Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Google Sheet - Referire la textul...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 

Neaprobare review eMag pentru limbaj neadecvat

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#37
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,849
  • Înscris: 14.08.2007

View Post_R_A_D_U, on 04 ianuarie 2023 - 19:35, said:

Păi există așa ceva, se numește Huawei. Dar stai, ăla n-are ios, e cu android. Ups!!!
Eu ce sa-ti fac daca vrei neaparat sa ai un sistem de operare mai slab :D

#38
lex2010

lex2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,507
  • Înscris: 21.10.2009
E, mare chestie, ai nimerit un angajat eMag care e fanboy Apple si s-a suparat ca ai denigrat minunatia de iPhone. Se intampla si prin alte parti, nu numai in curtea eMag-ului.
Dar poti sa stai linistit, persoanele pe care le voiai sa le avertizezi sa nu ia iPhone, mai mult ca sigur sunt deja informate si vor evita oricum sa cumpere produsele Apple. Sau il cumpara si il returneaza dupa ce se conving de calitatea (sau lipsa calitatii) acestuia, deci nu pierd nimic.

#39
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,114
  • Înscris: 04.02.2011

View Post_R_A_D_U, on 04 ianuarie 2023 - 19:35, said:

Pentru termenul de livrare l-au refuzat, să nu se sperie lumea. Dacă tu crezi altceva, ești copil. Ia uite aici ”review ok”, aprobat. Atenție, nici măcar nu este achiziție verificată: Attachment Fără titlu.jpg



Mai demult era plin Emagul de glumițe din astea. Deh, a fost mai lunguț și nu a apucat recenzorul să îl citească.

#40
strongsss

strongsss

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,230
  • Înscris: 27.10.2007
initiator, esti sigur ca intelegi termenul de "review", ca nu spui nimic despre  produsul in sine, in afara faptului nu merge de 5g la DIGI!

Edited by strongsss, 04 January 2023 - 20:56.


#41
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,114
  • Înscris: 04.02.2011

View Poststevetlangat, on 04 ianuarie 2023 - 20:16, said:

Evit emag-ul de cand au inceput maririle de pret.
Apoi Genius. Ca apoi sa platesti transport cu tot cu Genius, la fel cum plateai transport inainte de Genius.
Denumirea abonamentului Genius, mi se pare de-a dreptul ironica la adresa clientilor.

Ți se spune de la bun început că nu la toți partenerii este valabil abonamentul genius. Eu personal economisesc sute de lei anual. Este de ajuns să comanzi odată pe lună un produs de la un partener care e înscris sau de la Emag și deja ți-ai scos "pârleala"

Edited by benis, 04 January 2023 - 20:58.


#42
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,733
  • Înscris: 24.10.2019

View Postbenis, on 04 ianuarie 2023 - 20:58, said:

Ți se spune de la bun început că nu la toți partenerii este valabil abonamentul genius. Eu personal economisesc sute de lei anual. Este de ajuns să comanzi odată pe lună un produs de la un partener care e înscris sau de la Emag și deja ți-ai scos "pârleala"

Am mentionat acele aspecte, pentru a intelege OP, ca nu sunt fan boy emag.
Nu ca sa provoc vreo dezbatere.

#43
hvac

hvac

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 622
  • Înscris: 16.12.2020

View Post_R_A_D_U, on 04 ianuarie 2023 - 17:28, said:

Sunt client eMag de 15 ani, cumpăram de la ei chiar dacă aveam alte ”oferte” mai bune de la ceilalți (nu se va mai întâmpla asta)... Attachment emag.jpg
La unul din ultimele produse m-am călcat pe suflet să las un review în care am scris adevărul legat de timpul mare de așteptare (cred că ați ghicit, e vorba de un telefon de la mere). Mai precis, FIX 2 luni. Review care nu a fost aprobat, motivul: ”limbaj neadecvat”. Las ss cu reviewul mai jos și vă întreb și pe voi care este acel ”limbaj neadecvat”?Attachment Limbaj neadecvat.jpg
Acum văd că am scris săptămâmă în loc de săptămână. Posted Image O fi asta?
Încă un aspect: în momentul plasării comenzii (și totodată a plății integrale) nu am fost avertizat de timpul onorării comenzii.

Get use to it , o spun cu amaraciune , cand vei intelege cum functioneaza lumea moderna o sa fii profund dezamagit. Cel mai elocvent exemplu din pataniile mele este un hdd extern ce din fabrica continea un hdd refurbished cu peste 3000h de functionare ce era vandut ca nou. Bineinteles ca un review tehnic cu dovada nu va fi niciodata aprobat (si refuzat de vreo 4 ori pana cand am renuntat). Aviz pt cei ce cumpara produse dupa review-urile site-urilor. Adevarul este ca marca respectiva e obisnuita cu aceste practici , si colac peste pupaza este germanaPosted Image

Edited by hvac, 04 January 2023 - 21:43.


#44
ccdsah

ccdsah

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,581
  • Înscris: 16.03.2013

View Post_R_A_D_U, on 04 ianuarie 2023 - 17:28, said:

Sunt client eMag de 15 ani, cumpăram de la ei chiar dacă aveam alte ”oferte” mai bune de la ceilalți (nu se va mai întâmpla asta)... Attachment emag.jpg
La unul din ultimele produse m-am călcat pe suflet să las un review în care am scris adevărul legat de timpul mare de așteptare (cred că ați ghicit, e vorba de un telefon de la mere). Mai precis, FIX 2 luni. Review care nu a fost aprobat, motivul: ”limbaj neadecvat”. Las ss cu reviewul mai jos și vă întreb și pe voi care este acel ”limbaj neadecvat”?Attachment Limbaj neadecvat.jpg
Acum văd că am scris săptămâmă în loc de săptămână. Posted Image O fi asta?
Încă un aspect: în momentul plasării comenzii (și totodată a plății integrale) nu am fost avertizat de timpul onorării comenzii.
Probabil se leaga de "sado-maso"?

#45
DdorinN

DdorinN

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 15.05.2007
eMag stie foarte bine ca vanzarile sunt in mare parte pe baza reviewurilor, asa ca le modereaza la maxim lasand impresia ca produsele sunt super. Mi-am luat teapa cumparand produse proaste pe baza reviweurilor bune citite pe emag..

Acum prefer sa caut pareri despre produse in alte locuri, nu de pe emag.

Edited by DdorinN, 04 January 2023 - 22:32.


#46
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,791
  • Înscris: 09.01.2007
Interesant cata tractiune a prins threadu' asta asa de repede.

Arunc si eu cu patania, ca am vrut sa fac si eu thread cand s-a intamplat dar mi-a fost lene. Aici parca are mai mult sens:

Am cumparat o jucarie pentru copilul unui amic (un cub rubik, mie imi plac, stiu destul de multe despre ele, branduri, modele, specificatii tehnice, nu radeti, e un hobby stupid).
Am comandat fix acelasi model pe care-l aveam si eu, cumparat cu o saptamana inainte. Imi placea mult ca era ieftin si foarte bun, se rotea foarte fluid out of the box, absolut nicio problema.
De data asta, am comandat de la alt vanzator - nici nu mai era cel de la care luasem eu initial, si in total erau vreo 5. Pretul, ceva mai mic, dar acelasi cod, acelasi produs, aceleasi poze.
Am primit alt cub, un model mai ieftin, fara diverse reglaje, magneti, etc. Era acelasi producator, dar model cu MSRP la jumatate din pretul celui pe care l-am comandat eu.
Din pacate, nu aveam timp sa fac retur, sa comand altul, era si perioada cadourilor, si trebuia sa-l dau a doua zi, asa ca am inghitit in sec si l-am dat pe ala. Noroc ca se misca cat-de-cat ok si acelasi, ca-i producatorul decent.
Culmea, m-am uitat pe reviewuri la magazinul respectiv si erau mai multe in care clientii relatau aceeasi patanie, cu alte produse. Deci nu era prima oara, o greseala nevinovata. Oamenii trimit ce-au pe stoc.

