Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Achiziții auto la romani
Last Updated: Dec 06 2021 11:10, Started by
Ahasverus
, Nov 03 2021 20:40
·
0
#1
Posted 03 November 2021 - 20:40
Romanii sunt săraci sau câteodată se văd mult mai săraci decât sunt în realitate.
Ma uitam și pe acest forum, majoritatea celor care cer sfaturi pentru achiziții auto cad în general în următoarele categorii: 1. Sub 5000 eur, sa nu aiba probleme (?????), sa consume Putin și sa fie reparabila cu o sarma și un patent. Sa nu fie Logan! 2. Am familie mare, nu fac multi km, vreau o mașină decenta, undeva sub 20 000 EUR, de preferința 10 000 EUR, fără probleme și nu cu prea multi km pe bord. Dacă e și cu cutie automata, e perfect! In ultimul timp am găsit printre cunoștințe o mulțime de pățiți: - cei mai multi, de departe cu mașini din Germania/Belgia/Franța, care aveau km grosolan dat în spate, dar au avut un preț "bun". - unuia i-a luat-o politia, ca s-au trezit după 2 luni ca era furată din Italia - leasing. Pana la urma e o problema de educație, la fel cum e și cu vaccinarea. Noi ca neam nu am învățat ca nu exista bun și ieftin, dar mai ales alegem sa credem reclama/dezinformarea. Problema este ca de fapt romanii se împart în doua tabere: 1. Cei care știu ce mașină vor și o iau. Ăștia sunt mult mai putin influențați de preț, de aceea mașinile premium gen BMW/Mercedes/Audi se vând destul de repede. 2. Cei care au o suma maxima de X EUR și spera sa iei cumpere avion de banii aia, de preferința Gulf Stream, putin uzat pe pista. Ăștia isi iau tepe pe banda, dar tot spera ca găsesc ei acea mașină specială, pentru ei făcută, cu km putini și preț foarte bun. Intre cele doua categorii de mai sus, nu exista mai nimic. |
#3
Posted 03 November 2021 - 20:46
Pai problema e ca sunt mulți care nu se pricep la mașini și in loc sa PLĂTEASCĂ un om sa ii ajute cu alegerea, cer sfaturi pe forumuri
Ii inteleg de ce nu vor Logan, are designul unei cutii de conserve și confortul e tot pe acolo Bun, o fi ieftin la întreținere, dar mulți după ce o iau, regreta O mașina ieftină la achiziție - ca e noua ca e sh, e spartană la interior, e simpla, mult plastic, etc Deprimant Dacă nu ești urs polar și ești in stare sa te uiți la urme de accidente, ai răbdare, cauți, plătești o verificare la un service, scazi șansele unei țepe Poți sa iei de la o cunoștința care își ia noua și a avut grija de mașini, poți sa iei de la un prieten, sunt soluții Am avut și mașina noua și eu unul nu consider ca e rentabil Eu sunt mai stresat de mașina de felul meu, sa nu se zgârie sa nu o găsesc lovită etc Într-un fel îmi fac griji pentru 20 de mii de euro; altfel e la 5-6 mii Drumuri proaste, combustibili prosti, uleiuri contrafăcute, prețurile și nesimtirea reprezentantelor auto pe mine ma duc cu gândul la achiziția de sh puricat bine... O mașina decenta, cu distribuție pe lanț, aspirata, benzina, fără turbine and shit, e ok Vrei lux plătești Vrei scaune cu încălzire și ventilație plătești Vrei sa crape de invidie gigel de la 3 plătești Nu stii sa alegi plătești Iei una noua ce îți permiți și după aia îți dai seama ce alegere proasta ai făcut dar taci mâlc sau te bati cu pumnii în piept ca e cea mai mașina buna Chiar, tu ce conduci, inițiator ? Edited by waterman, 03 November 2021 - 20:54. |
#4
Posted 03 November 2021 - 20:48
#7
Posted 03 November 2021 - 20:54
Ti-ai dat raspunsul singur si totodata ai spus un mare adevar: "Sa nu fie Logan". Romanul nu are notiunea achizitionarii unei masini corecte, fie ca e marca autohtona sau nu, in functie de bugetul pe care il are. Nu vezi ca nivelul tarii noastre e inca "full fara piele", "i-am bagat soft vericule stai sa vezi cand se aseaza, rup asfaltul". Exclud din categoria asta oamenii cu capul pe umeri (greu de gasit) care au intr-adevar un buget limitat in care sa se incadreze, pentru ca aia nu cauta de obicei cai verzi pe pereti.
Exista o mare iluzie indusa de societatea in care traim, anume ca "masina iti da valoare", de-asta vezi toti Schumacherii in cazaturi vechi de 15-20 ani, sau bombardieri care stau cu chirie si platesc rate la un C-class. Dar, astia suntem si cu asta defilam. Ai ales locul perfect unde sa vina baietii sa-ti mascareasca topicul toti dacii frumosi si liberi. Numai bine! |
#8
Posted 03 November 2021 - 20:54
Suntem saraci, dar mai ales prosti si nu vrem sa invatam!
Mie mi se pare normal sa incerc sa invat de la cei mai destepti ca mine si credeam ca asa e normal. In ultimul timp am descoperit ca gresesc. Majoritatea sunt asa de inraiti, incat nu pot fi desteptati. Fenomenul e global. Uite ca incep topicurile despre anvelopele de iarna, unde apar doua probleme: 1. Nimeni nu cauta teste de anvelope, desi google e gratis. 2. Majoritatea recomanda ieftine/chinezesti, care sunt praf dpdv al performantelor de franare, dar sunt mai ieftine, iar asta e tot ceea ce conteaza. Nu conteaza ca 1m mai putin la franare poate costa vieti. |
#9
Posted 03 November 2021 - 20:58
#10
Posted 03 November 2021 - 20:59
Serios, nu există între? Înseamnă că în ţara asta sunt numai oameni anormali.
Cât despre anvelope, ar trebui să existe o autoritate care să le controleze... ar trebui. |
|
#11
Posted 03 November 2021 - 21:01
Ahasverus, on 03 noiembrie 2021 - 20:48, said: Eu fac parte din categoria care și-o cumpara de la dealer, pe comanda, cu toate jucăriile posibile. Secretul este sa o vinzi pana apare un model nou/facelift. Faci parte și din categoria care le duce grija altora Decât un gunoi din asta modern, nou, cu leduri in faruri și rahaturi gen tableta in bord, mai bine o mașina sport mișto sa te distrezi cu ea Ca bănuiesc ca nu ai vreun Lamborghini sau vreun Maserati |
#12
Posted 03 November 2021 - 21:03
djl, on 03 noiembrie 2021 - 20:59, said:
Serios, nu există între? Înseamnă că în ţara asta sunt numai oameni anormali. Cât despre anvelope, ar trebui să existe o autoritate care să le controleze... ar trebui. |
#13
Posted 03 November 2021 - 21:04
#14
Posted 03 November 2021 - 21:09
Adm, on 03 noiembrie 2021 - 20:54, said: In ultimul timp am descoperit ca gresesc. .. Uite ca incep topicurile despre anvelopele de iarna, unde apar doua probleme: 1. Nimeni nu cauta teste de anvelope, desi google e gratis. doar in ultimul timp..? naspa, da mai bine mai tarziu decat niciodata eu unu nu iau anvelope fara a trece prin cateva site-uri cu teste + review de la cei care au mai avut. si alegerea e din top 3, ca anvelopa e aia care te tine pe strada si iti da posibilitatea sa faci restul de lucruri...gen virat, franat, plecat de pe loc. |
#15
Posted 03 November 2021 - 21:10
Hahaha!
De cateva ore am pus o masina la vanzare (LR Evoque). Am primit 3 mesaje, iar rezumatul e urmatorul: Quote
- care e ultimul pret? - X EUR - e (foooooooooarte) mult! - te-ai uitat la celelalte, ce dotari, preturi si ce km au? De ce zici ca e foarte mult? - liniste Unul mi-a spus ca e mare impozitul, el vrea sub 2l, nu 2.2. M-am uitat si eu inainte sa cer un pret (Olx, Autovit, Mobile), sa vad care e situatia in piata. As dori eu sa iau cat am dat pe ea noua, dar sunt realist. Eu am masini dotate full, cu km putini (nu merg mult si am mai multe masini) si puternice. Cert e ca niciunul nu a fost in stare sa imi arate o oferta mai buna, deci toti sperau un ultim pret de -50%. Eu tot citesc prin presa din US ca masinile SH au crescut ca pret ceva dement, dar sta... noi nu suntem in US! Damn! |
|
#16
Posted 03 November 2021 - 21:11
Catigi 2500-3000 ron net, ce masina ti-ai lua, Dacie noua?
Ok, au trecut 10 ani de cand ti-ai luat respectiva Dacie si te-ai saturat de cat de spartana si incomoda e. In continuare castigi tot 2500-3000 ron net, ce masina ti-ai luat, nu te-ai uita la un A4 sau ceva de genu la 7000-8000 Euro? |
#17
Posted 03 November 2021 - 21:15
Un Audi A4 de 7000-8000 EUR este hAudi care are minim 250 000 km la bord (poate catre 400 000)!
O astfel de mașină, când trebuie sa ii faci revizia sau cam orice pică de pe ea, iei dau instant lacrimile, ca atunci când ai mușcat dintr-un ardei și sperai ca nu e foarte iute. Și după 100 000 km încep sa pice chestii clasice: - turbina - filtru de particule (de obicei pe la 250 000 km) - senzori etc Si dă-i cu dezmembrarile, cauciucurile SH etc. Voi nu ati înțeles de ce Sandero e cea mai bine vândută mașină din UE? Pentru ca e ieftină, pentru ca pensionarul de acolo și-o permite fără probleme și tine cu buzunarul la întreținere. E vorba de gândire pe termen lung. Edited by Ahasverus, 03 November 2021 - 21:16. |
#18
Posted 03 November 2021 - 21:15
Fac zilnic 30 de km, am loc sa ma bucur de căluții mei și sa ascult o muzica buna pe drum fără sa se holbeze unii la semafoare
Oricum topicul e despre nimic, mașina ți-o iei după cum te duce capul și buzunarul Doar romanul face din mașina un scop in viața, zici ca o ia cu el când trece Styxul Și mai ales contează ce are vecinul, și mulți fac eforturi sa aibă o mașina mai noua decât restul, deși fac foamea pentru asta Ce e și mai trist e ca unii se cred miezul ca au un ras de mașina mai nou, deși e un gunoi din punct de vedere estetic, al calității, etc Și cunosc oameni cu mașini de peste 200 de mii de euro, și nu una singura, care nici măcar nu aduc in discuție ce au ei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users