Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
De ce sunt lasati sa circule?
Last Updated: Aug 02 2021 07:00, Started by
Notsure
, Jun 25 2021 16:05
·
0
#73
Posted 26 June 2021 - 07:06
Notsure, on 25 iunie 2021 - 18:35, said:
Eu cred ca e nepasare mai mult. Si nu sunt 1 milion, cred, aia care scot fum sunt cateva sute de mii in cel mai rau caz, iar daca ii amendezi serios, obtii si mai multi bani, apoi isi vor repara masinile imediat cum scot fum, nu vor merge cu ele asa ca acum. spune in ce domeniu activezi ca sa-ti spun cum ar fi afectat locul tau de munca printr-o asemenea decizie! sunt chiar rarități... raportat la numarul total de masini care circula nu m-as hazarda procentual ca n-am date dar as zice ca undeva la 1-2o/oo eu observ in medie 2-4/zi la un parcurs de 40-60km/zi in bucuresti Edited by apocalipsul, 26 June 2021 - 07:15. |
#74
Posted 26 June 2021 - 13:51
underb, on 25 iunie 2021 - 20:26, said: Pai tot aia sunt invidiosi si fac scandal xmanyacs77, on 25 iunie 2021 - 20:32, said:
Primele 2 masuri care ar trebui luate: 1. Interzicerea tuturor autovehiculelor non euro in toate localitatile din Romania. 2. Controale in trafic la autovehiculele neconforme, controale facute pe bune. Si daca am una veche non-euro intretinuta pe care o folosesc doar in week-end si nu e trecuta la retromobil de ce sa fiu interzis pe drumuri ? danaciu, on 25 iunie 2021 - 21:51, said:
Poti sa bati campii cat doresti dar de ce faci afirmatii de genul "nu te pricepi la masini"? Sa spui astfel de lucruri despre cineva pe care nu-l cunosti si habar nu ai ce se ocupa e ori ridicol ori troll-eala. Si nu stiu care situatie e mai penibila. Tocmai ca te apuci sa compari o prastie de Logan cu una sh reusita. |
#76
Posted 26 June 2021 - 17:43
carturarulobosit, on 26 iunie 2021 - 14:09, said:
Loganul da clasa oricarui gunoi din 2004. Aiurea! Eu sunt adeptul masinilor noi (sau cat mai noi posibil) cand e vorba de o achizitie, dar te asigur ca exista masini din perioada aia pe langa care Loganul arata ca o gluma proasta. Uite un exemplu, un fost sef de-al meu avea un Mercedes S500 din 2001, intretinut ca la carte, daca tu crezi ca un Logan e peste ala... ma rog. Poate totusi poti sa detaliezi ce anume inseamna "da clasa", se prea poate sa nu fi inteles eu corect la ce te referi. |
#77
Posted 26 June 2021 - 19:01
Masinile noi sunt mult mai putin poluante decat alea din 2001... si evident au mult mai putine probleme tehnice ascunse fiind... noi.
La o masina veche nu exista "ca la carte"... poate sa cedeze orice la efort. Edited by andreic, 26 June 2021 - 19:01. |
#78
Posted 26 June 2021 - 19:11
hai ca o dam in alte flameuri...
de cand Logan e masina?!? serios?!? pe bune?!? o masina "noua", polueaza insasi prin procesul de productie... o masina noua = o poluare in plus sau in tara asta inca nu s-a auzit de reciclare? de refolosire? Edited by apocalipsul, 26 June 2021 - 19:15. |
#79
Posted 26 June 2021 - 19:14
Am vazut si destule relativ noi care scot fum. Solutia nu e interzicerea masinilor vechi (execeptand euro 2, poate si 3 la diesel), ci amendarea cu sume uriase a celor care circula cu afumatoarea. In maxim 1 luna se sperie toti si isi rezolva problema.
|
#80
Posted 26 June 2021 - 19:37
apocalipsul, on 26 iunie 2021 - 19:11, said:
o masina "noua", polueaza insasi prin procesul de productie... o masina noua = o poluare in plus sau in tara asta inca nu s-a auzit de reciclare? de refolosire? hai pe bune . un fan al gioarselor cu kilometrajele date peste cap a dat in grija reciclarii. cam ce ai vrea sa se recicleze daca pilotul roman trage inca de beamveul seria 5 made in 2001 , pentru ca, nu-i asa "e peste domn'le orice Logan din 2020" ? Edited by LeoT, 26 June 2021 - 19:39. |
#81
Posted 26 June 2021 - 20:01
apocalipsul, on 26 iunie 2021 - 19:11, said:
hai ca o dam in alte flameuri... de cand Logan e masina?!? serios?!? pe bune?!? o masina "noua", polueaza insasi prin procesul de productie... o masina noua = o poluare in plus sau in tara asta inca nu s-a auzit de reciclare? de refolosire? |
#82
Posted 26 June 2021 - 22:44
E fan BMW din '98, volan pe dreapta si inmatriculat pe Bulgaria.
AWE, on 26 iunie 2021 - 17:43, said:
Aiurea! Eu sunt adeptul masinilor noi (sau cat mai noi posibil) cand e vorba de o achizitie, dar te asigur ca exista masini din perioada aia pe langa care Loganul arata ca o gluma proasta. Uite un exemplu, un fost sef de-al meu avea un Mercedes S500 din 2001, intretinut ca la carte, daca tu crezi ca un Logan e peste ala... ma rog. Poate totusi poti sa detaliezi ce anume inseamna "da clasa", se prea poate sa nu fi inteles eu corect la ce te referi. Asta e o exceptie, nu o regula. Cate masini din 2001 sunt intretinute ca la carte? una la 10000? Pe langa asta, ce inseamna pentru tine o masina buna? Ca e ieftina la intretinere? Loganul e peste orice alta masina. Polueaza mai putin? Iti garantez ca Loganul polueaza mai putin decat Mercedesul din 2001. Optiuni? Sigur un Logan din 2021 are mai multe optiuni fata de acel Mercedes. Atractie la gagici? Recunosc, Mercedesul atrage mai multe nemancate decat un Logan. Totusi, nu cred ca asta e scopul pentru care iti cumperi o masina. |
|
#83
Posted 27 June 2021 - 05:07
de ce vreti voi sa transformati topicul in Logan vs masini?!?
chiar nu va dati seama ca niciodata un posesor/proprietar de BMW din 98 nu va fi frustrat sau invidios pe unul cu logan? de ce vreti voi sa va mintiti singuri in continuare? de ce refuzati cu atata indarjire si obstinenta sa acceptati realitatea? ma rog, treaba voastra... ca sa revenim la subiect, din 5 afumatoare, cel putin una e "logan" |
#84
Posted 27 June 2021 - 09:50
#85
Posted 27 June 2021 - 10:28
#86
Posted 27 June 2021 - 10:53
Notsure, on 26 iunie 2021 - 19:14, said:
Am vazut si destule relativ noi care scot fum. Solutia nu e interzicerea masinilor vechi (execeptand euro 2, poate si 3 la diesel), ci amendarea cu sume uriase a celor care circula cu afumatoarea. In maxim 1 luna se sperie toti si isi rezolva problema. Treaba cu masinile e mai simpla de urmarit, pt ca de inscris se ocupa unu singur, RAR. Cand o sa vezi la RAR ca masinile trec pe bune, atunci o sa vezi mai putine gunoaie pe drum. Ce vedem noi acum pe drum e fenomenul care dureaza de ani de zile, cu amploare puternica in ultimii ani, RAR pe spaga baga in circulatie gunoaie, poluante si nesigure. Stopeaza spaga la RAR, da amenzi la propritarii de gunoaie si aia-i. Dar asta la RO n-ai sa vezi, mai ales stoparea spagii la RAR. Si cu ITP-ul, s-au inmultit statiile ITP ca ciupercile dupa ploaie, pt ca e o sursa de venit f buna din cauza gunoaielor de pe drumuri. Vezi masinile mai vechi de 8 ani, trebe sa faca ITP anual, nu au stopat nimic asa, decat sa apara mult mai multe statii ITP care te rezolva...si aici tot statu e sursa nerorocirii, sistemu de cotizare merge ca uns. |
#87
Posted 27 June 2021 - 10:58
Romania este 30-50 de ani in spatele europei civilizate.
In Germania s-a terminat cu dieselul, deci toate s-au aruncat la groapa de gunoi a Europei: Romania, Bulgaria, Moldova. In curand o sa ne forteze comisia europeana sa ne aliniem si noi si or sa dispara si de la noi dieselurile vrand nevrand. Peste 10 ani oricum nu se vor mai gasi pe pietele sh europene decat masini pe benzina si hibride (benzina). Deci inca nitel si dispar in mod natural ori accidentate, ori mancate de rugina, ori distruse mecanic. Cat despre fum, voi nu ati auzit de spaga la itp? Eu da. Edited by Groot, 27 June 2021 - 10:59. |
|
#88
Posted 28 June 2021 - 20:24
Dar frustrat mai esti.. Am avut si eu o problema mai demult la troaca mea din 2007, abia pe transfagarasan am vazut ca scotea fum dar cand am ajuns acasa am dus-o la service si am rezolvat, creca m-au injurat atunci ecologistii.
Eu nu inteleg, daca se baga o taxa de poluare de ce sa platesc eu, care din aia 15 - 20k km anual MAXIM 1000 ii fac prin oras, daca si aia si de ce sa nu platiti voi, aia care pentru 2km in oras va trebuie masina, fie ea euro 6, 7 tot poluati mai mult cu frecatul asa degeaba in oras fata de euro 4 cdti al meu. Eu cand sunt intr-un oras mare si mai ales daca nu-l cunosc iau uber / taxi sau merg pe jos deoarece n-are rost sa-mi frec masina si nervii prin oras. In mod normal prin centrele oraselor ar trebui platita o taxa indiferent de norma de poluare, aaa, dar stai, atunci nu e ok pentru voi.. Frustrati dar daca s-ar baga o taxa cum e in londra ati plange ca doar fraierii si saracii ar trebui sa plateasca. |
#89
Posted 03 July 2021 - 13:02
In Bucuresti nu ai cum sa pui taxa pe centru. Dacă vrei sa mergi de la sud la nord treci prin centru, alte variante nu prea sunt, la fel dacă vrei de la vest la est.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users