Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Fără tramvaie viața e pustiu
#55
Posted 20 December 2021 - 10:29
djl, on 17 decembrie 2021 - 16:52, said:
@ adrian_r5 : îţi răspund djl, on 17 decembrie 2021 - 16:52, said:
pe care ai formulat-o urât djl, on 17 decembrie 2021 - 16:52, said:
linia de tramvai pe bulevardul care trece pe la hotel "Continental" staţiile nu-s dese precum în Bucureşti Daca vrei sa ma contrazzici te rog sa compari distanta intre statiile de "pe bulevardul care trece pe la hotel "Continental"" cu distanta dintre statiile de pe traseul tramvaiului 21 din Bucuresti. djl, on 17 decembrie 2021 - 16:52, said:
a băgat o viteză neînchipuită în Bucureştiul lui 2002 djl, on 17 decembrie 2021 - 16:52, said:
linia de tramvai pe bulevardul care trece pe la hotel "Continental" 2002 Edited by adrian_r5, 20 December 2021 - 10:41. |
#56
Posted 20 December 2021 - 13:00
În Bucureşti aveam mai mult tipuri de tramvai. Singurele capabile de viteze mai mari (şi probabil încă sunt) cele de producţie Cehească, 'Tatra' (produse de Č.K.D.). La noi era problemă cu calea de rulare (şi încă e pe unele trasee). Alea Ceheştile erau cam singurele care nu aveau greţuri să meargă şi cu 40(+) k.m./h pe cale de rulare proastă. Mai bagă viteze mari uneori şi vatmanii de la tramvaie Româneşti, dar alea Ceheştile băgau iuţeală mare.
Făcusem şi un vers: Dacă pe acolo * înceracă să meargă un "EP" ** cu viteză mare, Zboară într-un stâlp din dotare. Cele mai frumoase erau "Rathgeber"-urile, dar nu precum cele din Timişoara: http://tramclub.org/...?t=2913&start=0 http://tramclub.org/...opic.php?t=1526 Au fost şi 2 ca în Timişoara, dar cică loveau refugiile. Probabil mit, că pe unul l-au făcut cofetărie: http://tramclub.org/...pic.php?t=12899 adrian_r5, on 20 decembrie 2021 - 10:29, said:
Te rog - cind mai vrei sa-mi raspunzi sa folosesti functia "quote" ... astfel eu vad notificarea si stiu ca m-ai bagat in seama Eu pe linaia aia a mers dinspre Dep. Dâmboviţa spre Gara de Nord (ce chestie, în Timişoara tot Gara de Nord e cea pricipală), deci mai multe staţii. Bune, proaste, cu tramvaiele din Bucureşti m-am plimbat în 1998 cam pe 1/4 din reţea (dacă nu chiar mai mult). Inclusiv cu tramvaie 'Tatra' (când am trecut pe * Bulevardul ... Timişoara am realizat că pe acolo am trecut ceva ani mai devreme când am fost să luăm o piesă de mobilier care încă e în apartament; am luat-o probabil de la un magazin de pe Str. Valea Cascadelor). ** de fapt "E.P.."/V3A, adică tramvai "Electroputere" modernizat cu elemente de V3A: http://tramclub.org/...?t=1612&start=0 Edited by djl, 20 December 2021 - 13:11. |
#57
Posted 20 December 2021 - 13:06
In Timisoara poti prinde viteza relativ mare cu tramvaiul doar pe unele bulevarde unde tramvaiele sunt separate de restul traficului si unde n-ai semafor din 50 in 50m. Dar si acolo trebuie sina modernizata ca altfel tot incet merge.
|
#58
Posted 20 December 2021 - 14:57
#59
Posted 20 December 2021 - 21:55
loock, on 15 decembrie 2021 - 02:58, said:
Si asa zis hibridele mercedes sunt galagioase si se aude Dieselul tot timpul deci hibridizarea e falsa - inca o tzeapa in plus. Mercedes Citaro sunt hibride precum Honda Insight unde motorul este asistat de un motor electric pentru plecare de pe loc si franare, tehnic mild hybrid, fata de hibrid cum gasesti la turisme sau camioanele Scania unde pot rula exclusiv pe motoarele electrice. |
#60
Posted 21 December 2021 - 04:56
Neaceasca85, on 15 decembrie 2021 - 13:30, said:
Cel mai bun tramvai este 41. djl, on 20 decembrie 2021 - 13:00, said: Bune, proaste, cu tramvaiele din Bucureşti m-am plimbat în 1998 cam pe 1/4 din reţea (dacă nu chiar mai mult). Inclusiv cu tramvaie 'Tatra' (când am trecut pe * Bulevardul ... Timişoara am realizat că pe acolo am trecut ceva ani mai devreme când am fost să luăm o piesă de mobilier care încă e în apartament; am luat-o probabil de la un magazin de pe Str. Valea Cascadelor). ** de fapt "E.P.."/V3A, adică tramvai "Electroputere" modernizat cu elemente de V3A: http://tramclub.org/...?t=1612&start=0 |
#61
Posted 21 December 2021 - 05:35
Sunt tramvaie care mai circula ca lumea in Bucuresti, pe cateva linii. De exemplu:
https://youtu.be/wXmdQPVPpV8?t=13 https://youtu.be/c89mu4i0FQA?t=386 41 la inceput mergea in mod curent cu 50-60 km/h (cam cum vezi ca iesea tramvaiul ala din pasaj), nu mai e cazul. Unele tramvaie 41 mergeau (la inceput) chiar putin mai tare de atat. Edited by aaaa4567, 21 December 2021 - 05:36. |
#62
Posted 21 December 2021 - 06:13
Nu stiu daca este adevarat dar dupa inaugurarea liniei 41 s-a gasit o baba sa treaca aiurea strada si bineinteles ca a luat-o tramvaiul pe sus, baba moarta, viteza lui 41 redusa. Nu stiu daca e adevarat, asa am auzit si eu.
|
#63
Posted 21 December 2021 - 06:25
AKSAGUAM, on 21 decembrie 2021 - 06:13, said:
Nu stiu daca este adevarat dar dupa inaugurarea liniei 41 s-a gasit o baba sa treaca aiurea strada si bineinteles ca a luat-o tramvaiul pe sus, baba moarta, viteza lui 41 redusa. Nu stiu daca e adevarat, asa am auzit si eu. Edited by aaaa4567, 21 December 2021 - 06:25. |
#64
Posted 21 December 2021 - 06:35
AKSAGUAM, on 21 decembrie 2021 - 06:13, said:
Nu stiu daca este adevarat dar dupa inaugurarea liniei 41 s-a gasit o baba sa treaca aiurea strada si bineinteles ca a luat-o tramvaiul pe sus, baba moarta, viteza lui 41 redusa. Nu stiu daca e adevarat, asa am auzit si eu. |
|
#65
Posted 21 December 2021 - 11:00
Mai ţin şi eu minte faza aia. Şi eram şi eu pe atunci anti cum au făcut linia aia. Nu-mi place însă că atunci când ieşi din Pasajul Lujerului (dinspre Drm. Taberei) şi vrei să faci stânga pe Bd. Uverturii nu ai voie... nici nu cred că există pe undeva vreun indicator care să te avertizeze despre asta. După aia mai mergi un kilometru şi ceva până să poţi întoarce. Şi chiar dacă o iei pe deasupra pasajului, ai de ocolit ceva ca să poţi intra pe Bd. Uverturii.
Pe Str. Traian au înlocuit calea de rulare prin 1996. Mă întrebam ce poate dura să înlocuiască atât calea de rulare, eu fiind obişnuit cu sistemul cu dale, care permite montarea rapidă. Dar şi acum e în stare bună pe acolo calea de rulare, deşi au trecut 25 de ani (un sfert de veac) de atunci. Nu prea circulă multe tramvaie pe acolo, dar tot "calcă" automobilele pe linia de tramvai. |
#66
Posted 21 December 2021 - 11:16
AKSAGUAM, on 18 decembrie 2021 - 11:36, said:
Un ICE care zboara cu 200+ pe linga tine nici nu il auzi si un tramvai face zgomot din cauza caii de rulare ? Pai sa facem o cale de rulare mai buna si sa lasam tramvaiele sa circule, de la N la S si de la E la V, ocazie cu care poate se mai reduce si traficul . Edited by tfmercedez, 21 December 2021 - 11:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users