Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Rotatie anvelope
Last Updated: Jan 31 2023 23:41, Started by
Bursul
, Jan 27 2023 12:27
·
0
#109
Posted 28 January 2023 - 19:53
Imi este foarte clar ca toti barbatii se pricep la masini, femei, politica, pescut si sporturi extreme. In ordinea asta...
1. Legal: "1. Limita de uzura admisă a anvelopelor de autovehicule se stabileşte la următoarele înălţimi ale profilului benzii de rulare: - 1,5 mm, pentru anvelope de autoturisme de oraş şi de teren, autoutilitare, microbuze, camioane, autodube, autobuze, troleibuze, remorci şi semiremorci auto, precum şi mijloace de transport uzinale şi de ridicat;" Sursa: Decretul nr. nr. 148 din 28 aprilie 1984 privind regimul de utilizare, reconditionare şi valorificare după exploatare a anvelopelor de autovehicule, benzilor transportoare, articolelor tehnice şi bunurilor de consum din cauciuc. Ca e putin sau mult, iarna sau vara, nu conteaza, asta-i legea in vigoare. 2. Pentru ca suntem intr-o societate de consum si fabricile trebuie sa produca in beneficiul actionarilor, in urma cu ani, Continental a introdus o recomandare de 8 ani vechime a anvelopelor lor. Altii iau denumit-o "uzura morala". Cf. Continental anvelopele lor incep sa-si piarda elasticitatea dupa 8 ani de circulatie (Atentie! Nu dupa DOT). Imediat, Michelin a venit cu termenul lor de 10 ani. Nu cunosc daca restul producatorilor mondiali au crescut sau nu termenele astea deoarece nu am reusit niciodata sa tin o anvelopa atat de mult. Dar as fi vrut... Initiator, schema ta este gresita sau nu este cea utilizata in trecut pentru schimbarea anvelopelor, care includea si roata de rezerva. Edited by adip1962, 28 January 2023 - 19:53. |
#110
Posted 29 January 2023 - 14:16
reborn_21, on 27 ianuarie 2023 - 23:25, said:
Deci o prostie. Daca se duc 2 mm pe an, inseamna ca in 4 ani nu mai ai nici o creasta. Ori pe plaiurile mioritice exista o gramada de cauciucuri SH din 1900 toamna cu 2-3-4mm "creasta" Undeva ne scapa noua ceva. Ca nu are cum sa existe o uzura asa de mare la un cauciuc, ca 90% din masinile din Ro nu ar mai trebui sa aiba creste la cauciucuri, daca se roade 2mm pe an si ele au 8mm din fabrica. |
#111
Posted 29 January 2023 - 17:29
Mai Radu, tot nu-i bine Eu fac cam 15K pe an si in 6 ani x 1,5mm/an = 9mm total, adica eu la cauciucurile de pe spate nu ar mai trebui sa am deloc creste . Ori ele arata foarte bine, numai ca eu vreau sa le schimb pe motiv ca vezi doamne ar fi compozitia lor uzata moral si cica nu mai prezita siguranta
Parerea mea este ca depinde foarte mult si de modul de condus si unde anume conduci. La fel ca si cu placutele de frina, care uneori tin mai putin si alteori mai mult, in functie de stilul de condus. Eu cred ca o masina "puternica" condusa de un sofer mai agresiv, va uza mai repede cauciucurile, fata de cum se uzeaza la o masina mai "puturoasa" condusa in mod "pensionar". Asa ca nu trebuie neaprat sa credem toate povestile spuse de vinzatori. Iar daca ma iau du colegul Adip1962, se pare ca inca mai pot trage citiva ani de cauciucurile respective |
#112
Posted 31 January 2023 - 23:41
Am găsit azi o revistă veche, care printre altele, dezbate și subiectul de față 😋
Poate găsiți ceva util în text, dar făcînd abstracție de cuvîntul ,,aspecta ", folosit cu picioarele intelectului 😵💫 Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users