![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Mar 22 2023 05:31, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
288

#55
Posted 25 September 2021 - 08:40

Se menționează explicit în factură să se treacă la detaliile plății codul client și numărul facturii, fiind boldat textul de introdus.
|
#56
Posted 25 September 2021 - 08:49

da, am scris mai sus, dar cod client nu exista pe factura, e a treia oara cand explic...
|
#57
Posted 25 September 2021 - 08:54

Ori n-ai primit factura, ori ești la altă Hidroelectrica...există cod client, număr contract...tot ce tre'
|
#58
Posted 25 September 2021 - 09:10

Exact asa scrie la codul client:
Cod client: Număr contract: 950.7 / 17.05.2021 Asa ca nici una dintre posibilitatile enumerate de tine mai sus nu sunt corecte, eventual doar faptul ca nu vrei sa pricepi. Sau poate pentru HE cod client = nr contractului... Edited by bluesys, 25 September 2021 - 09:11. |
#59
Posted 25 September 2021 - 09:36

Legat de contul ce apare la crearea mandatului de debit direct:
Problema asta cu codul de trecut la plata nu e deloc simpla. Pentru atribuirea platilor Enel a folosit la inceput codul de client. Nu era prea ok fiindca un acelasi client poate avea mai multe locuri de consum si deci nu se stie pentru care din ele plateste - la unul anumit loc poate avea un litigiu in legatura cu factura si nu pe aceea doreste sa o plateasca, deconectarea se decide per loc de consum in functie de restantele pentru acel loc, etc, etc. Au trecut apoi la ‘codul Eneltel’, care de fapt e partea esentiala din POD, adica tinea strict de locul de consum. Insa la un acelasi loc de consum pot exista succesiv mai multi titulari si nu vrei ca in perioada de trecere unul din ei sa plateasca pentru celalalt. Acum au un asa zis ‘cod de plata’, care este tot partea de POD pentru contractele active, dar poate fi cu totul altceva pentru facturi emise pe contracte inactive, cum ar fi regularizarile de certificate verzi ce se pot face mult dupa incetarea unui contract. E adevarat ca daca se include si numarul/data facturii totul devine clar, dar deja sunt necesare doua informatii nu una singura. Si, poate mai important, informatia a doua variaza de la o plata la alta si nu poate fi preinregistrata, Ca exemplu pentru ‘Plata facturi la ATM’ (la BCR) ai de introdus doar suma, tot ce tine de contractul pentru care platesti fiind preinregistrat. Edited by sags, 25 September 2021 - 09:46. |
#60
Posted 25 September 2021 - 12:06

Nu am cont la BCR si platesc prin aplicatiile bancilor la care am, OP de pe telefon. Presupun ca nr facturii si al contractului sunt suficiente pentru HE, alta plata pentru aceiasi factura n-o sa vada
![]() Edited by bluesys, 25 September 2021 - 12:06. |
#61
Posted 25 September 2021 - 15:08

Le-am trimis si eu in data de 21/09/2021 pe mail, cerere de incheiere contract impreuna cu documentele aferente. Cam in cat timp voi primi pe mail contractul intocmit si semnat de ei? sa il semnez si eu, sa intre in furnizare apoi dupa 25-28 zile probabil. |
#62
Posted 27 September 2021 - 15:34

A fost cineva la sediul din București? Primesc cereri?
|
#63
Posted 27 September 2021 - 19:57

Acolo, la sediul din Bucuresti, am facut eu contractul pe la inceputul lui iunie. A mers bine adica am terminat totul cu un singur drum dar nu foarte repede. Nu trebuie sa va ganditi ca in perspectiva e o solutie miracol.
Edited by sags, 27 September 2021 - 20:09. |
#65
Posted 28 September 2021 - 11:59

Am vorbit la Hidroelectrica si am precizat ca nu am cod client pe factura, desi ei il cer la explicatia platii.
Au zis sa trec seria si nr. facturii si nr. contractului, nu am nevoie de cont client pentru OP. Se mai poate plati scanand codul de bare, unde, nu stiu ![]() |
|
#66
Posted 28 September 2021 - 12:13

Am primit ctr.pt.semnat prin email,deja Hidro,ca sa o laud,se misca ok,maxim 1 luna de cand am trimis actele prin email
|
#67
Posted 28 September 2021 - 18:35

Da, tu il semnezi si il retrimiti, dar intrebarea este când il vor semna ei!
Mie mi-au trimis doua contracte identice pe mail, unul in 27 august si unul in 1 septembrie, actele fiindu-le trimise pe mail din 6 mai! Le-am semnat si le-am retrimis scanate imediat. Conform notificarilor ce au însoțit cele doua contracte, trebuia sa intru in furnizare la ei din 19 si respectiv 21 septembrie. Acest lucru nu s-a intamplat nici pana azi. Am intrat in legatura telefonic cu ei prin call center (dupa vreo 40 minute!!!) si mi s-a spus ca nu figurez in baza de date cu niciun contract.I-am reclamat la ANRE, dar sunt sigur ca degeaba. Sunt varză!!! Imi pare rau ca le-am trimis actele casei si actul de identitate acestor incompetenti de la Hidroelectrica. Edited by MembruAnonim, 28 September 2021 - 18:39. |
#68
Posted 28 September 2021 - 19:34

@MembruAnonim: Posibil sa fii deja in furnizare, daca au stabilit data si acea data a trecut. Dar da, cu contractul in baza de date mai greu, nici pe al meu initial nu il gasea desi eram in furnizare.
Ce poti face este sa vezi pe site-ul distribuitorului daca a fost o citire in data cand trebuia schimbat furnizorul. Prin mail-urile primite de la Hidroelectrica erau si instructiuni cum sa imi fac cont online la distribuitor. De asemenea poti vedea in contul online de la vechiul furnizor daca mai apare contractul (cel vechi) ca activ. O problema in plus e ca distribuitorul trebuie sa le trimita nu-stiu-ce (indexul initial? istoricul tau de consum pentru a planifica cata energie sa livreze pentru tine? etc?), si nici acesta nu pare a se grabi. Stiu ca si clienti ai Digi.Energy se plangeau de acest lucru. Sau Hidroelectrica a primit ce trebuia dar inca nu prelucrat acele date. Mie mi-a spus ca lipsa acestor informatii din baza de date este motivul pentru care nu mi-au emis inca nici o factura… (Sa ii cred? Sa nu ii cred? Se stie ca au mari probleme din lipsa unui program de facturare adecvat, si din ce am citit pe aici se zicea ca abia prin octombrie se rezolva.) Edited by sags, 28 September 2021 - 19:35. |
#69
Posted 28 September 2021 - 21:42

Nu am trecut. A venit intre timp factura de la Electrica, cu estimare.
Consumul l-am estimat lunar atunci cand am solicitat incheierea contractului. Edited by MembruAnonim, 28 September 2021 - 21:44. |
#70
Posted 29 September 2021 - 11:02

Am primit contractul la Hidroelectrica dupa 1 luna jumatate si 1 reclamatie la ANRE.
Ideea e ca in Anexa 2, unde sunt precizate preturile, lipseste pretul la energia activa (vezi attach). Tot asa ati primit si voi? Attached Files |
#72
Posted 29 September 2021 - 11:19

@yooman:
La mine nu exista nici o anexa ‘2’. Pretul de furnizare este trecut in contractul propriu-zis la articolul 2. Exista o singura anexa, care nu este numerotata explicit, cu cantitatile estimate pe luni si acolo sunt trecute si tarifele reglementate. Ce mai observ este ca la mine exista acciza, la tine nu (s-o fi schimbat intre timp?). Imi este foarte neclar ce scutiri se aplica, daca se aplica, pentru ‘energie verde’: tin minte ca la un moment dat vazusem ca la Hidroelectrica nu s-ar plati certificate verzi (dar la mine in contract ele exista), acum la tine vad ca zice de scutire de acciza. |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
2 members, 1 guests, 0 anonymous users
chance1, yoonutzz88