Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...
 De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...
 Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu
 Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling

Sanse refinantare
 

Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
163 replies to this topic

#109
DannyHuwe

DannyHuwe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 30.03.2023

View PostXman_ghio, on 03 octombrie 2023 - 13:12, said:

Eu am avut Golf 7.5 Variant (2017) cu motorul 1.4 TSI (similar cu 1.5, doar ca nu dezactiva cilindrii). Mers pe autostrada 130 constant, drumuri de Grecia, de Croatia, etc. Masina incarcata cu 2 adulti, 3 copii si bagaje la greu :-D Media mi-a fost de 5.9l/100km Iar in Croatia mai si urci niste munti pe autostrada (pe care ii si cobori, e drept si asta).

Per ansamblu diferenta de consum nu mai este semnificativa. Depinde pentru ce folosesti masina preponderent: daca mergi 70% in afara localitatii atunci mergi pe diesel - cuplu mai bun si cam atat. Daca mergi 70% in oras atunci mergi pe 1.4-1.5 TSI si va fi super ok - nu iti mai bati capul cu DPF, cu AdBlue si alte porcarii de la diesel.

Nu exista aia cu "cel mai bun motor e ala 2.0 biTDI" - visul umed al romanului! Cel mai bun motor este ala care corespunde modului tau de exploatare si, mai ales, modului de intretinere!
1.9 tdi ala dupa VW Sharan axr 131cp, e cel mai bun motor .

#110
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,158
  • Înscris: 16.10.2018

View PostXman_ghio, on 04 octombrie 2023 - 20:57, said:

Si DPF-ul pica invariabil indiferent cum ai merge. La fel si injectoarele, AdBlue, etc

:-)
Există oare vreo mașină la care să nu pice nimic?

View Postraducut123, on 04 octombrie 2023 - 22:03, said:

Tot obsedati si de consum pe aici... Nu mai bine puneti problema cum sa castigati mai mult, sa ne ne mai cacam pe noi ca e consumul mare/benzina scumpa?
În exprimarea ta e o oarece confuzie, mai citește o dată ce ai zis! Și nu mă refer la faptul că ai scris din greșeală primul ne în loc de nu... Și nu s-a plâns nimeni, puișor, de faptul că e benzina sau motorina e scumpă... Și nici nu cred că știi TU cum stă fiecare cu câștigurile lunare dar, orice om normal (subliniez asta: NORMAL) la cap, își pune întrebarea dacă poate face reduceri de costuri. Vezi și marile companii care încearcă să facă pe dracu-n4 să reducă acolo unde se poate. Tu, dacă ești vreun bogătan pe care-l enervează banii, poți spune asta direct, fără menajamente, și găsim o soluție să scapi de stresul ăsta.

View PostDannyHuwe, on 04 octombrie 2023 - 22:40, said:

1.9 tdi ala dupa VW Sharan axr 131cp, e cel mai bun motor .
AXR are 101cp.

#111
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,207
  • Înscris: 12.09.2013
@radu in mai toate postarile tale esti obsedat de consum....daca asta e important pentru tine la o masina....

#112
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,158
  • Înscris: 16.10.2018

View PostMihai_mb, on 20 septembrie 2023 - 20:41, said:

Aproape 168000 km.
Ma gandeam deja la un schimb de distributie pentru sfarsitul anului, ca face 5 anisori, dar masina mi-a luat-o inainte si a inceput sa piarda lichid de racire.
Initial am pus-o pe seama diferentei de temperatura ( parcata incinsa la 25 plus grade, peste noapte scazut la 6-7) asa ca doar am completat cu apa distilata. Apoi in 200 km a scazut iar sub minim. Am completat iar sperand ca o sa vad pe unde curge si am scos-o la o tura de 30 km "italieneasca" calcata blana.

A functionat metoda de diagnoza si am rasuflat oarecum usurat cand am vazut dupa tura asta lichidul de racire incepand sa stropeasca generos scutul in zona pompei de apa, fiind totusi cea mai simpla rezolvare din cate probleme ar fi putut aparea.

Cateva mii de lei mai tarziu e rezolvata povestea: distributie noua: curea de angrenare pompa ulei noua, pompa apa noua (cea veche cedase), simeringuri vilbrochen si ax cu cama noi, rola, garnitura capac si tot ce mai e necesar pe acolo. Totul pe original, facute la reprezentanta Skoda SV. La antigel s-a pus G12 la recomandarea celor de la reprezentanta, am citit si eu ulterior ca G13-le cu silicat duce la probleme pe termen lung.
Cu ocazia asta s-a facut si revizia motor ( ulei + toate filtrele) ca sa intre in sezonul rece cu ulei proaspat si s-au schimbat si 2 bucse la suspensia fata.
Ii dadusem si o mana de ceara inainte asa ca bag si cateva poze.
E bine că ai rezolvat asta din timp. Am avut și eu probleme la Skodiță (benzinară), începuse să bea apă (mașina era în al treilea an de garanție, avea 60k km). După câteva contre cu cei de la reprezentanță care susțineau că e normal să completez Posted Image , am insistat să verifice și au recunoscut cu juma de gură că e o problemă destul de deasă la motorul de 1L benzinar și au descoperit capacul pompei de apă fisurat. Au înlocuit pe garanție pompa, curea, antigel.

#113
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
170000 km si ceva maruntis. Am trecut la rotile de iarna, schimbate tot la autosoft ca aveam drum pe acolo.
Se implineste anul de la inmatriculare si am bifat 20.000 km impreuna, un pic limitati de o perioada mai nasoala cu spatele la inceputul anului, de faptul ca e mai greu de calatorit cu bebe sub 1 an si de folosirea putin in paralel a Golfului cat timp l-am mai avut.

Deci la anul pe vremea asta speram ca prindem 200.000 daca sunt toate in regula. Moment in care o mai asteapta probabil inca maxim un an si ceva impreuna, din simplul motiv ca, oricat de bine ar merge masina si cat s-ar fi investit in intretinerea ei, la noi nu prea exista o piata pentru masini intretinute peste 250.000 km ( sau daca e, e la pret de dumping si dupa ce se sta 1 an sau mai mult cu ea la vanzare).

Per total, sunt multumit. A fost ceva de munca la inceput sa fie repusa pe fagas, dar merge bine de tot si la rulajul ei ma surprinde ca nu vine cu "chichite", adica in afara de zgomotele tehnologice pe care le are si una noua ( gen pompa de ulei mai zgomotoasa la rece ca la toate B8-urile) se simte ca si cum a iesit din reprezentanta, nu te surprinde cu nici un zgomot sau cu vreo senzatie de uzura la condus.
Are si cate putin din toate ( si ceva spatiu, si ceva putere, si ceva confort, si ceva 4x4 de nevoie), are si scaunele foarte bune, dupa 2 drumuri in zile consecutive de 5 ore fiecare fara oprire nu se resimte prea tare spatele meu.

Edited by Mihai_mb, 25 October 2023 - 18:37.


#114
ph13xlv

ph13xlv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,117
  • Înscris: 09.01.2015

 Mihai_mb, on 25 octombrie 2023 - 18:32, said:


la noi nu prea exista o piata pentru masini intretinute peste 250.000 km ( sau daca e, e la pret de dumping si dupa ce se sta 1 an sau mai mult cu ea la vanzare).


Ai dreptate, pentru un B8, intretinut, dotat, dar cu 300 000 km la bord(reali), nu intreaba nimeni la 11 500 euro.
Ma intreb daca il dau unui samsar, (pe bani mai putini, binenteles) si il da inapoi 50 000 km, il vinde cu 13 000?

#115
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Pai ma uitam si la Mihai Popescu ( Auto Masterchef) ca mai urmăream demult atelierul de detailing pt prezentarile detaliate ale lui Vlad Micsunescu si daca mai vad cate o masina care ma intereseaza la oricare din ei, mai pun videoul pe fundal. Daca omul asta nu reuseste, cu  mii de followeri și expunere pe youtube sa-si vanda Passatul berlina de 300000 de km de anul trecut, e clara treaba.. Abia am vandut Golful cu 54000 sau cat avea. Piata e tinuta sus artificial si de fapt e in mare parte blocata, se vinde f greu orice.

Edited by Mihai_mb, 28 October 2023 - 21:45.


#116
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Pai nu se vinde fiindcă pretentiile sunt exagerate. Inainte preturile la sh erau rezonabile, acum dupa 4-5 ani se incearca vanzarea la 90% din prețul de nouă. Normal ca se vinde greu.

#117
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,801
  • Înscris: 08.01.2010
Clar preturile sunt aiurea, pana la urma o masina de 300000km e uzata moral. Inteleg masinile exotice care cresc in pret sau modele sport ce isi mentin bine valoarea, dar un Passat e o masina obisnuita. Pana acum dupa 4 ani valora 40-50% din pretul de nou. Acolo vom ajunge din nou.

#118
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Acum un Passat b6 sau golf 5 costa acum cat costau acum 10 ani.

#119
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,801
  • Înscris: 08.01.2010
Se rezllva natural, veniturile scad din cauza inflatiei si vor reaparea stocurile.

#120
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022

 ph13xlv, on 27 octombrie 2023 - 19:23, said:

Ai dreptate, pentru un B8, intretinut, dotat, dar cu 300 000 km la bord(reali), nu intreaba nimeni la 11 500 euro.
Ma intreb daca il dau unui samsar, (pe bani mai putini, binenteles) si il da inapoi 50 000 km, il vinde cu 13 000?
Pune-l seara la 7500 si a 2a zi e vândută. Sau daca inca merge, n-o mai vinde si o mai folosesti inca 200k km si apoi o casezi. Asta ar fi cea mai eficientă metodă dpdv financiar.

#121
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 26.06.2009

 Mihai_mb, on 28 octombrie 2023 - 21:42, said:

Abia am vandut Golful cu 54000 sau cat avea. Piata e tinuta sus artificial si de fapt e in mare parte blocata, se vinde f greu orice.
Daca era Golf 7 sau 7.5 si vroiai pe el 16-18.000 euro normal ca se vinde greu. Incearca sa-l dai la 12-14.000 euro si sa vezi ce repede se vinde.

Toti fac ca tine: se uita online si vad preturi mari. Tu la randul tau ceri un pret mare. Nu vinde nimeni pentru ca pretul e mare. Toti se plang online ca piata e blocata. Fain, nu? :-)

P.S. Am un Touran 2019 pe care il urmaresc de peste 1 an. A tot redus de la 29.000 euro pana la 26.500. Daca ajunge pe la 22.000 euro il cumpar, dar e clar ca nu il vinde pentru ca cere enorm. In 2019 probabil ca a dat pe el 28-30.000 euro maxim! Si vroia dupa 3 ani sa il vanda la acelasi pret - normal ca nu il vinde. O masina, in medie, se devalorizeaza cu 10% pe an.

#122
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
Problema este ca preturile sunt mari si in strainatate la masini cinstite. Apoi la noi se aduc toate pocnitele / reparatele / rulatele vietii, se aranjeaza si lucesc de parca-s date cu slanina si se vand la pret mic, stricand piata. Deci ti se forteaza mana sa vinzi ieftin chiar daca a ta se deosebeste prin rulaj mic/istoric/lipsa accident pentru ca piata e denaturata de abundenta de pacaleli. Apoi platesti iar scump cand iei alta. De aia prefer sa stau mai mult la vanzare pana dau de un client care intelege ce inseamna masina nelovita, fara revopsiri, cu km reali si intretinere preventiva si ca de cele mai multe ori bagi mai mult intr-una ieftina ca s-o scoti la nivelul celei scumpe (asta daca iti pasa sa ai masina in stare buna) .

Edited by Mihai_mb, 29 October 2023 - 21:48.


#123
laurcj

laurcj

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,553
  • Înscris: 22.07.2008

 Mihai_mb, on 28 octombrie 2023 - 21:42, said:

Abia am vandut Golful cu 54000 sau cat avea. Piata e tinuta sus artificial si de fapt e in mare parte blocata, se vinde f greu orice.

De curios cu cat ai vandut Golful si ce motorizare si dotari avea ? Automata sau manuala ? Si eu caut un Golf break si preturile sunt foarte mari.

#124
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016

 laurcj, on 29 octombrie 2023 - 21:57, said:



De curios cu cat ai vandut Golful si ce motorizare si dotari avea ? Automata sau manuala ? Si eu caut un Golf break si preturile sunt foarte mari.
14000. 2019 manuala hatch 1.0 benzina 115 cai comfortline luat de mine de nou, cu ceva dotari ( scaune alcantara, pdg, camera spate, android etc) .

#125
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 26.06.2009
Adica masina de 15.500-16.000 euro de noua? Ai vandut-o cu 14k peste 4 ani si nu e ok?

#126
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,571
  • Înscris: 23.09.2016
18500 noua cu rabla ( fara era 19500), redusa de la aproape 22000 ca era promotie. Acum nu te apropii de Golf 8 la fel dotat in banii astia. Am dat-o ok, nu ma plang, se putea si mai bine, dar nu m-am miscat eu destul de prompt. Dar am dat-o greu chiar si asa.

Edited by Mihai_mb, 30 October 2023 - 10:42.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate