Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Alimentarea cu hidrogen, o alternativa viabila la electrificare!?

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
615 replies to this topic

#235
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

View PostPeerless, on 23 iunie 2022 - 18:47, said:

Pleaca de la energia electrica necesara producerii hidrogenului nu de la hidrogenul din masina si ajungi sa nu-ti dai nici cenzuratii pe el.

Daca va uitati ceva mai cu atentie in acel desen eficienta transformarii H2-electric este de 32%, penultima patratica, deja la ora asta este de peste 60%, asta este progresul din cei citiva ani care au trecut de la acel articol.

View Postro_explorer, on 23 iunie 2022 - 18:09, said:

Toate astea se stiu de catre cei care trebuie si totusi se merge mai departe.
Prin urmare asteptam si vedem ce si cum va fi mai departe.

Edited by Ion_Bumbu, 23 June 2022 - 19:29.


#236
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Sa nu fi vazut tu randul ala cu overall efficiency rate? Chiar si asa urmareste rationamentul de la electricitatea care face hidrogen din apa, il lichefiaza, ceva il transporta pana la gazarie unde il bagi in masina, il transformi in electricitate sau ii dai foc intr-un ice. Pe partea ailalta bagi curent in baterie pe care-l consumi mergand cu masina. Si uite asa la h2 ai 30% iar la ev ai 76% eficienta.

Edited by Peerless, 23 June 2022 - 20:57.


#237
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 10.01.2009

View PostPeerless, on 23 iunie 2022 - 20:56, said:

Sa nu fi vazut tu randul ala cu overall efficiency rate? Chiar si asa urmareste rationamentul de la electricitatea care face hidrogen din apa, il lichefiaza, ceva il transporta pana la gazarie unde il bagi in masina, il transformi in electricitate sau ii dai foc intr-un ice. Pe partea ailalta bagi curent in baterie pe care-l consumi mergand cu masina. Si uite asa la h2 ai 30% iar la ev ai 76% eficienta.
   Am mai scris, ce o fi asa greu sa produci hidrogenul direct in statia de alimentare ? Singura problema in momentul de fata este costul curentului electric. Cand o sa avem curent electric aproape gratis ca nu o sa mai avem unde sa-l stocam in cursul zilei atunci nu va mai fi o problema ca masinile mari sau care se deplaseaza la drum lung sunt alimentate cu hidrogen.

#238
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Drumul pana la statie mareste consumul. Incearca schema aia cu castroanele din inox iar cand ajungi la destinatie vinzi surplusul. Cu o simpla pompa de picior il lichefiezi la pet.

#239
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004

View PostKiloW, on 23 iunie 2022 - 17:43, said:

Schema lui Kolfleadin e preluata de la un anumit constructor auto care acum 7 ani voia sa ne convingă ca dizalul emite mai puțin co2 decât electricul la ei în tara.
Toate cifrele din lanțul ala pot fi atacate.

În ce ţară se întâmpla aia?

#240
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Da' ce aveti cu codoiul? E ultima grija. Nu asta-i rau. Asta se poate fixa ieftin in chestii utile: in lemn, in piatra, in sprit, in bere, in paine.
Coul, noxul, metanul, microparticulele-s alea care-ar trebui sa ne ingrijoreze.

#241
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Între timp…
https://www.volvoce....culated-hauler/

#242
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007
Eu deja ma gandesc la avioane si nave, unde hidrogenul chiar ar fi un avantaj real fata de curentul greu/scump de stocat in cantitati mari.

#243
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Zeppeline?

#244
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Hindenburg, cică e miezul tehnologiei!

#245
Peerless

Peerless

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 813
  • Înscris: 14.03.2022
Cica sa le umpla cu heliu si sa le propulseze cu pila de combustie cu hidrogen.

#246
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Aia ar merge, doar că îți trebuie butelii serioase ca să stochezi H2 sub presiune.
Iar alea-s implicit grele, că nu m-aș risca la compozite, tbh.
Deci ce dai pe mere...
În rest, trecând peste factorul timp/eficiență zero, mi-ar plăcea un drum cu un zep, ca plimbare

#247
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,216
  • Înscris: 08.01.2021
Un zeppelin are eficienta foarte bună, dacă ai treaba in direcția în care bate vantul :)

Pentru avioane nici eu nu prea vad hidrogenul folosit direct ca și combustibil. Însă poate fi utilizat de exemplu pentru a produce metanol, care e lichid, n-ai nevoie de butelii comprimare & shit. Valabil și la vapoare.
De fapt se poate face foarte ușor trecerea hidrogen - metanol - hidrogen înapoi.

Edited by KiloW, 30 June 2022 - 23:10.


#248
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006

View PostKiloW, on 30 iunie 2022 - 23:08, said:

Un zeppelin are eficienta foarte bună, dacă ai treaba in direcția în care bate vantul :)
Are motoare, bro, te gândești la Montgolfiere! :lol:
Că altfel minunatul exemplu de folosire a hidrogenului numit Hindenburg făcea poc la Bremerhaven nu la Lakehurst!

#249
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,216
  • Înscris: 08.01.2021
Eu ma gândeam la parașute :D

#250
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Cu mult calm si pierdere de vreme te descurci si cu electrica
https://www.facebook...76617436563786/
De aia se cauta alternativa la incarcare da e greu de priceput ...

#251
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Exact aceeasi problema apare si la fosile in momente de ingramadeala pe sosele

#252
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006

View PostKiloW, on 01 iulie 2022 - 12:14, said:

Eu ma gândeam la parașute :D
De care? :D
Honi soit qui mal y pense! :P

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate