Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
10 milioane de masini - Romania 2023
Last Updated: Feb 24 2023 09:17, Started by
Ahasverus
, Feb 17 2023 21:38
·
0
#55
Posted 18 February 2023 - 12:26
tomcatsk8, on 18 februarie 2023 - 12:20, said:
Mi se pare fantastic acest anticonsumerism si faptul ca romanii prefera sa mearga cu masini vechi, reducand toate acele probleme generate de industria auto. Daaaaa, da, si mie mi se pare fantastic ca unii prefera sa cumpere Logan cand exista Porsche. Efectiv nu ii inteleg ce e in capul lor......niste iresponsabili. |
#56
Posted 18 February 2023 - 12:37
carturarulobosit, on 18 februarie 2023 - 11:16, said:
tine si de educatie un Logan din 2007 e 2000e in loc sa iei un cazan nemtesc din 2000, poti lua masina din 2007. nu e noua, dar deja sunt 7 ani diferenta. plus ca e pe benzina, deci polueaza mai putin Loganul ăla e nesimțit de scump (deși eu am mari dubii că e 2000 de euro), de banii ăia îți iei Mondeo care e și confortabil. sandel1, on 17 februarie 2023 - 22:01, said:
Atâta tam-tam cu electricele lu pește și ele sunt doar 0,3%? wtf? Este normal să fie așa din moment ce pe an se vând 160k mașini noi la piața asta, practic toate mașinile vândute într-un an reprezintă doar 1,6% din parcul auto. În realitate lucrurile nu stau așa de rău, din alea 10 milioane circulă frecvent maxim 6-7, cum mașinile noi chiar circulă, poți ridica procentul acela la 0.45%. Pe de altă parte peste 20 de ani vei avea cele mai multe mașini care circulă ca fiind euro 6 sau 7, hibride și electrice ceea ce înseamnă că poluarea va ajunge în sfârșit în limite acceptabile. asiodf, on 18 februarie 2023 - 12:26, said:
Daaaaa, da, si mie mi se pare fantastic ca unii prefera sa cumpere Logan cand exista Porsche. Efectiv nu ii inteleg ce e in capul lor......niste iresponsabili. Nu prea ține comparația, ideea e că dacă faci zeci de mii de km la o mașină veche te costă mai mult reparațiile decât una nouă în rate. Cine face 30-40k km pe an și nu își ia mașină nouă ori e masichist ori stă prost cu matematica. Și la 10-20k km nu merită să ai mașină mai veche de 10 ani de zile. |
#58
Posted 18 February 2023 - 13:18
kiario, on 18 februarie 2023 - 04:18, said:
Cunosc familie de 3 persoane care deține 5 mașini functionale. Cum aș putea să o determin să renunțe măcar la două din ele? Printr-un impozit foarte mare, să le usureze 50% din venitul anual. Deci suprataxarea celor care au mai mult de două mașini si a celor cu mașini mai vechi de 5 ani este o soluție să mai dispară din mașini. As mai impozita maxim si masinile SH mai vechi de 5 ani, sa descurajez achizitionarea lor. demonstratie brutala a faptului ca, prin comparatie, Ceausescu a fost un capitalist veritabil |
#60
Posted 18 February 2023 - 13:42
TehCube, on 18 februarie 2023 - 01:20, said:
Cred ca problema capacitatii de distributie e mult mai grava decat restul (care-s grave si ele), mai ales in cateva zone din tara cu densitate extrem de mare de masini, cum e Bucurestiul. Ar trebui sa instalezi cam peste tot statii, ... Edited by sirgoofy, 18 February 2023 - 13:47. |
#61
Posted 18 February 2023 - 13:49
sirgoofy, on 18 februarie 2023 - 13:42, said:
... alta alternativa: bicicleta (electrica) in lunile Martie - Noiembrie O mica problema aici, daca locuiesti la bloc la etajul 3-4 fara lift sau la orice etaj cu lift minuscul e cam greu cu bicicleta electrica. Bicicleta pliabila este mult mai convenabila si ca depozitare, iar daca vrei electric solutia e trotineta. |
#63
Posted 18 February 2023 - 16:04
#64
Posted 18 February 2023 - 16:22
relu11051, on 18 februarie 2023 - 01:56, said:
@TehCube cu parere de rau iti spun ca esti intr-o eroare grava... in Bucuresti exista peste 100 de statii de incarcare de la 2kwh pana la 150kwh, plus cele Tesla. O simpla uitare pe plugshare si ai sa vezi ca sunt unele statii unde ultima oara la incarcare a fost si acum 1-2 saptamani... Imbulzeala este la GRATIS. Tine cont de faptul ca numarul de statii nu creste proportional cu numarul de masini EV inregistrate noi. Iar cu noua lege cu 2035 o sa fie distractie maxima. sirgoofy, on 18 februarie 2023 - 13:42, said:
Transport in comun, alta alternativa: bicicleta (electrica) in lunile Martie - Noiembrie Asa ca solutia e sa fortezi lumea sa renunte la masini. Sau macar la circulat prin oras cu ele cand nu e neaparat nevoie. INDIFERENT ca-s EV sau diesel euro3. Si mi se pare destul de simplu, taxe gramada, pe intrat in centru, pe parcat in centru, pe parcat la locurile de resedinta, etc. Peste tot sa fie taxe mari, ca sa te usture cand aglomerezi traficul. Au facut si altii mai luminati decat noi asta si s-a dovedit ca functioneaza foarte bine, chiar daca taxa e mica (stockholm de exemplu au implementat congestion tax de vreo 1-2 eur, in functie de autoturism, si a scazut numarul de vehicule care parcurgeau centru cu vreo 20%). Edited by TehCube, 18 February 2023 - 16:23. |
|
#65
Posted 18 February 2023 - 16:33
mai bine sa inchizi orasul cu totul.
faci banda pentru bus, una pentru taxi, doua piste de biciclete, restul transformi in pietonala. mai faci niste parcari mari langa Bucuresti unde sa-ti lasi masina+bus de acolo din 5 in minute si ai rezolvat problema taxa n-ar merge, romanul ar fi in stare sa manance din gunoi, numai sa nu renunte la masina (+tigari si alcool) |
#66
Posted 18 February 2023 - 17:09
#67
Posted 18 February 2023 - 17:19
#68
Posted 18 February 2023 - 18:32
tomcatsk8, on 18 februarie 2023 - 13:49, said:
O mica problema aici, daca locuiesti la bloc la etajul 3-4 fara lift sau la orice etaj cu lift minuscul e cam greu cu bicicleta electrica. Bicicleta pliabila este mult mai convenabila si ca depozitare, iar daca vrei electric solutia e trotineta. |
#69
Posted 18 February 2023 - 18:42
Câte ? 2-3 ?
Ar fi loc pentru 2 de fiecare apartament ? Aveți o problemă cu scalarizarea. |
|
#70
Posted 18 February 2023 - 19:01
da, depinde de blocuri se pot parca multe pe o roata. si cine nu mai are loc o ia la el pe etaj/in casa. sau ar putea fi inventat un sistem sa o ai la geam...
|
#71
Posted 18 February 2023 - 19:01
#72
Posted 18 February 2023 - 19:03
kiario, on 18 februarie 2023 - 04:18, said: Deci suprataxarea celor care au mai mult de două mașini si a celor cu mașini mai vechi de 5 ani este o soluție să mai dispară din mașini. Da bravo, cineva poate sa munceasca in tara asta doar ca sa isi reinoiasca masina din 5 in 5 ani, ca ne si permitem. Masina trebuie sa ne transporte, nu sa muncim pentru ea. Pentru mine e ok orice masina atata timp cat e intretinuta corespunzator. Stiu multe masini care n-ar avea ce cauta pe drum. Noroc cu RAR-ul care e prezent tot mai des pe drumuri. adnana2121, on 18 februarie 2023 - 08:47, said:
Toți idioții vor ca în UE. Bă dar nici unul nu vrea salarii ca în ue ... Exact. Pana si in UE sunt o gramada de masini vechi, poate mai vechi decat ale noastre. Doar la noi romanul isi da filme de masini noi an de an si restul sunt rable. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users