Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Fără tramvaie viața e pustiu

* - - - - 6 votes
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#19
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013
Trepidatiile produse de tramvaiele lui djl slabesc structura de rezistenta la imobilele vechi. Ca si firele de tensiune...
Stiai asta djl?

#20
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 29.03.2006

 Municipalwaste, on 15 decembrie 2021 - 08:03, said:

Hibridizarea nu e falsa pentru ca se aude dieselul tot timpul, asta presupune hibridul, ca un motor sa mearga in sarcina mai mica si constanta, accelerarile fiind preluate de baterie. Reducerea consumului constand tocmai in aceasta functionare constanta.

Care accelerari ca autobuzele nu accelereaza ( nu in sensul ala ).
Nu e nici Diesel electric de locomotiva sa mearga tot timpul.
Si merg astea verzi ( din vopsea) in sarcina mare de motor Diesel si la plecarea din statii, sau de la stop, si cu viteza mica, si la curbe cu viteza mica, si la mers incet in trafic.
Dupa zgomot iti dai seama, care la Mercedes e ceva mai redus decat la cele turcesti, dar tot se sude tare,  au fost pe strazi ani de zile inainte de cele turcesti, fara hibridizarea nereusita.
La automobile, la viteza mica hibridele adevarate merg doar full electric.

Edited by loock, 15 December 2021 - 11:57.


#21
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

 adrian_r5, on 15 decembrie 2021 - 10:51, said:

Singuru' lucru (sa speram ca) bun este achizitia unor tramvaie turcesti ... lansate oficial ieri "cu surle si trimbite". De ce turcesti si nu romanesti ... n-am idee Posted Image
Cand o luat Firea autobuze turcesti, se tavaleau unii si-si rupeau camasile...
Amu' vad ca-i liniste si pace.

 qew, on 15 decembrie 2021 - 11:01, said:

Caiet de sarcini facut prost. Eu as fi facut caietu de sarcini in asa fel incat sa luam tramvaie ori romanesti de la Astra pe principiul, chiar daca nu sunt cele mai cel, macar sunt din Romania, sau sa mergem pe Pesa, Skoda, sau chiar Siemens, CAF - astia deja sunt mai premium.

Aveam nevoie de autonomie pe baterii de 65 de km? Initial voiau 100 de km, de nu s-a inscris nimeni la licitatie Posted Image))
Wrong.
... facut asa ''cum trebuie''.
Turcu' plateste. :)

#22
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,951
  • Înscris: 14.10.2008
Tramvaie nu am avut in Slatina. Dar troleibou/firobuz da, cativa ani.

Tramvaiul-vehicul de iarna, ca nu are AC. Prefer ca un vehicul sa nu aiba incalzire decat AC.

#23
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,805
  • Înscris: 15.06.2007

 djl, on 15 decembrie 2021 - 02:22, said:

Știu că formularea corectă e "viața e pustie", dar am preluat și eu greșeala...
Nu știu de ce, dar tramvaiele au anumit farmec. Pe care autobuzele nu-l pot avea. Și în multe orașe au dispărut tramvaiele, ca să facă loc unui nou zeu, automobilul. De mic mi-a plăcut să merg cu tramvaiul. Și tramvaiul era în sufletul oamenilor din altor țări... povestea pe YouTube genul masculin cum puteai sta alături de genul feminin pe banchetă dublă în tramvai și să fie frumos... la autobuz nu cred că e așa de romantic.
Și troleibuzele au specificul lor, chiar dacă nu sunt așa de romantice precum tramvaiele. Din păcate și ele au dispărut din multe orașe...
La Resita au introdus tramvaiele dupa '89. Au functionat vreo 10 sau 15 ani, dupa care gata, si-au mancat pita.

Edited by tfmercedez, 15 December 2021 - 12:39.


#24
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Reapar. Tot turcesti, cu tot cu infrastructura. Pe bani europeni.

#25
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,695
  • Înscris: 13.06.2004

 Valmont43, on 15 decembrie 2021 - 11:26, said:

Trepidatiile produse de tramvaiele lui djl slabesc structura de rezistenta la imobilele vechi. Ca si firele de tensiune...
Stiai asta djl?

De fire nu ştiam, cu trepidaţia se rezolvă dacă ai o bază solidă şi tramvaie bună.

 Epdm, on 15 decembrie 2021 - 08:51, said:

sa vezi ce romantic este pe bancheta din spate la masina personala, ai fi uimit sa afli.    :D     Ai uita de bancheta dubla din tramvai. .

Aş prefera vagonul de dormit   Posted Image
Dar deja asta nu mai e la romanticism.

Oricum, văd că toţi vă gândiţi la calea de rulare a tramvaielor din România sau la cum sunt tramvaiele prin România. E ca şi cum aţi zice că toate maşinile sunt "Dacia".

Edited by djl, 15 December 2021 - 13:18.


#26
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,951
  • Înscris: 14.10.2008
Cel mai bun tramvai este 41.

#27
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013
Cu djl in rolul principal Posted Image

Attached Files



#28
dani.user

dani.user

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,258
  • Înscris: 24.02.2007

 djl, on 15 decembrie 2021 - 02:22, said:

Nu ştiu de ce, dar tramvaiele au anumit farmec.

Cand iti vei permite sa vizitezi cateva orase europene cu tramvaie bine puse la punct?

#29
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,695
  • Înscris: 13.06.2004
Nu ştiu.
În Bucureşti au fost modernizate unele linii, problema e că destule tramvaie fac cam mult zgomot (ieri am mers cu unul care nu făcea prea mult zgomot nici pe unde era linie proastă). Prima dată cu tramvai de mare viteză am mers la Timişoara.
Am mers cu multe tipuri de tramvaie în viaţa mea... unele aveau banchetă dublă     Posted Image   , dar nu a fost şi fata    Posted Image   ,
însă o dată cred că am făcut loc unui cuplu într-un "Rathgeber".
Nu trebuie să fie neapărat cuplu, pot merge în tihnă părinţi/părinte - copii/copil să vadă oraşul.

Edited by djl, 15 December 2021 - 16:02.


#30
Vlad_22

Vlad_22

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,002
  • Înscris: 16.07.2015

 adrian_r5, on 15 decembrie 2021 - 10:51, said:


Nu stiu cum e "la Oradea, la Cluj, la Iasi" ... da' la Timisoara numa' de "dat interesul sa pastreze si sa imbunatateasca infrastructura pt. tramvaie" nu poate fi vorba cita vreme in ultimii ani au fost desfiintate  2 trasee iar vatmanii se dau jos din cabina sa schimbe macazu' cu ranga.

Singuru' lucru (sa speram ca) bun este achizitia unor tramvaie turcesti ... lansate oficial ieri "cu surle si trimbite". De ce turcesti si nu romanesti ... n-am idee Posted Image
Fiindcă ce românești, de la Astra Arad în speță, nu s-au înscris la licitație, fiindcă au cam multe comenzi, momentan și tramvaiele se produc la comanda, nu prea sunt pe stoc. Așa și la Iași, avem o zonă, strada Pădurii, unde e cea mai abrupta rampă de tramvaie din Romania și printre cele mai abrupte ale Europei și tramvaiele de la Arad, n-ar fi putut urca aceasta rampa, pe când tramvaiele poloneze și turcesti, da.

Edited by Vlad_22, 15 December 2021 - 16:33.


#31
solitaryman

solitaryman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 955
  • Înscris: 05.02.2009
Dupa multi ani de "pustiu", Reșița ™ va relua transportul in comun cu tramvaie. YAY!!

Iar pentru cei care se tot intreaba de ce avem tramvaie turcesti la Timisoara, ati prefera sa vina 20 bucati  in urmatoarele 12 luni, sau sa vina in 5 ani cate unul la 13 luni pentru ca "Astra Arad" are prea multe contracte si asta e, livreaza dupa cine plateste mai mult.
Daca avem Bozankaya GT6, de ce nu avem Pesa? Daca avem Pesa de ce nu avem romanesti?
Astra nu a fost in stare sa livreze in 4 ani un tramvai pentru Arad, unde are sediul, de ce as avea incredere in compania romaneasca sa imi aduca tramvaie in Timisoara in timp util?

#32
AKSAGUAM

AKSAGUAM

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 24.09.2021
Ar fi frumos sa lungeasca niste linii de tramvai pina prin comune, gen Pantelimon, Bragadiru si etc.
Dar n-o sa vedem.

#33
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,732
  • Înscris: 23.04.2007

 djl, on 15 decembrie 2021 - 16:00, said:

Prima dată cu tramvai de mare viteză am mers la Timișoara.
... ce zici ca ai baut / fumat ?

#34
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010

 solitaryman, on 15 decembrie 2021 - 17:08, said:

Dupa multi ani de "pustiu", Reșița ™ va relua transportul in comun cu tramvaie. YAY!!

Iar pentru cei care se tot intreaba de ce avem tramvaie turcesti la Timisoara, ati prefera sa vina 20 bucati  in urmatoarele 12 luni, sau sa vina in 5 ani cate unul la 13 luni pentru ca "Astra Arad" are prea multe contracte si asta e, livreaza dupa cine plateste mai mult.
Daca avem Bozankaya GT6, de ce nu avem Pesa? Daca avem Pesa de ce nu avem romanesti?
Astra nu a fost in stare sa livreze in 4 ani un tramvai pentru Arad, unde are sediul, de ce as avea incredere in compania romaneasca sa imi aduca tramvaie in Timisoara in timp util?

Problema cu Bozankaya nu e ca sunt turci. Ci ca nu su experienta, suntem primii din afara Turciei carora le livreaza.

Alta chestie, tramvaiul a fost proiectat dupa ce au castigata licitatia. Adica eu la licitatie s-au inscris cu un proiect, nu cu un tramvai existent. De aia a si trebuit omologat si rastestat. Proiectarea si constructia prototipului a durat mai mult decat se asteptau. Deci tramvaiul turcesc ce circula de ieri in Timisoara este un prototip practic.

Sa speram ca vor fi ok, dar totusi suntem un fel de cobai.

Astra nu s-a inscris si pentru ca nu puteau livra conform caietului de sarcini. De aia nu s-au inscris multe firme. Pretul cerut si cerintele puse in caietul de sarcini. De aia la prima licitatie nu s-a inscris nimeni ca erau cam absurde.


La Resita vor veni tramvaie Durmlazar. Deci alta firma decat Bozankaya.

#35
Sucre_revenitorul

Sucre_revenitorul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 462
  • Înscris: 21.07.2020
In Oradea tocmai astăzi au dat in folosinta o noua linie de tramvai de 3'8 km


#36
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,893
  • Înscris: 28.11.2006

 c4n1b4lul, on 15 decembrie 2021 - 03:12, said:

Stai să vezi noile tramvaie Astra din Cluj, la acelea simți trepidațiile de pe la 500 de metri. Posted Image În schimb, troleele sunt OK pentru standardele anului 2021 (imediat 2022), acolo au nimerit-o bine oamenii lui Boc, cumpărând din Cehia și Polonia niște vehicule de calitate.
Cu astea noi nu m-am dat, dar Pesa sunt foarte  faine dpmdv. Si in general Clujul are un sitem de transport in comun foarte bine pus la punct, multe linii de troleibuz si putine autobuze, si vin foarte des. Am niste rude in Manastur si niciodata n-am stat mai mult de 2-3 minute pana sa vina un troleu.

 adrian_r5, on 15 decembrie 2021 - 10:51, said:

Singuru' lucru (sa speram ca) bun este achizitia unor tramvaie turcesti ... lansate oficial ieri "cu surle si trimbite". De ce turcesti si nu romanesti ... n-am idee Posted Image
Raspuns "rautacist": pai cum sa dea Aradul tocmai la rivalii de la Timisoara? :naughty:

 Neaceasca85, on 15 decembrie 2021 - 12:23, said:

Tramvaiul-vehicul de iarna, ca nu are AC. Prefer ca un vehicul sa nu aiba incalzire decat AC.
Astea noi au toate AC, dar nu sunt asa romantice. Deh, nu poti sa le ai pe toate... :P

 Sucre_revenitorul, on 15 decembrie 2021 - 22:52, said:

In Oradea tocmai astăzi au dat in folosinta o noua linie de tramvai de 3'8 km
Am fost in Oradea acuym vreo 2 ani, am mers si cu tramvaie antice si de demult, dar si cu unul modern. Era de la Astra sau...? Oricum mi-a placut calitatea, avea si AC (am fost in iulie), iar linia parea si ea refacuta.

In Ploiesti au modernizat 2 linii acum vreo 5 ani, dar au lasat tramvaiele vechi (Tatra). Doar le-au vopsit putin :ciocan: Iar trolee au luat poloneze, Solaris, dar modelul mic, nearticulat. Au renuntat la unele Neoplan, cu propulsie duala (la nevoie porneau motorul diesel), care erau relativ noi si articulate. Astea noi nu stiu cum o sa preia toti calatorii. Oameni "dashtepti" la firma de transport in comun...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate