Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
YOU BRD
Last Updated: Apr 29 2024 15:26, Started by
zyppster
, Jul 08 2021 07:28
·
34
#559
Posted 14 July 2023 - 14:37
Nu exista suport pt notificari la intrari in cont. Notificari sunt doar pt transferuri initiate din aplicatie din ce am observat.
|
#560
Posted 15 July 2023 - 18:40
autoplayer, on 14 iulie 2023 - 14:37, said:
Nu exista suport pt notificari la intrari in cont. Notificari sunt doar pt transferuri initiate din aplicatie din ce am observat. La alte bănci, aplicațiile au de mult active notificările la intrari în cont. Edited by rocada, 15 July 2023 - 18:43. |
#561
Posted 16 July 2023 - 10:06
autoplayer, on 14 iulie 2023 - 14:37, said:
Nu exista suport pt notificari la intrari in cont. Notificari sunt doar pt transferuri initiate din aplicatie din ce am observat. Pentru a primi SMS pe telefonul mobil atunci cand va intra salariul in cont, va trebui sa va abonati la serviciul de alerte prin SMS al BRD, denumit myBRD SMS. Pentru a afla modalitatile de abonare si de semnare a contractului, va rog sa luati legatura cu BRD la urmatoarele date de contact: – Tel Verde: 0800 803 803 – Telefon fix: 021 302 61 61, numar apelabil in orice retea de telefonie – Telefon mobil: *BANCA (*22622), numar cu tarif normal, apelabil din retelele de telefonie Orange sau Vodafone – Email: [email protected] TARIF / COMISION Utilizare MyBRD SMS (Servicii de Banca la Distanta): – Comision de gestiune lunara: 2 RON – Furnizare informatii privind soldul contului curent: 0.9 RON - Furnizare miniextras: 0.9 RON - Mesaj SMS receptionat (cu exceptia celor pentru furnizarea soldului si miniextras): 0.9 RON https://www.reclamat...lariul-in-cont/ |
#562
Posted 17 July 2023 - 07:40
Am vrut să îmi activez My BRD SMS acum vreo 3-4 luni, dar cei din agenție mi-au spus să mai aștept pentru că voi fi notificat de aplicația YOUBRD cu privire la intrări/ieșiri din cont.
Deocamdată nimic. La BCR, ING, etc. cum naiba se poate iar la BRD nu?! Edited by rocada, 17 July 2023 - 07:41. |
#564
Posted 18 July 2023 - 21:55
rocada, on 17 iulie 2023 - 07:40, said:
Am vrut să îmi activez My BRD SMS acum vreo 3-4 luni, dar cei din agenție mi-au spus să mai aștept pentru că voi fi notificat de aplicația YOUBRD cu privire la intrări/ieșiri din cont. Deocamdată nimic. La BCR, ING, etc. cum naiba se poate iar la BRD nu?! O să fac proba mâine. Screenshot_20230718_225310_Google Play Store.jpg 186.68K 36 downloads |
#565
Posted 19 July 2023 - 06:58
Am facut update la ultima versiune, dar mie nu-mi functioneaza. Am facut doua alimentari din alt cont personal si nu am primit notiifcarile push.
Oricum, pe langa notificari la intrari, ar trebui sa implementeze notificari push si pentru platile cu cardul |
#566
Posted 19 July 2023 - 11:01
x_veb, on 19 iulie 2023 - 06:58, said:
Am facut update la ultima versiune, dar mie nu-mi functioneaza. Am facut doua alimentari din alt cont personal si nu am primit notiifcarile push. Oricum, pe langa notificari la intrari, ar trebui sa implementeze notificari push si pentru platile cu cardul Același lucru și la notificările push. |
#567
Posted 19 July 2023 - 15:18
Update la cea mai recenta versiune de iOS, am făcut un transfer prin IBAN din app George. Mi-ar fi plăcut sa scrie exact ce conține acel transfer, și suma.
Attached Files |
#568
Posted 19 July 2023 - 15:45
Nici acum nu au facut IB varianta web pentru cei care nu detin smartphone.
|
|
#569
Posted 19 July 2023 - 18:21
Adi757, on 19 iulie 2023 - 15:45, said:
Nici acum nu au facut IB varianta web pentru cei care nu detin smartphone. |
#570
Posted 19 July 2023 - 22:19
adrian8572, on 19 iulie 2023 - 15:18, said:
Măcar e un început. Până acum 2 zile nici măcar nu știam dacă și când vor implementa opțiunea. Eu deocamdată sunt mulțumit, cu toate că aproape săptămânal mă scoate din aplicație și trebuie să trec din nou prin procesul de autentificare. La asta am și eu o parte din "vină" pentru că folosesc un DNS privat, să scap de reclame în aplicații/browser. |
#571
Posted 10 August 2023 - 00:10
Cu ultimul update (9.9.7) putem descarca din aplicație extrasul de cont, pentru luna precedentă.
|
#572
Posted 10 August 2023 - 07:27
Foarte util insa observ ca nu si pentru cardul de credit...
|
#573
Posted 05 September 2023 - 19:56
Am schimbat telefonul si am doar cont in EUR (fara card) la aceasta banca
Incerc sa ma reloghez online prin aplicatie de pe noul telefon Dupa ce fac selfie, poza fata/verso la CI imi cere ultimele 4 cifre ale cardului<>fail Presupun ca singura solutie este in drum la banca pentru asta? P.S. oare daca merg sambata intr-o sucursala de hipermaket reusesc sa rezolv problema? Edited by titishor, 05 September 2023 - 19:57. |
|
#574
Posted 05 September 2023 - 19:58
Încerca acum și în callcenter că poate te rezolva așa.
|
#575
Posted 05 September 2023 - 19:59
Tu incerci sa faci cont nou? doar atunci cere selfie si CI.
Oricum, du-te intr-o agentie, rezolva acolo in cateva minute. |
#576
Posted 05 September 2023 - 20:57
Nu ai dedus că el lucrează în fiecare zi în timpul programului băncii și nu ar putea decât sâmbătă?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users