Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
163 replies to this topic

#19
[i_unit]

[i_unit]

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 575
  • Înscris: 15.11.2006

 Mihai_mb, on 10 iunie 2022 - 11:02, said:

O fi, dar asta e piata, pe ea jucam. Eu daca imi iau alta masina, tot de pe piata asta artificial umflata iau. Ca preturile de acuma is plecate cu pluta, de acord. Dar cand vad Golfuri puse la vanzare la 17000 euro cu aceeasi motorizare,rulaj si an tot acolo, chele ca dotari, cand ele n-au fost atata de noi, doar n-o sa-l pun la 14000. Ba chiar l-am pus un pic sub alea sus-numite. Se da bine, nu se da, vedem ce facem atunci. Oricum, am vorbit si cu oameni care au masini la vanzare sub pretul pietei, nu prea e miscare pe front. Ma uit la anunturi cu masini din toamna anului trecut, 70-80% din favoritele pe care le-am marcat sunt inca la vanzare. Acuma sa-l dau doar ca sa scap de el pe nimica si sa iau un harb in loc de banii obtinuti, n-are nici un sens.


Tot cu 17k intentionezi sa vinzi golful?

#20
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Nu am intentionat sa-l vand cu 17k,doar ziceam de ce e pe piata, il am pus la 16 si un pic la vanzare ca sa pot sa scad pe la 15500 ( bani pe care i-am primit anterior, dar am refuzat eu sa o vand la momentul ala)

#21
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 29.10.2017

 Mihai_mb, on 02 octombrie 2022 - 15:31, said:

Revizia la DSG a avut-o la 115000 de km, deci urmeaza probabil la urmatoarea revizie motor.

E DSG wet clutch cu 6 viteze?

#22
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

 stalker2142, on 03 octombrie 2022 - 08:52, said:



E DSG wet clutch cu 6 viteze?

E cu 7 dsg-ul si da, e wet clutch din cate stiu.

 vali, on 03 octombrie 2022 - 06:33, said:



de pe ce mașină vii?

altfel, felicitări pentru curajul de a lua TDI în 2022.

Inca o chestie, ca tot mi-am amintit. 2.0 Tsi 4motion ( benzina) incepeau de pe la 24000 eur pe la 180000 km cu dotari si an similar. Oare merita 5000 de euro in plus la achizitie, consum mai mare ulterior si aici as adauga de la mine: risc mai mare ca motorul sa inceapa sa bea ulei de la un punct, ca e totusi tsi vag la aproape 200000 km? As zice ca nu, oricat de trendy e benzina. Golf-ul l-am luat de nou pe benzina, dar a meritat ca era mai ieftin ca dieselul si motorul 1.0 tsi s-a dovedit reusit si economic.

Edited by Mihai_mb, 03 October 2022 - 10:13.


#23
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

 oregano, on 02 octombrie 2022 - 19:37, said:

In locul tau cautam mai mult un W211 4matic. E de pe alta planeta comparat cu Passatul B8. Passatul a fost masina cat de cat, pana la B5.5. Dupa...doar un Golf mai mare.
Vremuri interesante totusi... Aproape 20.000 de coco pe un VW cu 150.000 de km.. Gizas..

Maai.. Referitor la w211.. Nu chiar. Subiectiv, da, designul, ambianta, materialele, is mai faine la w211, dar pe tehnica totusi is 20 de ani intre ele. Cutia aia 5g de pe 4matic e totusi anacronica si schimba greu si face lockup si mai greu daca nu-i refaci solenoizii de pe blocul de valve si chiar si asa se cam chinuie. Motorul de 3 litri v6 nu a fost nici el vreo bijuterie a tehnicii moderne, are o gramada de hibe: garnituri la termoflot, admisie de aer bizara, epurator, clapetele de admisie, e sensibil la ulei, aduna mizerie in admisie de n-ai aer, cred ca 90% din ce circula pe strada au epuratorul înfundat, egr-ul blocat si dpf-ul gaurit. Iar ca performanta il cam bate Passatul, nu mai zic de impozit, consum si altele.

E mai mult de nostalgie, dar nu prea mai e o masina practica pentru familie sa o faci sa ai baza in ea. Da, poti sa iei una si s-o tii intr-un garaj pentru niste plimbari, dar nu s-o ai de principala.

Sa vezi ca sunt si la 25000 si la 30.

#24
mihaibzgica

mihaibzgica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 23.06.2007
De ce nu te-ai uitat si la golf break sau chiar alltrack? Ceea ce vreau sa intreb este - merita diferenta de bani intre un golf break si Passat break dupa ce condus passatul?

#25
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

 mihaibzgica, on 03 octombrie 2022 - 10:49, said:

De ce nu te-ai uitat si la golf break sau chiar alltrack? Ceea ce vreau sa intreb este - merita diferenta de bani intre un golf break si Passat break dupa ce condus passatul?
Din punctul meu de vedere merita, am mult mai mult spatiu la picioare, nu mai fatai spatarul la scaune, sta si sotia ok in spate, as putea sta chiar si eu in spatele meu, in Golf era cam inghesuiala cu 2 copii si scaune de copii si 2 adulti. Plus ca Passatul se devalorizeaza mult mai tare ca Golful, nu e cu mult mai ieftin un Golf

#26
ajaccio

ajaccio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 615
  • Înscris: 19.02.2008
Si eu eram cat pe ce sa cumpar un Passat B8 dar pana la urma nu s-au aliniat astrele :) De curiozitate cat mai e acum o platforma din Germania? Am inteles ca daca mergi in DE sa o aduci pe roti cu preturile actuale e in jur de 1000EUR. Altfel faina masina. Din pacate in 4-5 ani nu o sa mai gasim masini de genul la SH ca incet incet se scot din productie.

#27
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Platformele iau pe la 6-700 euro in apropiere de Olanda, poate mai ieftin in est. Gasesti si cu 500,dar mai greu, gasesti si cu 800.
Nu mai exista zboruri la 30 de euro, deci te costa destul de mult sa o aduci pe roti:
Vreo 2-300 euro zborul, vreo 2-300 numerele, vreo 1-200 de cheltuiala,cazare si transport daca tii totul la minim, vreo 2-300 combustibilul, bati pe la 1000,da. In 4-5 ani mai gasesti berechet, ca ai si acuma plin de b7. Peste vreo 10-15 ani o sa-nceapa sa fie ciudat cand n-o sa prea mai gasesti berline/breakuri de clasa medie/mare nici la sh.

Edited by Mihai_mb, 05 October 2022 - 16:51.


#28
alextz

alextz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 05.05.2002
Platforma de pe site-uri specializate e pe la 800E la SUV. Banuiesc ca la un B8 e sub 700.

#29
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015

 Mihai_mb, on 03 octombrie 2022 - 10:48, said:



Maai.. Referitor la w211.. Nu chiar. Subiectiv, da, designul, ambianta, materialele, is mai faine la w211, dar pe tehnica totusi is 20 de ani intre ele. Cutia aia 5g de pe 4matic e totusi anacronica si schimba greu si face lockup si mai greu daca nu-i refaci solenoizii de pe blocul de valve si chiar si asa se cam chinuie. Motorul de 3 litri v6 nu a fost nici el vreo bijuterie a tehnicii moderne, are o gramada de hibe: garnituri la termoflot, admisie de aer bizara, epurator, clapetele de admisie, e sensibil la ulei, aduna mizerie in admisie de n-ai aer, cred ca 90% din ce circula pe strada au epuratorul înfundat, egr-ul blocat si dpf-ul gaurit. Iar ca performanta il cam bate Passatul, nu mai zic de impozit, consum si altele.

E mai mult de nostalgie, dar nu prea mai e o masina practica pentru familie sa o faci sa ai baza in ea. Da, poti sa iei una si s-o tii intr-un garaj pentru niste plimbari, dar nu s-o ai de principala.

Sa vezi ca sunt si la 25000 si la 30.

Multi km fara probleme. Ca tot veni vorba vs merc, pai cu 18.000 luai un w212 prefacelift de toata frumusetea, cu cam acelasi nr de km ca si pasatul. W212 sunt mai fiabile decat w211, chiar daca interiorul pare mai de plastic. In niciun caz nu spun ca ai facut alegerea rea, fiecare masina e cu scopul ei. Nu stiu cum e pasat b8, la exterior imi place, are un design minimalist, conservator dar in acelasi timp destul de elegant, genul care se mentine in timp.

Pe unde trec eu zilnic vad la o poarta un e350 cdi w212 prefacelift sedan, avantgard, o culoare maronie, mai rara. Arata impecabil, rar le vezi in asa stare. Sa puna anunt ca-l vinde il iau pe loc 😀

Edited by vinciun, 06 October 2022 - 19:11.


#30
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Are un coleg de serviciu w212, l-am condus si am fost si ca pasager in el. E ok, nu zic nu, are plusuri fata de b8, dar nu imi place asa tare, nu prea ma vad avand unul. Da, e mai plasticos decat w211 si colegul are o echipare bunuta, elegance, cu interior gri, lemn. Ca fapt divers, passatul are motorul mai bine insonorizat si rontaie mai putin la mers prin oras decat w212-le cu 2.2 cdi,desi e mai buna putin insonorizarea per total la Merc.
Plus ca vorbeam de un e250 cca 2016 cu vreo 200 mii de km, care s-ar fi depreciat mult mai tare si ar fi fost mult mai greu vandabila la noi dupa cativa ani. Vad doar 6 pe mobile cu 4x4 in 20000 euro. Passaturi erau cu zecile.
Si la noi, piata de E class break 4x4 e foarte redusa, comparativ cu Passat variant. Mi se pare mai "smart buy" din toate punctele de vedere, e mai ieftin la intretinut, tine valoarea mai bine si ofera si suficient confort, si spatiu similar, nu mai e un salt asa mare intre premium si non-premium.

Edited by Mihai_mb, 06 October 2022 - 19:54.


#31
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Gata si detailingul, are si protectia ceramica pusa ( e misto la spalatoria cu fise ca dai jegul jos doar cu apa, nu mai trebuie spuma decat la roti si pe urma se usuca singura dupa ce mergi 5 minute, curge toata apa broboane de pe ea).
La interior am muncit un pic, am luat-o eu si am presarat bicarbonat pe toata tapiteria si mocheta, apoi am aspirat, pe urma cu un curatitor de abur de la lidl am facut toate suprafetele, plafonul, plasticele, torpedoul, portbagajul, centurile, tot, inclusiv tetierele demontate si dat abur si in ele, apoi montate la loc. Am dat abur si pe ventilatie cu recirculare, la curatatorie au pus-o si cateva zeci de minute cu ozon. Apoi stearsa pe toate suprafetele cu microfibra si solutii de la mafra/koch si cu otet usor diluat. A rezultat o masina perfect inodora, a disparut complet orice iz usor de tigara.

Am facut saptamana asta si revizia de la haldex cu curatare de pompa, pare ca au gresit baietii de la skoda si e generatia 5, fara filtru si nu se poate pune altceva, are doar o sita la pompa.
Am cumparat si o nuca noua la schimbatorul de dsg ca e putin julita, saptamana viitoare o montez si revin cu poze. Acuma am adus-o la standardul la care e si Golful estetic si tehnic.

Mai vreau pe viitor sa inlocuiesc doua bandouri de crom de la geamul soferului deoarece prezinta coroziune albicioasa si nu iese, prin dezmembrari inca nu le-am gasit, dar mai caut.

Attached Files


Edited by Mihai_mb, 08 October 2022 - 17:13.


#32
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,661
  • Înscris: 24.10.2015
Super, se pare ca ai timp liber. Bravo oricum!

#33
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
La inceput, trebuie un pic de efort pana o pui la punct, ca la orice achizitie sh, pe urma intra la folosit si e mai simplu sa pastrezi, nu mai stau sa o bibilesc toata ziua.

#34
zippo123

zippo123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,958
  • Înscris: 04.05.2003
Nice,
Felicitari!

Intrebare de necunoscator: ai dat cu abur pe suprafetele de plastic si cele textile? nu ti-a fost frica ca se pot deteriora?
Eu pt tapiterie folosesc un aspoirator cu spalare, dar nu am avut curaj sa dau cu abur, mai ales pe piesele de plastic.

#35
[i_unit]

[i_unit]

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 575
  • Înscris: 15.11.2006
Mi se pare mie, sau pe hayon ai o cruce?

#36
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postzippo123, on 09 octombrie 2022 - 15:00, said:

Nice,
Felicitari!

Intrebare de necunoscator: ai dat cu abur pe suprafetele de plastic si cele textile? nu ti-a fost frica ca se pot deteriora?
Eu pt tapiterie folosesc un aspoirator cu spalare, dar nu am avut curaj sa dau cu abur, mai ales pe piesele de plastic.

Initial am dat cu grija, pe textil nu aveam stres, pe plastice am dat foarte usor, cu carpa pusa pe varf, la putere redusa si plimbat repejor. Nu a stricat nimic.

View Post[i_unit], on 09 octombrie 2022 - 18:30, said:

Mi se pare mie, sau pe hayon ai o cruce?
Da, e un sticker, am si pe Golf, dar s-a mai sters.

Edited by Mihai_mb, 09 October 2022 - 23:38.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate