Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Domina (2021- )

Seria Samsung S23 - preturi

Samsung S23 - topic generalist

Producție PV Ianuarie 2023
 Xtream player pt. Windows

369 degree Photography

FOOTBALL...THE IMPORTANT MATCHES ...

Samsung Galaxy S23 Ultra
 hatchback SH

FOOTBALL...TOP 10...INTERNATIONAL...

Norma de poluare Euro 7 = un nou ...

Sfat achizitie BMW E90 320D M47 i...
 Problema router wifi

anti ransomware

Robinet gaz - parti componente, r...

TikTok battle
 

Achizitie logan nou (ce cutie, ce motor)

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#91
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 06.01.2022

View Poststalker2142, on 11 august 2022 - 07:25, said:

Eu il am pe arkana de la Renault. E bun, are si consum bun cam 5.5 in afara ceea ce e bine pentru un suv (am scos si 4.5), e bun la depasiri, pe autostrada
#offtopic dar de ce nu faci un jurnal de bord despre Arkana? Eu unul as fi interesat sa citesc detalii, cum e masina, cum se conduce, daca ai avut probleme, cum sunt dotarile etc. Si sunt sigur ca sunt multi care ar vrea sa stie detaliile inainte sa dea banutii pe un Arkana nou.

On Topic - initiatorul "a fugit cu banii"...a aruncat o intrebare, lumea se bate pe aici in idei si pareri care mai de care mai bune sau mai rele...dar nu pare ca pe initiator il mai intereseaza sau citeste ceva dupa primele 2 pagini.
Sporuri maxime!

Edited by A_Stere, 11 August 2022 - 08:50.


#92
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,980
  • Înscris: 29.10.2017

View PostA_Stere, on 11 august 2022 - 08:48, said:

#offtopic dar de ce nu faci un jurnal de bord despre Arkana? Eu unul as fi interesat sa citesc detalii, cum e masina, cum se conduce, daca ai avut probleme, cum sunt dotarile etc. Si sunt sigur ca sunt multi care ar vrea sa stie detaliile inainte sa dea banutii pe un Arkana nou.

Nu mai fac jurnal, e o masina in familie de care m am ocupat de achizitie si pe care o mai conduc ocazional
Am mai scris pareri pe diverse topice, o sa i fac un review aici daca esti interesat

Am luat-o anul trecut, se produc in Coreea de Sud si in momentul achizitiei erau cateva pe un vapor deja produse asa incat a venit destul de repede
Pretul a fost 22 de mii plus un tichet rabla cumparat de la dealer
E arkana echiparea Zen (se numeste equilibre acum), adica varianta de baza
motorizare 1.33 tce 140 260nm, mild hybrid cu baterie extra de 12v sub scaun pasager fata
cutia de viteze e un Getrag (acum Magna) 7dct300 dublu ambreiaj in baie de ulei, are si padele pe volan

Asa arata echiparea interior exterior; echiparile urmatoare intens si rs line arata mai bine si au mai multe dotari, alte tapiterii
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Tz7NDbjvZEg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Rotile sunt 215/60 R17 o dimensiune buna, la echiparile urmatoare erau 215/55 R18 fara alte variante
vin cu niste anvelope de vara kumho dar un model care a castigat concursul autobild 2021
eu unul le-am schimbat cu kumho ha32 allseason
are senzor de presiune in abs, adica nu are senzori care se schimba - pentru mine un plus ca scapi de grija lor
Portbagajul e mare 513 litri cu hayon (are o polita care se coboara) a venit fara roata de rezerva

Are din standard mai multe dotari si automatisme:  pornire din buton, keyless cu cartela, frana de mana electrica, clima automata, oglinzi rabatabile electric, oglinzile sunt mari (nu jucarii ca la alte masini), volan schimbator in piele, faruri full led, camera video si senzori parcare fata spate
lane keeping assist am dezactivat-o
are franare autonoma completa adica masini, pietoni, ciclisti  

scaunele, tapiseria sunt din textil la echiparea asta; aici un minus au facut prea tare materialul, iar sezutul e mic la scaunele din fata
geamurile sunt cu tenta, dar tot ar merge o folie llumar premium pe ele; la echiparile urmatoare are geamuri fumurii spate
cotiera e cam mica
sistemul audio e unul standard cu 6 difuzoare decent, are modul in spatele volanului ca la modelele vechi de Renault ..eu eram obisnuit pe volan
pe echiparea urmatoare era Bose

garda la sol e de 20 cm; aici mi-as fi dorit sa fie putin mai joasa, sa zicem un 18cm fiind un suv de strada dar e ok si asa

La moose test a scos 77km/h si o incercare semi reusita la 80 unde a doborat doar un con si a revenit pe trasa; deci excelent mai ales pentru o masina inalta
suspensia spate e ceva semi-independenta, nu e multilink
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TQ_9nIdP5hs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Acceleratie 0-100 in 9 sec, top speed putin peste 200 km/h
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RCtvRXbc09I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

La euroncap i s-au atribuit 5 stele in baza testului facut pe Captur; Arkana fiind un Captur sedan cu hayon long wheelbase

Consumul: am scos cel mai putin 4.5 pe drum national cu sate; normal scot cam un 5.5 in afara combinat adica drum national cu sate, autostrada si drum de munte
cel mai mult am scos un 6-6.5
In Bucuresti fara ECO mode si fara start stop, daca e oarecum liber ia undeva pe la 7-8 daca e aglomeratie urca si in 10
Antifonarea e buna, pe autostrada la 150 vorbesti in masina fara sa ridici vocea
Vizibilitatea in fata e foarte buna fiind inalta masina si cu parbriz mare; in spate e mai slaba din cauza formei caroseriei

Suspensiile sunt cam tari, pe drumuri proaste trebuie sa reduci viteza.

Cum e la condus: nu e o masina de viteza, e o masina care o iei daca vrei sa conduci relaxat si fara griji; Am mers cu viteza doar pe autostrada cu ea, pe celelalte categorii de drumuri putin peste viteza legala;E o masina care nu te imbie la viteza pentru ca are centru de greutate sus
Cutia schimba destul de fin e placuta, iarna se simt putin mai mult ambreiajele la inceput pana se incalzeste uleiul din ea.
La depasire cand apesi pe acceleratie mai tare retrogradeaza instant fara niciun delay

Nu au fost probleme de niciun fel, un recall la renault pentru un update de soft.

Cam asta e in mare

Edited by stalker2142, 11 August 2022 - 10:17.


#93
djhappy89

djhappy89

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,191
  • Înscris: 02.01.2011
Scria cineva cateva mesaje mai sus ca de ce nu vorbeste lumea si de Logan 1 sau 2 . Este posibil in reprezentante sa se mai gaseasca aceste modele de cumparat? Nu cred ca tin neaprat atat de mult la logan 3 dupa ce multa lume spune ca sunt probleme…
Sincer daca varianta cu gpl si benzina au scos-o de ce mai este pe site?
Cred ca ar fi trebuit sa deschid acest topic cu urmatoarea intrebare ( asa cred ca era cel mai corect) pentru modelul  logan care ese cel mai ok (fiabil) motor? Repet nu fac curse etc…

#94
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,106
  • Înscris: 08.03.2017
"pentru modelul  logan care ese cel mai ok (fiabil) motor? "
A fost 1.6 mpi 8 valve , fiabil nu puternic , bate milionul pe taxi

0.9 tce a fost mai fiabil dect actuala generatie dar cu tremuratul specific celor 3 pistoane , culmea, cele mai echilibrate motoare sunt in numar impar de pistoane respectiv 5 , vad ca in 3 nu le place , Mercedes avea o asemenea motorizare .

Edited by ldpe, 11 August 2022 - 10:51.


#95
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,980
  • Înscris: 29.10.2017

View Postdjhappy89, on 11 august 2022 - 10:35, said:

Cred ca ar fi trebuit sa deschid acest topic cu urmatoarea intrebare ( asa cred ca era cel mai corect) pentru modelul  logan care ese cel mai ok (fiabil) motor? Repet nu fac curse etc…

Nu se mai produc variantele vechi evident. Mai e pe site motorizarea gpl probabil pentru ca vor sa o readuca cand fac rost de componente
Pai tinand cont ca cvt-ul e lent si consuma mai mult (se tureaza motorul dar masina inainteaza lent), plus nu se stiu informatii despre fiabilitate lui... singura optiune logica care iti ramane e 1.0 90 cai 160nm, dar poti scoate consumuri bune si cu asta pe benzina; E recunoscut ca fiabil, si e mai fiabil ca motorul pe gaz
Care e mai exact bugetul in care cumperi?

Edited by stalker2142, 11 August 2022 - 10:53.


#96
djhappy89

djhappy89

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,191
  • Înscris: 02.01.2011
Intre 13.000 si 15.000 cam aici este bugetul. Te referi la motorul TCe 90 nu? Vad ca sunt doua variante cu 5 trepte si 6 trepte au vreo serie de avntaje aceste rapoarte care sa imi aduca vreun beneficiu mie sau masinii?

#97
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,980
  • Înscris: 29.10.2017
Da tce90, in afara orasului mergand cu viteza a 6-a motorul va fi mai relaxat si va consuma ceva mai putin

La 15 mii poti lua un Megane sedan 1.3 tce 140 sau un Captur 1.0 tce 90 in echiparea de baza
https://vanzari.rena...0x70172109.html
https://vanzari.rena...0170064105.html
dar se mai adauga pretul bonurilor rabla 2 x 2700 de lei, cam asa

Tot cu rabla pe la 12.500 poti lua un logan/sandero stepway cu dotari sau un Clio toate trei cu tce 90

Asa arata echiparile la megane sedan, captur (chiar in culoarea gratuita bleu marine) si clio
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SVFGOFii3xI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0th-0fUtrNg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Z8liSASh2Jw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Megane e fabricat in Turcia si arata mai invechit la interior fata de captur si clio...dar are motorizarea mai puternica

#98
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,980
  • Înscris: 29.10.2017
Sau de la Hyundai

Elantra 1.6 aspirat 123 echiparea mai slaba Comfort la 15.500 cu remat
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4h49OkYDNwU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

cam astea sunt people's cars

#99
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,150
  • Înscris: 06.04.2007
Mai e acelasi pret la Elantra ca acum 4 luni?

#100
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,980
  • Înscris: 29.10.2017
Eu am vazut pe Hyundai focsani ca pe hyundai motor nu mai afiseaza preturile
https://hyundai-focs...a-2022/#preturi

eu cand am fost la neomotors anul trecut ofereau un mic discount de vreo 200 de euro fata de preturile de pe site-ul oficial hyundai motor

#101
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 333
  • Înscris: 06.01.2022
Daca initiatorul ar mai putea umbla la buget, exista aceasta Elantra Highway pe stoc si o poate lua repede (fiind conditionat de programul Rabla care anul asta este etapizat) : https://carmira.ro/m.../Elantra/170758

Edited by A_Stere, 11 August 2022 - 15:36.


#102
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,980
  • Înscris: 29.10.2017
E ceva ciudat la anunturile astora
Masina e un highway dar are un optional de tapiserie de piele alba, care probabil a fost scump

pe site-ul lor e tot atat 16.632, mai putin ca pe Hyundai focsani
https://www.exclusiv...6-123cp-highway

mai au unul cu cvt care are tapiseria normala neagra, dar aici pretul vine 20447.77 cu tva fata de 19.068 pe hyundai focsani
https://www.exclusiv...3cp-cvt-highway

deci ar inseamna sa coste upgrade-ul la CVT 3815 euro, imposibil ..1900 la hyundai focsani e mai plauzibil

#103
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,787
  • Înscris: 19.09.2005
i30 wagon pare ok.
stie cineva ceva despre masina asta?

#104
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,980
  • Înscris: 29.10.2017
E un i30 hatch mai lung cu vreo 25 de cm si cu portbagaj de 600L vs vreo 400 la hatch, in rest la interior sunt identice
Motorul de 1.5 aspirat e cam slab, iar cutia DCT e cunoscuta ca se strica
1.5 turbo highway manual ar fi varianta optima, daca nu te deranjeaza ca are faruri cu halogen

#105
djhappy89

djhappy89

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,191
  • Înscris: 02.01.2011
Stalker2142 mersi mult pentru info! Imi place elantra.
Am inteles ca mai toti delearii nu mai au masini pe stoc si ca dureaza foarte mult pana se livreaza masina. Nu cunosc motivele … asa sa fie oare?

#106
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,980
  • Înscris: 29.10.2017
Asa e, dar termenul exact il vei afla la dealer
Eu as face un test drive cu elantra, pe urma as vedea ce si cum

#107
mistique

mistique

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 747
  • Înscris: 09.04.2006

View Poststalker2142, on 09 august 2022 - 07:30, said:


daca facem calculul folosind consumurile oficiale date de dacia

gpl    4.10 x 7.2 = 29.52  pentru 100 km
benzina   7.60 x 5.35 =  40.66 pentru 100 km

reiese un 37.7% avantaj pentru gpl

Cam aceleasi valori de consum le am si eu la un SS3, de un an si 2 luni, 29.000 km la bord, fara absolut nicio problema.

Daca tinem cont ca de la 1 octombrie dispare subventia, atunci:
benzina 8,10*5,35=43,40 lei, deci o diferenta de 14 lei la 100 km. Eu am economisit pana acum 4100 de lei...

Prostia ca o revizie pe GPL e mult mai scumpa consta in schimbul a 2 filtre (2*50 de lei) daca vrei de origine si 40 de lei manopera!

Strict la topic, daca  nu esti din ala cu fumuri in cap si sa faci liniute la semafor cu alte cotete, optim este de departe motorizarea ECO-g -100.

#108
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,150
  • Înscris: 06.04.2007
E in jur de 350 lei revizia la gpl. Cam atata dai in plus la fiecare 30000 km.
Multi spun ca te usuca de bani (si articole de rahat) la revizia gpl, si emit sume din astea de 1000+ lei, dar nu spun ca acolo intra revizia completa (instalatie gpl, ulei, filtre si ce verificari mai bifeaza ei ca fac)
Daca esti zgarcit tare, iei tu filtrele separat si mai tai vreo 100 lei la revizia gpl.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate