Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Site-uri matrimoniale serioase

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
136 replies to this topic

#1
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Prezint aici noua achizitie. Din motive de largire a familiei + o casa la munte cu un drum putin mai greu accesibil iarna, cautam ceva mai mare si "mai 4x4" :)) decat Golful curent.
M-am uitat mult dupa un Mercedes W211 E320cdi 4matic break, dar la noi in tara nu am gasit unul in mintile lui si pana la urma a primat partea practica si am decis sa iau ceva mai economic si nou, ca sa nu transform masina familiei intr-un proiect de restaurare.

Apoi m-am uitat dupa un Passat Alltrack, dar cei cativa cm in plus de garda la sol + cateva brizbrizuri nu prea justificau diferenta mare de pret fata de un 4motion normal. Am vazut si la noi in tara cateva masini, dar cu probleme ( erori pe cutie, accidente marisoare etc) si ar fi urmat o cautare destul de lunga asa ca am decis sa risc si sa iau din Germania pe neve, doar cu o verificare de serie sasiu la reprezentanta si pe carvertical.

Masina e un Passat 4motion 2018 2.0 TDI cu DSG si motorul de 190 de cai, cu AdBlue, rulaj 150000 km la achizitie.
Ca dotari mai interesante are:
- scaunele ergocomfort cu masaj la sofer pe care le-am vrut musai ca le stiam de pe Golf ca is super ( aici is in varianta fara alcantara, dar ca profilare tot sunt foarte ok, ajuta foarte mult la Passat ca tetiera e reglabila si pe adancime si poti sa o pui sa iti rezeme capul)
- Faruri led full cu faza lunga automata
- clima pe 3 zone
- ACC
- plasa despartitoare la portbagaj
- roata de rezerva full ( aici decodarea de vin imi dadea ca are, i-am sunat pe cei de la dealer inainte sa o iau si au zis ca din pacate nu o mai are, dar cand a ajuns in tara am gasit-o la locul ei, cred ca au fost de treaba si mi-au pus-o de la alta masina, ca are dot 2019 si aveau mai multe passaturi la vanzare)
- priza 230v in cotiera spate ( nu stiu care e utilitatea inafara de a utiliza un incarcator standard)
- radio cd cu display mare si navigatie ( total inutila zic eu, am activat app connect pt Android Auto la reprezentanta acum cateva zile)
- padele la volan pt schimbat vitezele ( bucuria mea, dsg in drive e prea setat pe economie, cu motorul cald o tin mai mult pe sport/manual)
- camera spate și senzori de parcare
-luneta si geamuri spate fumurii
- scaune fata incalzite, oglinzi incalzite etc

Am facut revizia motor ( ulei si filtre complet), am schimbat toate bujiile incandescente deoarece 2 dadeau erori. In rest masina este perfect curata, nu are nici o eroare.
M-am mai jucat putin cu obdeleven si am activat Scandinavian DRL ( DRL pornite si fata si spate tot timpul), refuel quantity, staging la ceasurile de bord si alte 2-3 chitibusuri.

Urmeaza sa o bag la un detailing interior-exterior, spalatoriile cu perii din Germania isi spun cuvantul, arata bine, dar nu-ti mai poti numara dintii in lacul vopselei, intra la un polish usor si o protectie ceramica si o curatare integrala cu injectie extractie interior ( e curata, dar se simte cateva secunde cand intri in ea un vag miros de tigara, probabil s-au mai fumat din astea cu vaporizator).

Miercuri sunt programat si pentru revizie la haldex cu curatare pompa, filtru si cu montaj de filtru suplimentar de la generatia 4 ( cei de la reprezentanta Skoda din Suceava au fost foarte amabili si au propus ei toate aceste operatiuni fata de cei de la VW care nu vroiau nici sa curete ca nu le dadea in program, deci de acum voi apela la ei).
Revizia la DSG a avut-o la 115000 de km, deci urmeaza probabil la urmatoarea revizie motor.

Are jante pe 16, am luat si cauciucuri de iarna goodyear ultragrip 8, cele de pe masina (Michelin de vara) mai merg un sezon.

Ca istoric e destul de curata, a avut doar bara fata si parbrizul schimbate, lucru pe care l-am confirmat cu un tester de vopsea, e neatinsa in rest. Din fericire, am prins din fasa un benghi la parbrizul nou si l-am umplut cu rasina inainte sa dea mustati, poate e si de pe drumul incoace.

Fiind luata de la reprezentanta VW, am primit si un an garantie in orice reprezentanta VAG din Europa.

A costat 18800 euro la care se adauga platforma pentru adus ( aviz amatorilor care se uita la samsareli autohtone "full fara piele" cu sub 200000 km la sub 20000 euro).

Deocamdata n-am scos-o inca la drum lung, dar pare vioaie si agila chiar si prin oras pt cata masina e, ma asteptam sa fie mai vapor, dar e foarte usor de condus, are aproape 5 metri lungime, dar nu simti ca lupti cu ea daca o conduci mai infipt, nici nu e greu de parcat/manevrat. M-a speriat si prima regenerare, nu stiam ce se intampla, uitasem cum e cu diesel :)).

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 02 October 2022 - 15:37.


#2
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,049
  • Înscris: 10.07.2013
Drumuri bune!Posted Image

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 Mihai_mb, on 02 octombrie 2022 - 15:31, said:

- padele la volan pt schimbat vitezele ( bucuria mea, dsg in drive e prea setat pe economie, cu motorul cald o tin mai mult pe sport/manual)
Asa foloseam si eu DSG-ul pe fostul GTI; in 'D' subtura mult prea mult iar in 'S' era mult prea turat.
DSG-ul asta mi s-a parut destul de fun de jucat din padele ca schimba foarte repede in sus cand accelerezi mai puternic si in jos cand franezi.

Edited by MembruAnonim, 02 October 2022 - 16:55.


#4
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Imi imaginez ca la GTI tureaza mult, la diesel schimba pana in 2500-3000 rpm la acceleratie moderata ceea ce e mult mai bine decat in D si nu e deranjant odata ce e motorul la regim de temperatura. Doar cand incerc sa adorm copiii dau in D :)).

Edited by Mihai_mb, 02 October 2022 - 17:06.


#5
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,116
  • Înscris: 26.06.2009
Acel 4Motion pentru ce ai tu nevoie o sa te ajute fix ) :-D Garda aia la sol marita la All Track te-ar fi ajutat sa mai eviti pietrele mari de pe drumurile de munte - ca tot ai zis ca te bagi pe acolo. Passatul este masina de asfalt - eventual 4 Motion te ajuta pe drumuri umede/polei, dar pe drum de munte o sa tot atingi pe jos (mai ales daca ai 4-5 oameni + bagaje in masina).

Drumuri bune!

#6
oregano

oregano

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 14.03.2020
In locul tau cautam mai mult un W211 4matic. E de pe alta planeta comparat cu Passatul B8. Passatul a fost masina cat de cat, pana la B5.5. Dupa...doar un Golf mai mare.
Vremuri interesante totusi... Aproape 20.000 de coco pe un VW cu 150.000 de km.. Gizas..

#7
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016
Mersi! Nu am pietre mari, e drum de pamant batatorit, am masurat si am 14.5 cm garda la sol vs cam 15 la Golf, iar cu Golful nu am atins niciodata. Singura problema e iarna pe zapada, 4motion ma scuteste de pus lanturi in fiecare zi cand ma intorc din Vatra Dornei si e nins mai tare. Daca aveam nevoie musai de garda, insistam cu Alltrack, oricum e un 4x4 "de support" cu haldex, nu e vreun offroader cu diferential blocabil, e doar ca sa ma ajute in situatia mea punctuala.
La nevoie, se pot pune inaltatoare de poliuretan pe arcuri si la asta, dar nu e cazul deocamdata. Pana si borduri vad ca urca ok (ca Golful) daca stii sa le ataci.

