Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Fără tramvaie viața e pustiu
Last Updated: Dec 21 2021 11:16, Started by
djl
, Dec 15 2021 02:22
·
0
#37
Posted 16 December 2021 - 01:34
Acu 2 ani era probabil un Siemens ULF. Model care mai exista doar in Viena. Si sunt mai scumpe in general. Care in esenta este un model destul de vechi ca si generatie. Parca in Oradea au deja cativa ani buni de functionare.
Astra foloseste tehnolgie si patente Siemens, dar nu se ridica la calitatea unui Siemens. E exact comparatia Dacia - Renault. |
#38
Posted 16 December 2021 - 13:15
Ce mi-ar place zona veche a Capitalei renovata (aruncati afara toti klingonienii) si bagat un tramvai din ala din filmele cu Pistruiatu, de ala cu mult lemn sa mearga turistii dar nu numai.
Vise taica, vise. |
#39
Posted 16 December 2021 - 14:30
AKSAGUAM, on 16 decembrie 2021 - 13:15, said:
Ce mi-ar place zona veche a Capitalei renovata (aruncati afara toti klingonienii) si bagat un tramvai din ala din filmele cu Pistruiatu, de ala cu mult lemn sa mearga turistii dar nu numai. Vise taica, vise. Pana atunci asta exista asa ceva la Budapesta, la Praga... Cel putin la Praga circula in fiecare weekend toata ziua, pe un traseu stabilit. E de tipu hop on hop off |
#40
Posted 16 December 2021 - 14:40
Ce tramvaie misto au francezii, facute de Alstom. Au si versiuni alimentate cu inductie, ca e urat sa fie fire agatate si stalpi aiurea care sa strice peisajul. Iar pentru zonele unde alimentarea cu inductie este dificila, functioneaza autonom, pe baterii. Ce probleme au unii.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/igou_6OuiXE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#42
Posted 16 December 2021 - 15:23
#43
Posted 16 December 2021 - 15:45
dani.user, on 16 decembrie 2021 - 15:23, said:
Ce se mai intampla in Resita? ... da' atunci cind a fost ... a fost frumos |
#44
Posted 16 December 2021 - 16:28
vai, vai, fata din tramvai
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hCtvgncQqVw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by afh, 16 December 2021 - 16:29. |
#45
Posted 16 December 2021 - 17:29
Sunt lente, zgomotoase si zdruncinatoare, n-au parte de confort nici calatorii, nici proprietarii de imobile pe unde trec acestea, nici conducatorii auto care trebuie sa stea dupa ele, sa treaca peste linii, chiar si biciclistii sunt incurcati de liniile de tramvai. Deci?
|
#46
Posted 16 December 2021 - 18:12
Cu comentariul de mai sus, ti-ai tras o gramada de urari de ,,bine" din partea initiatorului.
|
|
#47
Posted 16 December 2021 - 19:06
Drumroll, on 16 decembrie 2021 - 17:29, said:
Sunt lente, zgomotoase si zdruncinatoare, n-au parte de confort nici calatorii, nici proprietarii de imobile pe unde trec acestea, nici conducatorii auto care trebuie sa stea dupa ele, sa treaca peste linii, chiar si biciclistii sunt incurcati de liniile de tramvai. Deci? |
#48
Posted 16 December 2021 - 19:34
Plimba-te din Damaroia pana la Gara de Nord, cu tramvaiul 24 daca ai pietre la rinichi. Cand ai ajuns la Gara de Nord, ai scapat de ele.
|
#49
Posted 16 December 2021 - 20:19
dani.user, on 16 decembrie 2021 - 15:23, said: Felicitari. Ce se mai intampla in Resita? N-am mai auzit de mult vreo stire legata de acest oras. Licitatia pt tramvaie a fost facuta exista castigator. Exista sansa sa fie gata tramvaiele si sa nu for gata infrastructura. Pt infrastructura rezultatul licitatiei va fi in Ianuarie. Sint 2 loturi, 2 constructori au licitat pt amandoua. baribalu, on 16 decembrie 2021 - 19:34, said:
Plimba-te din Damaroia pana la Gara de Nord, cu tramvaiul 24 daca ai pietre la rinichi. Cand ai ajuns la Gara de Nord, ai scapat de ele. Nu e vina tramvaiului. E vina autoritatilor locale ca nu se ocupa de infrastructura si mentenanta tramvaielor. Chiar si un tramvai vechi bine intretinut pe o infrastructura buna poate fi silentios. |
#51
Posted 17 December 2021 - 16:27
pufonel, on 16 decembrie 2021 - 00:32, said: Cu astea noi nu m-am dat, dar Pesa sunt foarte faine dpmdv. Si in general Clujul are un sitem de transport in comun foarte bine pus la punct, multe linii de troleibuz si putine autobuze, si vin foarte des. Am niste rude in Manastur si niciodata n-am stat mai mult de 2-3 minute pana sa vina un troleu. Raspuns "rautacist": pai cum sa dea Aradul tocmai la rivalii de la Timisoara? Astea noi au toate AC, dar nu sunt asa romantice. Deh, nu poti sa le ai pe toate... Am fost in Oradea acuym vreo 2 ani, am mers si cu tramvaie antice si de demult, dar si cu unul modern. Era de la Astra sau...? Oricum mi-a placut calitatea, avea si AC (am fost in iulie), iar linia parea si ea refacuta. In Ploiesti au modernizat 2 linii acum vreo 5 ani, dar au lasat tramvaiele vechi (Tatra). Doar le-au vopsit putin Iar trolee au luat poloneze, Solaris, dar modelul mic, nearticulat. Au renuntat la unele Neoplan, cu propulsie duala (la nevoie porneau motorul diesel), care erau relativ noi si articulate. Astea noi nu stiu cum o sa preia toti calatorii. Oameni "dashtepti" la firma de transport in comun... Ori de la Astra ori Siemans |
|
#52
Posted 17 December 2021 - 16:52
Toţi au impresia că toate tramvaiele sunt precum cele din unele din oraşe din România sau calea de rulare a lor e precum cea nemodernizată. De acord că atunci când ceva e prost atrage aversiunea oamenilor (şi eu mă mir cum de suportă unii tramvaiele în unele zone din Bucureşti), dar nu peste tot e la fel.
@ adrian_r5 : îţi răspund decent la o întrebare pe care ai formulat-o urât: linia de tramvai pe bulevardul care trece pe la hotel "Continental" era refăcută capital, staţiile nu-s dese precum în Bucureşti şi tramvaiul, deşi nu Cehesc, a băgat o viteză neînchipuită în Bucureştiul lui 2002... de asta am zis tramvai de mare viteză. Acum o fi altfel. Şi nici şoferul de pe troleibuzul 11 (care era cu 'Dac' articulat) nu a mers încet. @ valirex : cu metroul nu prea îmi place, deşi au fost vremuri în care mi-a plăcut. Îmi place că e rapid. |
#53
Posted 18 December 2021 - 11:11
Drumroll, on 16 decembrie 2021 - 17:29, said:
Sunt lente, zgomotoase si zdruncinatoare, n-au parte de confort nici calatorii, nici proprietarii de imobile pe unde trec acestea, nici conducatorii auto care trebuie sa stea dupa ele, sa treaca peste linii, chiar si biciclistii sunt incurcati de liniile de tramvai. Deci? Calea ferata era si ea facuta la misto, si uite asa au rezultat niste tramvaie de toata jena. Am avut parte de niste prelegeri la cursul de tolerante in care ni s-a explicat de ce nu se putea face orice oricand si oriunde, atunci cand un toa'raș de partid căca o ideie cu moț ca hai sa producem tramvaie in fiecare oras maricel din tara. Erau tramvaie fabricate la Timisoara, la Bucuresti, la Arad si cine mai stie pe unde. Am vazut ca in prezent nu se mai monteaza traverse intre sine. Nu am facut poza ieri pe bd cetatii unde au inceout deja montajul noilor sine de tramvai, cu o viteza care m-a mirat. Acuma se face o fundatie , armata cu fier beton, in care se monteaza cu precizie sinele, apoi totul este incastrat in beton. Pentru a se elimina vibratiile, sinele sunt captusite cu ceva plastic/cauciuc ca sa fie rularea cat mai silentioasa |
#54
Posted 18 December 2021 - 11:36
Un ICE care zboara cu 200+ pe linga tine nici nu il auzi si un tramvai face zgomot din cauza caii de rulare ?
Pai sa facem o cale de rulare mai buna si sa lasam tramvaiele sa circule, de la N la S si de la E la V, ocazie cu care poate se mai reduce si traficul . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users