Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Achizitie logan nou (ce cutie, ce motor)
Last Updated: Sep 06 2022 06:38, Started by
djhappy89
, Aug 08 2022 23:19
·
0
#56
Posted 09 August 2022 - 18:43
si peste juma de an aflam ca aia au fost pe la "baieti" sa mai bage niste caluti sub capota.
|
#57
Posted 09 August 2022 - 19:04
A fost zilele trecute un coleg la reprezentanța Piatra Neamț. Consultantul i-a spus să nu se uite după ce este în configuratorul de pe net, că de fapt se fabrică și se poate da comandă acum doar de varianta pe benzină. Aia pe gaz suspendată pe termen necunoscut.
|
#58
Posted 09 August 2022 - 19:09
abac, on 09 august 2022 - 14:21, said:
Pai asa pui 2000 de euro este Elantra si iei masina mai buna. Si mai pui 2000 peste aia si iei una si mai buna. |
#59
Posted 09 August 2022 - 19:15
ldpe, on 09 august 2022 - 14:15, said:
Nici in vis sa nu compari 1,6 mpi de pe elantra cu 0.9 tce de pe Logan, nici in gluma sa nu spui 2000Eu in plus dar 10 ani nu ai probleme ! este o masina spatioasa , tocmai din acest motiv am dat-o sa nu se lege lumea ca e I20 prea mic, ca e prea inalt , ca nu stiu ce , este un motor clasic potent pentru drumurile noastre , 5 persoane si porcul de Craciun in portbagaj . Masina in primul rand insemna motor , restul sunt anexe ce ne face mai usoara viata sau ne-o incurca , fara motor sau cu un motor problematic in 2-3 ani dai 2000Eu pe masini inchiriate si taxiuri sa te plimbi sa vezi "a mai facut ceva la ea " Edited by gabrieln2016, 09 August 2022 - 19:16. |
#60
Posted 09 August 2022 - 19:34
#61
Posted 09 August 2022 - 19:36
ldpe, on 09 august 2022 - 11:54, said: Logan 2 semana foarte mult cu 1 , lipsa calculatoare cu multiple functi . La Logan 3 i-au pus si display in bord, e drept, mic dar al dreacu ca numai erori baga din top .L-au umplut de senzori, are si pentru zapaciti care nu se pot incadra pe 3,25 metri sa nu intre in sant si tot intra oricum . Incalzire in scaune , faruri led care sigur ridica mult pretul final , intr-un cuvant brizbrizuri care nu sunt necesare la masina de dat prin oras, de mers la tara la parinti , pentru flote de firme mai sarace etc . Masina poporului niciodata nu trebuie sa concureze cu Mercedes, Lamborghini sau alte sf-uri, trebuie sa fie simpla, comoda, ieftin de intretinut cum era VW beetle (broscuta) sau logan 1 - vrei matase, haur si mahon , nici o problema , te uiti in cealalta curte . Se gandeste cineva cand se duce un far la logan3 ca il costa cat jumatate de masina peste 5 ani sa spunem ...nooo dar "am faruri led" , la Q8 costa exact cat un logan Dar vorbesc de partea mecanica, tija turbina bulita? De ce doar la modelu nou de logan/sandero? Fluieraturi de turbina, tzacaneli suspecte pe la motor... Multe probleme mecanice vazute doar la modelul nou si nu prea la precedentul. De faruri led m-as fi lipsit pt un pret mai ok. Suntem de moda veche, blasfemie sa nu ai luminile pe led in prezent. Neesential cat costa o stricaciune de far cu led...ca se intampla! fereasca sfantu sa nu mai fie in garantie, marci banu. In loc de 20 lei dai de 10 ori mai mult...e ok...minunat. Si cu senzorii pacii de unghi mort alea alea, ne face mai slabi, mai cu handicap asa... Nu nu...ajuta... |
#62
Posted 09 August 2022 - 20:04
#63
Posted 09 August 2022 - 20:15
gabrieln2016, on 09 august 2022 - 19:15, said:
Eu i-as indemna pe cei care vor sa-si o Dacie noua sa astepte face-liftul sau si mai bine, aparitia motorizarii hibride. Exact asa a fost si cu Logan 1 ce doar din 2007 Septembrie a scapat de probleme cu rugina . Nu e de sarit pe primele editi, se vede si la Spring - urca pretul datorita problemelor gasite si piese de mai buna calitate ce automat sunt mai scumpe , posibil ca in 1 an sa le rezolve pe toate dar va fi la alt pret . Edited by ldpe, 09 August 2022 - 20:15. |
#64
Posted 09 August 2022 - 20:16
povestea e veche, primele loturi sunt un fel de beta tester.
|
|
#65
Posted 09 August 2022 - 20:46
stalker2142, on 09 august 2022 - 20:04, said:
Eu stiam ca 1.0 tce 90 si 1.0 tce 100 gpl sunt alta tehnologie fara injectie directa si ca 1.0 200nm si 110 cai e derivat din 1.33 tce Sigur ca sunt diferente intre motorizari asa cum si 1,33 de la Renault prezinta diferente fata de cel de la Mercedes desi motorul a fost dezvoltat in colaborare de cei doi producatori. Edited by gabrieln2016, 09 August 2022 - 20:50. |
#66
Posted 09 August 2022 - 21:40
Stai putin, despre ce arhitectura vorbim?!
In primul rand 1.0tce are injecție indirectă iar 1.33 are injectie directă. Mai mult, diametrul cilindrului este identic, deci 1.0tce este de fapt o evoluție a "batranului" 0.9. Poate blocul o fi acelasi, ca in rest nu prea sunt asemanari. Edited by NikoroB, 09 August 2022 - 21:43. |
#67
Posted 09 August 2022 - 22:23
#68
Posted 09 August 2022 - 22:23
0,9 TCe avea asa-zisa "arhitectura patrata" adica alezaj x cursa = 72,2x73,1.
1.0 TCe parca are 72,2x81,3. 1.00 TCe inlocuieste motorul 0,9 TCe si din ce stiu eu atunci cand a fost lansat era vorba de doua variante: - H4D 97 cai si 160 Nm dotat cu sistem de injectie multipunct clasic. - H5D 115 cai si 180 Nm dotat cu sistem de injectie directa si geometrie variabila. 1,3 TCe parca are codul H5H. Ca acest ultim motor ar fi versiunea mai mica a lui 1,3 TCe au spus-o chiar cei de la Renault inca din 2019 la Salonul Auto de la Geneva. Daca ei au mintit, atunci inseamna ca mint si eu. |
#69
Posted 09 August 2022 - 22:25
|
#70
Posted 09 August 2022 - 22:27
arg, on 09 august 2022 - 20:16, said:
povestea e veche, primele loturi sunt un fel de beta tester. |
#71
Posted 10 August 2022 - 05:16
#72
Posted 10 August 2022 - 07:27
gabrieln2016, on 09 august 2022 - 22:23, said:
0,9 TCe avea asa-zisa "arhitectura patrata" adica alezaj x cursa = 72,2x73,1. 1.0 TCe parca are 72,2x81,3. 1.00 TCe inlocuieste motorul 0,9 TCe si din ce stiu eu atunci cand a fost lansat era vorba de doua variante: - H4D 97 cai si 160 Nm dotat cu sistem de injectie multipunct clasic. - H5D 115 cai si 180 Nm dotat cu sistem de injectie directa si geometrie variabila. 1,3 TCe parca are codul H5H. Ca acest ultim motor ar fi versiunea mai mica a lui 1,3 TCe au spus-o chiar cei de la Renault inca din 2019 la Salonul Auto de la Geneva. Daca ei au mintit, atunci inseamna ca mint si eu. Pai au marit foarte putin cursa. Pe lângă astea, 1.33 pare mult mai complex, ai mai jos niște explicații: 90tce: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/XNvRhWL1stQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 100tce: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FqnQxp-I6eA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 1.33tce: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/E_J1Ii71JP8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users