YOU BRD
Last Updated: Apr 29 2024 15:26, Started by
zyppster
, Jul 08 2021 07:28
·
34
#595
Posted 15 September 2023 - 15:32
Ați încercat să faceți transfer intre cardul de credit și un alt card și să puteți beneficia de rate fără dobândă?
|
#596
Posted 15 September 2023 - 16:38
tocmai am aflat ca contul meu inchis defapt nu este inchis nici la 60 zile distanta....
cum rezolv asta ? Am foaie de inchidere card + cont inca din Iulie cum se procedeaza ? |
#597
Posted 18 September 2023 - 08:00
thekat, on 15 septembrie 2023 - 15:32, said:
Ați încercat să faceți transfer intre cardul de credit și un alt card și să puteți beneficia de rate fără dobândă? Mihai_3, on 15 septembrie 2023 - 16:38, said:
tocmai am aflat ca contul meu inchis defapt nu este inchis nici la 60 zile distanta.... cum rezolv asta ? Am foaie de inchidere card + cont inca din Iulie cum se procedeaza ? Suni la ei si ii pui sa verifice. Sau mai bine trimiti un email cu scan la foaia de inchidere si ii rogi sa iti confirme in scris ca e totul inchis. Dar cum ti-ai dat seama ca nu a fost inchis? |
#598
Posted 18 September 2023 - 09:28
am vazut ca primeam tot felul de notificări ca sunt in mentenanță ca nu stiu ce întreruperi au in furnizarea serviciilor - usual stuff -
mi-a venit ideea sa le solicit sa nu imi mai trimită lucrurile astea pentru ca eu nu mai sunt client BRD.... si de aici a pornit povestea.... dati-mi un număr de telefon sa verificam apoi am primit telefon ca contul nu a fost inchis ..... desi eu am formularul de card si cont semnat de tipa de la BRD poate si voi ar trebui sa va puneti întrebări daca sunteți intr-o situație similara |
#599
Posted 19 September 2023 - 16:27
Spoiler
tocmai ce am primit acest mesaj...telefonul si numele sucursalei au fost acoperite nu pot sa zic ca este ceea ce ma așteptam insa am sa păstrez mesajul original. Trageți singuri concluziile legat de BRD. |
#600
Posted 19 September 2023 - 17:15
Bine ca nu ti-au trimis mesajul prin porumbel calator...
|
#601
Posted 21 September 2023 - 07:23
Marțea viitoare, 26 septembrie, de la ora 16:00, te așteptăm la un eveniment cu totul nou! 🌟
➡️ Din 26 septembrie, intrăm într-o nouă etapă, unde ne propunem să acoperim o zonă mai largă de interese pentru toți urmăritorii noștri de pe Facebook, Linkedin și Youtube! Ce este nou? 🤔 Invităm câte un reprezentant al unei bănci și un conciliator CSALB pentru fiecare discuție LIVE! Asta înseamnă că vei avea șansa de a pune întrebări direct unui reprezentant al băncii și unui specialist în negocierea cu banca, pentru a-ți clarifica orice nelămurire legată de: 👉 rate și credite 👉 comisioane și dobânzi 👉 executări și biroul de credite Cine sunt invitații noii ediții de Q&A? ➡️ Adrian Cristea, reprezentant BRD - Groupe Societe Generale. ➡️ Valentin Cocean, conciliator CSALB, avocat și profesor universitar. Moderatorul discuției va fi Cătălin Bălan, comunicator CSALB. ⚡ Completează formularul sau pune o întrebare aici în comentarii, iar specialiștii în domeniu îți vor răspunde live pe 26 septembrie, ora 16:00 https://m.facebook.c...100066344515805 |
#602
Posted 21 September 2023 - 10:58
Spoiler
deci pe scurt daca vreți sa se rezolve ceva scrieți ca si mine la adresa de email : [email protected] voi solicita ștergea completa a datelor mele de la ei .... este logic ! Edited by Mihai_3, 21 September 2023 - 11:02. |
#603
Posted 21 September 2023 - 11:16
#604
Posted 08 November 2023 - 17:04
Ăștia n-au opțiune să-mi transfer bani de pe un card pe altul ca la ING trebuie să folosesc aplicație terță?
|
|
#606
Posted 08 November 2023 - 23:22
Salutari tuturor am un card BRD și aplicația You BRD pe telefon și vreau sa transfer o suma de bani pe un card Revolut se poate că nu mă pricep. Va mulțumesc
|
#607
Posted 08 November 2023 - 23:57
E suficient să intri în aplicația Revolut, pe contul de lei ai lângă opțiunea "Adaugă bani" și alegi Card bancar și apoi bagi datele cardului BRD și banii ajung instant în revolut.
|
#609
Posted 09 November 2023 - 00:07
Pentru a scăpa de autorizare, soluția e să adauge cardul BRD în Google Pay, iar în aplicația Revolut, atunci când dă Adaugă bani, alege opțiunea "Google Pay", și nu card bancar.
|
|
#610
Posted 05 December 2023 - 17:31
Salutare! Îmi puteți spune și mie daca am schimbat telefonul, trebuie iar să vizitez o agenție BRD ptr.a-mi activa aplicația pe noul telefon?
|
#611
Posted 05 December 2023 - 18:01
Nu.
Instalezi aplicația și dacă nu te descurci, sună în callcenter. |
#612
Posted 05 December 2023 - 18:21
Cu te pot ajuta din call center cand instalezi aplicatia "pe curat"? Trebuie sa reiei tot procesul de activare, cu indentificare online, apoi cu foto CI si selfie. Eu nu am putut sa fac de acasa, aplicatia dadea erori. Am fost nevoit sa merg in agentie, sa imi activeze ei aplicatia.
Este una din cele mai proaste aplicatii pe care le-am vazut vreodata. Si ca proces de activare si inregistrare, si ca functionalitati. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users