Si acum incepe haosul, am incercat sa las review de vreo 3-4 ori in care sa explic ca produsul e FOARTE BUN dar aveti grija de vanzatori, ca am comandat doua si unul a fost alt produs, comparati cu pozele, etc. Imi tot dadeau ca n-a fost publicat pentru ca nu am dat destule detalii despre produs.
Am incercat sa dau review la magazinul care mi-au trimis altceva, din nou, a fost "tras pe dreapta" de vreo 4-5 ori pentru ca nu am scris destul despre vanzator (eu am detaliat fix ce mi s-a intamplat, ei probabil au zis ca atat timp cat nu am incercat sa rezolv cu vanzatorul, experienta mea e irelevanta).
Am facut sesizare la comanda pe emag, am primit raspuns automat, gen contactati vanzatorul daca e o problema cu produsul.
Am refacut sesizare in care am scris acolo ce mi-a trecut prin cap, ca eram nervos deja, la modul "de ce nu publicati recenzii?" si alte balarii.
Dupa ultima sesizare m-au sunat, la vreo saptamana dupa, si mi-au zis ca sesizarea mea a ajuns la vanzator, si ca s-au luat "masurile necesare", dar reviewurile tot n-au fost publicate.

Pentru mine e destul de clar ca fac tot posibilul sa asunda recenzii negative de orice fel. Culmea, lucrez la firma care colaboreaza cu ei pe marketplace, sunt foarte al dracu' daca gresesti fata de client, verifica tot timpul AWB-uri, cand trimiti produsul dupa ce-ai primit comanda, te penalizeaza pentru intarzieri, iau comision o gramada, etc. Asa ca ma asteptam sa fie 100% de partea clientului, dar de fapt nu, sunt 100% de partea emag, sa se vanda cat mai mult, sa se vada cat mai putin scandal.

Paguba e foarte mica pentru mine, cativa zeci de lei, dar ma deranjeaza foarte mult ca se simte ca o teapa (gen "trimite ma orice ca nu stie ala cum tre sa fie"), ca nu e prima oara cand magazinul face asta, si ca nu vor sa afle nimeni de patanie, de parca e o obligatie sa apelez la retur. Nu e tot timpul o optiune asta, pentru toata lumea.

#47
Moshu_ro

Moshu_ro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 21.03.2007
La fel sunt patit si eu, din 10 review-uri sunt acceptate 2. Mai nou stiti ca au scos relatii cu clientii (linia telefonica)? doar online mai e disponibil. La telefon raspunde robotul si iti spune sa accesezi help pe site, apoi inchide. (sau am sunat eu cand erau in concediu toti). Acum evit sa mai iau de la ei daca gasesc la pret asemanator sau cu mici diferente.

#48
Phobos

Phobos

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,015
  • Înscris: 23.09.2005

View PostMoshu_ro, on 05 ianuarie 2023 - 01:03, said:

La fel sunt patit si eu, din 10 review-uri sunt acceptate 2. Mai nou stiti ca au scos relatii cu clientii (linia telefonica)? doar online mai e disponibil. La telefon raspunde robotul si iti spune sa accesezi help pe site, apoi inchide.

Dar la verificarea reviewurilor se pare ca au permanent oameni in carne si oase disponibili. :D

#49
crazykiller

crazykiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 22.09.2007
Cred ca s-a mai spus, Review-ul trebuie sa se refere strict la produs, la calitatea tu, sa nu fie offtopic, produsul nu are nicio legătură cu transportul.
Când învățăm sa scriem Review-uri, ele vor fi și aprobate.

#50
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,791
  • Înscris: 09.01.2007

View Postcrazykiller, on 05 ianuarie 2023 - 10:15, said:

Când învățăm sa scriem Review-uri, ele vor fi și aprobate.

Eu zic ca daca isi asuma chestia cu marketplace ar trebui sa-si asume si ca la review poti sa iti exprimi nemultumiri legate de ce-ai primit.
Daca am comandat acelasi produs de 2 ori, o data am primit produsul corect si o data nu, de ce nu am voie sa scriu asta la review?

Plus, cand un review are 50 de cuvinte despre produs si 20 de cuvinte despre cum poti sa primesti si altceva, ar trebui sa fie aprobat. Mi se pare mult mai relevant asa ceva decat reviewuri de gen "e super", "foarte bun", "raport bun pret/calitate", si altele de 2-3 cuvinte care se aproba in draci, ca-s pozitive.

Si nu in ultimul rand, de ce nu se aproba reviewurile la vanzatori atunci? Ca nici acolo nu m-au lasat sa le dau putine stele pentru ca nu am fost curios de procesul de retur.
Eu zic ca le iei apararea degeaba, e destul de clar ca isi doresc ca tot ce-i pe site sa aiba note mari, ca sa cumpere lumea. Inclusiv partenerii marketplace, etc. Asta-i scopul lor, nu informarea clientului.

Edited by TehCube, 05 January 2023 - 10:30.


#51
crazykiller

crazykiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 22.09.2007
Eu doar zic, am review-uri de la 1 stea la 5 stele, aprobate.
Atat timp cat va referiti la produsul in sine, la calitatea lui, cum functioneaza, etc, va fi aprobat.
Dar cand incepeti sa bateti campii cu texte irelevante, sado-maso, transport, pret, etc, mi se pare firesc sa nu fie aprobate.
In plus cand nu este aprobat, vi se da si un motiv, poate nu tot timpul e selectat exact ce trebuie, dar macar e un indiciu.
Daca urmariti produsele cu mai multe review-uri vedeti ca sunt si cu 1 stea, 2, 3, de la oameni care stiu sa scrie.

#52
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,528
  • Înscris: 01.08.2006

View PostTehCube, on 05 ianuarie 2023 - 10:29, said:

Eu zic ca daca isi asuma chestia cu marketplace ar trebui sa-si asume si ca la review poti sa iti exprimi nemultumiri legate de ce-ai primit.
Daca am comandat acelasi produs de 2 ori, o data am primit produsul corect si o data nu, de ce nu am voie sa scriu asta la review?
Tocmai pentru ce spui tu nu isi pot asuma un review cu nemultumiri pentru ce/cum ai primit.

Cand citeste Gigel, peste 3 luni, parerea ta, ce o sa inteleaga? O sa stie ca furnizorul Y a trimis ceva nasol? Nu, o sa inteleaga ca produsul ala e nasol, indiferent de cine l-a trimis.
Ma scuzati, la cat de analfabeta e multa lume, asa o sa inteleaga, ca produsul ala e nasol. Punct. Nu ca nu stiu care furnizor l-a trimis naspa.
Multi cand comanda nu-si dau seama ca e vandut de partener, nu de emag, daramite sa-si dea seama cand citesc o parere ca nu toti furnizorii acelui produs au probleme.

Edited by bai3tzash, 05 January 2023 - 10:39.


#53
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postmrfe, on 04 ianuarie 2023 - 17:40, said:

”m-ar lătra câinii” ”mi-a albit părul” ”experiență sadomaso”
Ceva de zis?

Ai perfecta dreptate. Unii nici un review nu stiu sa scrie, zici ca s pe tarla acasa la ma-sa si se exprima cum vor. Posted Image

#54
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,791
  • Înscris: 09.01.2007

View Postbai3tzash, on 05 ianuarie 2023 - 10:39, said:

Cand citeste Gigel, peste 3 luni, parerea ta, ce o sa inteleaga? O sa stie ca furnizorul Y a trimis ceva nasol? Nu, o sa inteleaga ca produsul ala e nasol, indiferent de cine l-a trimis.
Pai am zis: am scris intai despre produs, vreo 3 randuri de text cu ce cred eu despre produs.
Apoi am mentionat ca singura problema e sa primiti produsul ASTA, pentru ca eu am comandat de 2 ori si a 2-a oara am primit altceva, asa ca verificati bine ce primiti, sa fie ca in poze.
Cam asta a fost reviewul. Erau 5 stele, ca nu-s batut in cap sa scad din nota produsului pentru ca am primit ALT produs a 2-a oara. Dar se pare ca n-ai voie sa avertizezi lumea.
Daca-mi zici ca trebuie sa facem reviewuri pentru cei care nu stiu sa citeasca...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate