Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Achizitie logan nou (ce cutie, ce motor)

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#73
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
GPL isi arata valoarea pe motoarele mpi , cele cu turbo au castig foarte mic , ma refer la oras unde o masina functioneaza cea mai lunga perioada a vieti.
Daca doresti gpl clar luata cu dotare din fabrica, implica foarte multe la un motor nu discutii la colt de bloc , alt tratament la chiuloasa , alt tratament la supape , injectoare , bujiile si cel mai important implementarea ecu gaz alaturi de ecu benzina , e, aici da cu virgula la Logan 3.


"Nu e nici un MPI pe Elantra. Iar 1.6 GDI este rafinat intr-adevar, dar acceleratiile sunt moartea pasiunii."
Teapa, clar pierd clienti care din start doreau gpl .
Inseamna ca au avut motorizare mpi pana in 2019...
Macar de facea dual , asa e imposibil sa implementezi gpl .
Da, pleaca greu, are aproape 11 secunde pana la 100km/h de fabrica .

Edited by ldpe, 10 August 2022 - 08:17.


#74
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Smartstream-ul de pe Elantra de 123cp si 154Nm (G4FM) este MPI.

Versiunea DPi (dual port adica) a motorului asta are 122cp si 153Nm si e montata pe alte modele.



Si daca sunt bani pentru ea eu zic ca isi merita pretul.

#75
takis

takis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 22.03.2007
Când vrea omul Logan, i se recomandã mașinã strãinã.
Când vrea omul mașinã strãinã, i se recomandã Logan.
Nimic nou pe SP.

#76
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ti se pare ca vrea Logan.

A scris foarte clar:
"atata buget am atat imi pot permite"

Cu ce te deranjaza pe tine ca i se prezinta si niste variante la pret apropiat in conditiile astea? Nu ca in altele era problema ta.


Atata timp cat are bani de Logan automat dar si o cutie manuala este o optiune pentru el, Elantra  manuala este o varianta la bugetul ala. O varianta de care poate nici nu stia.


#77
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostOctavian___, on 09 august 2022 - 19:36, said:

Partea de soft am inteles-o (nu ca o inghit) , display, senzori mai multi, bug-uri care au fost intalnite si la masini/marci mai rasarite (vezi Skoda Octavia modelu nou ce probleme au avut cu erori de display, etc )
Dar vorbesc de partea mecanica, tija turbina bulita? De ce doar la modelu nou de logan/sandero?
Fluieraturi de turbina, tzacaneli suspecte pe la motor...
Multe probleme mecanice vazute doar la modelul nou si nu prea la precedentul.

De faruri led m-as fi lipsit pt un pret mai ok. Suntem de moda veche, blasfemie sa nu ai luminile pe led in prezent.
Neesential cat costa o stricaciune de far cu led...ca se intampla! fereasca sfantu sa nu mai fie in garantie, marci banu.
In loc de 20 lei dai de 10 ori mai mult...e ok...minunat.

Si cu senzorii pacii de unghi mort alea alea, ne face mai slabi, mai cu handicap asa...
Nu nu...ajuta...

+ ambreiaj/volanta ce pica repede, senzorul gpl se duce din km in km, probleme cu injectia, cu bateria ce se descarca, probleme cu esc si mai sunt o gramada de probleme ce le sesizeaza zilnic pe grupuri, utilizatorii. Deci nu e vorba doar de partea de soft. De ce la Logan 2 cu acelasi motor pus pe la final de productie, nu exista aceasta problema ?

View Postldpe, on 09 august 2022 - 11:54, said:

faruri led care sigur ridica mult pretul final

Doar pe faza scurta, pe lunga se vede clasicul halogen gablen de acum 40 ani Posted Image

#78
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,699
  • Înscris: 29.10.2017
Oare la Clio sunt problemele astea?
Clio ar fi o alternativa la Sandero Maroc, dar e mai mica si decat asta. La sofer in fata e ok, locurile din spate sunt inghesuite iar portbagajul nu are 380 de l cum zic ei, mai degraba 300-330
Dar e facut pe o platforma mai buna CFM-B in varianta high spec fata de low spec la Dacia, la siguranta si stabilitate sta mai bine si e mai calitativ ca si constructie
Pe la un 13k e un clio equilibre cu 1.0 tce 90

#79
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu existã decât în matematicã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Posttakis, on 10 august 2022 - 08:54, said:

Când vrea omul Logan, i se recomandă mașină străină.
Când vrea omul mașină străină, i se recomandă Logan.
Nimic nou pe SP.

Logan 1 sau 2, nu zice nimeni de 3 la recomandari Posted Image  Primele generatii , or fi ele low-cost, puturoase, obositoare la drum foarte lung, dar fiabilitatea se apropie de mercedesurile alea vechi (w124, sa nu zic de w123 cobra ca poate exagerez) Posted Image

#80
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017

View Posttakis, on 10 august 2022 - 08:54, said:

Când vrea omul Logan, i se recomandă mașină străină.
Când vrea omul mașină străină, i se recomandă Logan.
Nimic nou pe SP.
Nu aici e problema ci la ce cumpar de 15.000 Eu - pot lua ceva mai fiabil, pot gasi ceva cu un gram de comfort peste avand in vedere ca logan 3 benzina + gpl deocamdata este un diy kit in care nu toate deviceurile functioneaza pe-o mana , acolo foiecare face ce poate si de aici o gramada de probleme . Dupa cate ai citit pe aici un coleg ne-a transmis ca au si retras de la comercializare aceasta versiune .
Nu-ti dai seama ce frustrari apar cand cumperi o masina noua la 15000 Eu si te plimbi cu ea prin service , este ceva de genul primei lovituri in portiera cu un cos de cumparaturi pe care o observi in parcare si 3 zile te tot intrebi oare unde si oare cum pot sa o scot . Dupa 3 luni realizezi "ba ce fraier am fost si nu am mai pus 2000Eu in plus sa iau cutare sau cutare " pentru ca e culmea , abia dupa ce o cumperi afli ca firma x scoate o masina apropiata ca pret dar cu fiabilitate de 50 de ori mai mare , dar exact dupa ce o cumperi, niciodata mai repede ...
Le vad pe taxi luate tocmai pentru acest duo de fabrica , benzina +gpl , nu pot scrie aici ce spun proprietari cand ii intreb cum merge ...sunt exact cei care si-au casat logan mpi 8 valve cu gaz montat ulterior si nu unul a depasit 500000km cu el , inca mai mergeau dar sunt obligati de lege sa schimbe masina la 10 ani .
Fiind o masina nationala trebuie sa ti cont in primul rand de pret/fiabilitate nu de dotari futuriste avand in vedere ca pentru 15% reprezinta posibil bani de tigari si escorte pe saptamana iar la 85% imprumut pe 5-10 ani la o banca .

Edited by ldpe, 10 August 2022 - 10:01.


#81
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022

View Postldpe, on 10 august 2022 - 08:12, said:

GPL isi arata valoarea pe motoarele mpi , cele cu turbo au castig foarte mic \
MPI e mpi cu sau fara turbo!

#82
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017
MPI fara turbo, la el ma refeream .

Edited by ldpe, 10 August 2022 - 11:59.


#83
reborn_21

reborn_21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 24.11.2021

View Posticssizero, on 09 august 2022 - 11:31, said:

Dupa mai bine de 300 mii de km cu toate variantele de Logan atat proprietate cat si din flote am o singura concluzie, nu mi-as mai lua asa ceva vreodata.
Cam asa gindesc si eu. Numai ca fiind pe un topic unde este laudat Golanul, o sa ne-o luam Posted Image

View Postabac, on 09 august 2022 - 12:11, said:

Pai ar fi util daca ai raspunde ce cumperi cu 15k in afara de Logan.

Orice jeg de masina SH care va fi net superioara Golanului dupa 4-5 ani de exploatare (parerea mea)
(Eu spre exemplu nu-mi dau rabla mea de Skoda (1,9 disel) fabricata in 2003 pe un Logan cu vechime de 5 ani. La bani aia, cumpar 5-6 skode ca si rabla mea si le schimb ca pe ciorapi/chiloti si ma duc unde vreau eu)
Insa omul vrea masina noua de bani aia si in cazul asta, nu mai comentez nimic. Posted Image

View Postldpe, on 10 august 2022 - 08:12, said:

Daca doresti gpl clar luata cu dotare din fabrica, ...
Total gresit.
Decit din fabrica si cu calculatorul GPL blocat, mai bine pui GPL in alta parte ca sa poti interveni oricind/oriunde la reglaje si bonusul ar fi ca poti sa pui si o instalatie de GPL performanta, daca te tine buzunarul. (aia de fabrica este "proasta")

Edited by reborn_21, 10 August 2022 - 18:26.


#84
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View Postldpe, on 10 august 2022 - 11:59, said:

MPI fara turbo, la el ma refeream .

Nu e vreo diferenta dpdv al regimului de fc pe GPL.

GDiul, indiferent ca e aspirat sau turbo doar gusta din butelie in timp ce tot la rezervor ii sta gandul  :)

#85
reborn_21

reborn_21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 24.11.2021
Underb, din cite cunos eu, GDI-ul are nevoie de o instalatie pe GPL cu "injectie directa". care este din alta liga si vorbim de cu totul alte "scoruri" si de putine firme care stiu/pot instala asa ceva (sper sa nu gresesc cu fatul ca la GDI trebui injectie directa). Nu cred ca ar fi complicat, insa daca trebuie injectie directa, este un OZN pentru majoritatea firmelor ce monteaza GPL in Ro

#86
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,580
  • Înscris: 08.03.2017

View Postreborn_21, on 10 august 2022 - 18:21, said:

Total gresit.
Decit din fabrica si cu calculatorul GPL blocat, mai bine pui GPL in alta parte ca sa poti interveni oricind/oriunde la reglaje si bonusul ar fi ca poti sa pui si o instalatie de GPL performanta, daca te tine buzunarul. (aia de fabrica este "proasta")
1.pierzi garantia
2. numai cele de fabrica vin cu piese de gaz la motor : chiuloasa, supape , bujiile le excludem ca geasesti pe toate gardurile dar cele 2 componente sunt extrem de importante in ceea ce priveste fiabilitatea motorului .

#87
reborn_21

reborn_21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 953
  • Înscris: 24.11.2021
Am uitat de garantie
Eu nu cred ca se modifica absolut nimic la motor daca "fabrica" pune pe masina GPL, cu "electrozugravul" agreat de firma care a dat spaga cea mai mare ca sa se monteze echipamentele GPL vindute de catre firma de GPL respectiva.

Cert este ca pe Logan se pune o anumita instalatie de GPL, deoarece firma importatoare a respectivei instalatii a reusit sa ia contractul. Cine monteaza respectiva instalatie, habar nu am, dar ma indoiesc ca fabrica. Poate ca totusi gresesc. Piese de gaz la motor = visul caprioarei, moarte pasiuni, ideii preconcepute, pentru ca nu ai ce sa schimbi la motor-ul standard. O firma oarecare, agreata de Landi Renzo, pune gazul si asta este. Eu cred ca nu are nici o legatura cu fabrica si nici cu masina. Posibil totusi sa gresesc si echipamentele GPL sa fie totusi montate de muncitori electro-zugravi din fabrica Logan.

(spun asta deoarece am vazut destule instaltii montate "din fabrica" pe diverse masini (nu neaparat Logan)

PS
Ai tu "paranoia" ca trebuie sau ca face cineva schimbari la motor, cind se trece pe GPL :D

Edited by reborn_21, 10 August 2022 - 21:45.


#88
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,149
  • Înscris: 19.09.2005
tinere, motrul ala e facut pentru gaz. instalatia in sine e landi pentru ca probabil au niste pantente.

#89
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,664
  • Înscris: 24.10.2015

View Postldpe, on 09 august 2022 - 06:42, said:

Mai alege inca o varianta inafara de Dacia , ceva apropiat ca pret chiar daca putin mai mare .
Parerea mea de pana acum este ca motoarele sunt cam consumabile ...probleme de soft cu duiumul iar cea mai problematica motorizare dpdv sofware este 1.0 gpl !
Masina cu 30k km si 7 intrari in service , masina la 90k/km de firma cu motorul la jumatate din putere , praf .
Una peste alta prea multe probleme la aproape 15 k Eu unde deja incep sa fie si alte variante .
Acest sfat ti-l dau ca loganist de 15 ani , e enervant ca la sub 15kkm sa mergi cu axul de la turbina praf in service ...
Daca vei lua varianta fara gpl dupa care vei monta gpl e dezastru, motorul nu vine cu supape si chiulasa bi fuel , se duc in timp scurt iar supape de schimb NU se gasesc !
Tone de erori in bord, dimineata pleci bine si la amiaz atentionari, prima care apare este cu baterie descarcata din cauza senzorului de pe baterie bms ce se defecteaza la 72 ore de la prima pornire, dupa eroare usita combustibil - nu se mai deschide si de aici incepe "dansul"
Daca vei compara o supapa de 1,6 mpi cu una de 0,9 tce te umfla efectiv rasul cand te uiti la tija de supapa , zici ca e cui de batut in scandura .
Atentie pe ce dai banii ! intra pe fb si inscriete in grup , dupa imi vei multumi .
Costurile de intretinere sunt foarte mari, in garantie la service sub 10 mil/revizie nu prea scapi, piese NUMAI in reprezentanta si sunt extrem de scumpe , numai un actuator de usa carburant te destabilizeaza 1 luna ... foarte mari raportate la "masina poporului" ce a plecat undeva de la 5500Eu si a ajuns cat un Ford, Opel, Hyundai de 1-2 ani la pret

Pe dacia  nu au pus si motorul ala facut de mercedes/renault/nissan 1.3 tce? Am inteles ca-i destul de bun.

Notre nouveau moteur essence exprime tout le talent des ingénieurs du Groupe Renault, de l’Alliance et de notre partenaire Daimler. Ce 1.3 TCe, qui répond aux standards de qualité de l’Alliance et de Daimler a nécessité plus de 40 000 heures d’essais et de simulations. Son avenir est mondial puisqu’il sera fabriqué dans cinq usines différentes, avec des volumes qui approcheront à terme le million d’unités par an »
Philippe Brunet, Vice-Président ingénierie moteurs thermiques et électriques pour l’Alliance.

Dar nu-s la  curent pe ce masini se pune.

Résultant de quatre années d’études, ce moteur de nouvelle génération a nécessité plus de 40 000 heures d’essai au banc et en simulation et a subi 300 000 km de tests de validation en conditions extrêmes (canicule, grand froid, sécheresse, forte humidité, etc.)

Din ce scrie ar trebuie sa mearga minim 300.000 km in orice in conditii ( canicula, ger, seceta, umiditate crescuta)

Ce bloc sera produit dans 5 usines, dont deux sites industriels de l’Alliance, en Espagne à Valladolid ainsi qu'au Royaume-Uni à Sunderland. Mais ce n'est pas tout car Daimler va également le produire à Kölleda en Allemagne.

Deci renaul si Nissan o sa-l produca in uzinele lor iar Mercedes in o uzina nemteasca. Sa nu fie chiar identice oare?

https://www.google.c...-115140160/amp/

#90
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,699
  • Înscris: 29.10.2017

View Postvinciun, on 10 august 2022 - 23:05, said:

Pe dacia  nu au pus si motorul ala facut de mercedes/renault/nissan 1.3 tce? Am inteles ca-i destul de bun.

L-au pus pe Duster doar din gama Dacia. S-ar fi pretat si pentru jogger care e o masina destul de mare

Eu il am pe arkana de la Renault. E bun, are si consum bun cam 5.5 in afara ceea ce e bine pentru un suv (am scos si 4.5), e bun la depasiri, pe autostrada

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate