Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tentativa de frauda cont Banca Transilvania
Last Updated: Apr 03 2023 07:57, Started by
stefan0011
, Dec 21 2021 17:13
·
0
#19
Posted 21 December 2021 - 17:59
Va mutumesc tuturor inca o data. Am cont "junior" pe SP si nu pot sa dau cate like-uri as fi vrut
|
#20
Posted 21 December 2021 - 18:08
In mail scria ca ti-a blocat contul unde urma sa primesti mostenirea de milioane de dolari a unei doamne vaduve din Africa dupa ce plateai cateva sute de dolari dosarul de beneficiar?
Nu mai stie tineretul din Rusia pe unde sa mai pescuiasca si cu ce momeala! |
#21
Posted 21 December 2021 - 18:11
Totuși câteodată se mai și exagerează. Eu in această luna la o sucursală BCR, merg să fac o retragere la bancomat, apare mesajul cardul este reținut din cauza unei erori.
Merg la ghișeu unde povestesc cele întâmplate, cardul reținut nu se mai restituie, aceasta este procedura. Am primit alt card acasă în 3 zile. |
#22
Posted 21 December 2021 - 18:32
stefan0011, on 21 decembrie 2021 - 17:13, said:
....cred ca astia merg la sigur, nu blufeaza... crezi gresit sunt sanse foarte mici sa stie ca ai tu cont la BT. mai degraba au o baza de date cu romani, au clonat pagina unei banci din Romania, si trimit tuturor in speranta ca se nimereste banca (asa cum s-a intamplat in cazul tau) |
#23
Posted 21 December 2021 - 18:54
Confirm cele spuse de colegi: la serviciu am primit e-mail-uri -chipurile- de la toate bancile din Romania, insa institutia unde lucrez eu are conturi doar la trezorerie.
Evident ca mail-uri-le sunt trimise la intamplare. Edited by vladutgm, 21 December 2021 - 18:54. |
#24
Posted 21 December 2021 - 18:56
Acum vreo cativa ani m-a sunat un nene care s-a recomandat de la orange si a incercat niste manevre ca sa ma tepuiasca de niste euro.
In fine. Ce m-a frapat a fost ca-mi stia numele, adresa si faptul ca sunt abonat Orange. |
#25
Posted 21 December 2021 - 20:04
Proaspata, primit acum 5 minute de la "BRD".Nu amcont la ei.
Dragă client, Sistemul nostru recunoaște că nu ați activat încă noul serviciu de securitate YOU BRD, astfel încât să vă puteți verifica cu ușurință contul BRD: Codul SMS va fi șters la sfârșitul anului 2021 din cauza securității și a timpilor lungi de răspuns pentru tranzacțiile online. Utilizați noua securitate gratuită "YOU BRD" pentru a vă gestiona achizițiile directe online fără a pierde timpul. Acum urmați instrucțiunile pentru a activa "YOU BRD”. Identificați-vă cu informațiile dvs. bancare. Confirmați ultimele 4 cifre ale cardului dvs. bancar. Introduceți codul SMS primit la numărul dvs. de telefon. Toate cele bune Echipa de service BRD. Detaliu! Acest serviciu de securitate inovator și sigur se bazează pe un sistem de autentificare care este validat pentru fiecare client. |
#26
Posted 21 December 2021 - 21:07
Verifici rapid adresa expeditorului.
Daca e o amestecătură de litere, e clar fake. Totuși marcați aceste mailuri cu Spam sa fie rapid recunoscute. |
#27
Posted 21 December 2021 - 21:54
Mai adăugați în ecuație și greșelile gramaticale, sunt mail-uri concepute cu vreun soft de translație.
Și eu sunt multimilionar, se pare, am o mătușă care a dat colțu' prin Canada (era ceva bogătană și sunt singurul moștenitor), un cont prin state la care mi s-au vărsat nu știu ce câștiguri la loto, etc. Pentru liniștea voastră sufletească, dacă vreți să faceți vreo plată pe un site mai dubios de afară, folosiți un card virtual de unică folosință, sau vedeți dacă bancă voastră permite limitarea tranzacțiilor în afara țării. Edited by addryanns, 21 December 2021 - 21:54. |
#28
Posted 21 December 2021 - 23:23
rinaldoparaipan, on 21 decembrie 2021 - 20:04, said:
Proaspata, primit acum 5 minute de la "BRD".Nu amcont la ei. Dragă client, Sistemul nostru recunoaște că nu ați activat încă noul serviciu de securitate YOU BRD, astfel încât să vă puteți verifica cu ușurință contul BRD: Codul SMS va fi șters la sfârșitul anului 2021 din cauza securității și a timpilor lungi de răspuns pentru tranzacțiile online. Utilizați noua securitate gratuită "YOU BRD" pentru a vă gestiona achizițiile directe online fără a pierde timpul. Acum urmați instrucțiunile pentru a activa "YOU BRD”. Identificați-vă cu informațiile dvs. bancare. Confirmați ultimele 4 cifre ale cardului dvs. bancar. Introduceți codul SMS primit la numărul dvs. de telefon. Toate cele bune Echipa de service BRD. Detaliu! Acest serviciu de securitate inovator și sigur se bazează pe un sistem de autentificare care este validat pentru fiecare client. Asta e de la ei , sa poti aproba tranzacțiile online din aplicatie si nu din sms. |
|
#30
Posted 22 December 2021 - 08:44
E de la ei pe dracu.
Nu vezi ce baliverne ilogice bagă acolo? |
#31
Posted 22 December 2021 - 21:00
Eu am schimbat cardurile dupa o tentativa de frauda online (vroiau sa cumpere jocuri de cateva sute de dolari, prin Lituania).
Chiar azi eram la Transilvania, si un nene de la ghiseul alaturat chiar zicea ca a primit "de la Transilvania" mesaj pentru cardul de la BRD (cica de vreo 10 ani nu mai folosise serviciile BRD). Tot asa, cu info BRD si alte prostii ... |
#32
Posted 03 April 2023 - 07:57
Stiu ca e un topic vechi, dar cred ca e mai bine sa continui, decat sa incep altul nou.
De curand am avut si eu o intamplare cu BT: Primesc un SMS de pe numarul "BT Carduri". Numarul nici nu il stiu, imi apare asa pe telefon, fara sa fie memorat. Textul mesajului este" "Tranzactie de verificare card respinsa, posibil frauda. Card nr. ****0914, Nume, Prenume. 01.04.23 17:37. Call Center: 0264303030" Sun la banca.Dupa 30 minute de asteptare imi inchide robotul, spunand, ca "ne pare rau ca ati asteptat, va vom resuna in cel mai scurt timp posibil" Mai incerc, de mai multe ori, dupa cateva ore de incercare renunt. Tin sa mentionez, ca nu am sunat la numarul indicat, ci cel cunoscut de mine al bancii. Numarul indicat in mesaj nu l-am gasit nicaieri sa fie legitim, dar seamana cu numarul tel:0264303003 care este "ROMÂNI DIN STRĂINĂTATE" An gasit in articol cu acest numar aici: Tentative de Smishing folosind numele Băncii Transilvania Vorbesc cu un prieten, imi povesteste ca a patit la fel, dar el a reusit sa contacteze banca, i s-a recomandat sa blocheze cardul. Ziua urmatoare, peste aproape 24 de ore ma suna banca. Spun povestea, dupa care primesc acelasi raspuns: "Cardul Dvs a fost compromis, recomandam ferm blocarea cardului" Ma conformez, desi raman 5 zile lucratoare fara card, iar eu ma bazez destul de mult pe card. De ce scriu acest mesaj? Pentru ca probabil au patit si altii la fel, si poate descoperim cum s-au aflat datele cardului nostru? Eu folosesc card de multi ani, pana acum fara incidente Daca este unul dintre comercianti, atunci poate aflam care e si sa il evit. Sau a fost compromisa banca?! Ieri intrebBT indica un timp de asteptare de 120 minute pentru call center, deci era clar un trafic anormal de mare. Pana acum am feedback doar de la prietenul meu si sunt cel putin doua lucruri in comun: folosim aceeasi banca, si incercarea de frauda a fost catre acelasi Telecom Italia. In rest... multi comercianti din tara si din strainatate la care facem cumparaturi amandoi. Va rog, daca aveti informatii sau idei, scrieti-le aici, poate ajuta pe cineva. Toate cele bune, Janos Edited by janos, 03 April 2023 - 07:59. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users