Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

Jurnal EV - Mercedes EQC 400 - 2021

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
116 replies to this topic

#37
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Nu stiu daca ce e la tine e comparabil cu ce in Bucale..De fapt, in Bucuresti nu e regim de oras, e regim de Bucuresti..

#38
anothertwo

anothertwo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 07.06.2019

View Postro_explorer, on 30 septembrie 2021 - 09:13, said:

Nu poti compara eficienta unui phev cu a unui bev.
Eu în regim de oraș și trafic de vârf am cca 10wh/km... cu o autonomie calculata la peste 700km.

As merge puțin mai departe cu afirmația, fãrã vreo ironie. Momentan, nu putem egala eficienta Tesla la management baterie și consum, dar ușor ușor, ajungem acolo :-)

#39
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postcloschkutza, on 30 septembrie 2021 - 10:19, said:

Nu stiu daca ce e la tine e comparabil cu ce in Bucale..De fapt, in Bucuresti nu e regim de oras, e regim de Bucuresti..
La orele de varf (celebrele 8-9 si 16-18) se circula cu 5Km/h pe autostrada si este un mare stau in toata capitala pe arterele de intrare/iesire.

#40
anothertwo

anothertwo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 07.06.2019
In Bucuresti, dacã te apuca ora 8 pe drum, nu mai esti pe drum, esti de fapt parcat pe strãzile orașului. Dacã vrei sa te deplasezi, trebuie sa te pornești pe la 7-7:20, altfel …

#41
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postanothertwo, on 30 septembrie 2021 - 10:23, said:

Momentan, nu putem egala eficienta Tesla la management baterie și consum,
Dar asta nu e decat din cauza integrarii. Tehnologia este tot aia. Tesla nu face bateriile pe marte, tot chimie clasica utilizeaza. Problema producatorilor traditionali este ca produc traditional, prin outsourcing, ceea ce duce la probleme de integrare a diferitelor sisteme si , implicit pierderi de eficienta. Putin aici, putin dincolo si se aduna. Tesla are avantajul ca isi face absolut totul in-house ... de unde o integrare excelenta a diferitelor subansamble.

Vorbind real, cred ca mai repede o sa ajunga astia traditionali sa faca masini de eficienta Tesla decat o sa ajunga Tesla sa faca masini la aceeasi calitate ca traditionalii.

#42
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postro_explorer, on 30 septembrie 2021 - 09:13, said:

Eu în regim de oraș și trafic de vârf am cca 10wh/km... cu o autonomie calculata la peste 700km.

Cred ca ai vrut sa spui kW Posted Image

Asta vroiam sa zic si eu:
- nu poti compara bateria unui plug-in hibrid cu bateria unei masini pur electrice. In primul caz bateria e mult limitata si in capacitate si in peak power.
- nu poti compara motorul electric de la un plug-in hibrid cu motorul de la o masina electrica. Aici motorul electric de la plug-in care rol ajutator, deci isi atinge limitele mult mai repede. Aici cred ca se poate aplica "bigger engine theory" de la masinile cu combustie interna (un motor mai mare la drum lung va fi mai relaxat la drum lung si deci va consuma mai putin).

#43
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postundesignus, on 30 septembrie 2021 - 10:52, said:

Cred ca ai vrut sa spui kW Posted Image
Nu, am vrut sa spun 100Wh/Km :) ...
Media pe 12000Km , ~75% autostrada este de 167Wh/Km ...

#44
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postro_explorer, on 30 septembrie 2021 - 10:55, said:

Nu, am vrut sa spun 100Wh/Km Posted Image ...

Ai dreptate... scapasem partea aia cu km de la sfirsit... my bad Posted Image

#45
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,670
  • Înscris: 26.11.2001
Uite și oferta de RCA.

Groupama, 12 luni, cu decontare directa, ca sunt multi cu RCA de la  City Insurance Posted Image

Azi am zis sa testez modul "Maximal Range".

E de fapt ECO + activare automata a recunoasterii și menținerii limitărilor de viteza.

Și aici erau sa mă buseasca mai multi, când mașină frână la 30 km/h.

Problema este ca apeși acceleratia și nu se intampla NIMIC, mă dar NIMIC, exceptând momentul în care treci de pct de Kick-down și în acel moment mașină zboară de sub tine.

Attached Files



#46
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,039
  • Înscris: 08.08.2018
Presupun ca ai CASCO, asa ca oricum ai face regresie daca Doamne fereste. Excelente cotatiile tale RCA, azi imi ridic si eu Camry-ul, si cea mai buna oferta este cea de la Asirom, 650 lei/12 luni, fara carte verde afara, la ceilalti trecea de 1000. Parerea mea este ca ar trebui dezactivate franarea automata si adaptarea automata a vitezei la semnele de circulatie, risti prea mult sa fii lovit din spate, algoritmii de franare pot fi oarecum diferiti de ce ai face tu ca persoana in acele cazuri.

Edited by mannick, 01 October 2021 - 06:27.


#47
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,138
  • Înscris: 22.05.2003
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HpXw-OJgrv8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Consumul variaza extrem cu rezistenta la inaintare.
Oamenii au testat cu vantul din spate/fata/media.

Attached Files



#48
tatimeu

tatimeu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,337
  • Înscris: 15.10.2007

View Postmannick, on 01 octombrie 2021 - 06:27, said:

Presupun ca ai CASCO, asa ca oricum ai face regresie daca Doamne fereste. Excelente cotatiile tale RCA, azi imi ridic si eu Camry-ul, si cea mai buna oferta este cea de la Asirom, 650 lei/12 luni, fara carte verde afara, la ceilalti trecea de 1000. Parerea mea este ca ar trebui dezactivate franarea automata si adaptarea automata a vitezei la semnele de circulatie, risti prea mult sa fii lovit din spate, algoritmii de franare pot fi oarecum diferiti de ce ai face tu ca persoana in acele cazuri.

da de cand are importanta cartea verde in pret?

#49
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,039
  • Înscris: 08.08.2018
Habar n-am, era o doar o constatare. Nici nu stiu ce mai conteaza in afara de clasa de bonus/malus, la un Clio cu motor de 1.6 am gasit cu 520 la Groupama, o conta si capacitatea cilindrica? Atunci cum am impaca masina colegului de forum cu asta Posted Image.  Una peste alta, sunt 100% convins ca, pentru trafic urban, o electrica este cea mai buna alegere, iar in acest caz, consumul si autonomia sunt factori secundari, probabil Merc-ul nu a fost conceput cu asta-n cap, mai degraba s-au orientat pe calitatea interiorului si pe confort.

#50
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,670
  • Înscris: 26.11.2001
Mare tampenie ca se inchide incarcarea pe Type 2 cand masina nu are usile incuiate.

Am mers la Ikea si nu ma simteam prea bine, deci am bagat masina la incarcat si sotia s-a dus sa cumpere ceva, eu am zis ca raman in masina.
Cu contactul oprit si usile inchise, nu mergea incarcarea pe Type 2.
Trebuia sa dau Lock din telecomanda, doar ca atunci se activa alarma, deci cum miscam putin in scaun, cum urla alarma.

Destepti rau astia de la Mercedes!

#51
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 806
  • Înscris: 18.05.2019
Cand pornesti incarcarea e musai sa incui masina la tine? Nu se blocheaza automat cablul in port?

#52
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,670
  • Înscris: 26.11.2001
Cand introduci cablul, automat e blocat de pinul de la solenoid.
Cand inchizi usa din cheie, incepe incarcarea masinii.

Azi a fost prima zi mai urata din acest an, cu 7C temperatura si toti s-au imbracat cu masina, deci Bucurestiul a fost full, dar nu a fost inca horror.
S-a mers greu, dar s-a mers.
Consumul e departe de "carti".

Attached Files



#53
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,039
  • Înscris: 08.08.2018
Daca nu te lasa in mijlocul drumului si tine o zi intreaga, e bine Posted Image . Ca la telefoane, las' ca-l incarc noaptea! Nerecunoscatorule, nu te mai plange ca norisorul consuma, te plimba-n liniste si confort, pentru asta e facut Posted Image

#54
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,670
  • Înscris: 26.11.2001
Te plimba, doar ca nu prea departe.
E o diferenta MULT prea mare intre cifrele declarate vs realitate.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate