Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Passat B8 Variant 4motion 2.0 dsg
Last Updated: Apr 03 2024 13:31, Started by
Mihai_mb
, Oct 02 2022 15:31
·
10
#37
Posted 10 October 2022 - 23:06
Oare plafonul nu se desprinde daca dai pe el cu "chestii"? Era murdar/patat?
|
#38
Posted 11 October 2022 - 06:24
Depinde de plafon, unele se pot curata chiar prin injectie extractie ..dar de regula , un plafon se curata prin frecare cu microfibra .Eu asa fac si iese impecabil. Bine , acum nici cafea n-am aruncat pe el.
|
#39
Posted 11 October 2022 - 10:18
NikoroB, on 10 octombrie 2022 - 23:06, said:
Oare plafonul nu se desprinde daca dai pe el cu "chestii"? Era murdar/patat? Acum muuulti ani, prin 2009, am curatat plafonul masinii parintilor mei (din acelasi motiv), proaspat achizitionata la momentul respectiv. Masina avea 5 ani atunci. Acum 2-3 ani la aceeasi masina a inceput sa se desprinda tapiseria (panza) de pe plafon. Masina avea 15-16 ani la momentul respectiv. Nu cred ca cineva poate spune daca tapiseria s-a desprins pentru ca in urma cu 10 ani fusese curatata sau de...batranete . Edited by closchkutza, 11 October 2022 - 10:20. |
#41
Posted 11 October 2022 - 14:18
https://offers.kd2.o.../gb/lidl/peIEe/
Il aveau la lidl. E f ok, l-am folosit si prin casa dupa constructie, am scos usor tot varul de pe tamplaria termopan unde nu au mascat baietii bine, tot adezivul unde s-a mai scapat pe gresie etc. |
#42
Posted 12 October 2022 - 12:49
Azi am schimbat si maciulia de la dsg.
A luat doar 10 minute, din pacate nu am gasit pe net vreo procedura simpla de a salva lateralele vechi, se rup urechiuse oricum le-ai aborda, dar oricum nu mai aveam ce face cu ele. Attached FilesEdited by Mihai_mb, 12 October 2022 - 12:49. |
#43
Posted 12 October 2022 - 13:12
Pai vezi, de aia e mai bun mercul 😀 , detalii de astea. Eu cand am schimbat-o nu aveam nicio clema de desfacut si nu s-a rupt/deformat nimic iar interiorul la 300.000km arata mult mai nou decat interiorul la passatul lui cumnatu cu 150.000km. La el toate manerele roase, toate butoanele roase si urate, la mine totul chromat ca nou 😀
(Asta ca sa fiu rau un pic 😁🤢🤔 ) |
#44
Posted 12 October 2022 - 13:17
Ai dreptate, is mai rezistente, dar am vazut si merc-uri paradite rau, depinde cum o tii, plus ca de la w212/w204 incolo se cojesc toate soft touchurile pe Mercedes, se decoloreaza lemnul etc. si nu vrei sa stii ce plasticarai cu cleme de rupt is pe ele.
Chiar si pe w211 avantgarde e problema ca se rupe tapiteria de piele la sezutul soferului. Nu-i nici una vesnica. Edited by Mihai_mb, 12 October 2022 - 13:20. |
#45
Posted 12 October 2022 - 15:01
Faina masina, nu ai facut o alegere rea. Am avut si eu una similara, dar dupa un an am facut upgrade la un A6 BiTDI modificat la 400 CP. Am zis ca daca tot merg pe combi si trebuie sa i-au masina de familie (doi copii mici), sa fie si putere sub capota
PS. Incredibil cat s-au scumpit masinile. Cand ma gandesc ca am vandut Passat-ul din poze in Ianuarie 2021 cu 12500 euro... Attached Files |
#46
Posted 12 October 2022 - 15:54
Mihai , ce ulei de motor folosesti?Ai consum de ulei de motor?La ce interval de timp schimbi uleiul?Circuli mai mult in oras?Probleme cu filtrul de particule?
|
|
#47
Posted 12 October 2022 - 16:08
snaker445, on 12 octombrie 2022 - 15:01, said:
Faina masina, nu ai facut o alegere rea. Am avut si eu una similara, dar dupa un an am facut upgrade la un A6 BiTDI modificat la 400 CP. Am zis ca daca tot merg pe combi si trebuie sa i-au masina de familie (doi copii mici), sa fie si putere sub capota PS. Incredibil cat s-au scumpit masinile. Cand ma gandesc ca am vandut Passat-ul din poze in Ianuarie 2021 cu 12500 euro... Mersi. E 2015-2016 al tau dupa display. Si depinde si de rulaj. Dar da, sigur au un 20-30% mai mult la pret fata de atunci. Faina combinatie de culori la a ta. Nenoroceam interiorul ala intr-o luna, dar tot e fain. freddy2017, on 12 octombrie 2022 - 15:54, said:
Mihai , ce ulei de motor folosesti?Ai consum de ulei de motor?La ce interval de timp schimbi uleiul?Circuli mai mult in oras?Probleme cu filtrul de particule? Edited by Mihai_mb, 12 October 2022 - 16:12. |
#49
Posted 12 October 2022 - 21:07
Iunie 2017 a fost mașina. Apropo te-ai gândit la ceva modificări? Ceasuri digitale sau navigația mare?
|
#50
Posted 13 October 2022 - 18:24
Nope. Poate daca vad vreun interior cu scaune cu alcantara care sa-mi faca cu ochiul candva. Nu ma omor dupa ceasuri digitale, is incarcate cu informatie si mi se pare ca te distrag de la drum, is obisnuit cu cele clasice.
Azi am pus cauciucurile de iarna. M-am grabit putin pentru ca aveam o vibratie pe la 140 km/h pe care nu o puteam scoate cu echilibrare. Am schimbat anvelopele cu goodyear-urile noi si s-a rezolvat, deci pare ca si pentru la vara ne pregatim cu cauciucuri noi. Au ras cei de la service cand m-au vazut cu dinamometrica in portbagaj, dar m-am invatat sa umblu cu ea, le-am dat-o, le-au strans la mana si totul ok. Cu ocazia asta am vazut ca amortizoarele spate is cam transpirate, le-oi schimba la primavara, ca nu balanseaza la denivelari inca. La cocoase de camila are in schimb exact aceleasi scartaieli ca golful ( deh, mqb), dar is obsinuit cu ele si n-o sa fac nimica pe subiect, ca daca ala cu 50000 km face la fel, e clar ca nu-i de intervenit. In rest cam atat pe anul asta sper, urmeaza rar-ul saptamana viitoare si pe urma o lasam sa adune km si sa ne acomodam. Asta daca tine bateria cand da frigul, ca am luat-o cu 12 volti, deja taia din functii masina si am resuscitat-o la drum lung pana la 13.5 cu motorul oprit, ceea ce e ok, dar depinde daca nu a obosit-o prea tare statul la tensiune mica. P.s. Am pus 2.5 presiune in cauciucuri si s-a imbunatatit mult confortul in masina pe denivelari. Cred ca inainte avea 2.7 in ele, pe stalpul de la sofer is date 2 presiuni la aceeasi incarcare: 2.4 pt confort si 2.7 probabil pt economie carburant, dar mi se pare prea mult, e solicitant si pt suspensie, o fi ok pt autostrada ca in palma, dar nu pe la noi. Am pus un 2.5 sa nu fie nici laie nici balaie, oricum se mai pierde cand da frigul. vinciun, on 12 octombrie 2022 - 13:12, said:
Pai vezi, de aia e mai bun mercul 😀 , detalii de astea. Eu cand am schimbat-o nu aveam nicio clema de desfacut si nu s-a rupt/deformat nimic iar interiorul la 300.000km arata mult mai nou decat interiorul la passatul lui cumnatu cu 150.000km. La el toate manerele roase, toate butoanele roase si urate, la mine totul chromat ca nou 😀 (Asta ca sa fiu rau un pic 😁🤢🤔 ) Edited by Mihai_mb, 13 October 2022 - 18:37. |
#51
Posted 14 October 2022 - 08:00
Acum ca ai pomenit si la a mea se auzea o scartaiala pe dreapta fata cand treceam peste limitatoarele de viteza. In service raspunsul a fost: asa fac toate
|
|
#52
Posted 14 October 2022 - 15:42
Tocmai de am venit de la service cu A6. La denivelari se auzea acelasi zgomot ca si la Passat. Se pare ca este o nenorocita de bucsa de la bara stabilizatoare. 20 de lei bucata Lemforder sau 66 de lei pe original.
@Mihai - verifica asta inainte sa te apuci sa schimbi piese pe la directie. |
#53
Posted 14 October 2022 - 16:24
La golf is bucsele de la bascula, le-am uns si nu au mai facut zgomot o luna, pana s-a spalat ce e acolo. Dar le schimbi si tace un an daca ai noroc, n-are rost, golful la 1 an vechime deja facea zgomotele. O sa ma uit pe la bucsaraie, dar la primăvară. N-are sens sa schimb acuma si pe urma sa mearga iar prin sare si mizerie. Numai bine isi dau drumul frumos pana atunci dupa Germania si crapa ce e de crapat )
Edited by Mihai_mb, 14 October 2022 - 16:25. |
#54
Posted 14 October 2022 - 21:06
Mihai_mb, on 13 octombrie 2022 - 18:24, said:
Nope. Poate daca vad vreun interior cu scaune cu alcantara care sa-mi faca cu ochiul candva. Nu ma omor dupa ceasuri digitale, is incarcate cu informatie si mi se pare ca te distrag de la drum, is obisnuit cu cele clasice. Azi am pus cauciucurile de iarna. M-am grabit putin pentru ca aveam o vibratie pe la 140 km/h pe care nu o puteam scoate cu echilibrare. Am schimbat anvelopele cu goodyear-urile noi si s-a rezolvat, deci pare ca si pentru la vara ne pregatim cu cauciucuri noi. Au ras cei de la service cand m-au vazut cu dinamometrica in portbagaj, dar m-am invatat sa umblu cu ea, le-am dat-o, le-au strans la mana si totul ok. Cu ocazia asta am vazut ca amortizoarele spate is cam transpirate, le-oi schimba la primavara, ca nu balanseaza la denivelari inca. La cocoase de camila are in schimb exact aceleasi scartaieli ca golful ( deh, mqb), dar is obsinuit cu ele si n-o sa fac nimica pe subiect, ca daca ala cu 50000 km face la fel, e clar ca nu-i de intervenit. In rest cam atat pe anul asta sper, urmeaza rar-ul saptamana viitoare si pe urma o lasam sa adune km si sa ne acomodam. Asta daca tine bateria cand da frigul, ca am luat-o cu 12 volti, deja taia din functii masina si am resuscitat-o la drum lung pana la 13.5 cu motorul oprit, ceea ce e ok, dar depinde daca nu a obosit-o prea tare statul la tensiune mica. P.s. Am pus 2.5 presiune in cauciucuri si s-a imbunatatit mult confortul in masina pe denivelari. Cred ca inainte avea 2.7 in ele, pe stalpul de la sofer is date 2 presiuni la aceeasi incarcare: 2.4 pt confort si 2.7 probabil pt economie carburant, dar mi se pare prea mult, e solicitant si pt suspensie, o fi ok pt autostrada ca in palma, dar nu pe la noi. Am pus un 2.5 sa nu fie nici laie nici balaie, oricum se mai pierde cand da frigul. Mi-am amintit acuma cum schimbam garnituri pe la motor la Mercedes in parcare ca zemuiau pe la senzorii axelor cu came si era motor benzina cu 70000 km. Asta e diesel cu 150000 si n-are nici o scurgere pe nicaieri, prefer sa inlocuiesc nuca de la schimbator, stau la cald, cu radio ) Aia avea ceva anisori. Dusmanul garniturilor e timpul nu km. Mai ales daca are ani multi si km putini, garniturile se usuca. Am dus-o pe a mea in service ca sta aprins martorul ABS. Cum o scot o pun la vanzare. Inca nu stiu ce sa iau in loc, ma uit si la Passat dar parca nu ma vad in el, nu stiu de ce. Oricum nu ma grabesc, ma dau cu citanul. Il am de un an deja si merge impecabil, nu am reparat nimic in afara de revizii. Mai urmaresc jurnalul tau sa vad ce si cum e cu passatul. Ma mai interesez si de Peugeot 508, Mazda 6, Renault Megane dar cel mai probabil tot e classe o sa iau. Vedem. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users