Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce sunt lasati sa circule?
#55
Posted 25 June 2021 - 20:01
carturarulobosit, on 25 iunie 2021 - 19:39, said:
Masina e un lux, nu un drept. Sa limitam nr. masinilor. Sa tragem la sorti cine are dreptul sa aiba autovehicul. Asiguram sanse egale intre tiriac si badea vasile. Tragerea sa se faca o singura data in viata, la nastere odata cu obtinerea CNP-ului. Sa stim din timp daca este nevoie sa ne antrenam pentru o viata confortabila sau una austera. Edited by tioopedi, 25 June 2021 - 20:04. |
#56
Posted 25 June 2021 - 20:05
apocalipsul, on 25 iunie 2021 - 19:52, said:
exact ce am spus... nici tu nu trebuie sa suporti nimic... doar daca vrei... du-te si respira unde ti-e aerul pe plac... Respiratia este permisa oriunde, poluarea nu. De fapt nu e nicaieri, dar uite ca exista iluminati ca tine care o considera normala. In timp ce merg pe strada, pe un traseu obisnuit iar un datator de volan ma acopera de fum, cum fac sa il ocolesc ? tioopedi, on 25 iunie 2021 - 20:01, said:
Sa tragem la sorti cine are dreptul sa aiba autovehicul. Asiguram sanse egale intre tiriac si badea vasile. Tragerea sa se faca o singura data in viata, la nastere odata cu obtinerea CNP-ului. Sa stim din timp daca este nevoie sa ne antrenam pentru o viata confortabila sau una austera. A scris clar ce trebuie facut, tu raspunzi pe langa subiect. |
#57
Posted 25 June 2021 - 20:06
apocalipsul, on 25 iunie 2021 - 19:52, said:
e acri strugurii nu-i asa? doamne ce mentalitati de epoca bronzului timpuriu... viata e un lux!!!... La tine la taranoaia e ok sa ai ultimul cotet de masina, dar apucaturile de meltean le lasam la intrarea in oras Edited by carturarulobosit, 25 June 2021 - 20:07. |
#58
Posted 25 June 2021 - 20:08
carturarulobosit, on 25 iunie 2021 - 19:39, said:
Masina e un lux, nu un drept. Eu as interzice sa se mai inmatriculeze toate cazaturile. Dupa ne intrebam de ce ne sufocam in orase si avem 40 grade C. Pai daca idiotul isi aduce gunoiul si-i opreste dpf egr. Masina e o necesitate. Transportul in comun din afara oraselor e la pamant, ai de asteptat cu orele sa prinzi un microbus plin de stau si in picioare oameni in el. Nu e un lux. Iar la orase, se pot face zone pe centru unde sa nu circule deloc masini, se poate merge pe jos ca nu sunt distante mari de parcurs, sau cu bicicleta ori ceva moped electric. Masinile indiferent de varsta pot sa fie cazaturi sau nu. Exista masini vechi intretinute si masini aproape noi la pamant. Daca s-ar respecta pe bune regulamentul de la ITP + filtrele din trafic, nu ar mai circula atatea masini cu probleme. Varsta e irelevanta atata timp cat masina e in stare buna. Stiu masini euro 3 diesel care sunt mai ok, decat una euro 5 sau euro 6 cu sistemul AdBlue si dpf anulat + egr (ca e 500e la grupul vag in general, nu stiu la celelalte marci) si lumea il anuleaza. Singura problema e ca autoritatile nu isi fac treaba si trec itp-ul prin anumite metode. |
#59
Posted 25 June 2021 - 20:11
#60
Posted 25 June 2021 - 20:11
carturarulobosit, on 25 iunie 2021 - 20:06, said:
Da, chiar nu pot sa-mi permit un gunoi cum ai tu, din 2002 1.9 tdi cu egr off dpf off La tine la taranoaia e ok sa ai ultimul cotet de masina, dar apucaturile de meltean le lasam la intrarea in oras Daca nu te pricepi, de ce aduci argumente false ? 1.9tdi are egr simplu si nu prea pica, se curata doar, iar dpf nu exista la vremea respectiva. DPF-ul s-a pus in general dupa 2005 si era optional in majoritatea cazurilor, abia dupa 2009 au inceput sa fie standard (odata cu aparitia normei euro 5). |
#61
Posted 25 June 2021 - 20:16
am spus 1.9 tdi ca ala e preferatul romanilor. Habar n-am care are dpf si egr ca eu am condus benzinare toata viata.
Incercati sa va ganditi si cum o sa fie peste un an, cinci, zece, nu doar la ziua de maine. O sa ajungem sa ne sufocam in orase si sa facem cancer la plamani la 50 ani din cauza poluarii si noxelor. Edited by carturarulobosit, 25 June 2021 - 20:20. |
#62
Posted 25 June 2021 - 20:26
carturarulobosit, on 25 iunie 2021 - 20:06, said: Da, chiar nu pot sa-mi permit un gunoi cum ai tu, din 2002 1.9 tdi cu egr off dpf off La tine la taranoaia e ok sa ai ultimul cotet de masina, dar apucaturile de meltean le lasam la intrarea in oras https://forum.softpe...nissan-primera/ LOL Ai luat-o sau tot pe jos? Edited by underb, 25 June 2021 - 20:34. |
#63
Posted 25 June 2021 - 20:32
Primele 2 masuri care ar trebui luate:
1. Interzicerea tuturor autovehiculelor non euro in toate localitatile din Romania. 2. Controale in trafic la autovehiculele neconforme, controale facute pe bune. Edited by xmanyacs77, 25 June 2021 - 20:33. |
#64
Posted 25 June 2021 - 20:36
Quote In timp ce merg pe strada, pe un traseu obisnuit iar un datator de volan ma acopera de fum, cum fac sa il ocolesc ? 2. porti masca de gaze... ca orice chinez normal 3. privesti partea buna a lucrurilor (esti viu... poti respira) 4. elicopter. cand iesi din casa si "mergi pe strada" iti asumi!!! poa sa-ti cada un ghiveci in cap sau te poate tăvăli o masina scapata de sub control... ce ne mai place sa ne lamentam... Quote Primele 2 masuri care ar trebui luate: 1. Interzicerea tuturor autovehiculelor non euro in toate localitatile din Romania. 2. Controale in trafic la autovehiculele neconforme, controale facute pe bune. asta ar fi daca lucrurile ar fi simpliste... intr-o gandire simplista... masinile astea care merg pe strada asigura locuri de munca, bani la buget, etc totul e interconectat aprovizioneaza, etc... alea nu sunt masuri... sunt utopii Edited by apocalipsul, 25 June 2021 - 20:40. |
|
#65
Posted 25 June 2021 - 20:49
E clar ca azi e ziua ta de troll-at.
Tu traiesti intr-o pestera din care iesi doar cand vanezi ? Si atunci porti masca de gaze ? De unde o cumperi daca traiesti in salbaticie ? xmanyacs77, on 25 iunie 2021 - 20:32, said:
Primele 2 masuri care ar trebui luate: 1. Interzicerea tuturor autovehiculelor non euro in toate localitatile din Romania. 2. Controale in trafic la autovehiculele neconforme, controale facute pe bune. |
#66
Posted 25 June 2021 - 21:51
TruculMagic, on 25 iunie 2021 - 18:38, said:
Cand o sa fie toate serviciile si nivelul de trai la fel ca in Londra , atunci o sa poti face o comparatie cu orice oras de la noi, pana atunci doar fabulatii vad si idei peste idei. Iar legat de Dacie vs sh , tu vorbesti prin prisma poluarii (e relativa treaba asta, iar diferentele nu sunt mari), in rest daca nu te pricepi la masini mai bine nu vorbi. Cu Londra am dat un exemplu, n-am spus ca nivelul ala de taxare ar trebui sa fie si in Ro. Si ceea ce e sigur si dovedit e ca astfel de masuri reduc drastic nivelul poluarii din orase. Daca vrei un alt exemplu hai sa-ti spun de Paris care interzice complet circulatia masinilor mai vechi iar in caz de poluare maxima (pic de pollution) se introduce masura circulatiei alternative, adica o zi nr. pare si o zi nr. impare! Vorbesc prin prisma poluarii pentru ca asta e subiectul topicului, ceea ce pare ca n-ai inteles. Poti sa bati campii cat doresti dar de ce faci afirmatii de genul "nu te pricepi la masini"? Sa spui astfel de lucruri despre cineva pe care nu-l cunosti si habar nu ai ce se ocupa e ori ridicol ori troll-eala. Si nu stiu care situatie e mai penibila. |
#67
Posted 25 June 2021 - 22:37
Ion_Bumbu, on 25 iunie 2021 - 17:07, said:
Pina la Euro 3 afuma, de la 4 in sus e bai mare daca afuma. Si, fiind scump, iar proprietarul scârțar, solutia rapida e scoaterea fizica ... nu se mai obosesc ei cu anularea din soft, e mai rapida eliminarea. Am exemplu langa mine, parcat alaturi ... la 3-ar tocmai ce l-a eliminat, la 5-ar probabil il va scoate la anul (ii dau maxim 2 ani, ca nici nu stie sa conduca un diesel). Iar pentru aia care spun ca electricele nu polueaza ... mai ganditi-va ... Nu va polueaza pe voi, dar sa vedem cum sunt fabricate bateriile alea si unde ajung ele la sfarsitul vietii. Da, stiu, "ce nu ma afecteaza pe mine, acum, nu ma intereseaza" ... stiu, asta-i lozinca noilor progresiști, noilor oameni liberi (parca astia sunt si nascuti suverani ...??) Edited by shymano, 25 June 2021 - 22:40. |
#69
Posted 25 June 2021 - 22:53
Regulati inainte, ca tot le place sa nasca si ei ...
Azi citeam de combinatia care-i la moda acum, "mustața si burta de tătică" (ca ca mam nu se pot numi). Edited by shymano, 25 June 2021 - 22:54. |
|
#70
Posted 25 June 2021 - 23:22
#71
Posted 26 June 2021 - 00:09
#72
Posted 26 June 2021 - 01:50
Pentru ca viata bate filmul, iar daca s-ar aplica legile la litera, totul s-ar bloca si ar fi rascoala.
In teorie, harbul ajunge la 2 ani la ITP pt masinile sub 10 ani vechime, apoi anual. In practica, la ITP se da spaga si trece orice gioarsa. Sau desigur, se merge fara ITP valabil, si fara RCA. Daca ITP s-ar face pe bune si controalele s-ar solda cu inchiderea statiei, atunci nr cazanelor care scot fum ar scadea. Acum marea frica e cand iti spune ITP-istul ca s-ar putea sa ti-o blocheze pe rampa, sa vina sa o verifice inspectorul de la ITP, iar la norocul meu, tocmai asta s-a intamplat, dar ca in ciuda protestelor tuturor, am plecat pana sa vina inspectorul, ca am si alte treburi decat sa ma supun unor regulamente interne. Masina avea 5 ani si putini km, dar inspectorul cica era in zona si trebuia sa ponteze inca o inspectie. Pe scurt, echipaje mobile RAR, apoi verificate statiile care au dat ITP, dar nu se vrea, asa cum nu se vrea sa ai politie noaptea pe strazi sau sa se dea amenzi pt altceva decat incalcarea limitei de viteza. Ei se fac ca muncesc, noi ne facem ca ploua; asa roata e patrata, dar se invarte, iar asta e ceea ce conteaza in final. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users