Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior
 Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...
 Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...

Voi cum faceți fața ava...

Spital stomatologic sector 4 grat...
 

Achiziții auto la romani

* - - - - 4 votes
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#73
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009

View Postalin2pas, on 06 noiembrie 2021 - 17:06, said:


Când vrei să depășești tirul pe DN și ai vizibilitate doar la 100 de metri în față poți avea nevoie de mai mult de 180CP pentru a face față, iar uneori nici cu Bugatti nu scapi cu chiloții curați
Am avut de făcut o distanta foarte mare, foarte repede și tot era sa nu ajung la timp chiar daca RS-ul e destul de capabil. 😢 De fapt marele merit a fost capacitatea de a susține o viteza foarte mare un timp îndelungat, alte mașini intra in limp mode, se supraîncălzesc, le pusca furtunele sau mai rău motorul.

Cu Puma ST nu as fi reușit, are o viteza maxima redusă. 😢 Nu zic că e bine dar în ziua aia mi-aș fi dorit un Bugatti. 🙂
De aia când îmi zic oameni că 150 de cai sunt suficienti sau alte vorbe de genul ii disconsider.
Pe partea de depășiri am mai dat de ofensați care se apucă să accelereze când sunt depășiți dar din fericire majoritatea mașinilor din Ro au maxim 140-150 de cai cel puțin în zona mea unde doar 20d și 2.0 tdi sunt foarte întâlnite.

Un Puma ST nou e 36 de mii am văzut pe Autovit. Masina momentului mi se pare Yaris GR la acceasi bani dar mult mai rapida. 😍


Îs hater mașini noi, dar cine ia un Yaris GR nou nu greșește cu nimic.
Vad că și Yaris GR are o viteza maxima cam redusa mai ales pt caii ei. Ori e cutia foarte orientată spre accelerație ori e ceva cu motoarele in 3 cilindri.

Edited by SpeedDemon, 06 November 2021 - 20:09.


#74
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Vedeti ca deja sariti calul!
Pentru deosebite dragalasenii debitate pe aici, colegul @Rhandi si-a luat o mica pauza.
Aviz celorlalti participanti!

#75
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,208
  • Înscris: 05.06.2002

View PostSpeedDemon, on 06 noiembrie 2021 - 14:36, said:


Astea îs chestii care le zic oamenii lenți. Plus că o mașină sport îți permite să eviți diverse situații virând brusc în siguranta, sa frânezi in timpi record, sa fie mult mai sigura pe viraje fata de Dacii, și plus veșnică problema la Dacia, economia pe partea de siguranță, după ce că nu poți evita din cauza caracteristicilor dinamice foarte slabe, mai ieși și șifonat rău de tot daca intra cineva in tine. Mai demult citisem ceva interviu cu un pompier și zicea și ăla că e cel mai naspa de extras oamenii din Dacii că e tabla nașpa și se face zob.
Știu, noul Sandero e pe platforma lui Clio 5, e posibil sa fi îmbunătățit situația, dar clar mi-aș cumpăra oricând Clio sau Megane fata de Sandero sau Logan.
Oricum Puma ST e OZN fata de tot ce a produs Dacia în toată istoria, îmi place mult și verdele ăla.
Dacia ia curbele foarte bine daca le negociezi cu viteza corecta. Si e suficient de rapida pt oameni cu dimensiunea penisului normala.

Edited by Fane, 06 November 2021 - 23:11.


#76
SpeedDemon

SpeedDemon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,019
  • Înscris: 18.05.2009
Strict tehnic vorbind le ia viteza cea mai redusă.
Uite o comparație între Ford Puma, ăla clasic nu ST
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zOJLhBudVCQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Și Sandero Stepway, diferența e colosala. Și că viteza, și ca comportament.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fekg75XbjBg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cât despre dimensiunea fiecaruia, aia e legata de complexul Napoleon, vrea lumea sa își ia vehicule cat mai mari. Eu m-aș simți super și într-un Yaris GR sau Abarth 695, mașini super dar micuțe.
Iar la Ford Puma, cred că e singurul crossover subcompact sau ce o fi care îmi place ca aspect mult.

Edited by SpeedDemon, 06 November 2021 - 23:25.


#77
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,310
  • Înscris: 29.01.2008
Compară pe 77km la testul elanului orice Dacia cu mașini hibride, de exemplu Skoda Superb. Vei constata că și Dacia se ține bine pe drum (față de ele). Modelele hibrid înlocuiesc treptat modelele clasice în gama producătorilor auto.

#78
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,208
  • Înscris: 05.06.2002
Orice masina are o viteza la care nu mai face fata la testul elanului. Cu Dacia mergi cu 5km/h nai incet si problema-i rezolvata. Si testul elanului e facut cu masini in stare tehnica buna, nu cu cazaturile care le cumpara romanul mediu in detrimentul loganului. Asa ca restul elanului de pe youtube e irelevant pt dilema clasica a romanului: dacia noua vs cazatura nemteasca.

Edited by Fane, 07 November 2021 - 12:33.


#79
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 16.08.2016
Oare de ce ai comparat cu vechiul model de Sandero? 😁

#80
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,310
  • Înscris: 29.01.2008
Testul elanului se face cu mașini noi, dar când Skoda Superb iV (clasa medie) pierde controlul la 68 km/h, iar Renault Captur 2017 (crossover subcompact) e stabil pe traiectorie la 77 km/h, nu e prea mare compromisul la mașinile hibride? Parcă se încerca să se facă mașini mai sigure.
Mercedes A-klasse a fost retras un an din fabricație pentru că s-a răsturnat la 68 km/h, apoi a revenit cu esp standard, în timp ce C-klasse avea esp opțional, foarte scump. Banalul Trabant a trecut testul cu 75 km/h. Chiar și Sandero Stepway III (modelul nou) a trecut testul cu 73 km/h.
Cât despre "cazane", rezultatele la un eventual test ar fi jalnice. Cu arcuri, amortizoare și bielete antiruliu noi aftermarket se simțea mașina "barcă" față de suspensiile originale, nu mai pun la socoteală cu suspensii uzate.

Edited by alin2pas, 09 November 2021 - 08:42.


#81
Freaka-the-Disk

Freaka-the-Disk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 06.10.2021
1999 stability test/1996 Honda Integra Type-R 4-doors/100Km/h entry speed, de la t= 1:23:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/MSGCiRXo_Kw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


bright fake: masina este un Porsche...

#82
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,775
  • Înscris: 09.01.2007
Scuze ca rezurectez threadu' dar n-am somn si mi s-a parut interesanta asta:

View Postalin2pas, on 07 noiembrie 2021 - 10:19, said:

Compară pe 77km la testul elanului orice Dacia cu mașini hibride, de exemplu Skoda Superb. Vei constata că și Dacia se ține bine pe drum (față de ele). Modelele hibrid înlocuiesc treptat modelele clasice în gama producătorilor auto.

Chiar am facut fix asta, cand m-am uitat la diverse:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Je4GAe7djP4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
vs
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fekg75XbjBg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dusterul se descurca mult mai bine dar tot mai prost decat japoneza. Deci nu e neaparat de la faptul ca Superbul e hibrida, ci ca mai au de lucrat la distribuita greutatii.

#83
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,310
  • Înscris: 29.01.2008
Ce e bine pe acest site e că nu trec doar sec viteza la care nu se mai poate conduce în siguranță, ci pun înregistrarea video și se vede comportamentul mașinii. Unele mașini, chiar dacă nu reușesc să se mențină pe traseul stabilit și doboară conurile, se mențin în contact cu solul cu toate roțile, altele sunt cât pe ce să se răstoarne, ceea ce e mult mai periculos.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate