Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Wizz Air își bate joc de clienți ?
#37
Posted 14 April 2023 - 17:37
#38
Posted 14 April 2023 - 17:44
TehCube, on 14 aprilie 2023 - 14:15, said:
Pai ce crezi ca se intampla cand se prezinta toti care au bilet si ei au facut overbooking? Evident ca ideea la overbooking e ca exista x% pasageri care nu se prezinta, dar asta inseamna si ca din cand in cand or sa vina pasageri mai multi decat poti aseza in avion, caz in care esti obligat sa nu primesti in avion pe cei care-s in plus. Deci e acelasi lucru, atat timp cat faci overbooking iti asumi ca o sa dezamagesti o mica parte din pasageri. Dar cum majoritatea companiilor fac overbooking inseamna ca e rentabil sa faci asta. Din ce am citit despre stirea asta, am impresia ca WizzAir vrea musai sa-i dezamageasca de tot pe unii pasageri in caz de overbooking - adica sa-i lase pe afara la zborul respectiv dar nici sa le acorde vreo compensatie. Am avut si eu o experienta cu un zbor overbooked - cu Turkish Airlines, era un zbor de noapte de 9 ore de la Istanbul. S-a intarziat cu ceva minute imbarcarea, dar personalul de acolo a mers din om in om sa gaseasca voluntari care sa accepte sa zboare o zi mai tarziu tot cu Turkish si se oferea cazarea gratuita pentru noaptea respectiva plus 600 USD compensatie. Au gasit voluntarii necesari si nimeni n-a fost refuzat la imbarcare. |
#39
Posted 14 April 2023 - 17:50
FreeThinker, on 14 aprilie 2023 - 14:41, said:
De aici „Eu aveam loc cumpărat, aveam intrare cu prioritate. Când am mers să ne îmbarcăm, se uită la mine și zice 1C. Și eu zic: Domnule, eu am 12 C, nu am 1C. La care el zice ‘Poarta închisă, gata, am închis avionul’. Noi eram 7 oameni acolo.” Edited by utopium, 14 April 2023 - 17:52. |
#40
Posted 14 April 2023 - 17:54
Mariang, regret daca a parut ca te chestionez, ideea era ca e o practica tolerata, din pacate afecteaza din ce in ce mai multe persoane. Au vazut ca le merge si forteaza limitele din ce in ce mai mult. Acum 20 si ceva de ani nici vorba nu era de asa ceva. ( in Europa, nu stiu in alte parti) . Blue air a facut magariile alea pt care a primit ditamai amenda mai mult de un an pana sa se intample ceva serios. Parerea mea e ca restul companiilor mizeaza ca putini vor cere compensatii , ca daca ar fi multi posibil sa nu mai fie atractiv financiar sa faca hocus pocus.
Edited by SharonCollins, 14 April 2023 - 17:54. |
#41
Posted 14 April 2023 - 18:13
utopium, on 14 aprilie 2023 - 17:50, said:
Ok, atunci e asa cum zice compania, au venit dupa ce poarta s-a inchis. Faptul ca erau 7 oameni nu inseamna ca nu au venit prea tarziu. Mă rog, fiecare crede ce vrea. În ce mă privește am avut ocazia să-mi fac o impresie despre această companie. Nu detaliez aici, ar fi offtopic. |
#42
Posted 14 April 2023 - 18:13
slai, on 14 aprilie 2023 - 16:42, said:
Ryanair, era 5 euro biletul și au băgat o zi și 25% reducere. Io ii prefer fata de wizz, ca la ei e riscul minim sa ai oracaitori în avion. Acum preturile sunt mai mari, în decembrie, tot Veneția, am dat 10 euro, în februarie, Bari, tot 10. Cum pot procura si eu? |
#43
Posted 14 April 2023 - 18:25
BRO PLEASE install dark theme and vanced...dai bani la prosttv....
|
#44
Posted 14 April 2023 - 18:35
SharonCollins, on 14 aprilie 2023 - 17:33, said:
repet, nu era low cost deci nici vorba de preturile infime scrise anterior. Ce facem, licitatie ? Cine da mai mult zboara?! Nu ai inteles. Nu a zis nimeni ca ai platit un pret infim. Daca ti-ai rezervat cu 5 luni inainte si biletul te-a costat 5000 euro, fii sigur ca un bilet luat in ultimul moment va fi mai scump, poate 15.000 euro. Ideea este ca in caz ca fac treburi d-astea de lasa pe cineva pe dinafara, nu va fi cel care a platit gras, scopul lor este sa isi maximizeze profiturile. Atat timp cat este tolerata practica overboking de legislatie.. riscam sa nu urcam in avion. |
#45
Posted 14 April 2023 - 18:57
Beerpong, on 14 aprilie 2023 - 18:13, said:
Cum pot procura si eu? cauti bilete ieftine dus-intors, pe site ryan, wizz, la distanta de 3-4 zile. de obicei perioada de ieftineala e la vreo 2 luni din momentul cand cauti. cand gasesti combinatia de bilete, cauti cazare ieftina. e posibil sa gasesti bilete si nu cazare. cand gasesti si bilete si cazare ieftina, a iesit citybreakul. evident, trebuie sa iti permita serviciul sa pleci cand vrei. cazarea sa fie cu plata la cazare sau cat mai aproape de termenul ala. nu ai baza in zboruri. nu e dezastru, mie mi-au stricat un city din vreo 20, un dortmund mutat de trebuia sa ajung seara si sa vin a doua zi dimineata inapoi. in general mai pandesti cazari, gasesti sigur si mai bine. de exemplu la ultimul city, din februarie, am stat aici: https://www.booking....-attico.ro.html cu 550 lei 3 nopti. si eram, cam la a 5-a rezervare in 2 luni, ca tot gaseam mai bine. |
#46
Posted 14 April 2023 - 19:04
strongsss, on 14 aprilie 2023 - 14:02, said:
Overbooking -ul e una, faptul ca nu l au primit in avion pe unul care avea loc cumparat e doar magarie. Compania are o statistica si la fiecare zbor stie ca un procent renunta, atunci ei trebuie sa ocupe locurile ca sa fie rentabil altfel pierd bani. Cand se intampla sa nu renunte nimeni atunci apar situatii dinastea de over. La fel se face si in horeca la hoteluri. Avioanele comerciale sunt rentabile doar cand sunt pline. Companiile cu costuri normale adica premium - mari isi permit sa aibe si cateva renuntari pentru ca se acopera usor, dar cand vrei sa aplici pret mic marja devine subtirica. Edited by andreic, 14 April 2023 - 19:14. |
|
#47
Posted 14 April 2023 - 19:34
andreic, on 14 aprilie 2023 - 19:04, said:
Compania are o statistica si la fiecare zbor stie ca un procent renunta, atunci ei trebuie sa ocupe locurile ca sa fie rentabil altfel pierd bani. Daca cineva a platit pentru toate locurile din avion, ce se pierde? Mergi cu cursa goala si platita 100% locuri. Magaria e ca ei vor peste 100%. andreic, on 14 aprilie 2023 - 19:04, said:
Avioanele comerciale sunt rentabile doar cand sunt pline. MembruAnonim, on 14 aprilie 2023 - 18:35, said:
scopul lor este sa isi maximizeze profiturile. si de aia planifici zborurile cu luni inainte, sa stie profitororii astia ca "vreau sa zbor la data x", |
#48
Posted 14 April 2023 - 19:47
lex2010, on 14 aprilie 2023 - 14:57, said:
Ce mai urmeaza, overbooking la cazare? Iti rezervi camera de hotel si ajuns acolo constati ca nu le-au iesit calculele si n-a mai anulat nimeni rezervarea, asa ca du-te acasa si revino cand avem locuri libere?! Un pic off topic dar cred ca overbooking-ul a fost inventat de hotelieri In principiu se vand cu 3-5 camere peste capacitatea hotelului dar exista parteneriate pentru astfel de cazuri si se rezolva elegant cu un taxi pentru client si camera rezervata la un hotel in apropiere (neaparat categorie similara sau superioara. Ca fapt divers, eu preferam sa-mi trimit clientii la Intercon Park Lane indiferent de cat trebuia sa platesc pt camera respectiva ) |
#49
Posted 14 April 2023 - 19:54
Absolut toate companiile fac overbooking.
Mie imi convine, ca uneori (de ex la LOT si Lufthansa) stiu care zboruri sunt mega aglomerate si stiu cu ce alternativa o sa ma trimita, si ajung sa am cateva sute de EUR in buzunar pe degeaba De ex la LOT, e un zbor KRK - WAW la 6 dimineata, cel mai aglomerat. Daca zbor cu escala in WAW imi iau al doilea zbor dupa 12 pm, mai sunt zboruri KRK - WAW la 10am. Primesc 700 zl pe moca ca sa stau sa astept in KRK in loc sa astept in WAW. La Lufthansa la fel, primul zbor e super aglomerat, sunt vreo 10 pe zi in KRK (LH Group), 200 EUR linistit la rerutare Atunci cand timpul conteaza, ma asigur ca ajung la aeroport devreme si sunt la imbarcare cand trebuie, nu chelea manzului. MembruAnonim, on 14 aprilie 2023 - 13:17, said: edit: Daca tot fac treaba asta, macar sa anunte si probabil se gasesc pasageri care vor accepta sa renunte la loc pt compensatie in bani/hotel/un bilet pt urmatorul avion. Multi nu isi permit sa piarda zborul, poate au alte legaturi etc. Deci ar fi normal sa anunte. Majoritatea fac asta, prima oara cauta voluntari. Nu stiu exact la wizz, ca nu zbor cu ei, dar la orice alta companie la care am prins overbooking si m-am oferit voluntar (LOT, American, Lufthansa, Austrian, Swiss, British, Finnair, Delta, Alaska) la toti cautau voluntari la poarta. Eu cand aud ca se cauta voluntari is primul la ghiseu Si o data ghici ce, ofereau upgrade la biz pentru 2 pax ca sa incapa 2 la economy (American Phoenix - NYC) Edited by Lex404, 14 April 2023 - 19:50. |
#50
Posted 14 April 2023 - 20:22
MembruAnonim, on 14 aprilie 2023 - 18:35, said: Nu ai inteles. Nu a zis nimeni ca ai platit un pret infim. Daca ti-ai rezervat cu 5 luni inainte si biletul te-a costat 5000 euro, fii sigur ca un bilet luat in ultimul moment va fi mai scump, poate 15.000 euro. Ideea este ca in caz ca fac treburi d-astea de lasa pe cineva pe dinafara, nu va fi cel care a platit gras, scopul lor este sa isi maximizeze profiturile. Atat timp cat este tolerata practica overboking de legislatie.. riscam sa nu urcam in avion. |
#51
Posted 14 April 2023 - 20:35
|
#52
Posted 14 April 2023 - 20:47
FreeThinker, on 14 aprilie 2023 - 18:13, said: Mă rog, fiecare crede ce vrea. În ce mă privește am avut ocazia să-mi fac o impresie despre această companie. Nu detaliez aici, ar fi offtopic. |
#53
Posted 14 April 2023 - 21:41
MarianG, on 14 aprilie 2023 - 19:34, said:
daca nu dai banii inapoi celor care renunta nu se pierde nimic. Daca cineva a platit pentru toate locurile din avion, ce se pierde? Se pierde oportunitatea unui profit suplimentar. Ideea e să vândă cât mai multe bilete. Că nu încap toți...aia e. Data viitoare. |
#54
Posted 14 April 2023 - 21:56
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users