Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 18 2024 10:11, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
293
#127
Posted 13 October 2021 - 21:46
Poi nu suni in fiecare zi. Doar daca ai aflat ca nici dupa doua luni de la semnarea contractului nu i-a notificat ce rost are sa suni si maine? Nu. Suni la hidroelectrica si insisti la ei.
Procedura dureaza 21 de zile. Daca ele trec si nu se intampla nimic nu cred ca te injura nimeni ca suni la ei sa ii intrebi. Si apoi pana nu rezolvi cu noul furnizor sa vezi ce or facut si ce au de gand nu prea ai de ce sa suni iar zilnic 😄😄 Dar da poti suna si vechiul furnizor, oricare varianta e in regula si din ambele surse poti obtine o informatie. Edited by blackskorpion, 13 October 2021 - 21:55. |
#128
Posted 13 October 2021 - 21:48
Rav_885, on 13 octombrie 2021 - 21:42, said:
Hai mai, suni la distribuitor in fiecare zi să întrebi dacă s-a hotărât Hidroelectrica sa notifice Restart sau ce? Ce tot spui acolo...? Dar ce e atat de greu sa dai un e-mail pe saptamana sa intrebi.Nu a zis nimeni sa intrebi in fiecare zi.In cazul meu am aflat ca Hidroelectrica in prima faza nu a trimis notificarea, apoi am depus sesizare la Hidroelectrica ca nu a trimis notificarea si s-o retrimita, apoi am aflat de la distribuitor ca practic contractul meu nu a intrat in vigoare la data stabilita. Daca lasam totul sa decurga dupa cum se lucreaza la Hidroelectrica, cu siguranta deveneam clientul lor peste 2 ani. |
#129
Posted 15 October 2021 - 07:22
Vesti:
Anunt de participare simplificat: [SCN1093996] - Digitizarea interactiunilor cu clientii in procesul de contractare si in derularea contractului de furnizare <https://www.e-licita.../view/100141025> Un pas inainte. Insa: data publicarii 30.IX.2021, data deschiderii ofertelor 11.X.2021 (acum 4 zile). Tarziu, foarte tarziu… |
#130
Posted 15 October 2021 - 09:58
deci doar in procesul de contractare, nu si cont online pt clienti unde sa vezi facturile, platile, si sa poti trimite index...
Oricum e un prim pas bun, |
#131
Posted 15 October 2021 - 10:12
Nu e vorba doar de contractare fiindca zice si de ‘derularea contractului’, insa nu am citit Caietul de sarcini sa vad exact ce anume este avut in vedere. In descrierea succinta scrie asa:
Hidroelectrica said: Obiectivul general al prezentei achiziții este de a realiza un cadru structurat prin care Hidroelectrica sa interactioneze eficient cu viitorii clienti si cu clientii contractati, atat sub aspectul solicitarilor in procesul de contractare cat si sub aspectul solicitarilor venite ca urmare a derularii contractului de furnizare, care sa poata fi auditabil din punct de vedere al indicatorilor de calitate impusi de catre ANRE si care sa ofere clientilor viitori si contractati un suport digital, atat pentru procesul de contractare cat si pentru cele mai frecvente solicitari aparute in derularea contractului de furnizare. Da, e un pas inainte, da’ ce le-o fi luat atat timp sa se decida sa il faca? |
#132
Posted 15 October 2021 - 21:24
De o saptamana nu au zis nimic... Le-am mai trimis un email... Reminder
|
#133
Posted 16 October 2021 - 21:49
sags, on 15 octombrie 2021 - 10:12, said: Da, e un pas inainte, da’ ce le-o fi luat atat timp sa se decida sa il faca? Este mult mai profitabil sa vanda direct "en-gros" si la preturi mai mari. Eu am trimis toate actele (inclusiv CF-ul) la [email protected] in 14 August 2021 si inca nu am primit contractul. Am sunat de 2 ori la Hidroelctrica (numarul de pe site-ul lor), ultima data in 29 Septembrie: - doamna care a raspuns a spus ca a scris colegilor sa fiu contactat in cel mai scurt termen - am spus ca acelasi lucru mi s-a spus in 25August. Doamna a spus ca "este un volum foarte mare de munca" - am rugat sa precizeze ca daca nu sunt contactat in 7 zile voi fi nevoit sa ma adresez ANRE. Doamna a spus ca nu are un camp in formular in care sa scrie asa ceva Am facut ieri sesizare la ANRE, sper sa-i sensibilizeze sa-mi trimita contractul. Edited by Jukov, 16 October 2021 - 21:49. |
#134
Posted 17 October 2021 - 01:19
Oarecum offropic:Daca Hidroelectrica produce cea mai ieftina energie cum se face ca traderii de pe bursa nu o cumpăra pe toată și ei(hidroelectrica) pot sa mai vândă și consumatorilor casnici
Caz ipotetic :Hidroelectrica are capacitate de producție de 10000 de Mw, vine trader îl și o cumpăra pe toată apoi vin eu(consumator casnic) ca vrau și și 0.,1 mw Edited by Anonymous1986, 17 October 2021 - 01:20. |
#135
Posted 18 October 2021 - 05:51
Exista cont ING la Hidroelectica pentru plăți facturi?
Edited by ovys1979, 18 October 2021 - 05:57. |
#136
Posted 19 October 2021 - 19:46
ovys1979, on 18 octombrie 2021 - 05:51, said:
Exista cont ING la Hidroelectica pentru plăți facturi? Apropo, v-a venit factura pentru luna septembrie. Termen limită: 10 ale lunii. Luna trecută a venit pe 22 septembrie. Tot așa vine și acum sau deloc? Știu că au probleme. |
|
#137
Posted 22 October 2021 - 12:57
Hidroelectrica e cea mai buna treaba. Curent gratis. Facturi - ioc. Bravo tie, guvern! (lipsa- vid) Bravo tie, presedinte! ( Scuzati daca lozincile mele v-au trezit din somn...scrieti cu grija pe forum baieti - nu clipociti tare din taste- ca sa nu-l treziti pe don' presedinte sau pe baietii de la Hidroelectrica...ca acu' se pornesc pe noi sa ne factureze....)
Cea mai tare inventie care a existat vreodata! |
#138
Posted 22 October 2021 - 13:03
gigel, on 22 octombrie 2021 - 12:57, said:
Hidroelectrica e cea mai buna treaba. Curent gratis. Facturi - ioc. Bravo tie, guvern! (lipsa- vid) Bravo tie, presedinte! ( Scuzati daca lozincile mele v-au trezit din somn...scrieti cu grija pe forum baieti - nu clipociti tare din taste- ca sa nu-l treziti pe don' presedinte sau pe baietii de la Hidroelectrica...ca acu' se pornesc pe noi sa ne factureze....) Cea mai tare inventie care a existat vreodata! Ai reusit sa treci la Hidroelectrica? Eu trebuia sa trec pe data de 10.10.2021 si cand i-am intrebat daca au trimis notificarea catre vechiul furnizor mi-au spus sa am rabdare ca abia pe 11.11.2021 se face schimbarea de furnizor daca totul merge bine..... Lozinca Hidroelectrica : "Stati linistiti. Totu-i sub control...." |
#139
Posted 22 October 2021 - 15:28
#140
Posted 22 October 2021 - 16:25
Mie mi-a venit ieri prima factura. Trimisa prin posta (Pink Post), deci au rezolvat cumva si cu imprimarea si trimiterea facturilor.
Cu aceasta ocazie am mai studiat problema modalitatilor de plata. Pana acum am asa:
|
#142
Posted 22 October 2021 - 21:12
Asa arata factura (cu datele personale sterse). Pe verso este detaliul cu serie si index contor de la … la …, tarife/ taxe/ etc, cu mentiunea ca acciza este zero.
|
#143
Posted 23 October 2021 - 06:21
LE: Scuze, in poza atasata initial la mesajul anterior am scris (pe fond oranj) ‘serie fact’ acolo unde evident este numarul facturii, nu seria. Atasez aici poza corectata, ca nu mai pot modifica acel mesaj.
Attached FilesEdited by sags, 23 October 2021 - 06:23. |
#144
Posted 23 October 2021 - 07:29
De ce nu plătiți din aplicația Revolut direct in cont, oameni buni? Ajung banii in contul Hidroelectrica a doua zi. La întreținere tot așa plătiți, mergeți și băgați capul pe ferestruică la Asociație?
Cei care nu aveti Revolut și nu știți cum se face, contactati-ma pe PM să vă explic. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users