Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Neaprobare review eMag pentru limbaj neadecvat

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#55
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,542
  • Înscris: 01.08.2006
Parerea trebuie sa se refere strict la caracteristicile produsului cum e facut de producator. Atat. Adica e mic, e mare, are ecran luminos, are tastatura tare, scoate miros urat, etc.
Nu la cum a trimis un partener acel produs: ca l-a trimis bine a 2-a oara, ca l-a trimis cu cutia rupta, ca l-a trimis cu un buchet de flori in cutie, a pus si o ciocolata de multumire, etc. Alea sunt pareri despre furnizor, nu despre produsul asa cum l-a facut mama lui, acolo in fabrica in China. De asta nu e review corect, ca ai comentat despre VANZATOR, nu despre PRODUS. Esti pe pagina PRODUSULUI, deci pareri despre PRODUS.

Cel mai corect ar fi sa se poate pune review despre vanzator, pe profilul lui. Nici nu stiu, poate se poate pune pe pagina vanzatorului. Acolo scrii frumos ca nu trimite produsul corect, ca l-a trimis cu un scuipat pe cutie, ce vrei tu. Si mai corect ar fi sa se poata spuna parerea despre vanzator dupa o sesizare, cu problema reala si solutionata sau nu. Ca nu orice Gigel sa scrie o parere fiindca asa are el chef, ca sa scada ratingul cuiva. Ai depus sesizare? La sfarsit, dupa solutionare, sa te intrebe feedback-ul, care a fost problema si cum s-a solutionat.

Edited by bai3tzash, 05 January 2023 - 10:58.


#56
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,800
  • Înscris: 09.01.2007

 bai3tzash, on 05 ianuarie 2023 - 10:53, said:

Cel mai corect ar fi sa se poate pune review despre vanzator, pe profilul lui. Nici nu stiu, poate se poate pune pe pagina vanzatorului.
Se poate, ca asta am incercat sa fac dupa ce nu l-au aprobat pe primul. Doar ca nu l-au aprobat nici pe ala. Pentru ca emag.

Also, asa ca idee, daca nu ma prindeam ca am primit alt produs (sa zicem ca faceam o singura comanda si-l primeam pe ala mai ieftin) era normal sa pun review la ce-am primit eu, pe pagina produsului comandat? Eventual sa-mi dea si tag d-ala cu achizitie verificata?
Asa ti se pare mai "sanatos" rezultatul? Adica mai bine review de 1 stea care e de fapt la alt produs decat review de 5 stele cu mentiune ca sa verificati atent sa fie ca in pozele de pe site. Ma rog, poate-s eu batut in cap dar mi se pare relevanta experienta, sa stie cumparatorul la ce sa se astepte.

Edited by TehCube, 05 January 2023 - 11:06.


#57
icename

icename

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 12.02.2005
Se poate scrie review despre furnizor. Am incercat eu un review, furnizorul a trimis la adresa de facturare in loc sa trimita la adresa de livrare, clar specificate in comanda. Nu mi-au aprobat review-ul pe motiv ca nu trebuie sa scriu despre livrare si despre curierat! Pai nu este vorba de livrare si de curiereri, este vorba ca furnizorul nu stapaneste elemente de baza ale comertului online, nu stie care este diferenta dintre adresa de livrare si cea de facturare si a trimis produsul la o adresa gresita. Si diferenta geografica era de 500 km. Am refacut review-ul dar acum este disparut, inca nu am primit mesaj ca a fost aprobat sau nu si nu-l gasesc prin contul meu.

#58
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018

 strongsss, on 04 ianuarie 2023 - 20:55, said:

initiator, esti sigur ca intelegi termenul de "review", ca nu spui nimic despre  produsul in sine, in afara faptului nu merge de 5g la DIGI!
Dacă citeai cu atenție ce am scris la începutul topicului, ai fi văzut... Îți reamintesc: ”La unul din ultimele produse m-am călcat pe suflet să las un review în care am scris adevărul legat de timpul mare de așteptare...” Acum e clar? Sau nu aveam voie să zic DOAR asta? De spus, nu aveam la acel moment prea mult de zis, deoarece era tot ce trebuie. Dacă crezi că nu știu ce e ăla un review, ia vezi astea: ... sunt ok?

Edited by _R_A_D_U, 05 January 2023 - 13:40.


#59
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007
Din punctul meu de vedere si livrarea produsului ar trebui prinsa intr-un review, pentru ca pana la urma e vorba despre experienta ta cu acel magazin, nu doar cu acel produs. Ar fi frumos sa poti da separat nota pentru produs/serviciul de livrare/etc. Iar nemultumirea ta ca ai asteptat 2 luni fara sa ai idee ca va dura asa de mult timp e perfect justificata.

Dar, repet, si faptul ca ei considera limbajul neadecvat mi se pare justificat. Trebuie doar sa-l poti edita si trimite din nou si atunci mi se pare totul ok, nu ar trebui sa-l mai refuze daca limbajul e potrivit.

#60
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
Sunt client emag din 2006 si iti pot spune cu mana pe inima ca nu mi-au publicat niciun review pana acum si am cumparat de peste 50000 de la ei, asa ca nu fi suparat

#61
O-O

O-O

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 23.04.2012

 Serpent, on 04 ianuarie 2023 - 20:18, said:

Poate nu stiti voi sa dati review-uri negative...
Screenshot 2023-01-04 at 20-05-44 Spray Solutie Suprafete din Inox 1L - eMAG.ro.png

Dar da, l-au refuzat initial, ca mai scria si ca nu seamana neam produsul comandat cu cel primit...

Comerciantul NU a platit taxa de protectie!!!( review NEGATIV)

#62
Tanaka_Senshin

Tanaka_Senshin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 735
  • Înscris: 20.02.2010
Stai liniștit! Eu am pus o întrebare dacă un anumit produs este compatibil cu un alt produs, evident din oferta lor. Nu mi s-a aprobat publicarea întrebării pe motiv că nu respectam nu știu ce. Am verificat pe site dacă am fost in parametrii impuși de ei, am trimis și e-mail la ei și cu atât am rămas. Bine, produsele nu le-am mai luat de la ei, evident :)

#63
icename

icename

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 12.02.2005
Incep sa ma enerveze cei de la eMag. A doua oara nu-mi aproba un review pentru un seller eMag.

Motiv: "Am citit review-ul tău și am văzut că acesta conține detalii strict despre serviciul de curierat. Pentru ca review-ul tău să fie publicat în pagina seller-ului, te rugăm să incluzi și informații referitoare la experiența cu XXXX. "

Comanda mica, sub 100 lei. Era un cadou pentru un copil, asta in dorea de Craciun. Nu am observat ca este din Cehia acest seller. Au trimis comanda la adresa de facturare in loc de cea de livrare. Ma trezesc cu 3, 4 zile inainte de Craciun ca ma suna curierul. Va astept, i-am spus. Ma suna din nou curierul - ca imi bat joc de el. Nu raspunde nimeni la interfon, la usa, etc. Pana aflu ca este la adresa de facturare si acolo nu este nimeni pana in ianuarie. Reusesc sa fac o redirectionare la o alta adresa din localitate. Apoi, de la acea adresa, am platit o alta trimitere pana la adresa unde ma aflam.

Pentru a trimite la adresa din alt judet, cea unde trebuia, curierul mi-a spus ca este necesar ca expeditorul sa le dea un mesaj in acest sens. Nu pot contacta reseller-ul, nu are email, telefon, nimic. Tichet la eMag pe chat. Stati putin sa deschid un tichet catre seller prin canalul nostru de comunicare. Cand sa scriu multumesc, astept - nimic, chatul parea inchis si nu puteam da reply. Nu am putut salva nici transcrierea, nimic.

In fine, scuze daca v-am plictisit. Am scris review, mi l-au anulat. Motiv: fara detalii despre livrare. Am modificat review-ul, am scris doar: au trimis la adresa de facturare, in loc de adresa de livrare. Nu stapanesc elemente de baza ale comertului electronic. Nu recomand! Iar mi l-au anulat pe motiv: "Am citit review-ul tău și am văzut că acesta conține detalii strict despre serviciul de curierat. Pentru ca review-ul tău să fie publicat în pagina seller-ului, te rugăm să incluzi și informații referitoare la experiența cu XXXX. "

Mi se par jalnici din acest punct de vedere. Ca sa nu spun nesimtiti! Nu vreau sa spun ca sunt obraznici! Sau alte invective.

#64
ccdsah

ccdsah

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 16.03.2013

 icename, on 07 ianuarie 2023 - 22:03, said:

Incep sa ma enerveze cei de la eMag. A doua oara nu-mi aproba un review pentru un seller eMag.

Motiv: "Am citit review-ul tău și am văzut că acesta conține detalii strict despre serviciul de curierat. Pentru ca review-ul tău să fie publicat în pagina seller-ului, te rugăm să incluzi și informații referitoare la experiența cu XXXX. "

Comanda mica, sub 100 lei. Era un cadou pentru un copil, asta in dorea de Craciun. Nu am observat ca este din Cehia acest seller. Au trimis comanda la adresa de facturare in loc de cea de livrare. Ma trezesc cu 3, 4 zile inainte de Craciun ca ma suna curierul. Va astept, i-am spus. Ma suna din nou curierul - ca imi bat joc de el. Nu raspunde nimeni la interfon, la usa, etc. Pana aflu ca este la adresa de facturare si acolo nu este nimeni pana in ianuarie. Reusesc sa fac o redirectionare la o alta adresa din localitate. Apoi, de la acea adresa, am platit o alta trimitere pana la adresa unde ma aflam.

Pentru a trimite la adresa din alt judet, cea unde trebuia, curierul mi-a spus ca este necesar ca expeditorul sa le dea un mesaj in acest sens. Nu pot contacta reseller-ul, nu are email, telefon, nimic. Tichet la eMag pe chat. Stati putin sa deschid un tichet catre seller prin canalul nostru de comunicare. Cand sa scriu multumesc, astept - nimic, chatul parea inchis si nu puteam da reply. Nu am putut salva nici transcrierea, nimic.

In fine, scuze daca v-am plictisit. Am scris review, mi l-au anulat. Motiv: fara detalii despre livrare. Am modificat review-ul, am scris doar: au trimis la adresa de facturare, in loc de adresa de livrare. Nu stapanesc elemente de baza ale comertului electronic. Nu recomand! Iar mi l-au anulat pe motiv: "Am citit review-ul tău și am văzut că acesta conține detalii strict despre serviciul de curierat. Pentru ca review-ul tău să fie publicat în pagina seller-ului, te rugăm să incluzi și informații referitoare la experiența cu XXXX. "

Mi se par jalnici din acest punct de vedere. Ca sa nu spun nesimtiti! Nu vreau sa spun ca sunt obraznici! Sau alte invective.
Macar aici zi care era sellerul sa stim sa il evitam

#65
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,082
  • Înscris: 16.10.2018
Pentru cei care au sărit cu hateul, azi am primit mesaj că s-a aprobat reviewul. Am retrimis și adăugat câteva vorbe dar mesajul inițial nu a fost modificat. Deci, acum nu mai e limbaj neadecvat?

Edited by althea, 18 January 2023 - 11:35.


#66
NFS01

NFS01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,411
  • Înscris: 16.03.2011
Aproba ce vor,eu am criticat produsul Durgol Swiss este vandut la un pret de 4 ori mai mare,evident neaprobat.Cum sa ceri 120 de lei ?

Edited by NFS01, 19 January 2023 - 11:54.


#67
tudormon

tudormon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 447
  • Înscris: 23.05.2005

 Adm, on 04 ianuarie 2023 - 17:50, said:

1. cel care verifica review probabil care niste optiuni de selectat din care aleaga, care se potrivesc mai mult sau mai putin.
2. Editeaza recenzia, scoate expresiile de "sa moara mama" si o sa vezi "supiza".

Serios?
Review-ul meu neaprobat pentru "limbaj neadecvat" zice asa:
"Arata frumos insa viteza de copiere e foarte mica. Ma asteptam la ceva de fel USB stick insa e mult sub. Imi asaum, trebuia sa ma astept la acest pret. Copierea catorva zeci de giga a durat zeci de ore si s-a oprit cu o eroare, nu mai vede discul si a cerut un scan."

Care to comment? Unde am gresit?

Si mai amuzant, era aprobat si a devenit neaprobat cand am adaugat niste detalii. Daca le scot, ramane mesajul original si.. guess what... tot neaprobat...

Edited by tudormon, 06 January 2024 - 10:59.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate