Fără tramvaie viața e pustiu
Last Updated: Dec 21 2021 11:16, Started by
djl
, Dec 15 2021 02:22
·
0
#1
Posted 15 December 2021 - 02:22
Știu că formularea corectă e "viața e pustie", dar am preluat și eu greșeala...
Nu știu de ce, dar tramvaiele au anumit farmec. Pe care autobuzele nu-l pot avea. Și în multe orașe au dispărut tramvaiele, ca să facă loc unui nou zeu, automobilul. De mic mi-a plăcut să merg cu tramvaiul. Și tramvaiul era în sufletul oamenilor din altor țări... povestea pe YouTube genul masculin cum puteai sta alături de genul feminin pe banchetă dublă în tramvai și să fie frumos... la autobuz nu cred că e așa de romantic. Și troleibuzele au specificul lor, chiar dacă nu sunt așa de romantice precum tramvaiele. Din păcate și ele au dispărut din multe orașe... |
#2
Posted 15 December 2021 - 02:58
Tu esti din Bucuresti unde ai tramvaie la 3 min si troleibuze sa te saturi - desigur nu peste tot si nu vin mereu cand vrei, si vin cate 6 cand nu vrei, dar in mare sunt.
Tramvaiele nu sunt romantice ca nu sunt trase de cai, si fac o galagie infernala si se hurducane imbecil, demn de oligofreni, printre altele galagia fiind produsa de sinele strambe pt ca sunt prost intretinute, si de amortizoarele cacacioase, si de lucrarile la metrou neinchise si traseul schimbat in curbe tembele. Troleibuzele fac mai putina galagie si fata de autobuzele turcesti cu motoare Diesel prost amortizate, prost antifonate, si cu tobe de esapament dimensionate pt. prostii din estul Europei. Si asa zis hibridele mercedes sunt galagioase si se aude Dieselul tot timpul deci hibridizarea e falsa - inca o tzeapa in plus. Dar si troleibuzele pot avea probleme colaterale, trasee schimbate prost prin locuri cu trafic impotmolit unde pierzi ore pe cateva sute de m, de ex prin Cotroceni... Daca pui un dupa e, merge si pustiu. Edited by loock, 15 December 2021 - 03:06. |
#3
Posted 15 December 2021 - 03:12
loock, on 15 decembrie 2021 - 02:58, said:
si fac o galagie infernala si se hurducane imbecil, Edited by c4n1b4lul, 15 December 2021 - 03:13. |
#4
Posted 15 December 2021 - 06:23
Da, e superb...
Esti un romantic incurbil. Cand te trezesti, realitatea doare. |
#5
Posted 15 December 2021 - 07:10
...."Surasul fetei din tramvai
M-a fermecat definitiv Am inca'o drama la activ Exact ca domnul Ion Susai... -Cine e Ion Susai? -Un prieten de-al meu,... Versuri de la poetul garii de nord.... In Galati primaria a adus si pus in circulatie tramvaie de la Astra Arad model 2021, cineva povestea ca sunt foarte silentioase nu troncane, nu bate.... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FmerHL4vz-Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tin minte ca prin anii 75 erau cateva cu 2 vagoane fabricate prin anii 55, cand treceau pe strada credeai ca vine sfarsitul lumii. |
#6
Posted 15 December 2021 - 07:27
Un detaliu oribil care contribuie la viata cenusie a orasului Bucuresti e jumatatea aia de tramvai ce, candva, mai tragea un vagon dupa el. Eu ii zic juma' de carnat.
|
#9
Posted 15 December 2021 - 08:03
Hibridizarea nu e falsa pentru ca se aude dieselul tot timpul, asta presupune hibridul, ca un motor sa mearga in sarcina mai mica si constanta, accelerarile fiind preluate de baterie. Reducerea consumului constand tocmai in aceasta functionare constanta.
|
#10
Posted 15 December 2021 - 08:38
In America de Nord, de cativa ani incoace se revitalizeaza liniile de tramvai, tramvaiele in general, indiferent ca sunt cele clasice, pe captatori, sau cele de metrou usor, pe linie de trafic separata.
La noi, au distrus cat au putut primari fara viziune, gen Mazare, pe principiul ca-i deranja pe cei care stau la bloc pe bd. Lapusneanu (si nu numai, ca aveam tramvaie si in alte parti ale orasului). Sa distrugi ceva e foarte usor, stiti cat de usor? Intr-un an ai scos toate sinele si cu asta basta, dar e mult mai greu sa accesezi proiecte europene pt. energie verde si pt. transport electric, pt. ca de acolo nu-ti ies spagi grase! Te uiti la Oradea, la Cluj, la Iasi, Timisoara si te intrebi aia cum au putut, cum si-au dat interesul sa pastreze si sa imbunatateasca infrastructura pt. tramvaie, iar la Constanta s-a distrus totul? Constanta a avut intotdeauna bugete mai mari decat orasele astea, dar nu s-a dorit reabilitarea sinelor de tramvai si cumpararea unor tramvaie bune. E adevarat si ca, la noi tramvaiele au aparut foarte tarziu, abia prin 1984 fata de vestul tarii si poate ca e si lumea altfel, mai necioplita, alta mentalitate, nu stie sa pastreze, orasul e mizerabil, dar si autoritatile n-au facut nimic, s-au lasat pe o ureche, si-apoi ce sa inteleaga despre transportul electric niste tarani ca Mazare si Constantinescu, care au trecut UMC-ul cu chiu cu vai? Au preferat sa prioritizeze interesele soferilor, decat cele ale navestistilor, care au fost trecuti pe planul doi, marile bulevarde pe care circulau tramvaiele au fost prioritizate doar pt. soferi carese inmulteau de la an la an, pe restul, miile de navetisti, de copii care merg la scoala dimineata, da-i incolo, aia nu sunt tot cetateni? Azi, autobuzele astea noi circula mult mai greu/rar decat acum cativa ani cand inca mai existau tramvaiele, si decat in anii '90-2000! Si, inevitabil, oamenii se aduna multi in statii si te inghesui ca sardele pt. ca vin rar. N-au nici capacitate precum tramvaiul, in care nu stateai inghesuit... |
|
#11
Posted 15 December 2021 - 08:51
djl, on 15 decembrie 2021 - 02:22, said:
…..genul masculin cum puteai sta alături de genul feminin pe banchetă dublă în tramvai şi să fie frumos... la autobuz nu cred că e aşa de romantic. Şi troleibuzele au specificul lor, chiar dacă nu sunt aşa de romantice precum tramvaiele. Din păcate şi ele au dispărut din multe oraşe... sa vezi ce romantic este pe bancheta din spate la masina personala, ai fi uimit sa afli. Ai uita de bancheta dubla din tramvai. . |
#12
Posted 15 December 2021 - 08:57
#13
Posted 15 December 2021 - 09:19
djl, on 15 decembrie 2021 - 02:22, said:
Nu ştiu de ce, dar tramvaiele au anumit farmec. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C7u4af_qnbU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14
Posted 15 December 2021 - 09:34
toto_riina, on 15 decembrie 2021 - 08:38, said:
In America de Nord, [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fXm16iQENCQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Hunor_66, on 15 decembrie 2021 - 09:19, said:
Musai de vazut. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C7u4af_qnbU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#15
Posted 15 December 2021 - 09:48
|
#17
Posted 15 December 2021 - 10:51
toto_riina, on 15 decembrie 2021 - 08:38, said:
Te uiti la Oradea, la Cluj, la Iasi, Timisoara si te intrebi aia cum au putut, cum si-au dat interesul sa pastreze si sa imbunatateasca infrastructura pt. tramvaie, Singuru' lucru (sa speram ca) bun este achizitia unor tramvaie turcesti ... lansate oficial ieri "cu surle si trimbite". De ce turcesti si nu romanesti ... n-am idee Edited by adrian_r5, 15 December 2021 - 11:02. |
#18
Posted 15 December 2021 - 11:01
toto_riina, on 15 decembrie 2021 - 08:38, said:
In America de Nord, de cativa ani incoace se revitalizeaza liniile de tramvai, tramvaiele in general, indiferent ca sunt cele clasice, pe captatori, sau cele de metrou usor, pe linie de trafic separata. La noi, au distrus cat au putut primari fara viziune, gen Mazare, pe principiul ca-i deranja pe cei care stau la bloc pe bd. Lapusneanu (si nu numai, ca aveam tramvaie si in alte parti ale orasului). Sa distrugi ceva e foarte usor, stiti cat de usor? Intr-un an ai scos toate sinele si cu asta basta, dar e mult mai greu sa accesezi proiecte europene pt. energie verde si pt. transport electric, pt. ca de acolo nu-ti ies spagi grase! Te uiti la Oradea, la Cluj, la Iasi, Timisoara si te intrebi aia cum au putut, cum si-au dat interesul sa pastreze si sa imbunatateasca infrastructura pt. tramvaie, iar la Constanta s-a distrus totul? Constanta a avut intotdeauna bugete mai mari decat orasele astea, dar nu s-a dorit reabilitarea sinelor de tramvai si cumpararea unor tramvaie bune. E adevarat si ca, la noi tramvaiele au aparut foarte tarziu, abia prin 1984 fata de vestul tarii si poate ca e si lumea altfel, mai necioplita, alta mentalitate, nu stie sa pastreze, orasul e mizerabil, dar si autoritatile n-au facut nimic, s-au lasat pe o ureche, si-apoi ce sa inteleaga despre transportul electric niste tarani ca Mazare si Constantinescu, care au trecut UMC-ul cu chiu cu vai? Au preferat sa prioritizeze interesele soferilor, decat cele ale navestistilor, care au fost trecuti pe planul doi, marile bulevarde pe care circulau tramvaiele au fost prioritizate doar pt. soferi carese inmulteau de la an la an, pe restul, miile de navetisti, de copii care merg la scoala dimineata, da-i incolo, aia nu sunt tot cetateni? Azi, autobuzele astea noi circula mult mai greu/rar decat acum cativa ani cand inca mai existau tramvaiele, si decat in anii '90-2000! Si, inevitabil, oamenii se aduna multi in statii si te inghesui ca sardele pt. ca vin rar. N-au nici capacitate precum tramvaiul, in care nu stateai inghesuit... La Constanta toti cetatenii erau in extaz cand au scos tramvaiele si au aduz MAZuri din Belarus =))))))))))))))))))))))))))))) Mai ca nu i-ar fi si *************** lui Mazare atunci. Il vedeau ca si Dumnezeu. Si cand au scos troleibuzele si tot cu MAZuri din Belarus le-au schimbat tot in extaz erau. adrian_r5, on 15 decembrie 2021 - 10:51, said:
Singuru' lucru (sa speram ca) bun este achizitia unor tramvaie turcesti ... lansate oficial ieri "cu surle si trimbite". De ce turcesti si nu romanesti ... n-am idee Caiet de sarcini facut prost. Eu as fi facut caietu de sarcini in asa fel incat sa luam tramvaie ori romanesti de la Astra pe principiul, chiar daca nu sunt cele mai cel, macar sunt din Romania, sau sa mergem pe Pesa, Skoda, sau chiar Siemens, CAF - astia deja sunt mai premium. Aveam nevoie de autonomie pe baterii de 65 de km? Initial voiau 100 de km, de nu s-a inscris nimeni la licitatie )) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users