Edited by Mihai_mb, 02 October 2022 - 19:45.


#8
arkhangel

arkhangel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 799
  • Înscris: 27.03.2006
Sa o stapanesti sanatos si toti km fara probleme. Cum ai facut cu verificarea, ai fost pana acolo personal sa o vezi? Si eu sunt interesat de un Tiguan / Q3 / X1 si pe langa preturile nesimtit de sus pentru masini de 150k km mai trebuie sa iau in calcul si chestia cu adusul. Am gasit un Tiguan la un dealer din Germania si chiar a lasat destul de mult la pret cand i-am spus ca sunt interesat (asta pe langa reducerile de pret pe care le-a mai facut pana atunci) dar cand am verificat seria la reprezentanta am vazut ca a avut doua revopsiri, a doua fiind si cu codare de airbag asa ca am lasat-o balta. Tu ai mers direct la sigur?

#9
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016

 arkhangel, on 02 octombrie 2022 - 19:44, said:

Sa o stapanesti sanatos si toti km fara probleme. Cum ai facut cu verificarea, ai fost pana acolo personal sa o vezi? Si eu sunt interesat de un Tiguan / Q3 / X1 si pe langa preturile nesimtit de sus pentru masini de 150k km mai trebuie sa iau in calcul si chestia cu adusul. Am gasit un Tiguan la un dealer din Germania si chiar a lasat destul de mult la pret cand i-am spus ca sunt interesat (asta pe langa reducerile de pret pe care le-a mai facut pana atunci) dar cand am verificat seria la reprezentanta am vazut ca a avut doua revopsiri, a doua fiind si cu codare de airbag asa ca am lasat-o balta. Tu ai mers direct la sigur?

Am facut tot asa, am cerut serii de sasiu telefonic / pe mobile de la cateva reprezentante la masini ce mi-au placut (unele mi-au dat, altii au fost nemti snobi si au zis ca nu vand la export /persoane fizice si alte motive inventate) , am dat un carvertical, i-am intrebat si pe ei una alta, am facut o verificare la reprezentanta la noi, am zis Doamne ajuta si am luat. M-am gândit ca in cel mai rau caz daca are ceva ce nu-mi convine o folosesc o vreme si o vand la noi sa-mi recuperez macar cat am dat pe ea. Dar s-a nimerit buna.

Aveam pe cineva care pentru un comision s-ar fi dus si ar fi verificat-o, dar avand full istoric la reprezentanta si fiind vanduta tot de ei, am zis ca ar trebui sa fie ok.

Din acte am dedus ca masina a fost pe leasing operational 3 ani din 2019 pana in 2022 la o firma maricica din Germania care se ocupa cu accesorii de bucatarie ( baterii, chiuvete) si logistica. Din ce mi-au zis cei de la reprezentanta, contractul de leasing a fost facut pt 150000 km. Are si o gaurica in plasticul care inconjoara coloana de directie care a fost pt tracker gps din cate am inteles de la ei.

La tine daca te uiti la suv, is si mai umflate la pret, ca e cererea mare. M-am uitat si eu si nu-mi venea sa cred cat cer astia pe Tiguanuri.

Edited by Mihai_mb, 02 October 2022 - 20:00.


#10
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,741
  • Înscris: 08.01.2010
Excelenta alegere pentru o masina de familie. Realist vorbind, nu prea ai nevoie de ceva mai mult. Remarc cat de ciudat configureaza nemtii masinile, cu jante de 16.

#11
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016

 Cumulus, on 02 octombrie 2022 - 20:52, said:

Excelenta alegere pentru o masina de familie. Realist vorbind, nu prea ai nevoie de ceva mai mult. Remarc cat de ciudat configureaza nemtii masinile, cu jante de 16.

Eu pot sa zic ca ma bucur, desi merg tare, deobicei merg cu pasageri, iar balonul mare ma ajuta si la confort. Oricum abordez curbele cat sa le minimizez disconfortul de la ruliu. Si-mi si plac ca aspect, nu prea merge o masina de familie cu roti bling pe 19.

Edited by Mihai_mb, 02 October 2022 - 21:01.


#12
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,949
  • Înscris: 04.05.2003
Salut. Sa o stăpânești sănătos și drumuri bune.

PS: farurile sunt led și atât. Nu sunt cele cu lupa considerate full led(fiind un pachet cu stopurile)

#13
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Se pare ca doar Highline vine cu roti pe 17 si o suspensie mai dura..Trendline si Comfortline vin cu 16.

#14
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016

 zippo123, on 02 octombrie 2022 - 21:00, said:

Salut. Sa o stăpânești sănătos și drumuri bune.

PS: farurile sunt led și atât. Nu sunt cele cu lupa considerate full led(fiind un pachet cu stopurile)

Multumesc, nu stiam ca is atatea tipuri, is destul de led pt mine, lumineaza mult mai bine ca halogenele de pe Golf
:)) citisem undeva ca daca e si faza lunga automata ar fi full led, dar le-or fi incurcat.
Am uitat sa zic ca are si traffic sign recognition, alta gaselnita inutila din pct meu de vedere. Dar avand camera se poate activa si lane assist, asta macar te ajuta ca poti lua mainile cateva secunde de pe volan prin oras pe unde-i liber ( ca afara n-as risca) sa desfaci un croissant sau sa decojesti o banana :))
Dar nu m-as complica pentru atata lucru sa-l activez

Edited by Mihai_mb, 02 October 2022 - 21:14.


#15
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,949
  • Înscris: 04.05.2003

 Melteanu, on 02 octombrie 2022 - 21:03, said:

Se pare ca doar Highline vine cu roti pe 17 si o suspensie mai dura..Trendline si Comfortline vin cu 16.
Eu am 17 la cl(2015), dar nu este 4motion.

#16
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,869
  • Înscris: 03.12.2001

 Mihai_mb, on 02 octombrie 2022 - 15:31, said:

Ca dotari mai interesante are:
- plasa despartitoare la portbagaj

de pe ce mașină vii?

altfel, felicitări pentru curajul de a lua TDI în 2022.

#17
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,564
  • Înscris: 23.09.2016

 vali, on 03 octombrie 2022 - 06:33, said:



de pe ce mașină vii?
altfel, felicitări pentru curajul de a lua TDI în 2022.

Golf 7 momentan, dar hatchback. Am avut si Rav4 benzina pt o luna daca tii minte topicul :)).

As lua TDI si in 2032, nu e asa mare curaj pe o piata ca la noi, chiar crezi ca in 3-4-5 ani o sa am probleme sa vand un Passat diesel in RO? Sau o sa-mi interzica cineva sa conduc euro6-le cand nici non-euro n-au limitari? Iar daca e vorba de pretul combustibililor, aici si hibridele vor suferi, ca extraurban tot atata papa la viteze mai maricele, ba mai cara si bateriile dupa ele.
Am condus un Peugeot 3008 hibrid plugin de la Timisoara la Vatra Dornei acum vreo 2 luni, faina masina, dar am terminat curentul in prima suta de km, s-a dus si din zvac, s-a dus si economia, am ajuns cu consum mediu cam de 10 l/100km :)). Stiu ca sunt sisteme hibrid mai destepte ( gen Toyota), dar eu tot ma astept sa apara pe scara larga si vreun combustibil alternativ pt combustie ( gen hidrogen).
Gandeste-te totodata ca motorizarea asta e inca valabila daca te duci acuma cu 45000 euro sau cat a mai ajuns un Passat 4motion sa iei una din showroom ( adica s-o comanzi si sa vina la anul) . Acolo curaj :)).

Edited by Mihai_mb, 03 October 2022 - 07:56.


#18
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,967
  • Înscris: 06.01.2006
Felicitari si sa te bucuri de ea. Si eu am ceva asemanator si sunt foarte multumit. 190 cai + automata + 4motion = combinatie foarte foarte buna.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate