Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 1.6 16v
Last Updated: May 07 2024 08:43, Started by
Octavian___
, May 24 2021 22:05
·
23
#1009
Posted 23 December 2021 - 19:05
Logic ce spui si nu am gasit logica de ce acum nu mai da eroarea P0420 si nici de ce nu consuma mai mult (cum o facea cu eroarea activa)
Acum urban la mers linistit nu sare de 8, adica e bine. Cu eroarea data, 9...9,5 oricum as fi gadilat-o Si pe net/iutub am vazut ca si alti "tuneri" si-au rezolvat asa eroarea asta, cu extensie la sonda aval. Care e logica defapt ? :/ |
#1010
Posted 23 December 2021 - 19:36
Acu mi-am stors neuronii obositi si cred ca am omis/gresit ceva. Sonda nu citesete gazele, citeste temperatura.
Si daca catalizatoru e sub eficienta/semi-infundat, atunci rezulta o temperatura mai mare si asta vede sonda. Si atunci cu extensia asta nu mai vede temp crescuta la catalizator si nu da nici benzina mai multa, logic nu ? |
#1011
Posted 24 December 2021 - 02:00
Nope, nu e asa. Sonda masoara continutul de O2 din gazele de evacuare. E posibil cu extensia aia sa ii vina mai putine gaze in mufa => mai putin O2 = > totul e bine in lumea ei.
|
#1012
Posted 24 December 2021 - 09:02
Nu gasesti la dezmembrari o masina zob dar cu partea de catalizator ok ? nou stiu ca e foarte scump .
Edited by ldpe, 24 December 2021 - 09:03. |
#1013
Posted 24 December 2021 - 09:32
closchkutza, on 24 decembrie 2021 - 02:00, said:
Nope, nu e asa. Sonda masoara continutul de O2 din gazele de evacuare. E posibil cu extensia aia sa ii vina mai putine gaze in mufa => mai putin O2 = > totul e bine in lumea ei. ldpe, on 24 decembrie 2021 - 09:02, said:
Nu gasesti la dezmembrari o masina zob dar cu partea de catalizator ok ? nou stiu ca e foarte scump . Poate il repar la vara cu un dorn lung.. |
#1014
Posted 24 December 2021 - 10:08
#1015
Posted 24 December 2021 - 10:14
Octavian___, on 23 decembrie 2021 - 19:05, said:
Logic ce spui si nu am gasit logica de ce acum nu mai da eroarea P0420 si nici de ce nu consuma mai mult (cum o facea cu eroarea activa) Cu eroarea respectiva consuma mai mult pentru ca motorul folosea niste valori implicite, nu ce ii dadeau senzorii. De-aia nici nu varia consumul decit foarte putin. Octavian___, on 23 decembrie 2021 - 19:36, said:
Acu mi-am stors neuronii obositi si cred ca am omis/gresit ceva. Sonda nu citesete gazele, citeste temperatura. Sonda "citeste" valorile de oxigen, pentru ca ECU sa faca amestecul corect. Daca acum merge corect (corect inseamna cu amestecul corect, nu cum te-ai astepta tu sa mearga) atunci extensia aia "corecteaza" hardware ceva ce e gresit in soft. Daca te maninca sa modifici evacuarea, atunci reteta e aia clasica: teava de diametru marit + catalizator sport. Octavian___, on 24 decembrie 2021 - 09:32, said:
Poate il repar la vara cu un dorn lung.. Adica sa il gauresti?... NU fa asta. |
#1016
Posted 24 December 2021 - 20:53
undesignus, on 24 decembrie 2021 - 10:14, said: Sonda "citeste" valorile de oxigen, pentru ca ECU sa faca amestecul corect. Daca acum merge corect (corect inseamna cu amestecul corect, nu cum te-ai astepta tu sa mearga) atunci extensia aia "corecteaza" hardware ceva ce e gresit in soft. Daca nu ma inseala memoria, la el “problema” este cu sonda a doua, cea de dupa catalizator, aleia i-a pus prelungitor. Aia raporteaza ca dl. catalizator s-a dus la cele sfinte. ECU nu foloseste semnalul ei la altceva decat monitorizarea eficientei catalizatorului. Semnalul primei sonde lambda, cea de dinainte de catalizator este folosita la corectia amestecului aer / carburant. Edited by closchkutza, 24 December 2021 - 21:02. |
#1017
Posted 24 December 2021 - 20:58
a zis bine undesignus,faci evacuare sport teava inox de 60 la fratele dvs, catalizator sport , accelerator de gaze de 60, finala intrare de 60 inox
|
#1018
Posted 24 December 2021 - 23:17
closchkutza, on 24 decembrie 2021 - 20:53, said:
Daca nu ma inseala memoria, la el “problema” este cu sonda a doua, cea de dupa catalizator, aleia i-a pus prelungitor. Aia raporteaza ca dl. catalizator s-a dus la cele sfinte. ECU nu foloseste semnalul ei la altceva decat monitorizarea eficientei catalizatorului. Semnalul primei sonde lambda, cea de dinainte de catalizator este folosita la corectia amestecului aer / carburant. Da, stiu ca despre sonda a doua e vorba, dar si aia tot oxigenul il masoara, adica determina daca au avut loc sau nu niste reactii prin catalizator, in caz ca mai e pe acolo Personal mi se pare cam lung prelungitorul ala, nu stiu ce gaze mai ajung pe la el, dar poate asa trebuie. adrianitza, on 24 decembrie 2021 - 20:58, said:
a zis bine undesignus,faci evacuare sport teava inox de 60 la fratele dvs, catalizator sport , accelerator de gaze de 60, finala intrare de 60 inox Yep... Am avut asa ceva. Nu stiu citi cai dadea (nici nu cred ca avea relevanta), dar sigur motorul se comparta muuult mai bine in turatii joase si se tura mai repede. |
|
#1020
Posted 25 December 2021 - 19:59
Ce s-ar intampla daca schimbi evacuarea pe un diametru mai mare?Cat de mare?Daca maresti doar diam tobei ce se intampla? Castigi putere, creste consumul?
Edited by calincosma, 25 December 2021 - 20:02. |
#1021
Posted 26 December 2021 - 10:34
Nimic rau. Oricum o schimb la anu, tzava de inox e deja pregatita, diametru de 60, cam mare dar asta e materialul (e deja pe stoc, nu refuz, Doamne fereste )
Cat despre putere si alte cele cresteri de performante nu ma astept la vreo minune, dar nu cred ca e un downgrade (nici nu creste consumul) Dar asta trebuie facuta concomitent si cu o admisie mai buna si un soft, la Logan 1.6 16V pare a fi bataie de joc, si la admisie din cate stiu au gatuit-o fata de acelasi motor pus pe Megane. Ce inseamna mersul mega linistit de dizal=racire proasta, se incalzeste tare daca merg cu 1500-2000 rpm prin oras (chiar si pe vremea asta) , imediat simt cum baga aer mai fierbinte in masina, similar ca atunci cand dau forje de 6000. |
#1022
Posted 27 December 2021 - 01:41
Motorul a fost și pe Clio RS cu 132cp, difera axele cu came, are VVT și alt ECU. Poți sa cumperi admisia cu corpul clapeta si serpii de evacuare de la motorul ala.
Ii pui și un catalizator sport, accelerator de gaze și direct finala stoc, ptr evacuare libera. Vezi ca te cam costa bani mulți alea de ClioRS la dezmembrări, spor la cautat |
#1023
Posted 28 December 2021 - 21:12
Inuman cum se aud muzicantii, aproape bine !
Am facut un drum de casa si un pic de foiala p-acolo, ~340 km, 6,1% , la cat de incet am mers ar fi trebuit sa fie pe la 5,5% . Dar ca viteza medie am iesit mai bine ca altadata unde aveam 7,x consum. N-a fo aglomerat, am avut medicamentele luate si prin localitati am mers mai "intins" 60-65 real. Am primit de la Mosu un suport magnetic pt telefon, cu telefonu prins in bord, muzica cu bass cald si placut, cald in masina, sunt mai tare ca taximetristii ! )) Motoru suna ca de reno 16v, s-a mirat si frate-meu ce lin/silentios este. Pe cuvant ca stau ok la volan (fata de precedentu 1.4 care avea tot fix... ) nu amorteala de glezna, nu jena la spate. La Focus culmea, mai aveam cateodata o jena la spate, sau la glezna, functie de ce doream sa ma doara, pt ca n-aveai cum efectiv sa ai pozitie ideala la volan (cum spuse colegu Closhkuta, masina proiectata dupa un englez cu maini lungi si picioare scurte ) |
|
#1024
Posted 28 December 2021 - 21:17
adrianitza, on 27 decembrie 2021 - 01:41, said:
Motorul a fost și pe Clio RS cu 132cp, difera axele cu came, are VVT și alt ECU. Poți sa cumperi admisia cu corpul clapeta si serpii de evacuare de la motorul ala. Ii pui și un catalizator sport, accelerator de gaze și direct finala stoc, ptr evacuare libera. Vezi ca te cam costa bani mulți alea de ClioRS la dezmembrări, spor la cautat Nu a fost nici un Clio RS de 132 de cai, si decat sa ingropi bani intr-un Logan sa il faci ceea ce nu e, mai bine cumperi direct Clio RS. Pe Megane motorul avea distributie variabila, inclusiv un defazor care treebuia schimbat la fiecare 60k km, schimbul de distributie ca se strica. Motorul a fost pe Twingo RS. https://www.auto-dat...16v-133hp-35198 |
#1026
Posted 28 December 2021 - 22:02
"cumperi direct Clio RS"
Clar iesi mai ieftin decat sa transformi plus sistem franare, plus...un motor mai puternic penalizeaza grav subdimensionarea franelor . Am vazut acum cateva zile un Renault mai nou RS motor 1.xx turbo benzina , uau, era plin sub capota la asta , cred ca inchideai capota ca femeile geamantanul Edited by ldpe, 28 December 2021 - 22:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users