Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19698 replies to this topic

#127
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008
Poi nu suni in fiecare zi. Doar daca ai aflat ca nici dupa doua luni de la semnarea contractului nu i-a notificat ce rost are sa suni si maine? Nu. Suni la hidroelectrica si insisti la ei.

Procedura dureaza 21 de zile. Daca ele trec si nu se intampla nimic nu cred ca te injura nimeni ca suni la ei sa ii intrebi. Si apoi pana nu rezolvi cu noul furnizor sa vezi ce or facut si ce au de gand nu prea ai de ce sa suni iar zilnic 😄😄
Dar da poti suna si vechiul furnizor, oricare varianta e in regula si din ambele surse poti obtine o informatie.

Edited by blackskorpion, 13 October 2021 - 21:55.


#128
dan24

dan24

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 418
  • Înscris: 17.01.2007

View PostRav_885, on 13 octombrie 2021 - 21:42, said:

Hai mai, suni la distribuitor in fiecare zi să întrebi dacă s-a hotărât Hidroelectrica sa notifice Restart sau ce?
Ce tot spui acolo...?

Dar ce e atat de greu sa dai un e-mail pe saptamana sa intrebi.Nu a zis nimeni sa intrebi in fiecare zi.In cazul meu am aflat ca Hidroelectrica in prima faza nu a trimis notificarea, apoi am depus sesizare la Hidroelectrica ca nu a trimis notificarea si s-o retrimita, apoi am aflat de la distribuitor ca practic contractul meu nu a intrat in vigoare la data stabilita. Daca lasam totul sa decurga dupa cum se lucreaza la Hidroelectrica, cu siguranta deveneam clientul lor peste 2 ani.

#129
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,937
  • Înscris: 24.04.2013
Vesti:
Anunt de participare simplificat: [SCN1093996] - Digitizarea interactiunilor cu clientii in procesul de contractare si in derularea contractului de furnizare
<https://www.e-licita.../view/100141025>

Un pas inainte. Insa: data publicarii 30.IX.2021, data deschiderii ofertelor 11.X.2021 (acum 4 zile). Tarziu, foarte tarziu…

#130
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008
deci doar in procesul de contractare, nu si cont online pt clienti unde sa vezi facturile, platile, si sa poti trimite index...
Oricum e un prim pas bun,

#131
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,937
  • Înscris: 24.04.2013
Nu e vorba doar de contractare fiindca zice si de ‘derularea contractului’, insa nu am citit Caietul de sarcini sa vad exact ce anume este avut in vedere. In descrierea succinta scrie asa:

Hidroelectrica said:

Obiectivul general al prezentei achiziții este de a realiza un cadru structurat prin care Hidroelectrica sa interactioneze eficient cu viitorii clienti si cu clientii contractati, atat sub aspectul solicitarilor in procesul de contractare cat si sub aspectul solicitarilor venite ca urmare a derularii contractului de furnizare, care sa poata fi auditabil din punct de vedere al indicatorilor de calitate impusi de catre ANRE si care sa ofere clientilor viitori si contractati un suport digital, atat pentru procesul de contractare cat si pentru cele mai frecvente solicitari aparute in derularea contractului de furnizare.

Da, e un pas inainte, da’ ce le-o fi luat atat timp sa se decida sa il faca?

#132
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,075
  • Înscris: 04.10.2005
De o saptamana nu au zis nimic... Le-am mai trimis un email... Reminder

#133
Jukov

Jukov

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 02.08.2009

View Postsags, on 15 octombrie 2021 - 10:12, said:


Da, e un pas inainte, da’ ce le-o fi luat atat timp sa se decida sa il faca?
Probabil nu sunt interesati de clientii casnici, a fost doar un exercitiu de imagine la comanda politica.
Este mult mai profitabil sa vanda direct "en-gros" si la preturi mai mari.

Eu am trimis toate actele (inclusiv CF-ul) la [email protected] in 14 August 2021 si inca nu am primit contractul.
Am sunat de 2 ori la Hidroelctrica (numarul de pe site-ul lor), ultima data in 29 Septembrie:
- doamna care a raspuns a spus ca a scris colegilor sa fiu contactat in cel mai scurt termen
- am spus ca acelasi lucru mi s-a spus in 25August. Doamna a spus ca "este un volum foarte mare de munca"
- am rugat sa precizeze ca daca nu sunt contactat in 7 zile voi fi nevoit sa ma adresez ANRE. Doamna a spus ca nu are un camp in formular in care sa scrie asa ceva
Am facut ieri sesizare la ANRE, sper sa-i sensibilizeze sa-mi trimita contractul.

Edited by Jukov, 16 October 2021 - 21:49.


#134
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,377
  • Înscris: 03.03.2016
Oarecum offropic:Daca Hidroelectrica produce cea mai ieftina energie cum se face ca traderii de pe bursa nu o cumpăra pe toată și ei(hidroelectrica) pot sa mai vândă  și consumatorilor casnici

Caz ipotetic :Hidroelectrica are capacitate de producție de 10000 de Mw, vine trader îl și o cumpăra pe toată apoi vin eu(consumator casnic) ca vrau și și 0.,1 mw

Edited by Anonymous1986, 17 October 2021 - 01:20.


#135
ovys1979

ovys1979

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 808
  • Înscris: 30.05.2009
Exista cont ING la Hidroelectica pentru plăți facturi?

Edited by ovys1979, 18 October 2021 - 05:57.


#136
D-Nblog

D-Nblog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 01.02.2015

View Postovys1979, on 18 octombrie 2021 - 05:51, said:

Exista cont ING la Hidroelectica pentru plăți facturi?
Momentan, nu. Doar aparatele acelea din magazine, cont BCR și plătești din ING sau Pago premium.

Apropo, v-a venit factura pentru luna septembrie. Termen limită: 10 ale lunii. Luna trecută a venit pe 22 septembrie. Tot așa vine și acum sau deloc? Știu că au probleme.

#137
gigel

gigel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.08.2003
Hidroelectrica e cea mai buna treaba. Curent gratis. Facturi - ioc. Bravo tie, guvern! (lipsa- vid) Bravo tie, presedinte! ( Scuzati daca lozincile mele v-au trezit din somn...scrieti cu grija pe forum baieti - nu clipociti tare din taste- ca sa nu-l treziti pe don' presedinte sau pe baietii de la Hidroelectrica...ca acu' se pornesc pe noi sa ne factureze....)

Cea mai tare inventie care a existat vreodata!

#138
xeni

xeni

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 29.01.2006

 gigel, on 22 octombrie 2021 - 12:57, said:

Hidroelectrica e cea mai buna treaba. Curent gratis. Facturi - ioc. Bravo tie, guvern! (lipsa- vid) Bravo tie, presedinte! ( Scuzati daca lozincile mele v-au trezit din somn...scrieti cu grija pe forum baieti - nu clipociti tare din taste- ca sa nu-l treziti pe don' presedinte sau pe baietii de la Hidroelectrica...ca acu' se pornesc pe noi sa ne factureze....)

Cea mai tare inventie care a existat vreodata!

Ai reusit sa treci la Hidroelectrica? Eu trebuia sa trec pe data de 10.10.2021 si cand i-am intrebat daca au trimis notificarea catre vechiul furnizor mi-au spus sa am rabdare ca abia pe 11.11.2021 se face schimbarea de furnizor daca totul merge bine.....
Lozinca Hidroelectrica : "Stati linistiti. Totu-i sub control...."

#139
Varonul

Varonul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 02.06.2021

 gigel, on 22 octombrie 2021 - 12:57, said:

Hidroelectrica e cea mai buna treaba. Curent gratis. Facturi - ioc.
sa o crezi tu
or sa vina dupa cateva luni

#140
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,937
  • Înscris: 24.04.2013
Mie mi-a venit ieri prima factura. Trimisa prin posta (Pink Post), deci au rezolvat cumva si cu imprimarea si trimiterea facturilor.

Cu aceasta ocazie am mai studiat problema modalitatilor de plata. Pana acum am asa:
  • Scanare cod de bare la statiile SelfPay. Numerar (+ bon de rest de la statiile lor) sau card (dar nu toate automatele au cititor pentru carduri bancare). Nu e nevoie de contract/ conventie cu nimeni.
  • Sablon furnizor in George BCR. Bineinteles trebuie sa fi client BCR si sa ai internet banking. Idem scanare cod de bare din Georgica BCR mobilu. Plata se face cu bani din cont.
  • Scanare cod de bare la APT/MFM in unitatile BCR (NU la bancomatele ‘simple’). Unele din aceste masinarii sunt accesibile 24/7, totusi cele mai multe sunt in interiorul unitatilor BCR nu intr-ul holisor separat si nu se poate intra decat in timpul orelor de program - deci nu dimineata devreme, nu seara/noaptea, nu la sarsit de saptamana. Asa se poate plati si cu numerar si nu e nevoie sa fii client BCR.
  • Serviciul ‘Plati facturi la ATM’ al BCR: NU. Din simplul motiv ca, acum am aflat si eu, desfiinteaza acest serviciu la sfarsitul anului si pana una-alta nu iti mai adauga furnizori noi in lista pe care o ai deja. Ar fi fost o modalitate excelenta pentru ca plata se facea cu cardul la orice ATM BCR, iar acestea sunt foarte multe, plasate peste tot nu numai in unitati, si utilizabile 24/7. Alt avantaj era ca nu aveai ce gresi, singurul lucru de introdus fiind suma de plata - nu poti gresi numar fcatura/ cod client/ etc/ etc. Ce-i drept era doar pentru clientii BCR.
  • BT: NU are acest furnizor in lista de ‘Plata facturi’ din internet banking iar scanarea codului de bare din super-inteligentul NeoBT mi-a dat sa aleg beneficiarul platii intre ‘Compania de Apa Buzau’ si ‘Electrica Furnizare‘ (sau asa ceva)…
  • Debit direct la BCR. Mandatul poate fi creat chiar din internet banking, fara drumuri si cozi. Bineinteles valabil doar pentru clientii BCR.
  • Debit direct la alte banci: nu stiu, dar sanse sunt sa functioneze avand in vedere ca acum cateva luni cei de la Hidroelectrica mi-au zis ca lucreaza la implementarea debitului direct interbancar. Eu am intrebat la BT, dar informatiile primite par contradictorii. La suport mi-a zis ca se poate plati prin debit direct catre orice furnizor.Pe site insa, la persoane fizice, e data o lista (din care Hidroelectrica lipseste). La IMM-uri apare o optiune de ‘SEPA Debit Direct interbancar’, poate il ofera si persoanelor fizice daca cer explciit. La BT mandatele se pot incheia doar in unitate.
  • Prin ordin de plata de la orice banca. Contul trecut in factura este unul de BCR. Tot in factura scrie ca detaliile platii sa fie de forma ‘Cod Client <coddezececifre> / <seriefactura>-<numarfactura>’. Si da, cel putin in factura primita de mine apare explicit un cod de client; cineva scria pe acest topic ca a primit factura fara un asemea cod.


#141
blackskorpion

blackskorpion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,605
  • Înscris: 10.01.2008
As fi curios sa vad cum arata o factură a lor.

#142
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,937
  • Înscris: 24.04.2013
Asa arata factura (cu datele personale sterse). Pe verso este detaliul cu serie si index contor de la … la …, tarife/ taxe/ etc, cu mentiunea ca acciza este zero.

#143
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,937
  • Înscris: 24.04.2013
LE: Scuze, in poza atasata initial la mesajul anterior am scris (pe fond oranj) ‘serie fact’ acolo unde evident este numarul facturii, nu seria. Atasez aici poza corectata, ca nu mai pot modifica acel mesaj.

Attached Files


Edited by sags, 23 October 2021 - 06:23.


#144
Rav_885

Rav_885

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,805
  • Înscris: 17.09.2021
De ce nu plătiți din aplicația Revolut direct in cont, oameni buni? Ajung banii in contul Hidroelectrica a doua zi. La întreținere tot așa plătiți, mergeți și băgați capul pe ferestruică la Asociație?
Cei care nu aveti Revolut și nu știți cum se face, contactati-ma pe PM să vă explic.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate