Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Rotatie anvelope
Last Updated: Jan 31 2023 23:41, Started by
Bursul
, Jan 27 2023 12:27
·
0
#19
Posted 27 January 2023 - 13:47
@Reborn-Dacă unii se dau cu capul de pereți, faptul că tu te dai mai încet e ok? Ai vreo bază de date că sunt cauciucuri de vară cu distanța de frânare mai mare decât ale tale? De acvaplanare ai auzit? Sunt destule teste cu frânarea in diverse condiții, si in toate s-a demonstrat că neadaptarea la condițiile de drum, fie că vorbim de anvelope de iarnă sau de vară folosite in sezonul necorespunzător crește distanța de frânare. Juma' de metru poate face diferența!
On topic, mă gândesc că dacă fraierii de la Hyundai au prevăzut in manual așa ceva, or ști ei mai multe. Edited by sanderoalex, 27 January 2023 - 13:48. |
#20
Posted 27 January 2023 - 13:49
Nu e vorba de cat cari ci de ce unghiuri de cadere are prescrise masina si cat de tare difera intre fata si spate.
Exact din motivul asta nu le rotesc nici eu. Cele de pe spate au unghi de cadere mai pronuntat si daca-s mutate de acolo roata merge practic pe partea exterioara a rotii si senzatia e enervanta. Da, ajung la limita de uzura doar cu interiorul si tin mai putin decat ar putea. Nu e un capat de tara. |
#21
Posted 27 January 2023 - 13:49
#22
Posted 27 January 2023 - 13:52
#23
Posted 27 January 2023 - 13:54
Interesant, sunteti destui de multi care nu va rotiti anvelopele.
|
#24
Posted 27 January 2023 - 13:55
sebulbus, on 27 ianuarie 2023 - 13:49, said:
Nu e vorba de cat cari ci de ce unghiuri de cadere are prescrise masina si cat de tare difera intre fata si spate. Exact din motivul asta nu le rotesc nici eu. Cele de pe spate au unghi de cadere mai pronuntat si daca-s mutate de acolo roata merge practic pe partea exterioara a rotii si senzatia e enervanta. Da, ajung la limita de uzura doar cu interiorul si tin mai putin decat ar putea. Nu e un capat de tara. Tu ai punte cu suspensie independenta pe spate ?! arg, on 27 ianuarie 2023 - 13:49, said:
si "alea bune" se pun pe fata, nu? |
#25
Posted 27 January 2023 - 13:59
reborn_21, on 27 ianuarie 2023 - 12:46, said:
Eu intodeauna am avut anvelope cu sens de rotatie si nu aveam cum sa aplic schema asta. (eventual cind avea Dacia 1300) Eu nu le rotesc niciodata. Cum circul tot timpul doar cu anvelope de iarna, le schimb la 5-6 ani cu altele noi. Daca cumva nu am bani de 4 anvelope, le schimb doar pe alea de pe fata, urmind ca dupa 1 an sa le mut pe spate si sa iau alte 2 noi pe fata. (am tractiune fata) Daca le rotesti le uzezi fizic mai uniform si mai repede, ceea ce inseamna ca le inlocuiesti pe toate odata la o varsta mai putin inaintanta decat 2 mai tinere si 2 mai batrane. Mie firma de anvelope care schimba rotile masinilor din firma, mi le roteste la fiecare schimb sezonier. Mi le roteste in X pentru ca le dejanteaza (au sens de rotatie). Edited by abac, 27 January 2023 - 14:00. |
#26
Posted 27 January 2023 - 14:00
#27
Posted 27 January 2023 - 14:06
Mai bine uzate toate 4 uniform decat 2 gume batrane si cu mari probleme...!!
@abac asa fac toate vulcanizarile care se respecta !! PS termenul de "garantie" la o guma e de 4 maxim 5 ani DE LA DATA FABRICATIEI !! Edited by mihaiC1, 27 January 2023 - 14:12. |
#28
Posted 27 January 2023 - 14:31
Eu am luat seturi de capacele pt ventil cu poziția rotilor (de la Kaufland).. Nu le rotesc niciodată.
Schimb doar vara-iarna și atât. Alea cu sens de rotație (iarna) nici nu pot fi rotite fara dejantare. |
|
#30
Posted 27 January 2023 - 14:44
dorin_2k, on 27 ianuarie 2023 - 14:31, said:
Alea cu sens de rotație (iarna) nici nu pot fi rotite fara dejantare. Pot fi rotite dar nu in X ci le aduci pe alea de pe fata pe spate, pe aceeasi parte. Asta spune logica mea. Dar, cum ziceam mai sus, nu fac asa ceva. Le las la locul lor. Acum am Kumho All Season DOT final de 2022. Deci mi-am luat o grija. |
#31
Posted 27 January 2023 - 14:56
Gumele de pe spate le schimb la fiecare 2 schimburi la cele de pe fata. La Dacie avand tamburi, nici atunci n.ar trebui schimbate, ca au uzura mica, dar mi s.a parut suficient sa le tin 90-100.000 km. N.am rotit niciodata anvelopele intre ele, oricum merg numai cu gume de iarna si trebuie montate in functie de ghidaj.
Edited by Namidee, 27 January 2023 - 14:59. |
#32
Posted 27 January 2023 - 15:07
Este recomandabil sa le rotesti in diagonala, respectiv stanga fata cu dreapta spate si dreapta fata cu stanga spate pentru o uzura uniforma a anvelopelor.
|
#33
Posted 27 January 2023 - 15:07
Intotdeauna rotesc la 1-2 sezoane atunci cand schimb iarna cu vara sau invers. E absolut necesar pentru a nu distruge anvelopele prin uzura inegala fata/spate.
Intotdeauna anvelopele pe fara se uzeaza dublu ca cele de spate din cauza greutatii si directiei. Formula rotatiei ideale e fata-spate fara incrucisari. Edited by andreic, 27 January 2023 - 15:09. |
|
#34
Posted 27 January 2023 - 15:25
sanderoalex, on 27 ianuarie 2023 - 13:47, said:
.. Sunt destule teste cu frânarea in diverse condiții, ... Testele astea nu cumva au fost facute cu anvelope "similare", sau de la acelasi producator ? Adica sa luat spre exemplu o anvelopa de vara de la GoodYear si alta de iarna, dar tot de la GoodYear si au fost testate ? Eu acum am pe fata Hankook Winter ICept RS2 195/65R15 91T , care pe emag vad ca costa o caruta de bani, respectiv 439,11 lei (link) La sfatul tau, o sa-mi cumpar de pe emag cea mai ieftina anvelopa de vara, adica Anvelopa Vara reconstruita 195/55 R15 POWER, la 166,60 lei Oare cu care dintre anvelopele respective o sa am vara o distanta de frinare mai mare ? Esti sigur ca cele de vara o sa fie mai bune decit alea de iarna ? Scuze, am gresit ca vad ca aia de vara este pe 55. Asa ca aleg alta la 180,88 lei : Anvelopa Vara reconstruita 195/65 R15 V71 In fine, ramine ideea de comparatie dintre o anvelopa de vara proasta si una de iarna "buna" (garantat Hankook nu este cea mai buna) |
#35
Posted 27 January 2023 - 15:27
Bursul, on 27 ianuarie 2023 - 12:27, said:
In manualul Kona Hybrid este o poza in care se recomanda rotatia anvelopelor. rotatie roti.JPG Pana acum eu schimbam * stanga-fata cu stanga-spate * dreapta-fata cu dreapta-spate Cati din voi folositi schema de mai sus? BTW, la anvelopele de iarna (care au sens de rotatie) nu merge schema. Cele unidirectionale ( de iarna si AS) trebuie dejantate . Cel putin cand la pui de pe o parte pe alta. Cele din fata care vin acum in spate le poti lasa asa. Referitor la intrebarea ta...Nici eu nu prea urmaresc schema aceea. Le verific toamna sau primavara cu sublerul pe adancimea profilului si in functie de ce masor le combin eu cumva... Edited by MKdens24kw, 27 January 2023 - 15:29. |
#36
Posted 27 January 2023 - 15:28
Astia care rotiti anvelopele, va tin mai multi ani(cu cati) sau ii o senzatie, si va face sa va simtiti mai bine.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users