Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
WhatsApp pe cartela din routerul ...

Sursa 5V - DC OK?

Usi culisante - intrebare mai mul...

Bacil piocianic in apa?!
 Izolatie exterioara apartament

Bucuria copiilor cand se joaca :D

Casa sau apartament?

Card social up Romania nu func...
 Consum de apa marit dupa schimbar...

Buna ziua, nelamurire. Baterie te...

Licenta Kaspersky

Probleme Touch screen Samsung s21...
 Izolare fonica duplex

Comparare, evidentiere inregistra...

O primavara frumoasa, de martisor

Hils Titanium
 

Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
19281 replies to this topic

#55
SirCypress

SirCypress

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 15.04.2010
Se menționează explicit în factură să se treacă la detaliile plății codul client și numărul facturii, fiind boldat textul de introdus.

#56
bluesys

bluesys

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 04.01.2006
da, am scris mai sus, dar cod client nu exista pe factura, e a treia oara cand explic...

#57
SirCypress

SirCypress

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 277
  • Înscris: 15.04.2010
Ori n-ai primit factura, ori ești la altă Hidroelectrica...există cod client, număr contract...tot ce tre'

#58
bluesys

bluesys

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 04.01.2006
Exact asa scrie la codul client:

                                          Cod client:
Număr contract: 950.7 / 17.05.2021


Asa ca nici una dintre posibilitatile enumerate de tine mai sus nu sunt corecte, eventual doar faptul ca nu vrei sa pricepi.
Sau poate pentru HE cod client = nr contractului...

Edited by bluesys, 25 September 2021 - 09:11.


#59
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,763
  • Înscris: 24.04.2013
Legat de contul ce apare la crearea mandatului de debit direct:
  • Denumirea exacta a societatii, asa cum apare in contract, este ‘Societatea de Producere a Energiei Electrice din Hidrocentrale HIDROELECTRICA SA’. E plauzibil ca in lista de furnizori BCR sa fi prescurtat la ‘HIDROELECTRICA SA’.
  • La BCR, codul IBAN contine in pozitiile 13…20 codul de client (= al titularul de cont in calitate de client al bancii) si acesta concide in cele 2 IBAN-uri. Deci sigur e firma care trebuie. Ramane un mic dubiu daca e chiar contul care trebuie, fiindca poate avea conturi diferite pentru scopuri diferite - de exemplu PF<->PJ, en-gros <-> en detail, etc.
Legat de codul de client (= al meu in calitate de client al Hidroelectrica), am cautat acum in documentele contractuale si nu exista nici unul. Factura inca nu am.

Problema asta cu codul de trecut la plata nu e deloc simpla. Pentru atribuirea platilor Enel a folosit la inceput codul de client. Nu era prea ok fiindca un acelasi client poate avea mai multe locuri de consum si deci nu se stie pentru care din ele plateste - la unul anumit loc poate avea un litigiu in legatura cu factura si nu pe aceea doreste sa o plateasca, deconectarea se decide per loc de consum in functie de restantele pentru acel loc, etc, etc. Au trecut apoi la ‘codul Eneltel’, care de fapt e partea esentiala din POD, adica tinea strict de locul de consum. Insa la un acelasi loc de consum pot exista succesiv mai multi titulari si nu vrei ca in perioada de trecere unul din ei sa plateasca pentru celalalt. Acum au un asa zis ‘cod de plata’, care este tot partea de POD pentru contractele active, dar poate fi cu totul altceva pentru facturi emise pe contracte inactive, cum ar fi regularizarile de certificate verzi ce se pot face mult dupa incetarea unui contract.

E adevarat ca daca se include si numarul/data facturii totul devine clar, dar deja sunt necesare doua informatii nu una singura. Si, poate mai important, informatia a doua variaza de la o plata la alta si nu poate fi preinregistrata, Ca exemplu pentru ‘Plata facturi la ATM’ (la BCR) ai de introdus doar suma, tot ce tine de contractul pentru care platesti fiind preinregistrat.

Edited by sags, 25 September 2021 - 09:46.


#60
bluesys

bluesys

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 04.01.2006
Nu am cont la BCR si platesc prin aplicatiile bancilor la care am, OP de pe telefon. Presupun ca nr facturii si al contractului sunt suficiente pentru HE, alta plata pentru aceiasi factura n-o sa vada Posted Image .

Edited by bluesys, 25 September 2021 - 12:06.


#61
georgepopoiu

georgepopoiu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 01.07.2016

View Postconstantinp, on 24 septembrie 2021 - 12:18, said:

Le-am trimis si eu in data de 21/09/2021 pe mail, cerere de incheiere contract impreuna cu documentele aferente. Cam in cat timp voi primi pe mail contractul intocmit si semnat de ei? sa il semnez si eu, sa intre in furnizare apoi dupa 25-28 zile probabil.
Eu le-am trimis in data de 3 septembrie, le-am reamintit in data de 13 dar tot n-am primit niciun raspuns!

#62
molina

molina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 27.03.2008
A fost cineva la sediul din București? Primesc cereri?

#63
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,763
  • Înscris: 24.04.2013
Acolo, la sediul din Bucuresti, am facut eu contractul pe la inceputul lui iunie. A mers bine adica am terminat totul cu un singur drum dar nu foarte repede. Nu trebuie sa va ganditi ca in perspectiva e o solutie miracol.
  • Mai intai ca nu se intra de fapt in sediu si nu exista nici un ghiseu/ etc. Ramai intr-un holisor la intrare. Am impresia ca acolo ar fi o sala mai mare, separata cu un zid provizoriu poate din cauza unor lucrari (cel putin atunci asa mi s-a parut).
  • Cand sosesti, te intreaba portarul ce doresti. Apoi cheama pe cineva ‘de sus’.
  • Dureaza ceva pana coboara cel-de-sus.
  • LE: Impresia mea a fost ca de fapt nici nu au personal [dedicat] pentru lucrul cu publicul. Cel-de-sus (de fapt cei, ca au fost doi) parea mai degraba cineva pe care pe langa treaba lui obisnuita de serviciu a cazut magareata de a cobora printre cei din holisor sa vada ce vor.
  • Odata scoborat in holisor, ii spui ce doresti, verifica actele si urca la loc.
  • Dupa o vreme coboara cu contract si ce mai trebuie completate si imprimate.
  • Le citesti si semnezi. Cum nu exista o masuta sau ceva, o rezolvati pe canapea Posted Image.
  • Pleci acasa.
  • Ceva mail-uri continua sa curga, dar probabil fiindca asa e softu’ ca evident desi iti scrie sa trimiti contractul semnat nu mai ai ce trimite ca l-ai semnat si depus deja.
In ziua aceea cat timp am fost si eu acolo au fost doar vreo 5 persoane, cu diverse probleme, din care doar doua erau pentru contract nou. Cand a luat hartiile celui ce venise inaintea mea m-am ‘lipit’ si eu sa le ia si pe ale mele pentru a mai scuti un dus-intors pana la etajul 15 sau cat o fi si deci niste timp. Insa daca se duce mai multa lume acolo, evident ca o sa ii ia politia ca sunt mai mult de 100 la manifestatie pe vreme de covrig…

Edited by sags, 27 September 2021 - 20:09.


#64
molina

molina

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 27.03.2008
Mulțumesc, o să merg săptămâna aceasta.

#65
bluesys

bluesys

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 04.01.2006
Am vorbit la Hidroelectrica si am precizat ca nu am cod client pe factura, desi ei il cer la explicatia platii.
Au zis sa trec seria si nr. facturii si nr. contractului, nu am nevoie de cont client pentru OP.
Se mai poate plati scanand codul de bare, unde, nu stiu Posted Image si nici nu ma intereseaza.

#66
predgab

predgab

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 08.10.2007
Am primit ctr.pt.semnat prin email,deja Hidro,ca sa o laud,se misca ok,maxim 1 luna de cand am trimis actele prin email

#67
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,083
  • Înscris: 08.10.2015
Da, tu il semnezi si il retrimiti, dar intrebarea este când il vor semna ei!
Mie mi-au trimis doua contracte identice pe mail, unul in 27 august si unul in 1 septembrie, actele fiindu-le trimise pe mail din 6 mai!
Le-am semnat si le-am retrimis scanate imediat. Conform notificarilor ce au însoțit cele doua contracte, trebuia sa intru in furnizare la ei din 19 si respectiv 21 septembrie. Acest lucru nu s-a intamplat nici pana azi.
Am intrat in legatura telefonic cu ei prin call center (dupa vreo 40 minute!!!) si mi s-a spus ca nu figurez in baza de date cu niciun contract.I-am reclamat la ANRE, dar sunt sigur ca degeaba. Sunt varză!!!
Imi pare rau ca le-am trimis actele casei si actul de identitate acestor incompetenti de la Hidroelectrica.

Edited by MembruAnonim, 28 September 2021 - 18:39.


#68
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,763
  • Înscris: 24.04.2013
@G-Ionel: Posibil sa fii deja in furnizare, daca au stabilit data si acea data a trecut. Dar da, cu contractul in baza de date mai greu, nici pe al meu initial nu il gasea desi eram in furnizare.

Ce poti face este sa vezi pe site-ul distribuitorului daca a fost o citire in data cand trebuia schimbat furnizorul. Prin mail-urile primite de la Hidroelectrica erau si instructiuni cum sa imi fac cont online la distribuitor. De asemenea poti vedea in contul online de la vechiul furnizor daca mai apare contractul (cel vechi) ca activ.

O problema in plus e ca distribuitorul trebuie sa le trimita nu-stiu-ce (indexul initial? istoricul tau de consum pentru a planifica cata energie sa livreze pentru tine? etc?), si nici acesta nu pare a se grabi. Stiu ca si clienti ai Digi.Energy se plangeau de acest lucru. Sau Hidroelectrica a primit ce trebuia dar inca nu prelucrat acele date. Mie mi-a spus ca lipsa acestor informatii din baza de date este motivul pentru care nu mi-au emis inca nici o factura… (Sa ii cred? Sa nu ii cred? Se stie ca au mari probleme din lipsa unui program de facturare adecvat, si din ce am citit pe aici se zicea ca abia prin octombrie se rezolva.)

Edited by sags, 28 September 2021 - 19:35.


#69
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,083
  • Înscris: 08.10.2015
Nu am trecut. A venit intre timp factura de la Electrica, cu estimare.
Consumul l-am estimat lunar atunci cand am solicitat incheierea contractului.

Edited by MembruAnonim, 28 September 2021 - 21:44.


#70
yooman

yooman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 586
  • Înscris: 13.02.2007
Am primit contractul la Hidroelectrica dupa 1 luna jumatate si 1 reclamatie la ANRE.

Ideea e ca in Anexa 2, unde sunt precizate preturile, lipseste pretul la energia activa (vezi attach).

Tot asa ati primit si voi?

Attached Files



#71
cain2k

cain2k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 990
  • Înscris: 29.06.2008
La mine apare clar cât și când ..

Attached Files



#72
sags

sags

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,763
  • Înscris: 24.04.2013
@yooman:
La mine nu exista nici o anexa ‘2’. Pretul de furnizare este trecut in contractul propriu-zis la articolul 2. Exista o singura anexa, care nu este numerotata explicit, cu cantitatile estimate pe luni si acolo sunt trecute si tarifele reglementate.

Ce mai observ este ca la mine exista acciza, la tine nu (s-o fi schimbat intre timp?). Imi este foarte neclar ce scutiri se aplica, daca se aplica, pentru ‘energie verde’: tin minte ca la un moment dat vazusem ca la Hidroelectrica nu s-ar plati certificate verzi (dar la mine in contract ele exista), acum la tine vad ca zice de scutire de acciza.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

7 user(s) are reading this topic

1 members, 6 guests, 0 anonymous users

stericuta

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate