Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 

YOU BRD

* * - - - 4 votes
  • Please log in to reply
643 replies to this topic

#595
thekat

thekat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 13.03.2005
Ați încercat să faceți transfer intre cardul de credit și un alt card și să puteți beneficia de rate fără dobândă?

#596
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
tocmai am aflat ca contul meu inchis defapt nu este inchis nici la 60 zile distanta....
cum rezolv asta ? Am foaie de inchidere card + cont inca din Iulie
cum se procedeaza ?

#597
shadow_x3x

shadow_x3x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,198
  • Înscris: 09.02.2007

View Postthekat, on 15 septembrie 2023 - 15:32, said:

Ați încercat să faceți transfer intre cardul de credit și un alt card și să puteți beneficia de rate fără dobândă?
Pai nu merge ce vrei tu. Doar la plati online sau direct la comercianti merge principiul de rate fara dobanda. Citeste si contractul.

View PostMihai_3, on 15 septembrie 2023 - 16:38, said:

tocmai am aflat ca contul meu inchis defapt nu este inchis nici la 60 zile distanta....
cum rezolv asta ? Am foaie de inchidere card + cont inca din Iulie
cum se procedeaza ?

Suni la ei si ii pui sa verifice. Sau mai bine trimiti un email cu scan la foaia de inchidere si ii rogi sa iti confirme in scris ca e totul inchis.
Dar cum ti-ai dat seama ca nu a fost inchis?

#598
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
am vazut ca primeam tot felul de notificări ca sunt in mentenanță ca nu stiu ce întreruperi au in furnizarea serviciilor - usual stuff -
mi-a venit ideea sa le solicit sa nu imi mai trimită lucrurile astea pentru ca eu nu mai sunt client BRD....
si de aici a pornit povestea.... dati-mi un număr de telefon sa verificam

apoi am primit telefon ca contul nu a fost inchis ..... desi eu am formularul de card si cont semnat de tipa de la BRD
poate si voi ar trebui sa va puneti întrebări daca sunteți intr-o situație similara

#599
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
Spoiler
tocmai ce am primit acest mesaj...
telefonul si numele sucursalei au fost acoperite

nu pot sa zic ca este ceea ce ma așteptam
insa am sa păstrez mesajul original.
Trageți singuri concluziile legat de BRD.

#600
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 26.01.2019
Bine ca nu ti-au trimis mesajul prin porumbel calator... :D

#601
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,766
  • Înscris: 13.03.2005
Marțea viitoare, 26 septembrie, de la ora 16:00, te așteptăm la  un eveniment cu totul nou! 🌟

➡️  Din 26 septembrie, intrăm într-o nouă etapă, unde ne propunem să acoperim o zonă mai largă de interese pentru toți urmăritorii noștri de pe Facebook, Linkedin și Youtube!

Ce este nou? 🤔 Invităm câte un reprezentant al unei bănci și un conciliator CSALB pentru fiecare discuție LIVE! Asta înseamnă că vei avea șansa de a pune întrebări direct unui reprezentant al băncii și unui specialist în negocierea cu banca, pentru a-ți clarifica orice nelămurire legată de:

👉 rate și credite
👉 comisioane și dobânzi
👉 executări și biroul de credite

Cine sunt invitații noii ediții de Q&A?
➡️ Adrian Cristea, reprezentant BRD - Groupe Societe Generale.
➡️ Valentin Cocean, conciliator CSALB, avocat și profesor universitar.
Moderatorul discuției va fi Cătălin Bălan, comunicator CSALB.

⚡ Completează formularul sau pune o întrebare aici în comentarii, iar specialiștii în domeniu îți vor răspunde live pe 26 septembrie, ora 16:00
https://m.facebook.c...100066344515805

#602
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,044
  • Înscris: 26.04.2007
Spoiler

deci pe scurt daca vreți sa se rezolve ceva scrieți ca si mine la adresa de email :  [email protected]
voi solicita ștergea completa a datelor mele de la ei .... este logic !

Edited by Mihai_3, 21 September 2023 - 11:02.


#603
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,381
  • Înscris: 26.01.2019

View PostMihai_3, on 21 septembrie 2023 - 10:58, said:

voi solicita ștergea completa a datelor mele de la ei

Banca este obligata de lege sa pastreze datele tale cel putin X ani dupa incheierea relatiei contractuale.

#604
marcgm

marcgm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 27.11.2007
Ăștia n-au opțiune să-mi transfer bani de pe un card pe altul ca la ING trebuie să folosesc aplicație terță?

#605
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,228
  • Înscris: 05.01.2006
Da, pe yourbrd nu mai este... era pe mybrd.

#606
istrate01

istrate01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 18.06.2012
Salutari tuturor am un card BRD și aplicația You BRD pe telefon și vreau sa transfer o suma de bani pe un card Revolut se poate că nu mă pricep. Va mulțumesc

#607
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,766
  • Înscris: 13.03.2005
E suficient să intri în aplicația Revolut, pe contul de lei ai lângă opțiunea "Adaugă bani" și alegi Card bancar și apoi bagi datele cardului BRD și banii ajung instant în revolut.

#608
bezdek

bezdek

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 776
  • Înscris: 04.07.2010
Trebuie autorizată plata și din YouBRD

#609
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,766
  • Înscris: 13.03.2005
Pentru a scăpa de autorizare, soluția e să adauge cardul BRD în Google Pay, iar în aplicația Revolut, atunci când dă Adaugă bani, alege opțiunea "Google Pay", și nu card bancar.

#610
uraganel

uraganel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,999
  • Înscris: 01.02.2010
Salutare! Îmi puteți spune și mie daca am schimbat telefonul, trebuie iar să vizitez o agenție BRD ptr.a-mi activa aplicația pe noul telefon?

#611
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,766
  • Înscris: 13.03.2005
Nu.
Instalezi aplicația și dacă nu te descurci,  sună în callcenter.

#612
Adi757

Adi757

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 01.11.2012
Cu te pot ajuta din call center cand instalezi aplicatia "pe curat"? Trebuie sa reiei tot procesul de activare, cu indentificare online, apoi cu foto CI si selfie. Eu nu am putut sa fac de acasa, aplicatia dadea erori. Am fost nevoit sa merg in agentie, sa imi activeze ei aplicatia.

Este una din cele mai proaste aplicatii pe care le-am vazut vreodata. Si ca proces de activare si inregistrare, si ca functionalitati.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate