Hidroelectrica Casnic - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 26 2024 17:04, Started by
temporarysnooze
, Sep 07 2021 14:23
·
294
#4933
Posted 20 May 2022 - 15:20
Dupa ce trimiti indexul pe platforma lor, iti vine email cu datele respective.
|
#4934
Posted 20 May 2022 - 15:40
optimus prime, on 20 mai 2022 - 09:24, said:
Pai cred ca asta e si motivul pentru care le emit haotic...Spera ca la un moment dat unii clienti vor pierde evidenta consumului si incearca si ei marea cu degetul.Sunt convins ca daca nu ai fi reclamat situatia nici nu se sinchiseau si-ti luau frumusel banii.Tipic romanica. Oricum, dacă nu îți convine, poți oricând să alegi alt furnizor de energie electrică. Asta dacă găsești și o ofertă rezonabilă. |
#4935
Posted 20 May 2022 - 15:54
Malineanu, on 20 mai 2022 - 15:15, said:
La HIDRO cand se dau indecsii lunar ramane vreo dovada opozabila tertilor ? Exista o verificare ca s-a inregistrat corect ? Sau macar o evidenta a ceea ce s-a inregistrat ? Trebuie facuta captura de ecran sau care este procedura ? Luna trecuta n-am dat cui trebuie ca n-aveam habar ca mi s-a schimbat furnizorul si s-au dus catre fostul furnizor , la cat comunica Hidro clientul afla ultimul ce se intampla - dar macar sa stiu la ce ma astept luna asta ... Fostul furnizor ar fi trebuit sa transmita indexul catre distribuitor, iar cel din urma sa-l inregistreze si sa-l trimita catre Hidro. Poti verifica pe site-ul distribuitorului ca indexul transmis de tine a fost inregistrat. La Hidro, cand transmiti indexul, intre 24-28 ale lunii primesti un email cu indexul si datele contorului/POD (nu se afiseaza inca istoricul indecsilor in platforma curenta). Dupa cateva zile indexul va aparea si pe site-ul distribuitorului. |
#4936
Posted 20 May 2022 - 16:53
#4937
Posted 20 May 2022 - 16:58
La mine au apărut destul de repede facturile. Păcat că nu afișează și statusul (încasată/neîncasata).
|
#4938
Posted 20 May 2022 - 20:20
Eu am facut o reclamatie in care le-am cerut sa solutioneze cealalta reclamatie (numar/data)
Comic nu? |
#4939
Posted 20 May 2022 - 20:24
#4940
Posted 20 May 2022 - 21:03
Malineanu, on 20 mai 2022 - 15:15, said:
La HIDRO cand se dau indecsii lunar ramane vreo dovada opozabila tertilor ? Exista o verificare ca s-a inregistrat corect ? Sau macar o evidenta a ceea ce s-a inregistrat ? Trebuie facuta captura de ecran sau care este procedura ? Asa cum zicea un coleg: dupa ce dai indexul, primesti un email care contine indexul inregistrat (teoretic). Insa daca pui problema la modul "dovada opozabila tertilor", atunci sper ca stii ca sistemul de comunicare numit "email" nu garanteaza livrarea; altfel spus, este posibil ca Hidro sa trimita emailul catre tine dar emailul sa nu ajunga la tine; da, stiu ca lumea are alta senzatie... Evidenta a ce s-a inregistrat nu exista; altfel spus: imediat dupa ce ai dat indexul, apare indexul intr-o tabela; dupa ce faci logout si login din nou, tabela este goala. Atata s-a putut... Concluzie: singura dovada sigura este screenshot-ul cu tabela care iti apare dupa ce ai dat indexul. |
#4941
Posted 20 May 2022 - 21:21
#4943
Posted 20 May 2022 - 21:30
radurus, on 20 mai 2022 - 20:20, said:
Eu am facut o reclamatie in care le-am cerut sa solutioneze cealalta reclamatie (numar/data) Comic nu? Ai solicitat si despagubiri de intarziere ? Trebuie facut ceva... Au devenit obositori furnizorii astia... Pe site ul ANRE scrie ca trebuie sa fie orientati catre client si nu in contra lui. Iar noua ne trece viata facand reclamatii... |
#4945
Posted 20 May 2022 - 21:45
Malineanu, on 20 mai 2022 - 15:15, said:
La HIDRO cand se dau indecsii lunar ramane vreo dovada opozabila tertilor ? Exista o verificare ca s-a inregistrat corect ? Sau macar o evidenta a ceea ce s-a inregistrat ? Trebuie facuta captura de ecran sau care este procedura ? Luna trecuta n-am dat cui trebuie ca n-aveam habar ca mi s-a schimbat furnizorul si s-au dus catre fostul furnizor , la cat comunica Hidro clientul afla ultimul ce se intampla - dar macar sa stiu la ce ma astept luna asta ... Da, cand se transmite pe platforma, se primeste raspunsul : Buna ziua, La data 2022-04-27 am inregistrat indexul autocitit pentru urmatorul loc de consum: • POD: 594..................... (Strada ................... NR. ............ BL., SC. , ET. , AP. ) • Serie contor: ............. • Index: Energie Activa - .............. kWh Multumim, Hidroelectrica SA Nota: Acest mesaj a fost generat automat de sistemul de management al sesizarilor. Va rugam sa nu raspundeti la acest email. |
#4946
Posted 21 May 2022 - 06:44
OT:
Malineanu, on 20 mai 2022 - 21:21, said: Este ok atunci. Mailul e sfant ca probatoriu. |
#4947
Posted 21 May 2022 - 07:06
E-mailul poate fi considerat probă cât timp partea cealaltă nu îl contesta pe motiv că e fals. Iar dacă îl contestă, doar se complică lucrurile și tine de judecător dacă cere expertiza sau nu.
Edited by george_alexandru, 21 May 2022 - 07:12. |
|
#4948
Posted 21 May 2022 - 07:15
sags, on 21 mai 2022 - 06:44, said:
OT: NU, daca nu e semnat digital nu este opozabil nici macar expeditorului fiindca poate fi falsificat foarte usor. Sa aduni log-urile servelor pe unde a trecut? De-a dreptul imposibil, si mai ales acele log-uri nu stocheaza si continutul. Ai IP si domeniu acolo, ambele ale furnizorului daca ar fi asa cum zici toate contractele agreate online ar fi incerte ca si parti implicate. Cand le da amenda ANRE de ce nu pretind ca tot schimbul de informatii scris a fost fals ? Ca pe baza probatoriului anexat se pronunta. george_alexandru, on 21 mai 2022 - 07:06, said:
E-mailul poate fi considerat probă cât timp partea cealaltă nu îl contesta pe motiv că e fals. Iar dacă îl contestă, doar se complică lucrurile și tine de judecător dacă cere expertiza sau nu. Ideea este ca pe scris trebuie facut totul, nu pe telefoane, nici macar de pe aplicatia online nu ramane dovada celor invederate. |
#4949
Posted 21 May 2022 - 07:44
george_alexandru, on 21 mai 2022 - 07:06, said: E-mailul poate fi considerat probă cât timp partea cealaltă nu îl contesta pe motiv că e fals. … Malineanu, on 21 mai 2022 - 07:15, said: Ai IP si domeniu acolo, ambele ale furnizorului … Cand le da amenda ANRE de ce nu pretind ca tot schimbul de informatii scris a fost fals ? Ca pe baza probatoriului anexat se pronunta. … |
#4950
Posted 21 May 2022 - 10:08
cleopatra00, on 20 mai 2022 - 15:40, said:
Nu e vorba de ceea ce spui tu acolo. Pur și simplu au fost și încă sunt depășiți de situație. Nu au fost pregătiți pentru avalanșa de cereri pe care le-au primit, de când au intrat recent pe piața pentru consumatorii casnici. În plus, nu a fost inițiativa lor, ci au fost obligați să o facă, așa nepregătiți cum erau. Din cauza aceasta se mișcă mai încet, atâta tot. Oricum, dacă nu îți convine, poți oricând să alegi alt furnizor de energie electrică. Asta dacă găsești și o ofertă rezonabilă. Ti-ar conveni sa te trezesti cu 4-500 de kwh bagati din burta?Asta daca nu tii evidenta consumului ca ai incredere in ei.Ma indoiesc.Ai vazut ce a patit un coleg de mai sus.Asa ca hai sa nu mai fim partinitori unei firme gigant care are logistica praf...ca nu sunt "pregatiti" saracii tocmai acum cand digitalizarea a devenit ceva banal.Ca si client am dreptul sa ii stimulez sa fie mai eficienti ca nu sunt o firma de cartier.Dar noi in Romania mergem pe principiul "lasa ca merge bine si asa" cand poate fi si mai bine. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users