![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jun 09 2023 12:18, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
285

#91
Posted 06 October 2021 - 07:19

Celor de la Hodroelectrcica nu le functioneaza softul de saptamana trecuta. Dupa ce ca se miscau ei foarte greu inainte, va dati seama acuma.
|
#92
Posted 06 October 2021 - 07:27

Rav_885, on 06 octombrie 2021 - 05:18, said:
Nu există voință din partea Hidroelectrica pentru a prelua clienți casnici. Cum au fost așa au rămas. Mă pregătesc să le fac și la ăștia plângere la ANRE, pentru refuz de contractare. Alti distruși, așa cum e statul român în întregul lui. O țară de terminați, asta este Romania. |
#93
Posted 08 October 2021 - 07:50

Am fost la sediul din București să depun actele, am stat acolo maxim 10 minute. După două zile am primit contractul pentru semnat, l-am trimis înapoi prin mail și de pe 28 luna aceasta o să fiu client Hidroelectrica.
Edited by molina, 08 October 2021 - 07:50. |
#94
Posted 08 October 2021 - 08:12

molina, on 08 octombrie 2021 - 07:50, said:
Am fost la sediul din București să depun actele, am stat acolo maxim 10 minute. După două zile am primit contractul pentru semnat, l-am trimis înapoi prin mail și de pe 28 luna aceasta o să fiu client Hidroelectrica. Mai e ceva de completat? Trebuie sa trimit ceva notificare catre enel ca nu mai vreau la ei? |
#95
Posted 08 October 2021 - 08:50

Notificarea tot la Hidroelectrica o trimiti si ei o trimit mai departe la enel.
|
#96
Posted 08 October 2021 - 09:07

Da, cele două pdf-uri plus copie factură actual furnizor și copie buletin.
|
#97
Posted 08 October 2021 - 13:02

Experienta mea cu Hidroelectrica pana acum:
- 1 septembrie: am depus toate actele necesare catre email-ul hidroelectrica. - 22 septembrie: reclamatia ANRE deoarece nu au raspuns in timpul legal (credeam ca e 21 de zile, dar am inteles ca ar fi 15 zile, totusi nu stiu sigur) - 4 octombrie: am primit raspuns de la ANRE conform caruia trebuie sa primesc raspuns de la Hidroelectrica pana pe 14 octombrie - 7 octombrie: am fost contactat telefonic de Hidroelectrica pentru a retrimite documentele (nu le-au gasit pe cele trimise pe 1 septembrie). Am primit contractul spre a il semna si l-am semnat. - 8 octombrie: am primit raspuns pe email ca toate documentele sunt ok si din 28 octombrie voi fi client Hidroelectrica. De la prima contactare pana voi deveni client Hidroelectrica va dura aproape 2 luni, puteam salva o luna daca cei de la Hidroelectrica erau mai receptivi, acum sa vedem cand vor veni facturile. |
#98
Posted 08 October 2021 - 13:21

Eu voi merge direct la sediul lor , pe email era mai comod dar nu am chef sa stau dupa ei cu lunile
|
#100
Posted 08 October 2021 - 23:06

|
#101
Posted 09 October 2021 - 07:42

La mine a intrat contractul in vigoare pe data de 2 oct, lucru comfirmat telefonic de Hidroelectrica, dar distribuitorul si furnizorul actual nu au primit notificarea de schimbare furnizor. Am depus o sesizare la Hidroelectrica, o sa stau saptamana viitoare pe capul lor sa rezolve problema.
|
#102
Posted 09 October 2021 - 08:31

#103
Posted 09 October 2021 - 13:55

Eu le-am dat email la enel ca nu le accept oferta si sa nu mai prelungeasca automat abonamentul ca asa scria pe hartia cu notificare sa ii anunt pana pe 23
Contractul cu ei expira pe 02.12.2021 oferta noua intra in vigoare pe 03.12.2021 La hidroelectrica daca faci plata la aparatele alea ai cod de bare la factura? A primit cineva factura la ei |
#104
Posted 09 October 2021 - 15:03

Factura nu am primit, da’ in asteptarea ei
![]() |
#105
Posted 10 October 2021 - 14:11

Hidroelectrica este varza pe partea de contractare.
Cum am scris si anterior, am primit de la ei două contracte insotite de notificari catre actualul furnizor, am semnat tot si am retrimis pe mail la vestita lor adresă de unde nu primești niciun feed-back. Au expirat ambele date la care trebuia sa trec in furnizare la ei, 19 si 21 septembrie. Nu s-a intamplat nimic. Am apelat prin call center de doua ori si nu figurez cu niciun contract. Ultima persoana cu care am discutat mi-a dat dreptate ca sunt praf pe partea de contractare si a cerut inca un ragaz de 7 zile, poate voi primi in cele din urma vreun semnal de la colegii dansei de la contractare. Nu mai au cum sa explice bataia de joc. Inclin sa cred ca trag de timp sa nu mai contracteze, stiind ca vor mari si ei pretul de la 1 ianuarie. I-am reclamat la ANRE, dar nici astia nu au dat niciun răspuns. Ce tara minunata avem! Cred ca nici intr-un an nu o sa se pună la punct, vor aparea sigur probleme pe partea de facturare. Ce sa discuti cu astia in caz de vreun litigiu privind costul facturii? Nu ai cu cine. Edited by MembruAnonim, 10 October 2021 - 14:15. |
|
#106
Posted 10 October 2021 - 14:52

Hidroelectrica este varza pe partea de contractare. Cum am scris si anterior, am primit de la ei două contracte insotite de notificari catre actualul furnizor, am semnat tot si am retrimis pe mail la vestita lor adresă de unde nu primești niciun feed-back. Au expirat ambele date la care trebuia sa trec in furnizare la ei, 19 si 21 septembrie. Nu s-a intamplat nimic. Am apelat prin call center de doua ori si nu figurez cu niciun contract. Ultima persoana cu care am discutat mi-a dat dreptate ca sunt praf pe partea de contractare si a cerut inca un ragaz de 7 zile, poate voi primi in cele din urma vreun semnal de la colegii dansei de la contractare. Nu mai au cum sa explice bataia de joc. Inclin sa cred ca trag de timp sa nu mai contracteze, stiind ca vor mari si ei pretul de la 1 ianuarie. I-am reclamat la ANRE, dar nici astia nu au dat niciun răspuns. Ce tara minunata avem! Cred ca nici intr-un an nu o sa se pună la punct, vor aparea sigur probleme pe partea de facturare. Ce sa discuti cu astia in caz de vreun litigiu privind costul facturii? Nu ai cu cine. La mine apare in sistem contractul,dar nu au trimis notificarea catre distribuitor😀 |
#107
Posted 10 October 2021 - 21:14

Decat nervi si telefoane,mai bine mergeti la cea mai apropiata filiala de-a lor si se rezolva pe loc.Nu stie multa lume despre lucrul asta asa ca nu va fi coada pe acolo. Daca stiam si eu despre lucrul asta mai devreme,eram client de-al lor de mai mult timp si nu de luna asta.
|
#108
Posted 11 October 2021 - 12:18

@dacrad2
Dacă ești din Tulcea sau Constanta la ce sediu Hidroelectrica te duci personal sa contractezi? |
Anunturi
▶ 13 user(s) are reading this topic
5 members, 5 guests, 3 anonymous users
anducoj, wertyck, jhon51, choratiu, corinadaniela