comentezi link-ul pus de colegul Eminescian, alea sunt tot exagerări probabil.
Ar fi culmea sa nu fie companiile low-cost pe ultimele locuri la customer service. De aia sunt mai ieftine (printre altele). Daca tu vrei sa-ti fie rezolvate rapid/eficient problemele cand apar situatii speciale, e clar ca nu trebuie sa apelezi la companii low-cost. Am apelat o singura data la customer support (la Wizz), au rezolvat problema chiar daca a durat mult sa raspunda/rezolve. Stiu din start ca daca apar probleme se vor rezolva greu dar daca am de apelat la customer support o data la 50 de zboruri, imi asum asta si gata. Eu nu vreau sa cumpar alte servicii cand merg cu avionul, vreau sa ma duca la destinatie rapid si in siguranta si gata. Nu ma intereseaza sa-mi dea mancare, bautura, sa am fotoliu reglabil, ecran pentru filme, sa vina stewardesa si sa-mi zambeasca/aduca o patura sau mai stiu eu ce. Vreau sa ajung la destinatie rapid, sigur si ieftin, din partea mea daca nu ar servi deloc mancare/bautura pe un zbor de 2-3 ore, ar fi si mai bine, as prefera sa fie liniste si pace decat sa tot treaca cu carucioarele cu bautura/mancare Posted Image

In topul personal, cea mai slaba companie cu care am zburat e Ryanair. Cu toate astea voi zbura luna viitoare din nou cu ei, au avut pret semnificativ mai bun decat Wizz pentru perioada/destinatia dorita. La acelasi pret, preferam Wizz clar, pentru ca in medie experienta a fost clar mai buna decat la Ryanair. Dar poate am avut si eu ghinion cu Ryanair cand am fost, am zburat de prea putine ori pana acum cu ei.

Edited by utopium, 04 May 2023 - 09:19.


#116
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 16.08.2010

View Postutopium, on 04 mai 2023 - 09:15, said:

Ar fi culmea sa nu fie companiile low-cost pe ultimele locuri la customer service.

De fapt, wizzair era acolo pe ultimul loc dar nah... trebuie  îndulcită pastila.  Posted Image

View Postutopium, on 04 mai 2023 - 09:15, said:

De aia sunt mai ieftine (printre altele).

Se pare că ai uitat ce spuneai aici:

View Postutopium, on 15 aprilie 2023 - 08:11, said:

Legat de preturi, ele au legatura strict cu cererea, cand e cerere mare, preturile Wizz sunt si ele mari si pot ajunge mai mari decat la companii legacy.

O dăm la întors poate o ieși curată...

View Postutopium, on 04 mai 2023 - 09:15, said:

Nu ma intereseaza sa-mi dea mancare, bautura, sa am fotoliu reglabil, ecran pentru filme...

Una peste alta, indiferent cât plătești, avantajul la wizzair este să stai cu genunchii la gură și să nu primești nici măcar un pahar cu apă "din partea casei"... Frumos, ce să spun.

edit: Am uitat: ...și să nu primești despăgubiri în caz că.

Edited by FreeThinker, 04 May 2023 - 10:00.


#117
crislacor

crislacor

    Cui îi pasã...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009

View PostEminescian, on 03 mai 2023 - 22:29, said:

Un sondaj a fost facut de Which? in UK printre >8000 calatori (atentie, nu cercetatori Posted Image ).
(...)
Caută (dacă există) și vreun sondaj printre firmele de transport aerian și vei descoperi, posibil cu stupoare, că cei mai nenorociți, mai insolenți, mai cîrnățari, mai nesuferiți călători sînt englezii! Cum ar veni, pe ultimul loc...

#118
danigoleman

danigoleman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,551
  • Înscris: 13.09.2022
,

View Postutopium, on 04 mai 2023 - 09:15, said:

La acelasi pret, preferam Wizz clar, pentru ca in medie experienta a fost clar mai buna decat la Ryanair. Dar poate am avut si eu ghinion cu Ryanair cand am fost, am zburat de prea putine ori pana acum cu ei.

Cred ca ai avut tu ghinion, la Ryanair parca e mai mult spatiu ca la wizz unde chiar stai "cu genunchii la gura".

View PostFreeThinker, on 03 mai 2023 - 21:27, said:

"Cu toate ca am avut si prezentat permisele de imbarcare tiparite pentru zborul WizzAir W4 3532/26.04.2023/DTR/TSR am fost informati inainte de imbarcare ca nu suntem inregistrati in sistem si solutia este check in cu plata a 45 euro/peroana x2 pe care i-am platit primind chitanta


Serios ca nu imi dau seama care poate fi explicatia aici, dubios rau... e deja al doilea caz, mai e si pe topicul principal cu wizz cineva care se plange de acelasi lucru. Cum sa ai boarding pass deja si sa nu te gaseasca?

Edited by danigoleman, 04 May 2023 - 15:10.


#119
crislacor

crislacor

    Cui îi pasã...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,060
  • Înscris: 20.06.2009

View Postdanigoleman, on 04 mai 2023 - 14:57, said:

(...) Cum sa ai boarding pass deja si sa nu te gaseasca?
Simplu, sistem informatic care „sughite”. Și, pare-se, după sciziunea asta cu Wizz Malta oarece probleme încep să aibă și la nivel de staff, cu aplicațiile pe care le folosesc aceștia...
Se vor regla în timp, asta e clar. Sper totuși că au niște informaticieni mai buni decît Orange, unde sistemul informatic e de rîs (dacă nu ar fi de plîns)!:)

#120
tacumd

tacumd

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 21.06.2020
Cei mai mari tepari Wizz air. De evitat complet!!!

Am cumparat 2 bilete pt septembrie.
Nu mai merg. Aveam wizz flex. Am anulat din aplicatie si scria ca imi returneaza 1000 lei pe card. Am dat ok. Au scos din aplicatie orice urma a zborului sau a cererii de anulare.

Practic am platit si flex si bilete degeaba ca nu intentioneaza sa imi dea banii, am depus cerere de contact pe site poate raspunde cineva pana la anul.


Acum un an am anulat 2 bilete de Dubai. Nu aveam flex. Am sunat la wizz si au zis ca imi returneaza cam 30% din costul buletelor, am revenit de vreo 3 ori cu telefon timp de 4 luni, apoi m-am lasat pagubas, nu am mai vazut banii.


Aveti idee daca exista vreo companie unde sa poti plati un seviciu de anulare care sa garanteze returnarea costului biletelor?

#121
bogdanmate

bogdanmate

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 28.12.2018

View PostEminescian, on 21 aprilie 2023 - 21:21, said:


Cred ca te faci ca nu intelegi, dar nu-i nimic,  iti explic, eu ma refer la situatia cea mai interesanta pentru calatori, cand check-in-ul s-a inchis deja si compania stie (inainte de inceperea imbarcarii) ca sunt mai multi pasageri pentru imbarcare decat locuri in avion.

Nu vorbesc de situatia cand ei au vandut sapte bilete in plus si nu s-au prezentat zece la check-in, asta nu afecteaza cu nimic calatorii acelui zbor.

Felul cum rezolva situatia face diferenta dintre companiile serioase si companiile care genereaza topicuri ca acesta.

Abordarea companiilor serioase e una simpla, anunta situatia si incep sa caute voluntari care accepta sa renunte la imbarcare in conditiile in care li se ofera despagubiri si cazare daca e cazul pana la zbor, conform reglementarilor in vigoare. Nu se trag pe fund sa dea banii respectivi pentru ca ii intereseaza satisfactia clientului.

Abordarea lui Wizz (cel putin in Romania, dupa cum se vede) este bazata pe alta gandire: am inchis check-in-ul, avem in plus sapte persoane pe care nu le putem imbarca, cum facem ca sa  economisim 7x250=1750 EUR, aha, am gasit, le spunem ca au intarziat la imbarcare si deci nu le datoram nimic. Daca au chef sa primeasca banii sa ne dea in judecata si mai vedem.

Eu personal nu ma supar ca Wizz face overbooking, ca nu ma afecteaza cata vreme nu zbor cu ei si la companiile cu care zbor mai des sunt frequent flyer si deci ma imbarc cu cei de la business class. Posted Image

Ma deranjeaza ca autoritatea noastra aeroportuara permite sa se intample din astea, dar "traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul", nu-i asa? Posted Image

Asta cu satisfactia clientului e discutie lunga. In multe cazuri o firma face o comparatie intre cat costa sa ne pisam pe satisfactia clientului (amenzi, despagubiri...) si castigurile pe termen lung. Daca castiga partea a doua, o vor tine tot asa, cu toate amenzile pe care le primesc. Apropo de satisfactia clientului, e un concept cam nou si cam strain in Romania. Mi-a placut un material scurt pe tema asta - https://traduceriteh...experience.html

#122
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

View Postdanigoleman, on 04 mai 2023 - 14:57, said:

Cred ca ai avut tu ghinion, la Ryanair parca e mai mult spatiu ca la wizz unde chiar stai "cu genunchii la gura".
Am zburat cu amandoua in iunie, nu am vazut vreo diferenta notabila de spatiu. La acelasi pret tot Wizzair as alege intre cele doua, cand va fi mai ieftin Ryanair, voi alege Ryan (cum am si facut in iunie).

View PostFreeThinker, on 04 mai 2023 - 09:57, said:

Una peste alta, indiferent cât plătești, avantajul la wizzair este să stai cu genunchii la gură și să nu primești nici măcar un pahar cu apă "din partea casei"... Frumos, ce să spun.
Noi n-avem problema asta in familie, toata lumea e pana in 1.80 si nu suntem nevoiti sa stam cu genunchii la gura. Apa pot sa-mi aduc de acasa (la Cluj ai voie sa-ti duci apa/sucul de acasa, au scannere speciale de lichide) sau nu te opreste nimeni sa-ti cumperi dupa security ce vrei tu, oricum nu am nevoie de apa/sandwich-ul lor. Cine are problemele astea pe care le spui, gaseste solutii cu conexiuni la Lufthansa, Turkish, LOT, etc, eu voi prefera in continuare zborul direct si mai ieftin ...

Edited by utopium, 02 August 2023 - 09:37.


#123
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

View Postbogdanmate, on 01 august 2023 - 09:52, said:

Asta cu satisfactia clientului e discutie lunga.
Eu am 29 de zboruri cu Wizzair, nici o anulare, nu mi-au pierdut bagaje, cea mai mare intarziere a fost de vreo 2.5 ore, cred ca 27 de zboruri s-au incadrat la intarzieri de sub o ora. N-am avut niciodata probleme cu vreun angajat. Chiar si cand nu aveam locuri, mi-au dat locuri ok (in iunie ne-au pus unul langa altul desi nu platisem locurile). De vreo 2-3 ori mi-au mutat zborurile cu o zi mai devreme sau o zi dupa data initiala, dar au facut-o cu minim 2 luni inainte deci nu a fost o problema. Satisfactia clientului depinde de istoric in primul rand ... dupa ce acel client a folosit suficient de mult serviciile unei companii isi poate face o idee suficient de buna despre o companie. Am contactat si suportul cu ceva chestii si chiar daca au raspuns greu, au rezolvat problema pana la urma. La Ryanair unde am doar 3 zboruri inca nu pot sa zic ca am un istoric suficient ca sa-mi dau cu parerea, dar imi amintesc ca nu mi-au lasat o impresie prea buna la primul zbor (in schimb ultimele 2 au fost ok).

Cea mai importanta e parerea proprie, nu ce scrie presa sau ce iti povestesc altii ca au patit cu Wizzair.

In ultima vreme ce nu imi place la Wizz e ca au marit mult pretul la bagaje in sezon, chiar daca prinzi biletele ieftine, bagajele sunt mult prea scumpe. As fi vrut sa zbor in septembrie cu ei, pretul initial era mic, dar cand am pus bagaje nu mi s-a mai parut ok pretul si am renuntat, am ales un alt concediu cu masina, pur si simplu nu mi s-a parut ca ofera suficient acea destinatie raportat la pretul la care as fi iesit. Dar de cate ori am rezervat din timp, am obtinut preturi bune.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate